abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69412755
quote:
[b]Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 Ik ben gewoon realistisch,
Ik betwijfel het... Dit is je fantasie, om een dergelijk troll topic te starten...
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:12:28 #52
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69413435
Ik zou liever frieten gaan bakken dan een uitkering te moeten gaan trekken. Heb helemaal niks met mensen die liever profiteren dan ongeschoold werk gaan doen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_69413480
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef Catbert het volgende:
Ik zou liever frieten gaan bakken dan een uitkering te moeten gaan trekken. Heb helemaal niks met mensen die liever profiteren dan ongeschoold werk gaan doen.
Meen je dit serieus?
Ben geboren om te leven, niet om te werken.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:17:43 #54
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69413589
Waarom ben je trouwens gekapt met de TNT bezorging, zelfs met die daling verdien je met gemak nog zo'n 450 euro met 15 uur werk in de week (ervaring mee ja) en kun je dus voldoende verdienen als ze in ieder geval voldoende werk voor je hebben.
Het is dat mijn lijf het gewoon niet trekt, anders had ik het wel geweten.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:18:16 #55
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69413605
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Watismijnrecht het volgende:
Meen je dit serieus?
Ja. Ik heb vroeger ook gewoon een baantje bij een attracktiepark gehad. Daar moest ik ook zeker af en toe vervelend werk doen. Beter dat, dan op je reet thuis zitten en profiteren van het geld van anderen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_69413886
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

en profiteren van het geld van anderen.
Belasting betalen moet je toch lig er ook niet wakker van hoor..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:27:46 #57
205537 jeh1
gevaarlijk
pi_69413903
1. mensen die zeuren dat het hun belastinggeld is wat gaat naar de uitkering trekker zijn minstens zo zielig als mensen die onnodig uitkering trekken.
2. UVW/werkpleinen/CWI bestaan voor een groot gedeelte uit werknemers die ZO verschrikkelijk veel met randdebielen te maken hebben dat ze vervolgens iedereen als een randdebiel gaan behandelen.
3. Resultaat is dat CWI werknemers zelf ook in randdebielen veranderen.
4. 40u per week doosjes vouwen voor 900eu of 800eu vangen voor pure vrije tijd. Lijkt me vrij logisch dat menigeen liever nix doet.
5. Als je je uitkering wil behouden zul je naar de poppen moet dansen van jouw manager want die bepaalt.
6. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk me vrachtwagen rijbewijs halen.
7. TIP: geef aan dat je bij je oom aan het werk kan - > als je mazzel hebt betaalt CWI de chauffeers opleiding voor je
9. Het heeft geen nut (publiekelijk) banen af te zeiken waarvoor je te slim denkt te zijn als je niet kunt aantonen dat je slim bent.
pi_69414086
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Watismijnrecht het volgende:

[..]

Ja, maar des te meer moeten mensen die wél hard werken, inleveren voor mensen die zich te goed voelen om te werken en fijn uitkeringtrekkertje spelen. En dat is een schande. Ik zou niet de dupe moeten zijn van al die lui, die het vertikken om eens op tijd op te staan en hun steentje bij te dragen aan de maatschappij.
pi_69414399
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Tuvai.net het volgende:
die het vertikken om eens op tijd op te staan en hun steentje bij te dragen aan de maatschappij.
Hoezo? Met een strafblad van hier tot tokio heeft de TS toch al aardig bijgedragen aan de maatschappij?

Alleen dan in negatieve zin.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:43:36 #60
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69414417
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Watismijnrecht het volgende:
Wat denk je dat er gebeurt als iedereen die instelling van jou heeft? Waar komt dat geld vandaan denk je?

Uitkeringen zijn voor mensen die om wat voor'n reden danook niet kunnen werken. Niet voor luie flikkers.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:44:42 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69414450
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef jeh1 het volgende:
1. mensen die zeuren dat het hun belastinggeld is wat gaat naar de uitkering trekker zijn minstens zo zielig als mensen die onnodig uitkering trekken.
Ik vind dat ik het volste recht heb te 'zeiken' over mijn belastinggeld dat gebruikt wordt voor mensen als de TS.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:44:53 #62
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69414457
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Alleen dan in negatieve zin.
Ligt eraan, moet toch ergens m'n coke vandaan halen.
Buiten dat, minder criminaliteit betekend ook weer ontslagen in andere sectoren.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:52:40 #63
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_69414686
quote:
4. 40u per week doosjes vouwen voor 900eu of 800eu vangen voor pure vrije tijd. Lijkt me vrij logisch dat menigeen liever nix doet.
Lekkere instelling. Je vergeet dat je praat over gemeenschapsgeld dat is bedoeld als tijdelijke overbrugging of voor mensen die echt niet kunnen werken. Dat je liever met je luie reet op de bank zit lijkt mij geen argument! Je kunt altijd verder solliciteren als je eenmaal ergens zit, niemand verplicht je daar te blijven!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:58:23 #64
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69414871
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Lekkere instelling. Je vergeet dat je praat over gemeenschapsgeld dat is bedoeld als tijdelijke overbrugging of voor mensen die echt niet kunnen werken. Dat je liever met je luie reet op de bank zit lijkt mij geen argument! Je kunt altijd verder solliciteren als je eenmaal ergens zit, niemand verplicht je daar te blijven!
Mensen die écht niet (meer) kunnen werken behoren niet afgescheept te worden met dat bedrag, dat is structureel gezien echt onverantwoord.
Sowieso horen de mensen die lang uit de roulatie zullen blijven niet in een bijstand thuis, naar mijn bescheiden mening.
pi_69415102
Als je echt lang uit de roulatie zult blijven zit je toch ook niet in de bijstand?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:15:03 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69415361
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef liefie_ het volgende:
Als je echt lang uit de roulatie zult blijven zit je toch ook niet in de bijstand?
Wat noem jij lang?
Mijn vooruitzichten zijn namelijk niet al te rooskleurig (al dan niet deels in de bijstand) doordat ik door medische omstandigheden absoluut geen fulltime baan aan kan en parttime de ene dag prima gaat en de andere dag wil het na een uurtje al niet meer.
Geen recht meer op WW, voldoe niet aan de eisen voor Wajong en andere oplossingen worden niet aangedragen.

Ik heb dan ook geen sollicitatieplicht, geen bezoekplicht aan het UWV(werkbedrijf) meer en loop nu via de gemeente bij een re-integratiebureau dat eigenlijk ook geen flauw idee heeft wat ze met me aanmoeten omdat ik amper plaatsbaar ben omdat ik door het gebrek aan een diagnose voorlopig ook niet chronisch ziek/beperkt ben.
Al zou ik een baantje vinden voor 16 uur in de week, dan kan ik hem niet eens accepteren als ik al aangenomen zou worden met de lijst bijwerkingen en problemen die ik dagelijks ondervind.

Kortom, zo blijf je bezig en hang ik nog wel eventjes in de bijstand ben ik bang, dat terwijl ik best wil werken en niet eens persé werk wil dat op mijn opleidingsniveau is.
Doe nu maar gewoon vrijwilligerswerk waarbij men niet rekent op mijn aanwezigheid, maar het wel gewaardeerd wordt, simpelweg omdat ik geen afspraken kán maken omdat het dagelijks dusdanig verschilt hoe ik me voel en wat ik aan kan.
pi_69415484
ja ik heb er echt de ballen verstand van hoor maar ik dacht dat je als je langdurig arbeidsongeschikt bent bij een ander kopje thuis hoort dan de bijstand (bijv dus wajong idd of wao of zo) want bijstand is voor korte opvang heb ik altijd begrepen.
Maar jij bent dus een uitzondering denk ik dan?
Of is zoals ik het zie de uitzondering?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:24:35 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69415699
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef liefie_ het volgende:
Maar jij bent dus een uitzondering denk ik dan?
Of is zoals ik het zie de uitzondering?
Ik heb ook geen flauw idee, dit is alleen zoals het bij mij verloopt en ik word er niet vrolijk van.
pi_69415761
Daar kan ik me wat bij voorstellen ja
pi_69417155
Dacht echt bij Hornbach kans te maken.
Beland ik gewoon op de stapel met de rest gezien het eerst naar het hoofdkantoor gaat (me Online CV)
en dan word er een selectie gemaakt die op gesprek kunnen komen.

Ja ik kan het dus vergeten als ze me screenen. Ik wil wel hoor!!
pi_69417231
maar waarom dacht je dan dat ze meteen zouden zeggen ja begin morgen maar?
Zo werkt het gewoon niet
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:11:43 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69417241
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Watismijnrecht het volgende:
Dacht echt bij Hornbach kans te maken.
Beland ik gewoon op de stapel met de rest gezien het eerst naar het hoofdkantoor gaat (me Online CV)
en dan word er een selectie gemaakt die op gesprek kunnen komen.

Ja ik kan het dus vergeten als ze me screenen. Ik wil wel hoor!!
Wat had je dan verwacht? Dat ze direct de rode loper uitleggen voor een gastje van 19, zonder diploma's, maar met strafblad?
Kun je niet bij je oom in de zaak want hand- en spandiensten verrichten, totdat je je vrachtwagenrijbewijs hebt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69417531
Jullie bestempelen mij als crimineel stop daar mee man ik doe toch me best nu, ben blij.
En zowieso heb een strafblad door zaken die heel raar liggen in Nederland dus het is zowieso belachelijk. Maargoed dat is een ander verhaal..

ik dacht niet dat ik direct werk zou krijgen maarja je hoopt toch.
Zeker nu al 40x gesoliciteerd in de tijd dat ik uitkering heb, en 0 resultaat.
Zegt die casewijf van het UWV dat ik onderuitgezakt en ongemotiveerde houding aanneem
vind je het gek
pi_69417633
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef Watismijnrecht het volgende:
Jullie bestempelen mij als crimineel stop daar mee man ik doe toch me best nu, ben blij.
En zowieso heb een strafblad door zaken die heel raar liggen in Nederland dus het is zowieso belachelijk. Maargoed dat is een ander verhaal..

ik dacht niet dat ik direct werk zou krijgen maarja je hoopt toch.
Zeker nu al 40x gesoliciteerd in de tijd dat ik uitkering heb, en 0 resultaat.
Zegt die casewijf van het UWV dat ik onderuitgezakt en ongemotiveerde houding aanneem
vind je het gek
ik zei niets over je strafblad
maar denk je dat dat is hoe je aan een baan komt?
Je belt en ze zeggen nou klinkt tof! tot morgen half 9!
pi_69417637
quote:
die casewijf
quote:
vind je het gek
pi_69417639
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Watismijnrecht het volgende:

[..]

Meen je dit serieus?
Je bent ongeschoold, waarom verwacht je of vind je dat je beter werk hoort te krijgen met jouw achtergrond?
pi_69417732
En je bent pas 19, ga gewoon een opleiding doen.
pi_69417814
Ja wat zit ik dan uberaubt me druk te maken ik neem dat werk toch niet aan
pi_69417939
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef Watismijnrecht het volgende:
dan kan je dus je recht op een uitkering ook verliezen...

Maakt jou niet uit blijkbaar... Dus ga lekker niksen... Hele dag chille...
pi_69417964
Hele dag chillen? Je meent dat ik hele dag op de bank lig
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:32:30 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69417974
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef Watismijnrecht het volgende:
Je zou toch eens moeten werken voor je centen.
Negentien jaar jong en dan al zo'n kutmentaliteit.
pi_69418032
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:31 schreef Watismijnrecht het volgende:
nee hele dag achter je pc aan het fok!ken....
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:34:19 #83
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69418036
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook...
TS, hebben je ouders je nooit geleerd dat je moet werken voor je geld? De mijne namelijk wel, en ik zet graag mijn trots opzij zolang ik mijn vaste lasten maar kan betalen.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:34:32 #84
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69418044
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
IP ban. Hoe minder hij te doen heeft hoe groter de kans dat 'ie uit pure verveling maar wat werk gaat doen.
pi_69418073
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:31 schreef Watismijnrecht het volgende:
Tuurlijk niet!

Het is best hard werken om een strafblad zo lang als een rol pleepapier bij elkaar te harken.
pi_69418332
FOKken, vind dit wel een relax forum inderdaad.
De meeste hier zeggen teminste waar het op staat.
pi_69418401
Jullie zijn die zeikerds op wegmisbruikers die zeuren dat ze een ticket van de blauwe krijgen
pi_69418422
Weet je wat nog erger is? Dat TS gewoon een typisch voorbeeld van het gros van de jongere generatie van tegenwoordig is. Allemaal niet naar school en werken willen, en het gros daarvan denkt de rest van hun al verpeste leven te kunnen afronden door drugscrimineeltje te spelen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:47:15 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69418522
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:44 schreef Watismijnrecht het volgende:
Jullie zijn die zeikerds op wegmisbruikers die zeuren dat ze een ticket van de blauwe krijgen
Beetje hypochriet; jij zit te zeiken op de overheid dat je moet werken.
pi_69418545
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Weet je wat nog erger is? Dat TS gewoon een typisch voorbeeld van het gros van de jongere generatie van tegenwoordig is. Allemaal niet naar school en werken willen, en het gros daarvan denkt de rest van hun al verpeste leven te kunnen afronden door drugscrimineeltje te spelen.
Je vergeet er bij te vermelden dat dat allemaal de schuld is van de maatschappij. Zij zelf zijn nooit de oorzaak.
pi_69418581
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Je vergeet er bij te vermelden dat dat allemaal de schuld is van de maatschappij. Zij zelf zijn nooit de oorzaak.
Inderdaad. Het is ook zo verdomde moeilijk en lastig allemaal.
pi_69418599
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Beetje hypochriet; jij zit te zeiken op de overheid dat je moet werken.
De overheid mijn reet.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:51:24 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69418669
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef Watismijnrecht het volgende:
De overheid mijn reet.
Als belasting diefstal is, wat ben jij dan? In dat filmpje wordt ook min of meer gezegd dat belastingen afgeschafd moeten worden, en dat uitkeringen overgenomen moeten worden door burgerinitiatieven. Wat denk je dat dat voor'n gevolgen heeft voor luie honden die niet willen werken?
pi_69418720
1TopicNiveau--;
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:52:54 #95
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69418724
Woon je nog thuis? Kun je niet nog een opleiding gaan volgen? Ik bedoel, ik ben zelf bijna 21 en begin komend jaar aan een tweede opleiding. Je bent nog jong, dus ik begrijp niet helemaal waarom je in de bijstand zit. Ik neem aan dat je geen lichamelijke of medische/pychische beperkingen hebt, aangezien dat niet terugkomt in je openingspost. Die mentaliteit van jou is overigens helemaal verkeerd, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel.
Primum non nocere
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:56:07 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69418837
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Catbert het volgende:

Als belasting diefstal is, wat ben jij dan? In dat filmpje wordt ook min of meer gezegd dat belastingen afgeschafd moeten worden, en dat uitkeringen overgenomen moeten worden door burgerinitiatieven. Wat denk je dat dat voor'n gevolgen heeft voor luie honden die niet willen werken?
Toine Manders gaat persoonlijk voor TS zorgen. Vanuit Brussel.
pi_69418854
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij denkt dat het werkt dan?
Dat je belt en dat je de volgende dag mag beginnen? of wat?
pi_69419096
Nee de volgende dag zou wat vroeg zijn, je moet denken ik moet ook nog aan het ritme wennen.
volgende week maandag zou mij perfect uitgekomen zijn.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:06:29 #99
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_69419119
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar TS begint langzaam te begrijpen dat die uitkering geen goede oplossing is.

Dus gewoon blijven door solliciteren en laten zien dat je best werk wilt aanpakken.
Pak dus die kleine baantjes en geef aan bij het UWV dat je altijd beschikbaar bent voor fulltime werk. Maar werk vinden moet je toch zelf doen dan kan het UWV je in de praktijk toch niet bij helpen.

Wel goed dat de ex-werkloze bij het UWV TS achter zijn broek aan zitten.
pi_69419159
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Watismijnrecht het volgende:
Nee de volgende dag zou wat vroeg zijn, je moet denken ik moet ook nog aan het ritme wennen.
volgende week maandag zou mij perfect uitgekomen zijn.
Luie flikker, uitzuiger, profiteur & crimineel.

Volgens mij ben jij daarmee prima omschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')