ja daar kwam ik later ook achter. Mijn zijn schouder ligt iets hoger omdat hij zijn hand op die hond heeft liggen. Maar dat kwam inderdaad niet zo netjes uit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind je Jol cartoon vet! Alleen klopt het plaatje niet helemaal bij zijn linkerschouder... die ligt helemaal in lijn met de leuning en dat kan net iets mooier
/zeurmodus
15.45....quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoe laat heb je A&E automatic_? Ik zal voor je duimen, zet 'm op.
Ze gaan hem bij mij snijden... & ik ben zooo bang, dus ik ga er niet meer met jou over pratenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Oooh ik heb een keer een moedervlek weg laten halen
het is echt het ergste wat me ooit is overkomen
Brrrr wat en kut gevoel (hij werd geschaapt niet gesneden)
Nu blijkt dat ie nog niet helemaal weg is(er zit nog gewoon een klein moedervlekje!) maar ik ben echt als de dood nu om terug te gaan
Serieus ik breek liever mn arm op 3 plaatsen dan dat
Ik voel me weer helemaal brrr nu ik er alleen maar aan denk
Leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:49 schreef toma het volgende:
Ik kom weer even spammen.
Digital Art #2
Gisteren namelijk weer een nieuwe tekening gemaakt.
en wanneer gaan ze hem snijden ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
15.45....
[..]
Ze gaan hem bij mij snijden... & ik ben zooo bang, dus ik ga er niet meer met jou over praten
ow maar snijden is denk ik niet ergquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
15.45....
[..]
Ze gaan hem bij mij snijden... & ik ben zooo bang, dus ik ga er niet meer met jou over praten
mijn zus werkt daar ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Jeskefet het volgende:
[..]
niet waar![]()
TsZ is harstikke![]()
ik werk er nl
lolquote:
pssst, het is een vrouwquote:
verrek!quote:
jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:50 schreef aardappel het volgende:
[..]
verrek!
--
(sog-mode) is hyves bij jullie ook down?
Dudettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dudette![]()
Hyves doet het prima bij mij. Hyves is goeie SOG. Ik vermaak me dan altijd met zulke krabbels sturen naar vriendinnen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vet hè?
moet ik me schamen als ik weet wat er staat voor het lezen van de spoiler ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Neequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet ik me schamen als ik weet wat er staat voor het lezen van de spoiler ?
Alleen als je nu niet weet wat er in de spoiler staat...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kwam ook bij mij opquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik gelukkig niet de enige hahaquote:
Waarom heb je dan wel 22 vrienden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef toma het volgende:
Ik snapte er geen reet van
Maar hyve ook nooit.
Om vakantiefoto's te bekijken van een vriend moest ik een profiel aanmaken. Af en toe krijg ik een mailtje dat iemand een reactie bij mij heeft gezet of dat er iemand mij heeft uitgenodigd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wel 22 vrienden?
Volgens Hyves heb je al ruim een jaar geleden zo'n profiel aangemaakt
Ah, ja op die manier hebben ze mij ook gestrikt, lang geleden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef toma het volgende:
[..]
Om vakantiefoto's te bekijken van een vriend moest ik een profiel aanmaken. Af en toe krijg ik een mailtje dat iemand een reactie bij mij heeft gezet of dat er iemand mij heeft uitgenodigd.
truequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef aardappel het volgende:
hyves is ideaal om mensen op te zoeken![]()
en verjaardagen bij te houden
hoe was school ?quote:
lolquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:46 schreef theKiD het volgende:
Ik heb geen zin in afwas.. ik ga ff op zoek naar iemand die met me wil uit eten
tjah, dat moest bij iemand op msn venster komen hahaquote:
Sloop haar bed!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Gadver mn orgiehuisgenote komt net thuis met d'r scharrel, lopen ze naar boven, zit ik hier serie te kijken.. hoor ik het bed weer kraken gadver help
hehe zal ook goed zijn jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef styliste het volgende:
hoor je ze zelf ook? Ik zou heel hard gaan klappen als ze klaar zijn
idd, je kunt zoveel goede grappen uithalenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef styliste het volgende:
hoor je ze zelf ook? Ik zou heel hard gaan klappen als ze klaar zijn
Met zwangerschapstest klaarstaan als ze naar buiten komen: "Zo, nu wel eindelijk raak?"quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
idd, je kunt zoveel goede grappen uithalen
ach jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moest wel lachen om jullie suggesties. Eerst het ene stelletje hier, en nu zij.. Echt hè
.
Door keihard "Op je ballen naar de wallen" van "de dikke lullen band" op te zettenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef aardappel het volgende:
of in de tegenaanval gaan!
dat is ook een goeiequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Door keihard "Op je ballen naar de wallen" van "de dikke lullen band" op te zetten?
Ik denk dat ze het dan ook wel doorhebben
Heb ooit in het studentenhuis van een scharrel van mij een vriend van mij bezig gehoord met een huisgenote van mijn scharrel...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Gadver mn orgiehuisgenote komt net thuis met d'r scharrel, lopen ze naar boven, zit ik hier serie te kijken.. hoor ik het bed weer kraken gadver help
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Als jullie nou allemaal hierheen komen dan wachten we tot ze weer gaan krikken en dan komen jullie met die muziek en zwangerschapstest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |