Dat ja.quote:
Dat heb ik in de hers gepland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef aardappel het volgende:
Ik sta op het punt om van het dak te springen door europese gemeenschapsrecht in de praktijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hebben we niet al eens een Hoornse Taart topic gehad?
haha.. maar heb me allang ingeschreven voor deze tweequote:
Ik vond het zelf ook zo'n gezellige stadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik hoor altijd wel goede verhalen over Utrecht.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:01 schreef Addict89 het volgende:
Die loting in Utrecht stelt niet zoveel voor hoor, volgens mij is tot nu toe altijd iedereen toegelaten.
Ik heb nog nooit een gehoord van loting voor een rechtenstudie. En ze vragen in Utrecht echt niet naar een cijferlijst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook zo'n gezellige stad... mja loting heh..
met mijn baggere zesjes
Voor het jaar 2008-2009 werden na 15 mei geen mensen meer toegelaten bij de uni Leiden, Rechtsgeleerdheid, want toen zat het al vol. Maar dat valt eigenlijk geen loting te noemenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gehoord van loting voor een rechtenstudie. En ze vragen in Utrecht echt niet naar een cijferlijst.
Daarom heb ik me (voor komend jaar) al voor 15 mei ingeschreven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Voor het jaar 2008-2009 werden na 15 mei geen mensen meer toegelaten bij de uni Leiden, Rechtsgeleerdheid, want toen zat het al vol. Maar dat valt eigenlijk geen loting te noemen
Dat komt de gezelligheid wel ten goedequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik stel voor om dit soort vragen hier niet te stellen.
Ik wil dat vak heel graag in mijn master doen. Net als alles heel persoonlijk wat je er van vind natuurlijk, maar ik vind de vraagstukken binnen dat gebied heel interesssant.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef Florian_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met Gezondheidsrecht? Lijkt mij interessant (als master). Ik vraag me alleen af of het wel slim is om jezelf zo te focussen op één vakgebied, aangezien het bedrijfsleven mij ook interessant lijkt. Overigens moet ik nog beginnen aan mijn rechtenstudie, maar dat terzijde.
Da's mooi klote dan. Maar misschien maken ze het her ter compensatie wat makkelijker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
nou europees geenschapsrecht was echt een kut tentamen, ik heb het nu ook in de hers gepland
i hope soquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Da's mooi klote dan. Maar misschien maken ze het her ter compensatie wat makkelijker.
Nee, hoor. Wij hebben in Tilburg in principe alleen in december en mei tentamens (en dan in januari respectievelijk juni de hertentamens als je iets niet gehaald hebt).quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:07 schreef Stefanovich het volgende:
Hebben jullie nou werkelijk bijna elke week tentamens...?? Dan is rechten zeker niets voor mij
De periodes zijn inmiddels bij vrijwel alle universiteiten wel hetzelfde, dacht ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee, hoor. Wij hebben in Tilburg in principe alleen in december en mei tentamens (en dan in januari respectievelijk juni de her tentamens als je iets niet gehaald hebt).
Het is denk ik meer dat het per uni verschilt, dat er daarom altijd wel iemand met tentamens bezig is in dit topic, en dat je je daarop verkijkt.
hangt er vanaf, als je het echt interessant vind, haal je vast goede punten..quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:04 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dat Rechtsgeschiedenis B morgen maar makkelijk is. Samen met deeltje A is dat toch het ergste vak van de bachelor, niet?
Inderdaad. Het lijkt mij erg tof.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik wil dat vak heel graag in mijn master doen. Net als alles heel persoonlijk wat je er van vind natuurlijk, maar ik vind de vraagstukken binnen dat gebied heel interesssant.
Nou, daar zijn we gelukkig ook van af als het goed is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef aardappel het volgende:
[..]
hangt er vanaf, als je het echt interessant vind, haal je vast goede punten..
ik ben blij dat ik alleen maar A hoeft te doen(en ook al gehaald heb met een mooie 6.5)
Is miss aardappel zo'n pieper dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef aardappel het volgende:
rechtspersonen wordt wss een herkansing voor mij... kan alleen maar zaterdag, zondag en maandag leren en moet daarin ook nog werken en voetballen :\ en miss aardappel wil ook nog een beetje aandacht tussendoor
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:29 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Is miss aardappel zo'n pieper dan?
hehe =)quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:29 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Is miss aardappel zo'n pieper dan?
Maar dinsdag overdag heb je misschien ook nog? Het tentamen is pas dinsdagavond.
hmmm bij mij ook niet...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nou, ik heb net de eerste twee colleges van Rechtspersonenrecht eens doorgenomen en wat een taaie kost is dat zeg. Maar op de een of andere manier is mijn inschrijving voor de hers niet goed doorgekomen en ik heb geen zin om weer te betalen (en het hertentamen valt ook ongunstig), dus zal het dinsdag wel moeten gebeuren ben ik bang.
Iemand verder last van trouwens, dat het hertentamen van Rechtspersonenrecht niet op de oproep staat?
wel een beetje een prestigeus lintje graag, geen ridderquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:01 schreef aardappel het volgende:
edit: hmmmz was iets sneller en heeft het raadsel ook meteen opgelost... wat een held, geef hem een lintje
Vorig jaar was dat gewoon bladeren in je wettenbundel, ik zou gewoon gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef aardappel het volgende:
rechtspersonen wordt wss een herkansing voor mij... kan alleen maar zaterdag, zondag en maandag leren en moet daarin ook nog werken en voetballen :\ en miss aardappel wil ook nog een beetje aandacht tussendoor
ze hebben het dit jaar helemaal omgegooit ten opzichte van vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat gewoon bladeren in je wettenbundel, ik zou gewoon gaan
Ik weet niet wat vorig jaar precies mocht (ik weet alleen dat het multiple choice was), maar je mag er dit jaar ook het boek en de jurisprudentie bijhouden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:02 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ze hebben het dit jaar helemaal omgegooit ten opzichte van vorig jaar.
dat boek is echt niet te doen btwquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vorig jaar precies mocht (ik weet alleen dat het multiple choice was), maar je mag er dit jaar ook het boek en de jurisprudentie bijhouden.
Hoe was Rechtsfilosofie? Veel stof of valt het mee? Ik heb dat in mijn hers gepland.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef Steve het volgende:
Boom Basics.Ideaal om snel even basiskennis terug te zoeken.
Zo, Rechtsfilosofie B gehad, ik ben voorlopig even klaar.Tot aan de mogelijke herkasning(en).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |