Vorig jaar was dat gewoon bladeren in je wettenbundel, ik zou gewoon gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef aardappel het volgende:
rechtspersonen wordt wss een herkansing voor mij... kan alleen maar zaterdag, zondag en maandag leren en moet daarin ook nog werken en voetballen :\ en miss aardappel wil ook nog een beetje aandacht tussendoor
ze hebben het dit jaar helemaal omgegooit ten opzichte van vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat gewoon bladeren in je wettenbundel, ik zou gewoon gaan
Ik weet niet wat vorig jaar precies mocht (ik weet alleen dat het multiple choice was), maar je mag er dit jaar ook het boek en de jurisprudentie bijhouden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:02 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ze hebben het dit jaar helemaal omgegooit ten opzichte van vorig jaar.
dat boek is echt niet te doen btwquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vorig jaar precies mocht (ik weet alleen dat het multiple choice was), maar je mag er dit jaar ook het boek en de jurisprudentie bijhouden.
Hoe was Rechtsfilosofie? Veel stof of valt het mee? Ik heb dat in mijn hers gepland.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef Steve het volgende:
Boom Basics.Ideaal om snel even basiskennis terug te zoeken.
Zo, Rechtsfilosofie B gehad, ik ben voorlopig even klaar.Tot aan de mogelijke herkasning(en).
Je moet die samenvatting van die site waar Sessy naar linkt doornemen, daar heb je genoeg aan en is duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoe was Rechtsfilosofie? Veel stof of valt het mee? Ik heb dat in mijn hers gepland.
Het was echt héél kort.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:43 schreef hmmmz het volgende:
rechtsfilosofie ging wel, het was iig niet zo heel veel![]()
er is ook geen degelelijke sv van te vinden :/quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Inderdaad, wat een ellende is dat boek. Ik ben maar met de sheets aan de slag gegaan.
Ik moet zeggen dat ik "ondernemingsrecht" toch wel een heel leuk vak vindquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:42 schreef GlowMouse het volgende:
Wacht maar op ondernemings- en insolventierecht, zelfde boek maar dan geen openboektentamen
Dat ga ik dan ook volgen en goed bijhouden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:42 schreef GlowMouse het volgende:
Wacht maar op ondernemings- en insolventierecht, zelfde boek maar dan geen openboektentamen
Ik heb in ieder geval zeker wel interesse.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef Maharbal het volgende:
Ik ben nu een korte samenvatting aan het maken (stelt niet heel veel voor, het zijn gewoon de hoofdlijnen uit m'n aantekeningen inclusief wat jurisprudentie en wat dingen uit een klapper van ons). Misschien dat er hier mensen zijn die er wat aan hebben? (ook al is het best globaal. Ik gebruik dit soort dingen vaak als geheugensteuntje en om even snel nog wat in te zien)
Laat 't me maar weten. Ik heb 'm waarschijnlijk morgen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |