ow maar snijden is denk ik niet ergquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
15.45....
[..]
Ze gaan hem bij mij snijden... & ik ben zooo bang, dus ik ga er niet meer met jou over praten
mijn zus werkt daar ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Jeskefet het volgende:
[..]
niet waar![]()
TsZ is harstikke![]()
ik werk er nl
lolquote:
pssst, het is een vrouwquote:
verrek!quote:
jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:50 schreef aardappel het volgende:
[..]
verrek!
--
(sog-mode) is hyves bij jullie ook down?
Dudettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dudette![]()
Hyves doet het prima bij mij. Hyves is goeie SOG. Ik vermaak me dan altijd met zulke krabbels sturen naar vriendinnen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vet hè?
moet ik me schamen als ik weet wat er staat voor het lezen van de spoiler ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Neequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet ik me schamen als ik weet wat er staat voor het lezen van de spoiler ?
Alleen als je nu niet weet wat er in de spoiler staat...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kwam ook bij mij opquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik gelukkig niet de enige hahaquote:
Waarom heb je dan wel 22 vrienden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef toma het volgende:
Ik snapte er geen reet van
Maar hyve ook nooit.
Om vakantiefoto's te bekijken van een vriend moest ik een profiel aanmaken. Af en toe krijg ik een mailtje dat iemand een reactie bij mij heeft gezet of dat er iemand mij heeft uitgenodigd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wel 22 vrienden?
Volgens Hyves heb je al ruim een jaar geleden zo'n profiel aangemaakt
Ah, ja op die manier hebben ze mij ook gestrikt, lang geleden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef toma het volgende:
[..]
Om vakantiefoto's te bekijken van een vriend moest ik een profiel aanmaken. Af en toe krijg ik een mailtje dat iemand een reactie bij mij heeft gezet of dat er iemand mij heeft uitgenodigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |