maar zo werkt het toch niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Watismijnrecht het volgende:
Nee de volgende dag zou wat vroeg zijn, je moet denken ik moet ook nog aan het ritme wennen.
volgende week maandag zou mij perfect uitgekomen zijn.
Plus! Je hebt geen opleiding, geen enkele relevante werkervaring en vooral geen werkersmentaliteit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Watismijnrecht het volgende:
Ja op die manier (met nog 30 anderen op de stapel) slaan die flikkers mij zo over daar hoef ik niet over te twisten. Een nieuwe kans krijg ik niet want al heb ik me straf uitgezeten en me verbeterd word ik nog als een crimineel behandeld zie reactie van Arthur.
wat een kleuter ben je toch vriendje
Want? Dan laat je wel even zien wat voor een kut mentaliteit je hebt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Watismijnrecht het volgende:
wat een kleuter ben je toch vriendje laat me je niet tegekomen
waarom neem je dan niet aan wat je casemanager je bied?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Watismijnrecht het volgende:
Ja op die manier (met nog 30 anderen op de stapel) slaan die flikkers mij zo over daar hoef ik niet over te twisten. Een nieuwe kans krijg ik niet want al heb ik me straf uitgezeten en me verbeterd word ik nog als een crimineel behandeld zie reactie van Arthur.
Dit topic zal wel een experiment zijn van de afdeling sociale zaken van de gemeente schubbekutteveen en omstrekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
TS moet een troll zijn. Hoop ik vanuit mijn tenen.
Inderdaad. Meteen intrekken die uitkering en wel volledig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef Scorpie het volgende:
Als je niet wil werken prima, maar kom dan ook niet om geld bedelen bij de Staat.
Inderdaad. Werkwijgeraars krijgen niet meer dan een paar broden en wat vitaminepillen per week wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef Scorpie het volgende:
Als je niet wil werken prima, maar kom dan ook niet om geld bedelen bij de Staat.
Gewoon in de gevangenis zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Werkwijgeraars krijgen niet meer dan een paar broden en wat vitaminepillen per week wat mij betreft.
Kost ons nog klauwen met geld.quote:
Inderdaad. Ik denk dat het het beste is ze een "levenslange" gratis supply van heroine te geven. Uiteindelijk het meest effiicient.quote:
En wie gaat dát dan weer betalen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat het het beste is ze een "levenslange" gratis supply van heroine te geven. Uiteindelijk het meest effiicient.
Heroine kost niet veel hoor, en ze zijn binnen een jaar dood, dus uiteindelijk is het hardstikke kosteneffectief.quote:
En wie gaat dat dan betalen? TS zelf lijkt me toch niet hé.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef mrPanerai het volgende:
Dus TS, van je luie reet af en neem zelf eens wat initiatief.
kan zijn oom dat niet voorschieten en dat hij het dan terugbetaald door middel van een maandelijkse inhouding op zijn salaris van zijn oom?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En wie gaat dat dan betalen? TS zelf lijkt me toch niet hé.
Zo hoog zijn die bijstandsbedragen nou ook weer niet.
Eeerst stoer praten over je strafblad, en als dan ineens niemand onder de indruk blijkt te zijn gaan huilen dat we je crimineel noemen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef Watismijnrecht het volgende:
Jullie bestempelen mij als crimineel stop daar mee man ik doe toch me best nu, ben blij.
En zowieso heb een strafblad door zaken die heel raar liggen in Nederland dus het is zowieso belachelijk. Maargoed dat is een ander verhaal..
ik dacht niet dat ik direct werk zou krijgen maarja je hoopt toch.
Zeker nu al 40x gesoliciteerd in de tijd dat ik uitkering heb, en 0 resultaat.
Zegt die casewijf van het UWV dat ik onderuitgezakt en ongemotiveerde houding aanneem
vind je het gek
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Watismijnrecht het volgende:
Nee de volgende dag zou wat vroeg zijn, je moet denken ik moet ook nog aan het ritme wennen.
volgende week maandag zou mij perfect uitgekomen zijn.
wat stoer praten, moet je jezelf eens horen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:23 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Eeerst stoer praten over je strafblad, en als dan ineens niemand onder de indruk blijkt te zijn gaan huilen dat we je crimineel noemen...
Maarre, ik noem je niet crimineel hoor, ik noem je onwetend en wereldvreemd, omdat je er zo weinig van begrijpt. Zoals hierboven ook al gezegd wordt; verwacht geen rode loper (eerder een pad van stront). Dat heb je nou eenmaal als je je zonder diploma's op moet werken. en daar is niks mis mee, je moet dan alleen wel onderaan beginnen, en dat zul je moeten accepteren. En als je niet begint zul je ook nooit verder komen.
reeel? Voor geen centimeter. Maar die discussie hadden we al gehad en trok je al erg dicht bij aan het korte eind.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:43 schreef Watismijnrecht het volgende:
wat stoer praten, moet je jezelf eens horen.
als ik gewoon rieel ben is niks mis mee
Of het een sukkel is weet ik niet, ik ken hem niet. Maar ik weet wel dat als jij niet van je luie reet af komt en gaat solliciteren, binnenkort helemaal niemand je wc papier betaald, omdat je binnen twee keer falen tot 100% gekort wordt op je WWB. Dan krijg je niets.quote:das echt een sukkel jij, dat blijkt.
kijk hoe je praat, een loper van stront. jij betaald mijn WC papier denk daaraan vriend
Misschien kun je je tijd vullen met een cursus Nederlands...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:43 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
das echt een sukkel jij, dat blijkt.
kijk hoe je praat, een loper van stront. jij betaald mijn WC papier denk daaraan vriend
Ik betaal het WC papier van een stuk of 3 van jouw types helaas.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:43 schreef Watismijnrecht het volgende:
quote:Competenties:
Zeldzaam luie flikker
Mentaliteit onder het vriespunt
Voelt zich te goed voor de maatschappij
Ja, je hebt jezelf echt verbeterd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Watismijnrecht het volgende:
Misschien komt de TS wel solliciterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:48 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ja, je hebt jezelf echt verbeterd.
Wat wil je trouwens gaan doen als je hem tegenkomt? Een discussie beginnen over de Nederlandse taal en hopen dat hij zich doodlacht???
En ik zou eens een cursus Nederlands gaan volgen, want als jij een sollicitatiebrief met zulke fouten schrijft dan gooi ik hem bij de eerste regel al in de prullenbak...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:43 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
das echt een sukkel jij, dat blijkt.
Neeleh85. op mensen als jij kan ik alleen maar trots zijn. Goed gedaan en veel succes verderquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:21 schreef Neeleh85 het volgende:
OMG stopzetten die uitkering van jou, jij verdient het echt niet..
Ik heb ook geen enkel diploma, ja een overgangsbewijs naar Havo 4, maar heb er geen ene flikker aan..
Ik ben ook begonnen op mn 18e in een fabriek, muffins inpakken, of chocola van een lopende band in een doosje doen of schoonmaken, het meeste klote-werk wat je kan vinden, maar hé wat wil je zonder diploma's?
Nu ben ik 23 en aankomend assistent filiaalmanager, een functie waar je normaal gesproken een MBO-diploma voor nodig hebt, maar ik ben hier gekomen omdat ik WIL werken en me WIL inzetten, het is niet komen aanwaaien, want niks komt aanwaaien..
Dus het kan wel degelijk, maar niet in het tempo wat jij wilt en zeker niet met de instelling die je nu hebt, daar kom je helemaal nergens mee..
Zorg jij nou eerst maar eens dat je een fatsoenlijke baan en dito inkomen krijgt. Dan hebben we het dán wel eens over kopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Watismijnrecht het volgende:
Met die trots van jou koopt ie niks
Klopt, maar met en door zijn harde werken (ook tijdens kutklussen) kan hij, anders als jij, nu wel van alles kopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Watismijnrecht het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef Jesse_ het volgende:
Volgens mij heb je niet veel meer in je mars dan 'frietenbakker', gewoon doen dus
Kon jij maar wat karakter kopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Watismijnrecht het volgende:
En het dan nog raar vinden dat je alleen jobs als frietenbakker krijgt aangeboden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef Watismijnrecht het volgende:
[..]
Ik heb geen diplomas en heb een strafblad van hier tot Tokio sinds de middelbare school.
Dat weten ze ook daar en soms lijkt het wel alsof ze ''het beste met me voorhebben.''
Heb ook aantal keren moeten vragen: Is dit zakelijk of persoonlijk?
Die ''manager'' wat ik heb is gewoon een snotwijf, en die moet voor mij werk gaan regelen?
ben niet te lui om te werken maar het moet wel rendabel zijn.
Ik ga niet voor een loon van 530 werken terwijl ik er nu 500 zo krijg.
Die lonen zijn zo antiegelijk laag (- belasting) dat ieder van jullie zich wel als eerlijke burger op het hoofd hoort te krabbel
Jawel: telkens een betere baan, straks een groot huis, etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Watismijnrecht het volgende:
BAAAAAAAAAART!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:21 schreef Bart het volgende:
Waarom probeert iedereen hier TS aan zijn verstand te brengen dat ie moet gaat werken? Die faalhaas is toch gedoemd om de rest van zijn leven een mislukkeling te blijven
Mja?quote:
We waren je kwijt.. je bent nu gesignaleerd, eindelijk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |