Want? Wat voor aantoonbare ernstige financiele schade heeft jouw kennis dan geleden? Gewoon niet zo aanstellen, minder amerikaanse TV series kijken, en die kerel gewoon een beterschapskaartje sturen en volgende week informeren hoe nu verder...quote:Hierdoor is mijn kennis ernstig financieel gedupeerd
Dat vind ik zo'n onzin. Je moet gewoon elke normale auto onder controle kunnen houden anders verdien je gewoon geen rijbewijs. De kans is 99 procent dat een geslaagde in een andere auto z'n rij-carriere vervolgd en ook nog eens zonder instructeur, en dat is dan ineens geen probleem?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef Maanvis het volgende:
En een beetje goeie examinator houdt er wel rekening mee dat hij geen ervaring heeft in die andere auto.
Ik heb het over bijzondere verrichtingen en misschien een keertje af laten slaan oid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. Je moet gewoon elke normale auto onder controle kunnen houden anders verdien je gewoon geen rijbewijs. De kans is 99 procent dat een geslaagde in een andere auto z'n rij-carriere vervolgd en ook nog eens zonder instructeur, en dat is dan ineens geen probleem?
Goed advies, kijk daar hebben we nou wat aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef Maanvis het volgende:
Ga gewoon bellen met het CBR ipv hier te reageren...
Mooi, laat even weten hoe het afgelopen is!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef deedeetee het volgende:![]()
[..]
Goed advies, kijk daar hebben we nou wat aan
Nou, ik zou inderdaad even een paar dagen de tijd nemen om bij te komen.quote:
Je hebt toch al wat gehoord nu?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef deedeetee het volgende:
Het probleem is dat men niet de moeite heeft genomen om zelf even te bellen wat er aan de hand is.
Ik vind een week gewoon veel te lang om niks van je te laten horen. Zijn vrouw heeft geen ongeluk gehad en zij maakt ook deel uit van de rijschool immers.
Ja en omdat hij nu in schok is kan je niet even bellen nu of het CBS niet wat kan regelen?quote:Niet op examen kunnen is óók een schok.
Die kennis van je kan blijkbaar gewoon nog niet goed genoeg rijdenquote:Overgens zijn er meer dingen voorgevallen die al voor ergernis hebben gezorgt vandaar dat dit de druppel is. Van te voren zijn er afspraken gemaakt die de man niet nakwam en waardoor er steeds maar meer lessen genomen moesten worden. Steeds andere smoesjes en beloften die niet nagekomen werden.
Wat heeft zn vrouw er mee te maken, tis zijn bedrijfquote:Ok de man zal niet voor z'n lol een ongeluk hebben gekregen maar daarom kan hij toch wel zijn vrouw de boel laten regelen als hij het zelf niet kan ?
huiliequote:hulie
Dat jullie 'm zielig vinden moeten jullie zelf weten- vind ik overgens niet terzake doen-ik wil graag weten wat je rechten zijn als een rijschool je laat zitten en weigert om binnen redelijke tijd wat van zich te laten horen horen. En redelijk is bij mij niet over 7 dagen. Nogmaals die man werkt er niet alleen zijn vrouw werkt óók in die rijschool.
Bekijk 't, als je de hele dag op de weg zit kan dit gebeuren hoor. Ik vind hun gedrag domweg weinig professioneelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef Scorpie het volgende:
Kan je nog egoistischer zijn TS?
Jouwe net zo minquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bekijk 't, als je de hele dag op de weg zit kan dit gebeuren hoor. Ik vind hun gedrag domweg weinig professioneel
Laten we het dan maar niet over jouw gedrag hebben, dat is namelijk ook niet zo netjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bekijk 't, als je de hele dag op de weg zit kan dit gebeuren hoor. Ik vind hun gedrag domweg weinig professioneel
En de extra lessen óók ? En als hij dat gewoon weigert ? Wat dan ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef StephanL het volgende:
Beetje rijschool vergoed gewoon dat examen geld. Maak je niks zo druk, phoe hé
Knuppel, leg me in godsnaam eens uit waarom je zo`n aanbod zou weigeren? Wil je er financieel beter van worden ofzo? Vieze aasgierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En de extra lessen óók ? En als hij dat gewoon weigert ? Wat dan ?
Wat denk je, is 'hij' in dit geval de kennis of de instructeur?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Knuppel, leg me in godsnaam eens uit waarom je zo`n aanbod zou weigeren? Wil je er financieel beter van worden ofzo? Vieze aasgier
Ik bedoel lieverd als de rijschool het weigert en de leerling zélf voor de extra kosten wil laten opdraaien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Knuppel, leg me in godsnaam eens uit waarom je zo`n aanbod zou weigeren? Wil je er financieel beter van worden ofzo? Vieze aasgier
Incl een aantal gratis lessen...Fout ligt nog altijd bij de rijschool en dan doen ze niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef StephanL het volgende:
Beetje rijschool vergoed gewoon dat examen geld. Maak je niks zo druk, phoe hé
Doen ze niet, overmacht zijn ze voor verzekerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik bedoel lieverd als de rijschool het weigert en de leerling zélf voor de extra kosten wil laten opdraaien.
Wat als wat als wat als wat als.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik bedoel lieverd als de rijschool het weigert en de leerling zélf voor de extra kosten wil laten opdraaien.
Wacht dat nou eerst maar eens af. Lijkt me dat een rijschool daarvoor verzekerd is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:02 schreef Maanvis het volgende:
HEY TS, Schiet je wel op met bellen naar CBR! 't examen begint namelijk over 2 uur!!!
Hé hé dat was wat ik wilde weten, had dat dan meteen gezegd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doen ze niet, overmacht zijn ze voor verzekerd.
overmacht zijn ze voor verzekerd, maar meer dan zijn examen en zijn gemiste zal hij niet vergoed krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hé hé dat was wat ik wilde weten, had dat dan meteen gezegd.
Enne feel free om lekker door te gaan met me af te zeiken hoor. Kan er prima tegen
Maar nuttige info heb ik meer aan.
Tja heeft de rijschool het examen geregeld of (de kennis van) TS?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Je hebt niet veel ervaring met het CBR he?
Kwestie van 'jammer' en dag poen. Ik vind dat TS gelijk heeft. Haar kennis wordt simpelweg gedupeerd.
Ja en? Dat examen is dus NIET vandaag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tja heeft de rijschool het examen geregeld of (de kennis van) TS?
De rijschool, dus TS heeft een overeenkomst met de rijschool, en niet met het CBR.
De rijschool komt deze afspraak niet na, dus zal een nieuw examen moeten aanbieden.... lijkt mij...
Nee, en da's ook niet erg toch dat je je rijbewijs en theoriecertificaat allebei in 1x haalt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Het examen stond toch om 14:00 ingepland? het enige dat ff moet gebeuren is een auto regelen.quote:Kwestie van 'jammer' en dag poen. Ik vind dat TS gelijk heeft. Haar kennis wordt simpelweg gedupeerd. Zowel in geld als in tijd. Het CBR heeft het namelijk nogal druk, dus het gaat wel een fiks aantal weken duren voordat er weer afgereden kan worden.
Waarom zou je het CBR bellen dan? Die regelen geen auto's.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, en da's ook niet erg toch dat je je rijbewijs en theoriecertificaat allebei in 1x haalt?
[..]
Het examen stond toch om 14:00 ingepland? het enige dat ff moet gebeuren is een auto regelen.
jawelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Cryothic het volgende:
Zoals gezegd: bel het CBR. Volgens mij ben je niet verplicht om zelf een auto mee te nemen.
Dan nog is het vrij triest om de dag na het ongeluk al op hoge stelten te gaan lopen roepen. Wat zeg ik? Vrij sneu.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Kwestie van 'jammer' en dag poen. Ik vind dat TS gelijk heeft. Haar kennis wordt simpelweg gedupeerd. Zowel in geld als in tijd. Het CBR heeft het namelijk nogal druk, dus het gaat wel een fiks aantal weken duren voordat er weer afgereden kan worden.
Juist en ik vind dat de rijschool dat had horen te regelen. Had het ze niet kwalijk genomen als dat niet gelukt was. Maar ze hebben genoeg bevriende collega's en hadden idg iets kunnen proberen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef Maanvis het volgende:
Het examen stond toch om 14:00 ingepland? het enige dat ff moet gebeuren is een auto regelen.
Misschien weten ze wel raad of kunnen ze daar wat vriendendienstjes regelen. Da's toch een ons kent ons sfeertje daar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je het CBR bellen dan? Die regelen geen auto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |