truequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef aardappel het volgende:
hyves is ideaal om mensen op te zoeken![]()
en verjaardagen bij te houden
hoe was school ?quote:
lolquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:46 schreef theKiD het volgende:
Ik heb geen zin in afwas.. ik ga ff op zoek naar iemand die met me wil uit eten
tjah, dat moest bij iemand op msn venster komen hahaquote:
Sloop haar bed!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Gadver mn orgiehuisgenote komt net thuis met d'r scharrel, lopen ze naar boven, zit ik hier serie te kijken.. hoor ik het bed weer kraken gadver help
hehe zal ook goed zijn jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef styliste het volgende:
hoor je ze zelf ook? Ik zou heel hard gaan klappen als ze klaar zijn
idd, je kunt zoveel goede grappen uithalenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef styliste het volgende:
hoor je ze zelf ook? Ik zou heel hard gaan klappen als ze klaar zijn
Met zwangerschapstest klaarstaan als ze naar buiten komen: "Zo, nu wel eindelijk raak?"quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
idd, je kunt zoveel goede grappen uithalen
ach jahquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moest wel lachen om jullie suggesties. Eerst het ene stelletje hier, en nu zij.. Echt hè
.
Door keihard "Op je ballen naar de wallen" van "de dikke lullen band" op te zettenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef aardappel het volgende:
of in de tegenaanval gaan!
dat is ook een goeiequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Door keihard "Op je ballen naar de wallen" van "de dikke lullen band" op te zetten?
Ik denk dat ze het dan ook wel doorhebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |