truequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef aardappel het volgende:
hyves is ideaal om mensen op te zoeken![]()
en verjaardagen bij te houden
hoe was school ?quote:
lolquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:46 schreef theKiD het volgende:
Ik heb geen zin in afwas.. ik ga ff op zoek naar iemand die met me wil uit eten
tjah, dat moest bij iemand op msn venster komen hahaquote:
Sloop haar bed!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Gadver mn orgiehuisgenote komt net thuis met d'r scharrel, lopen ze naar boven, zit ik hier serie te kijken.. hoor ik het bed weer kraken gadver help
hehe zal ook goed zijn jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef styliste het volgende:
hoor je ze zelf ook? Ik zou heel hard gaan klappen als ze klaar zijn
idd, je kunt zoveel goede grappen uithalenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef styliste het volgende:
hoor je ze zelf ook? Ik zou heel hard gaan klappen als ze klaar zijn
Met zwangerschapstest klaarstaan als ze naar buiten komen: "Zo, nu wel eindelijk raak?"quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
idd, je kunt zoveel goede grappen uithalen
ach jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moest wel lachen om jullie suggesties. Eerst het ene stelletje hier, en nu zij.. Echt hè
.
Door keihard "Op je ballen naar de wallen" van "de dikke lullen band" op te zettenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef aardappel het volgende:
of in de tegenaanval gaan!
dat is ook een goeiequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Door keihard "Op je ballen naar de wallen" van "de dikke lullen band" op te zetten?
Ik denk dat ze het dan ook wel doorhebben
Heb ooit in het studentenhuis van een scharrel van mij een vriend van mij bezig gehoord met een huisgenote van mijn scharrel...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Gadver mn orgiehuisgenote komt net thuis met d'r scharrel, lopen ze naar boven, zit ik hier serie te kijken.. hoor ik het bed weer kraken gadver help
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Als jullie nou allemaal hierheen komen dan wachten we tot ze weer gaan krikken en dan komen jullie met die muziek en zwangerschapstest
Aansluiten op een dvd-speler en elke keer dat ze los gaan de intro van de Teletubbies spelen met het volume vol open?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesIk heb nog wel 250W boxen staan hoor
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Aansluiten op een dvd-speler en elke keer dat ze los gaan de intro van de Teletubbies spelen met het volume vol open?
Heeft U ook zo'n last van neukende huisgenoten? aardappel & PierreTT to the rescue!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heeft U ook zo'n last van neukende huisgenoten? aardappel & PierreTT to the rescue!
Ja, goed hè! Ik deed alsofquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij was druk bezig in de KKP vandaag!
Ja je was wel echt heel hard bezig met heel veel papier... ik liep daar na een tijdje rond 13.15 binnen ofzo, rood petje op (had me verslapen vanmorgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, goed hè! Ik deed alsof
Maarreeee wie was jij dan? Of zat jij daar niet...?
Hahahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja je was wel echt heel hard bezig met heel veel papier... ik liep daar na een tijdje rond 13.15 binnen ofzo, rood petje op (had me verslapen vanmorgen)
Wah denkte?! 700watt speakers jonge! Lilleke natnek!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesIk heb nog wel 250W boxen staan hoor
Met je DTM-uitlaat!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wah denkte?! 700watt speakers jonge! Lilleke natnek!
En hoe, je bleef me zo lang aanstaren dat ik er verlegen van werd! Haha nee ik zat een paar tafels verderop te vergaderenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Hmm... Nee, ik denk niet dat ik je heb gezien dan... Of keek ik wel naar je toen je voorbij liep?
Oooo wacht! Tegen die zijkant? Als ik naar rechts keek, dan keek ik richting jouw groepje of niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En hoe, je bleef me zo lang aanstaren dat ik er verlegen van werd! Haha nee ik zat een paar tafels verderop te vergaderen
Ja als je schuin naar rechts keek, dan keek je naar mijn groepjequote:Op woensdag 27 mei 2009 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo wacht! Tegen die zijkant? Als ik naar rechts keek, dan keek ik richting jouw groepje of niet?
Ja, dan weet ik welk groepje jij wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja als je schuin naar rechts keek, dan keek je naar mijn groepje
O daarvoor liep ik trouwens ook al langs met een broodje, koffie en een saucijzenbroodjequote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik welk groepje jij was
Maar een petje weet ik niet...Toen jullie weggingen, toen keek ik volgens mij ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |