ninja edit omdat failquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Dat is een terechte klacht!!quote:
idd! die mensen ken ik ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ook irritant is, van die mensen die bijvoorbeeld zeggen: wwwfok.nl zonder de eerste punt. Dus iedere digibeet gaat dan naar www.wwwfok.nl die vervolgens niet werkt.
In reclames gebeurd dit vaak.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef JJH het volgende:
wee tee ef, in kapitalen. Waar je je druk om maakt.
guilty as charged, nerd power ftwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:34 schreef -AnneX- het volgende:
nog erger: mensen die in het dagelijks leven "LOL" "OMG/OMFG" "ROFL" enz enz gebruiken... en het dan als een woord uitspreken
hehe, die had ik nog niet gehoord.. dan ben je best niet bekend met een pcquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:29 schreef Salatrel het volgende:
ik ken iemand die www. voor ene emailadres zet
en dan raar opkijken dat die onbezorgbaar terugkomt![]()
ik kliktequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ook irritant is, van die mensen die bijvoorbeeld zeggen: wwwfok.nl zonder de eerste punt. Dus iedere digibeet gaat dan naar www.wwwfok.nl die vervolgens niet werkt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Of je leest het topic gewoon even door.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef heiden6 het volgende:
Ook irritant: mensen die zeggen "www fok punt n l", en dus een punt overslaan. Als je per se het doorgaans onnodige www wilt noemen, doe het dan goed.
Alsof ik een heel KLB-topic ga lezen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Of je leest het topic gewoon even door.
Subdomains.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:42 schreef miodzio het volgende:
Niet elk adres begint met www! Daarom was het vermelden misschien wel noodzakelijk. TS is een ongeduldige autist.
Voorbeeld: https://webmail.instantie.nl/
niet alle links werken zonder www hoor..quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef Rasher het volgende:
Sowieso mensen die nog (http://)www. voor een link typen hebben niks op internet te zoeken.
Stel je voor 30 postsquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alsof ik een heel KLB-topic ga lezen.
Het heeft niets met vooroordelen te maken, het feit dat de website niet te bereiken is zonder www. voor het adres te plaatsen geeft alleen maar aan dat men aan die kant iets niet goed doet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
niet alle links werken zonder www hoor..
goed voorbeeld is de rabobank
typ maar eens alleen rabo.nl in, krijg je niks, typ je www.rabo.nl dan doet ie t wel
dus helaas, je vooroordeel klopt niet
Als je firefox gebruikt, kom je wèl op de rabobanksite.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
niet alle links werken zonder www hoor..
goed voorbeeld is de rabobank
typ maar eens alleen rabo.nl in, krijg je niks, typ je www.rabo.nl dan doet ie t wel
dus helaas, je vooroordeel klopt niet
Klopt. Heb ik laatst nog gezien bij iemand die ergens een commercial ging inspreken: 'kijk voor meer informatie op wéé wéé wéé blabla punt én élquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |