Nee.quote:
Een plastic zakhouder of een houder voor plastic zakken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb bij de IKEA een plastic zak houder gehaald.. Kijk, dat zijn investeringen voor een makkelijker leven.
Hier ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
De zon schijnt weer, de bui was niet overtuigend.
een zakhouder heb ik al, doch niet van plastic, dit is een houder voor plastic zakken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Een plastic zakhouder of een houder voor plastic zakken?
Zit dat lekker, zo'n zweedse onderbroek?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb bij de IKEA een plastic zak houder gehaald.. Kijk, dat zijn investeringen voor een makkelijker leven.
ooh, ik doelde op mijn vriendin eigenlijk. Lekker warm ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit dat lekker, zo'n zweedse onderbroek?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een zakhouder heb ik al, doch niet van plastic, dit is een houder voor plastic zakken.
Lekker is dat he.. 9quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef Muck het volgende:
ow... het heeft hier welgeteld een uurtje gestormd en geonweerd, maar daarna scheen de zon weer
Dikke knuffel van deze kantquote:
Thxquote:
Toch niet zo'n plastic koker met van die gaten er in in allerlei 'vrolijke' kleuren verkrijgbaar met zo'n zelfklevende strip zodat je hem 'lekker handig in, bijvoorbeeld de kelder, kan plakken'?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een zakhouder heb ik al, doch niet van plastic, dit is een houder voor plastic zakken.
DIkke knuff ook van mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
@ indah, want afgewezen bij het mmc.
jaquote:
quote:
hier ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Het waait trouwens als een gek hier.
Da's minder...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
@ indah, want afgewezen bij het mmc.
Ja, de RATIONELL VARIERA, en ik heb hem in het wit. Heb geen kelder namelijk, dus hij moet niet echt opvallend in de keuken komen te hangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toch niet zo'n plastic koker met van die gaten er in in allerlei 'vrolijke' kleuren verkrijgbaar met zo'n zelfklevende strip zodat je hem 'lekker handig in, bijvoorbeeld de kelder, kan plakken'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |