Pauper!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:40 schreef taxhaven het volgende:
Bestuursrecht
Arresten die van toepassing zijn op minstens 8 leerstukken![]()
Vond ik zelf ook, aangezien het me niet enorm interesseertquote:
ja, bleghhhhhhhhhhquote:Op maandag 22 juni 2009 18:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Morgen ook eerst Europees Gemeenschapsrecht toch?
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Maharbal het volgende:
Gefeliciteerd iedereen.
Hmmz nog veel succes
in de OP staan de mensen genoemd bij de universiteiten, dus ik zou die gewoon ff pm'enquote:Op maandag 22 juni 2009 20:36 schreef TiMPiN het volgende:
Volgend jaar beginnen aan de VU of de UvA. Neig meer naar de VU. Ik zal het hier nog wel laten weten
**edit**
Overigens ben ik benieuwd naar jullie mening over bovenstaande Uni's. Ik neig meer naar de VU, omdat ik hoor dat de UvA drama is qua organisatie. Verder spreekt de VU mij eigenlijk op geen enkel gebied aan, de UvA lijkt me wat socialer etc. Ik hoop dan ook dat er iemand hier is die zelf ervaring heeft met de UvA(en Rechten uiteraard) die mij kan vertellen of de UvA daadwerkelijk zo'n puinhoop is of dat dat vorstelijk overdreven wordt. Bij de UvA moet ik me ook al binnen een week inschrijven dus de tijd dringt een beetje
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, al is het natuurlijk ook een persoonlijke keuze.
Welke richting studeer je af? Ik hoef niks te presenteren (strafrecht)quote:
ik vond het her beter gaan dan het eerste tentamenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef aardappel het volgende:
nou, de herkansing van europees recht was klote
wordt mn eerste vak dat ik over moet doen
ISEP, richting Europees. Daar hoeven alleen de beste twee te presenteren (heb ik weerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Welke richting studeer je af? Ik hoef niks te presenteren (strafrecht)
Whehe, dan had je je maar niet zo moeten uitslovenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
ISEP, richting Europees. Daar hoeven alleen de beste twee te presenteren (heb ik weer).
en levert dat ook nog wat voor jou op, of ben je alleen de pineut?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
ISEP, richting Europees. Daar hoeven alleen de beste twee te presenteren (heb ik weer).
Het leek me wel goed te doen. Ik verwacht een dikke voldoende in ieder geval. Nog één vak en dan zit het er eindelijk op voor dit jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik vond het her beter gaan dan het eerste tentamen
ik hoop op een voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |