abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69411090
Hallo all,

Sinds een 12 weken heb ik een uitkering. Dit betreft een WWB-uitkering.
Nu heb ik om de zoveel tijd een gesprek om te zien hoe het loopt op de arbeidsmarkt
maargoed gezien ik 100n CV's achterlaat, langs ga bij bedrijven,
zonder ook maar iets te vinden heb ik besloten het maar even aan te zien.

Nu heb ik vanmiddag een gesprek en zij had mij opdrachten gegeven van:
bij ALLE uitzendbureaus inschrijven (sta nu maar bij 2; de bekendste ingeschreven, nooit wat gehoord)
zag hier dus niks in en ook gezien het feit hun aan mijn werk verdienen.
Ook heb ik geen sollicitaties meer verricht omdat het werk nooit full-time is (meestal parttime: 17-24uur)
of op tijden waar je echt denkt: zoals: Vrijdag-Zaterdag-Zondag avond.

Werk van 9 tot 5 van maandag tot vrijdag: OKE,
maar waar zij mee aankomen: Frietenbakker, MacDonalds.. voor een paar schijtuurtjes?
Ze zeggen dat ik moet, anders word de uitkering stopgezet. (zeggen ze)
Mag dit zomaar? Gezien ik verder geen inkomen heb.
Ook is het zo dat ze nu ELKE week een gesprek wil (volgens mij voor haar eigen tijd vol te maken ofzo)

Ik ben gewoon realistisch, zij drijven op een wolkje boven hun slavenorganisatie waar ik niet aan mee ga werken. Heb toen zelf werk gevonden en me casemanager zou me berichten, ook niks meer gehoord.
Het is echt een organisatie van lik-me-vestje.
Wat is mijn recht? Eigelijk ben ik nog niet eens van plan vanmiddag dat gesprek te gaan bijwonen,
het schiet toch niks op met die meid daar.
Wat kunnen ze mij dan flikken?
Ben geboren om te leven, niet om te werken.
pi_69411155
Volgens mij heb je niet veel meer in je mars dan 'frietenbakker', gewoon doen dus
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:53:54 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69411166
Op de site van het UWV staat precies wat er van je verwacht wordt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69411181
Je leeft liever op onze kosten?

Wie niet werkt, zal ook niet eten.
pi_69411220
Ja ze kunnen veel op die site zetten, hoeft nog niet altijd in praktijk zo te zijn.
Vandaar, heeft iemand ervaring dat uitkering gelijk word stopgezet bij het niet opdagen van een gesprek na gevoel want er staat niks over op papier..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:57:46 #6
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69411283
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:55 schreef Watismijnrecht het volgende:
Ja ze kunnen veel op die site zetten, hoeft nog niet altijd in praktijk zo te zijn.
Vandaar, heeft iemand ervaring dat uitkering gelijk word stopgezet bij het niet opdagen van een gesprek na gevoel want er staat niks over op papier..
Ik gok dat wanneer jij niet volledig meewerkt dat er inderdaad consequenties aanhangen. Niet zo gek toch? Er wordt van je verwacht dat jij zo snel mogelijk passend werk vind, is dat niet mogelijk dan moet je ook solliciteren op functies onder je "niveau". En wat is er precies gek aan het verzoek je bij ieder uitzendbureau in te schrijven? En bel je regelmatig naar de 2 groten om jezelf op de kaart te zetten? En die gesprekken zullen wel verplicht zijn, een uitkering is nou eenmaal niet vrijblijvend.
pi_69411288
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:55 schreef Watismijnrecht het volgende:
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:59:50 #8
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69411346
Het aanrecht!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_69411408
Als jij weigert te solliciteren hebben ze zeker het recht om jouw uitkering te stoppen, En dat is maar goed ook, anders zou idereen met open hand vragend naar de staat kijken. Het solliciteren is nu je baan (en je uitkeringe je loon), en daar hoor je gewoon fulltime mee bezig te zijn totdat je een baan hebt.
Dan kan mijn belastinggeld naar de mensen gaan die het wel echt nodig hebben, ipv naar zo'n uitvreter als jij.
pi_69411423
Ik bel regelmatig en heb tijdje terug ook werk aangenomen via Randstad.
Ben toendertijd bezorger geworden bij TNT.
Dat beviel mij heel totdat:

ik toen met me loon geflasht werd because dat in één keer met ¤1,50 p/u omlaag ging.
Heb toen met een aantal werknemers gesproken en die vertelden mij dat het vaker gebeurd vanuit zo'n organisatie's.
pi_69411508
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:54 schreef DennisMoore het volgende:
Je leeft liever op onze kosten?

Wie niet werkt, zal ook niet eten.
Dat dus.

De mentaliteit van mensen als TS is om te kotsen. Zorg gewoon als de wiedeweerga dat je een baan krijgt in plaats van je overal te goed voor te voelen en ten koste van mensen te leven die wél 40 uren in de week een verantwoordelijke en/of zware baan hebben.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:05:14 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69411510
En je hebt toen niet aan je casemanager, of hoe dat ook mag heten, gevraagd waarom je loon gekort werd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69411547
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Watismijnrecht het volgende:
Ik bel regelmatig en heb tijdje terug ook werk aangenomen via Randstad.
Ben toendertijd bezorger geworden bij TNT.
Dat beviel mij heel totdat:

ik toen met me loon geflasht werd because dat in één keer met ¤1,50 p/u omlaag ging.
Heb toen met een aantal werknemers gesproken en die vertelden mij dat het vaker gebeurd vanuit zo'n organisatie's.
Iets is beter dan niets toch? En als je eenmaal een baan hebt zodat je je zelf weer kan redden kan je vanuit daar gewoon blijven solliciteren op wat leukers natuurlijk!

Succes
pi_69411562
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Dat dus.

De mentaliteit van mensen als TS is om te kotsen. Zorg gewoon als de wiedeweerga dat je een baan krijgt in plaats van je overal te goed voor te voelen en ten koste van mensen te leven die wél 40 uren in de week een verantwoordelijke en/of zware baan hebben.
Precies.

Ik weet niet wat voor opleiding(en) TS gevolgd heeft. Als je weinig diploma's hebt hoef je niet veel te verwachten en moet je ook niet zo zeuren...

[ Bericht 0% gewijzigd door Rucebo op 26-05-2009 11:15:54 ]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:08:13 #15
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69411591
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
En je hebt toen niet aan je casemanager, of hoe dat ook mag heten, gevraagd waarom je loon gekort werd?
Had dat niet te maken met die nieuwe CAO afspraken? (daar was toen ook vanalles over in het nieuws) Ik gok dat z'n casemanager daar dus niets aan kon doen.

Maar dan nog, zelfstandig je eigen kostje verdienen of een uitkering trekken... Ik zou het wel weten, ik hou er wel van om voor mezelf te zorgen
  Boks-Chick dinsdag 26 mei 2009 @ 11:09:09 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69411613
Je bent verplicht je minimaal bij 7 uitzendbureau's in te schrijven, en wekelijks 4-8 sollicitaties de deur uit te doen. Waarop staat je in principe vrij, maar ze gaan er wel van uit dat je op dingen solliciteert die je kan doen. Dus solliciteren op bijv de vacature directeur zorginstellingen of rocketscience is voor hun geen goede sollicitatie en zal afvallen in je verplichte totalen aan sollicitaties.

Voldoe je niet en / of kom je niet op de gesprekken die je met je behandelaars hebt gemaakt, zal de eerste keer slechts 70% van je WWB worden uitgekeerd bij de volgende uitkering, bij een tweede 'overtreding' wordt direct 100% ingehouden.

voor wat betreft banen voor slechts een paar uur: als hetloon die je daarvoor ontvangt lager is dan je WWB krijg je aanvulling tot dat bedrag waar je met je WWB recht op hebt. Je bent dus verplicht ook dat soort (flut)baantjes aan te nemen, want dan scheelt het de belastingbetaler namelijk geld.

WWB wordt namelijk geheel betaald door je werkende medemens dmv de belasting die wij afdragen.
lolwut
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:11:13 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69411679
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:

Had dat niet te maken met die nieuwe CAO afspraken? (daar was toen ook vanalles over in het nieuws) Ik gok dat z'n casemanager daar dus niets aan kon doen.
Dat zou inderdaad zo maar eens kunnen.
Maar was TS naar die casemanager gegaan, had die hem wel uitleg kunnen geven. Nu komt het op mij over alsof TS direct het bijltje overal bij neerlegt en de schuld daarvan weer bij een ander.
pi_69411718
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Precies.

Ik weet niet wat voor opleiding(en) TS gevolgd heeft. Als je weinig diploma's hebt hoef je niet veel te verwachten en moet je ook niet zo zueren...
Ik heb geen diplomas en heb een strafblad van hier tot Tokio sinds de middelbare school.
Dat weten ze ook daar en soms lijkt het wel alsof ze ''het beste met me voorhebben.''
Heb ook aantal keren moeten vragen: Is dit zakelijk of persoonlijk?

Die ''manager'' wat ik heb is gewoon een snotwijf, en die moet voor mij werk gaan regelen?
ben niet te lui om te werken maar het moet wel rendabel zijn.
Ik ga niet voor een loon van 530 werken terwijl ik er nu 500 zo krijg.

Die lonen zijn zo antiegelijk laag (- belasting) dat ieder van jullie zich wel als eerlijke burger op het hoofd hoort te krabbel
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:13:18 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69411730
Niet komen opdagen op een afspraak is het beste dat je kan doen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69411738
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef BrandX het volgende:
Je bent verplicht je minimaal bij 7 uitzendbureau's in te schrijven, en wekelijks 4-8 sollicitaties de deur uit te doen. Waarop staat je in principe vrij, maar ze gaan er wel van uit dat je op dingen solliciteert die je kan doen. Dus solliciteren op bijv de vacature directeur zorginstellingen of rocketscience is voor hun geen goede sollicitatie en zal afvallen in je verplichte totalen aan sollicitaties.

knip
Zoals ik al zei: het zoeken van een baan is nu je werk, en als je je werk niet goed doet zul je er geen geld voor krijgen.

Ps: Ze zoeken in het onderwijs nog een hoop mensen, ik geloof dat er bij ons op school nog een vacature of 4-5 zijn (ook ondersteunend personeel), dus er is wel degelijk (leuk) werk te vinden.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:14:51 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_69411768
Ingeschreven staan bij 2 uzb's vind ik erg weinig. Gezien je geen gezin hebt vind ik ook dat je best in de weekenden kan gaan werken. Verder vind ik ook dat je elk werk dient aan te nemen want je leeft/teert op andermans zak.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:14:57 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69411772
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef Watismijnrecht het volgende:

Ik heb geen diplomas en heb een strafblad van hier tot Tokio sinds de middelbare school.
Dat weten ze ook daar en soms lijkt het wel alsof ze ''het beste met me voorhebben.''

Die ''manager'' wat ik heb is gewoon een snotwijf, en die moet voor mij werk gaan regelen?

Die lonen zijn zo antiegelijk laag (- belasting) dat ieder van jullie zich wel als eerlijke burger op het hoofd hoort te krabbel
Ik zou met zo'n lame instelling gewoon m'n criminele CV verder uitbreiden.
pi_69411784
quote:

[..]

Maar wel denken dat je recht tot zeuren en klagen hebt
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:16:37 #24
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_69411813
quote:
Zolang mensen als jij betaald worden van mijn belastingcenten heb je geen recht van spreken over hoge belastingen en dergelijke. Er is niets mis met de hoogte van de lonen in dit land, iedereen kan een normale boterham verdienen als je maar wilt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:17:33 #25
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69411852
quote:
Ik ben gewoon realistisch, zij drijven op een wolkje boven hun slavenorganisatie waar ik niet aan mee ga werken
Ik denk dat hier de schoen toch echt wel wringt. Ik vind je namelijk totaal niet realistisch over komen. Alles moet maar op jouw manier terwijl je lijkt te vergeten dat er vanuit de staat voor je gezorgd wordt.

Een opmerking als:
quote:
Draagt niet bij aan de beeldvorming dat je liever thuis zit en makkelijk geld vangt dan dat je er iets voor doet.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_69411861
quote:

[..]

Als je de wet niet kunt respecteren, waarom zou jij dan zelf wel rechten verdienen?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:19:26 #27
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_69411908
meteen stopzetten die uitkering van hem.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:19:29 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69411910
Het is in principe vrij simpel, je moet al het algemeen geaccepteerd werk aannemen wat jij fysiek/geestelijk aankunt.
Verdien je er te weinig mee? Dan wordt het aangevuld tot het minimum (bijstandsniveau) en daar moet je het maar mee doen.
Vind het zelf ook een vervelende situatie hoor, kwam voordat ik in de bijstand terecht kwam gewoon uit een werksituatie naast mijn studie en voor die studie verdiende ik ruim boven die norm en ongeacht je papieren dien je maar gewoon alles te accepteren omdat je anders helemaal de poppetjes aan het dansen hebt.

Overigens is dat CWI/UWV werkbedrijf helemaal een lachertje, tig keer geweest en iedere keer wist ik van te voren al wat ze zouden vertellen.
Ben bij mijn laatste gesprek ook niet meer langsgeweest, totaal geen consequentie verder voor m'n uitkering.
Al is mijn situatie wel iets anders als die van jou (medische beperkingen waardoor ze geen werk voor me hebben) en kreeg standaard het advies om het 'vies' te spelen zodat ik niet levenslang wasknijpers zou hoeven inpakken.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:23:25 #29
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69412034
quote:

[..]

Tsja. Voor niets gaat de zon op, en aangezien je geen diploma's hebt, kan je ook niet verwachten dat ze een riant salaris aan je kunnen aanbieden.

Ik zou de eerste de beste job aannemen, en ervoor gaan, maargoed, wie ben ik. Liever dan thuis zitten en steeds worden gecontroleerd door het UVW..
pi_69412072
quote:

[..]

op het moment dat je aan het werk gaat voor minder dan krijg je een loon aanvulling tot aan het bedrag dat je voorheen verdiende moet je wel aanvragen uiteraard.
Daarbij ben ik het met een aantal mensen eens dat het je plicht is om aan het werk te gaan. een kanttekening hierbij is wel dat wanneer je onder je niveau gaat werken je nooit meer op je oude niveau komt aangezien je minder ervaring hebt. daarbij zal dat niet veel uitmaken aangezien je geen diploma's hebt en een flink strafblad.
wat je ook kan gaan doen is een vak leren, in de metaal industrie schreeuwen ze nog steeds om werknemers en krijg je ook nog is een dik salaris.

dus actie plan:
Werk aannemen, parttime
Leren voor een vak! metaalbewerker, vooral lassen is een goede optie, uiteraard zijn er meerdere mogelijkheden maar misschien licht hier je interresse.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:26:26 #31
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_69412127
De bijstand is bedoeld om je van inkomen te voorzien dat je zelf niet kunt verdienen. Ergo - alles aanpakken wat je kunt. Ik heb ook nachtdiensten achter een snij-vouw-envelopeer machine gewerkt. Ik heb ook industrieel schoonmaakwerk gedaan. Ik heb ook verhuiswerk gedaan. Aanpakken verdomme.
Siamo Tutti Antifascisti!
  Boks-Chick dinsdag 26 mei 2009 @ 11:28:17 #32
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69412166
quote:

[..]

vwb geen diploma's: ga cursussen volgen, dan kan je al snel op betere banen solliciteren. Het is zeer zeker niet persoonlijk van haar, maar zij kan er niets aan doen dat jij een jeugdcrimineel bent die te lui is geweest om zijn diploma te halen. Mede daardoor zit je nu in de shit dat je geen goede/toffe/leuke baan kan krijgen. dat is ECHT haar schuld niet.
quote:
zij moet je werk niet regelen, dat moet je zelf. Zij helpt je alleen met het hoe als je daarom vraagt, en bewaakt jouw voortgang (en dus de mate van het door jou te ontvangen WWB)
quote:
Die 500 die je krijgt is anders wel oa mijn belastinggeld die ik liever in mijn zak hou ipv aan een klaploper te 'doneren' via de overheid.
En verder: als je een baan hebt, vergroot je ook gelijk je kansen op een andere betere baan. je hebt een arbeidsgeschiedenis, wat voor nieuwe werkgevers van belang is, want dan zien ze dat je werkervaring op hetbt gedaan en dat je ook idd wil werken. Thuiszitters zijn nooit zo geliefd
En dan is het maar 30 euro meer... Voor die dertig euro kan je wel een keer per maand een avondje bioskoop doen met je meiske
quote:
het zijn dan ook baantjes die nagenoeg iedereen kan uitvoeren, daar hoef je doorgaans zeer weinig voor te kunnen. Kennis, kunde en vaardigheid hoeft maar erg laag te zijn. Dus tja, logisch dat het niet veel betaald.

Mijn advies? Als jij serieus beter aan de bak wil komen?

ga naar je casemanager, zorg dat je elk werk, al is het strontscheppen, aanneemt, en vraag haar of er mogelijkheden zijn om gesubsidieerd/betaald cursussen te volgen en zo ja welke en hoe. Is dat niet mogelijk, doe het zelf. Van die30 euro meer (net besproken) kan je ook bijv. bij de LOI (ja lach maar, maar als start 100000% beter dan niets) op afbetaling een kleine opleiding/cursus doen.
En daar waar je zo meteen begint, als jij verstand tussen je oren hebt, je goed gedraagd en goed werk laat zien, heb je zelfs kans dat je meer kan gaan doen c.q. zwaardere functie kan krijgen welke ook meer betaald zal worden.

Ik geef je op een briefje, binnen een jaar heb jij een tig keer betere job waarbij je als je mazzel hebt in ene 1000 netto ontvangt, mits je deze stappen doet. het is niet anders, dat zal je echt ZELF moeten doen.
lolwut
pi_69412183
En sowieso TS, wat let je om zelf voor werk te gaan zoeken? Dan vind je misschien ook nog iets waar je meer uren kunt draaien en dus meer kunt verdienen. Overigens moet je per definitie niet verwachten dat je zonder opleidingen en met een strafblad 'van hier tot Tokyo' een toffe baan zult vinden die je duizenden euro's per maand oplevert.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:32:01 #34
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_69412257
quote:
Dus vroeger op school de stoere gast uitgehangen en nu kom je erachter dat al die 'sukkeltjes' die wel hun best deden op school ineens netto 6x zoveel verdienen dan jij.

Je zou natuurlijk nog kunnen proberen iets van je leven te maken, maar met jouw instelling lijkt de kans daarop vrij klein. Veel plezier met de rest van je leven...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_69412336
Ik ben beetje aan het kijken op de vacaturebank in regio limburg maar kan echt weinig vinden.
Zou best hovenier of handlanger willen worden,
mijn baan word vrachtwagenchauffeur bij bedrijf van me oom dus de toekomst is geen probleem.
Het gaat zich om NU.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:36:03 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69412363
Wat is je leeftijd trouwens TS?
pi_69412383
19 he
  Boks-Chick dinsdag 26 mei 2009 @ 11:37:31 #38
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69412398
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:34 schreef Watismijnrecht het volgende:
Ik ben beetje aan het kijken op de vacaturebank in regio limburg maar kan echt weinig vinden.
mijn baan word vrachtwagenchauffeur bij bedrijf van me oom dus de toekomst is geen probleem.
Het gaat zich om NU.
waarom in de toekomst, en niet nu al? En vanaf wanneer kan je dat dan doen bij je oom?

en tot die tijd he, de zomer komt er aan, ze zoeken ook mensen in de land- en tuinbouw momenteel, voor werk daar
lolwut
pi_69412406
quote:
Het gaat zich om NU.
Je moet NU niet zeiken omdat je VROEGER een parasitair stuk vreten was En nu weer terug naar je MacJob, jij.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:38:37 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69412424
quote:
Het gaat zich om NU.
Waarom ga je dan NU niet al bij het bedrijf van je oom werken?
pi_69412471
quote:
Het gaat zich om NU.
Genoeg mogelijkheden hoor. In de bouw springen ze ook om mensen en er zijn genoeg detacheringsbureau's die je een traject als leerling/stagiair electromonteur of iets dergelijks aanbieden. Ook in de landbouw zoeken ze constant lui, vooral deze tijd. Je moet zoiets wel willen natuurlijk; gezien je huidige situatie is zoiets alleen maar een vooruitgang.

Maar goed, met zo'n instelling (en signature, nota bene) ga je het nog ver schoppen. Maar ach, je hebt toch een glansrijke toekomst als vrachtwagenchauffeur voor de boeg, toch?
pi_69412474
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:37 schreef BrandX het volgende:

[..]

waarom in de toekomst, en niet nu al? En vanaf wanneer kan je dat dan doen bij je oom?

en tot die tijd he, de zomer komt er aan, ze zoeken ook mensen in de land- en tuinbouw momenteel, voor werk daar
Ik heb nu alleen B rijbewijs.
Ben bezig met vrachtwagen, hopelijk begin volgend jaar.

Land en tuinbouw lijkt me te gek, ben wel goed met planten maar bij intratuin en shit zoeken ze niks meer of het is alleen zaterdaghulp werk.
Bij bouwbedrijven zou ik ook wel willen werken: hornbach, boels, bouwmaat etc etc.
pi_69412565
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Watismijnrecht het volgende:
19 he
Oke ff samenvatten
19, geen enkel diploma en een strafblad en je vind frietbakken onrealistisch?
Wat had je dan verwacht? dat ze je hoofd van het uwv zouden maken?

En als het toch maar voor tijdelijk is (omdat je bij je oom gaat werken) zanik dan niet en neem gewoon de minst erge baan aan
Je zult toch wat moeten doen

Ik ga er ff vanuit dat geen diploma's ook echt geen diploma's betekend
volgens mij kun ej dan ook (gezien je leeftijd) (met behoud van een deel van je uitkering dacht ik) weer terug naar school en je startkwalificatie voor een mbo niveau 2 halen
misschien een idee?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69412567
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:40 schreef Watismijnrecht het volgende:

[..]

Land en tuinbouw lijkt me te gek, ben wel goed met planten maar bij intratuin en shit zoeken ze niks meer of het is alleen zaterdaghulp werk.
Bij bouwbedrijven zou ik ook wel willen werken: hornbach, boels, bouwmaat etc etc.
Ik zal je even uit een droom helpen: Intratuin is een tuincentrum, dat heeft niks met land- en tuinbouw te maken. En dan is er nog zo'n geheim: op zaterdag verdien je net zo goed geld! Bij sommige bedrijven zelfs meer dan door de week!
Dude...
  Boks-Chick dinsdag 26 mei 2009 @ 11:44:36 #45
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69412599
quote:

[..]

Ik bedoelde dan ook meer richting boerenbedrijven
maar ga anders ook eens in de regiobladen kijken, kijk op websites van de bedrijven waar je zou willen werken en zoek daar op de site of ze vacatures hebben.
lolwut
pi_69412623
quote:

[..]

klikje
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:46:05 #47
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69412634
Ik begrijp TS overigens wel, alleen zijn insteek/instelling klopt natuurlijk niet helemaal.
"Als ik nu al 500 voor niets krijg ...", zo werkt het systeem natuurlijk niet.

Maar als je ziet met wat voor baantjes die figuren aankomen af en toe, tomatenbakjes vullen en dat terwijl ze je CV voor hun neus hebben liggen met allerlei afgeronde opleidingen op meerdere fronten en een dosis certificaten, dan kan ik dat ook niet al te serieus nemen, zeker gezien het salaris dat ze dan bieden.
Tuurlijk, ik werk ook liever dan dat ik in de bijstand hang maar niet ten koste van alles, zeker gezien de overige problemen die in mijn geval spelen maar dat wordt teveel offtopic.
pi_69412674
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Maar als je ziet met wat voor baantjes die figuren aankomen af en toe, tomatenbakjes vullen en dat terwijl ze je CV voor hun neus hebben liggen met allerlei afgeronde opleidingen op meerdere fronten en een dosis certificaten, dan kan ik dat ook niet al te serieus nemen, zeker gezien het salaris dat ze dan bieden.
Herkenbaar, maar dat is hier niet van toepassing. TS is volledig ongediplomeerd en het lijkt er niet op dat hij veel andere vaardigheden bezit.
pi_69412708
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

klikje
moet straks even terugbellen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:48:46 #50
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69412709
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik begrijp TS overigens wel, alleen zijn insteek/instelling klopt natuurlijk niet helemaal.
"Als ik nu al 500 voor niets krijg ...", zo werkt het systeem natuurlijk niet.

Tuurlijk, ik werk ook liever dan dat ik in de bijstand hang maar niet ten koste van alles, zeker gezien de overige problemen die in mijn geval spelen maar dat wordt teveel offtopic.
Jij hebt misschien diploma's, maar TS dus niet. Kortom: dat jij een iets andere insteek hebt dan TS kan ik nog wel begrijpen. Maar de houding van TS laat alleen maar zien dat sommige mensen sneller gekort moeten worden op hun uitkering om ze nog enigszins in beweging te krijgen....
pi_69412755
quote:
[b]Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 Ik ben gewoon realistisch,
Ik betwijfel het... Dit is je fantasie, om een dergelijk troll topic te starten...
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:12:28 #52
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69413435
Ik zou liever frieten gaan bakken dan een uitkering te moeten gaan trekken. Heb helemaal niks met mensen die liever profiteren dan ongeschoold werk gaan doen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_69413480
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef Catbert het volgende:
Ik zou liever frieten gaan bakken dan een uitkering te moeten gaan trekken. Heb helemaal niks met mensen die liever profiteren dan ongeschoold werk gaan doen.
Meen je dit serieus?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:17:43 #54
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69413589
Waarom ben je trouwens gekapt met de TNT bezorging, zelfs met die daling verdien je met gemak nog zo'n 450 euro met 15 uur werk in de week (ervaring mee ja) en kun je dus voldoende verdienen als ze in ieder geval voldoende werk voor je hebben.
Het is dat mijn lijf het gewoon niet trekt, anders had ik het wel geweten.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:18:16 #55
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69413605
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Watismijnrecht het volgende:
Meen je dit serieus?
Ja. Ik heb vroeger ook gewoon een baantje bij een attracktiepark gehad. Daar moest ik ook zeker af en toe vervelend werk doen. Beter dat, dan op je reet thuis zitten en profiteren van het geld van anderen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_69413886
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

en profiteren van het geld van anderen.
Belasting betalen moet je toch lig er ook niet wakker van hoor..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:27:46 #57
205537 jeh1
gevaarlijk
pi_69413903
1. mensen die zeuren dat het hun belastinggeld is wat gaat naar de uitkering trekker zijn minstens zo zielig als mensen die onnodig uitkering trekken.
2. UVW/werkpleinen/CWI bestaan voor een groot gedeelte uit werknemers die ZO verschrikkelijk veel met randdebielen te maken hebben dat ze vervolgens iedereen als een randdebiel gaan behandelen.
3. Resultaat is dat CWI werknemers zelf ook in randdebielen veranderen.
4. 40u per week doosjes vouwen voor 900eu of 800eu vangen voor pure vrije tijd. Lijkt me vrij logisch dat menigeen liever nix doet.
5. Als je je uitkering wil behouden zul je naar de poppen moet dansen van jouw manager want die bepaalt.
6. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk me vrachtwagen rijbewijs halen.
7. TIP: geef aan dat je bij je oom aan het werk kan - > als je mazzel hebt betaalt CWI de chauffeers opleiding voor je
9. Het heeft geen nut (publiekelijk) banen af te zeiken waarvoor je te slim denkt te zijn als je niet kunt aantonen dat je slim bent.
pi_69414086
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Watismijnrecht het volgende:

[..]

Ja, maar des te meer moeten mensen die wél hard werken, inleveren voor mensen die zich te goed voelen om te werken en fijn uitkeringtrekkertje spelen. En dat is een schande. Ik zou niet de dupe moeten zijn van al die lui, die het vertikken om eens op tijd op te staan en hun steentje bij te dragen aan de maatschappij.
pi_69414399
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Tuvai.net het volgende:
die het vertikken om eens op tijd op te staan en hun steentje bij te dragen aan de maatschappij.
Hoezo? Met een strafblad van hier tot tokio heeft de TS toch al aardig bijgedragen aan de maatschappij?

Alleen dan in negatieve zin.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:43:36 #60
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69414417
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Watismijnrecht het volgende:
Wat denk je dat er gebeurt als iedereen die instelling van jou heeft? Waar komt dat geld vandaan denk je?

Uitkeringen zijn voor mensen die om wat voor'n reden danook niet kunnen werken. Niet voor luie flikkers.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:44:42 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69414450
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef jeh1 het volgende:
1. mensen die zeuren dat het hun belastinggeld is wat gaat naar de uitkering trekker zijn minstens zo zielig als mensen die onnodig uitkering trekken.
Ik vind dat ik het volste recht heb te 'zeiken' over mijn belastinggeld dat gebruikt wordt voor mensen als de TS.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:44:53 #62
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69414457
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Alleen dan in negatieve zin.
Ligt eraan, moet toch ergens m'n coke vandaan halen.
Buiten dat, minder criminaliteit betekend ook weer ontslagen in andere sectoren.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:52:40 #63
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69414686
quote:
4. 40u per week doosjes vouwen voor 900eu of 800eu vangen voor pure vrije tijd. Lijkt me vrij logisch dat menigeen liever nix doet.
Lekkere instelling. Je vergeet dat je praat over gemeenschapsgeld dat is bedoeld als tijdelijke overbrugging of voor mensen die echt niet kunnen werken. Dat je liever met je luie reet op de bank zit lijkt mij geen argument! Je kunt altijd verder solliciteren als je eenmaal ergens zit, niemand verplicht je daar te blijven!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:58:23 #64
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69414871
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Lekkere instelling. Je vergeet dat je praat over gemeenschapsgeld dat is bedoeld als tijdelijke overbrugging of voor mensen die echt niet kunnen werken. Dat je liever met je luie reet op de bank zit lijkt mij geen argument! Je kunt altijd verder solliciteren als je eenmaal ergens zit, niemand verplicht je daar te blijven!
Mensen die écht niet (meer) kunnen werken behoren niet afgescheept te worden met dat bedrag, dat is structureel gezien echt onverantwoord.
Sowieso horen de mensen die lang uit de roulatie zullen blijven niet in een bijstand thuis, naar mijn bescheiden mening.
pi_69415102
Als je echt lang uit de roulatie zult blijven zit je toch ook niet in de bijstand?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:15:03 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69415361
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef liefie_ het volgende:
Als je echt lang uit de roulatie zult blijven zit je toch ook niet in de bijstand?
Wat noem jij lang?
Mijn vooruitzichten zijn namelijk niet al te rooskleurig (al dan niet deels in de bijstand) doordat ik door medische omstandigheden absoluut geen fulltime baan aan kan en parttime de ene dag prima gaat en de andere dag wil het na een uurtje al niet meer.
Geen recht meer op WW, voldoe niet aan de eisen voor Wajong en andere oplossingen worden niet aangedragen.

Ik heb dan ook geen sollicitatieplicht, geen bezoekplicht aan het UWV(werkbedrijf) meer en loop nu via de gemeente bij een re-integratiebureau dat eigenlijk ook geen flauw idee heeft wat ze met me aanmoeten omdat ik amper plaatsbaar ben omdat ik door het gebrek aan een diagnose voorlopig ook niet chronisch ziek/beperkt ben.
Al zou ik een baantje vinden voor 16 uur in de week, dan kan ik hem niet eens accepteren als ik al aangenomen zou worden met de lijst bijwerkingen en problemen die ik dagelijks ondervind.

Kortom, zo blijf je bezig en hang ik nog wel eventjes in de bijstand ben ik bang, dat terwijl ik best wil werken en niet eens persé werk wil dat op mijn opleidingsniveau is.
Doe nu maar gewoon vrijwilligerswerk waarbij men niet rekent op mijn aanwezigheid, maar het wel gewaardeerd wordt, simpelweg omdat ik geen afspraken kán maken omdat het dagelijks dusdanig verschilt hoe ik me voel en wat ik aan kan.
pi_69415484
ja ik heb er echt de ballen verstand van hoor maar ik dacht dat je als je langdurig arbeidsongeschikt bent bij een ander kopje thuis hoort dan de bijstand (bijv dus wajong idd of wao of zo) want bijstand is voor korte opvang heb ik altijd begrepen.
Maar jij bent dus een uitzondering denk ik dan?
Of is zoals ik het zie de uitzondering?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:24:35 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69415699
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef liefie_ het volgende:
Maar jij bent dus een uitzondering denk ik dan?
Of is zoals ik het zie de uitzondering?
Ik heb ook geen flauw idee, dit is alleen zoals het bij mij verloopt en ik word er niet vrolijk van.
pi_69415761
Daar kan ik me wat bij voorstellen ja
pi_69417155
Dacht echt bij Hornbach kans te maken.
Beland ik gewoon op de stapel met de rest gezien het eerst naar het hoofdkantoor gaat (me Online CV)
en dan word er een selectie gemaakt die op gesprek kunnen komen.

Ja ik kan het dus vergeten als ze me screenen. Ik wil wel hoor!!
pi_69417231
maar waarom dacht je dan dat ze meteen zouden zeggen ja begin morgen maar?
Zo werkt het gewoon niet
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:11:43 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69417241
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Watismijnrecht het volgende:
Dacht echt bij Hornbach kans te maken.
Beland ik gewoon op de stapel met de rest gezien het eerst naar het hoofdkantoor gaat (me Online CV)
en dan word er een selectie gemaakt die op gesprek kunnen komen.

Ja ik kan het dus vergeten als ze me screenen. Ik wil wel hoor!!
Wat had je dan verwacht? Dat ze direct de rode loper uitleggen voor een gastje van 19, zonder diploma's, maar met strafblad?
Kun je niet bij je oom in de zaak want hand- en spandiensten verrichten, totdat je je vrachtwagenrijbewijs hebt?
pi_69417531
Jullie bestempelen mij als crimineel stop daar mee man ik doe toch me best nu, ben blij.
En zowieso heb een strafblad door zaken die heel raar liggen in Nederland dus het is zowieso belachelijk. Maargoed dat is een ander verhaal..

ik dacht niet dat ik direct werk zou krijgen maarja je hoopt toch.
Zeker nu al 40x gesoliciteerd in de tijd dat ik uitkering heb, en 0 resultaat.
Zegt die casewijf van het UWV dat ik onderuitgezakt en ongemotiveerde houding aanneem
vind je het gek
pi_69417633
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef Watismijnrecht het volgende:
Jullie bestempelen mij als crimineel stop daar mee man ik doe toch me best nu, ben blij.
En zowieso heb een strafblad door zaken die heel raar liggen in Nederland dus het is zowieso belachelijk. Maargoed dat is een ander verhaal..

ik dacht niet dat ik direct werk zou krijgen maarja je hoopt toch.
Zeker nu al 40x gesoliciteerd in de tijd dat ik uitkering heb, en 0 resultaat.
Zegt die casewijf van het UWV dat ik onderuitgezakt en ongemotiveerde houding aanneem
vind je het gek
ik zei niets over je strafblad
maar denk je dat dat is hoe je aan een baan komt?
Je belt en ze zeggen nou klinkt tof! tot morgen half 9!
pi_69417637
quote:
die casewijf
quote:
vind je het gek
pi_69417639
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Watismijnrecht het volgende:

[..]

Meen je dit serieus?
Je bent ongeschoold, waarom verwacht je of vind je dat je beter werk hoort te krijgen met jouw achtergrond?
pi_69417732
En je bent pas 19, ga gewoon een opleiding doen.
pi_69417814
Ja wat zit ik dan uberaubt me druk te maken ik neem dat werk toch niet aan
pi_69417939
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef Watismijnrecht het volgende:
dan kan je dus je recht op een uitkering ook verliezen...

Maakt jou niet uit blijkbaar... Dus ga lekker niksen... Hele dag chille...
pi_69417964
Hele dag chillen? Je meent dat ik hele dag op de bank lig
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:32:30 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69417974
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef Watismijnrecht het volgende:
Je zou toch eens moeten werken voor je centen.
Negentien jaar jong en dan al zo'n kutmentaliteit.
pi_69418032
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:31 schreef Watismijnrecht het volgende:
nee hele dag achter je pc aan het fok!ken....
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:34:19 #83
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69418036
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook...
TS, hebben je ouders je nooit geleerd dat je moet werken voor je geld? De mijne namelijk wel, en ik zet graag mijn trots opzij zolang ik mijn vaste lasten maar kan betalen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:34:32 #84
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69418044
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
IP ban. Hoe minder hij te doen heeft hoe groter de kans dat 'ie uit pure verveling maar wat werk gaat doen.
pi_69418073
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:31 schreef Watismijnrecht het volgende:
Tuurlijk niet!

Het is best hard werken om een strafblad zo lang als een rol pleepapier bij elkaar te harken.
pi_69418332
FOKken, vind dit wel een relax forum inderdaad.
De meeste hier zeggen teminste waar het op staat.
pi_69418401
Jullie zijn die zeikerds op wegmisbruikers die zeuren dat ze een ticket van de blauwe krijgen
pi_69418422
Weet je wat nog erger is? Dat TS gewoon een typisch voorbeeld van het gros van de jongere generatie van tegenwoordig is. Allemaal niet naar school en werken willen, en het gros daarvan denkt de rest van hun al verpeste leven te kunnen afronden door drugscrimineeltje te spelen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:47:15 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69418522
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:44 schreef Watismijnrecht het volgende:
Jullie zijn die zeikerds op wegmisbruikers die zeuren dat ze een ticket van de blauwe krijgen
Beetje hypochriet; jij zit te zeiken op de overheid dat je moet werken.
pi_69418545
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Weet je wat nog erger is? Dat TS gewoon een typisch voorbeeld van het gros van de jongere generatie van tegenwoordig is. Allemaal niet naar school en werken willen, en het gros daarvan denkt de rest van hun al verpeste leven te kunnen afronden door drugscrimineeltje te spelen.
Je vergeet er bij te vermelden dat dat allemaal de schuld is van de maatschappij. Zij zelf zijn nooit de oorzaak.
pi_69418581
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Je vergeet er bij te vermelden dat dat allemaal de schuld is van de maatschappij. Zij zelf zijn nooit de oorzaak.
Inderdaad. Het is ook zo verdomde moeilijk en lastig allemaal.
pi_69418599
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Beetje hypochriet; jij zit te zeiken op de overheid dat je moet werken.
De overheid mijn reet.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:51:24 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69418669
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef Watismijnrecht het volgende:
De overheid mijn reet.
Als belasting diefstal is, wat ben jij dan? In dat filmpje wordt ook min of meer gezegd dat belastingen afgeschafd moeten worden, en dat uitkeringen overgenomen moeten worden door burgerinitiatieven. Wat denk je dat dat voor'n gevolgen heeft voor luie honden die niet willen werken?
pi_69418720
1TopicNiveau--;
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:52:54 #95
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69418724
Woon je nog thuis? Kun je niet nog een opleiding gaan volgen? Ik bedoel, ik ben zelf bijna 21 en begin komend jaar aan een tweede opleiding. Je bent nog jong, dus ik begrijp niet helemaal waarom je in de bijstand zit. Ik neem aan dat je geen lichamelijke of medische/pychische beperkingen hebt, aangezien dat niet terugkomt in je openingspost. Die mentaliteit van jou is overigens helemaal verkeerd, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel.
Primum non nocere
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:56:07 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69418837
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Catbert het volgende:

Als belasting diefstal is, wat ben jij dan? In dat filmpje wordt ook min of meer gezegd dat belastingen afgeschafd moeten worden, en dat uitkeringen overgenomen moeten worden door burgerinitiatieven. Wat denk je dat dat voor'n gevolgen heeft voor luie honden die niet willen werken?
Toine Manders gaat persoonlijk voor TS zorgen. Vanuit Brussel.
pi_69418854
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij denkt dat het werkt dan?
Dat je belt en dat je de volgende dag mag beginnen? of wat?
pi_69419096
Nee de volgende dag zou wat vroeg zijn, je moet denken ik moet ook nog aan het ritme wennen.
volgende week maandag zou mij perfect uitgekomen zijn.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:06:29 #99
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_69419119
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar TS begint langzaam te begrijpen dat die uitkering geen goede oplossing is.

Dus gewoon blijven door solliciteren en laten zien dat je best werk wilt aanpakken.
Pak dus die kleine baantjes en geef aan bij het UWV dat je altijd beschikbaar bent voor fulltime werk. Maar werk vinden moet je toch zelf doen dan kan het UWV je in de praktijk toch niet bij helpen.

Wel goed dat de ex-werkloze bij het UWV TS achter zijn broek aan zitten.
pi_69419159
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Watismijnrecht het volgende:
Nee de volgende dag zou wat vroeg zijn, je moet denken ik moet ook nog aan het ritme wennen.
volgende week maandag zou mij perfect uitgekomen zijn.
Luie flikker, uitzuiger, profiteur & crimineel.

Volgens mij ben jij daarmee prima omschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')