quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:49 schreef tisauch het volgende:
Zal je leren om met het openbaar vervoer te reizen.
Dat de treinen niet kunnen rijden, daar valt allicht weinig aan te doen. Maar dat er nog steeds geen bussen rijden, terwijl er al sinds ergens rond 6:00 treinen hadden moeten vertrekken, dat vind ik ronduit belachelijk. Maar ja, waarschijnlijk had niemand verwacht dat het zo erg zou zijn, en zijn de beschikbare bussen eerst naar de grotere stations.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:58 schreef nijnja het volgende:
Wat een grap. Ze kunnen er toch wel enigzins op rekenen dat er iets gaat gebeuren met dit weer?
Ja oke, maar je weet toch dat er iets gaat gebeuren, dus kan je overal al wat klaarzetten ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb naar mijn werk gebeld dat ik vandaag thuis werk. Hier rijdt helemaal niks, hoorde daarnet dat er ook nog geen bussen te zien zijn.
[..]
Dat de treinen niet kunnen rijden, daar valt allicht weinig aan te doen. Maar dat er nog steeds geen bussen rijden, terwijl er al sinds ergens rond 6:00 treinen hadden moeten vertrekken, dat vind ik ronduit belachelijk. Maar ja, waarschijnlijk had niemand verwacht dat het zo erg zou zijn, en zijn de beschikbare bussen eerst naar de grotere stations.
Geweldig, dit live-verslagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:11 schreef kikoooooo het volgende:
was een normale streekbus. Geen extra bus te bekennen nog.
Hoeveel bussen en chauffeurs denk je dat ze hiervoor beschikbaar hebben?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, maar je weet toch dat er iets gaat gebeuren, dus kan je overal al wat klaarzetten ofzo?
Als er een overschot aan bussen, treinen met bijbehorend personeel was dan was het ov niet zo duur he?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, maar je weet toch dat er iets gaat gebeuren, dus kan je overal al wat klaarzetten ofzo?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoeveel bussen en chauffeurs denk je dat ze hiervoor beschikbaar hebben?
http://ns.nl/storingen/index.form
True true, het is nog vroegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Als er een overschot aan bussen, treinen met bijbehorend personeel was dan was het ov niet zo duur he?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en of het duur is weet ik niet, want OV
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Foto's ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:11 schreef kikoooooo het volgende:
was een normale streekbus. Geen extra bus te bekennen nog.
vanmorgen om 4:30 niets te zien hoorquote:
Dit was wel iets meer als een willekeurig nachtje onweer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:38 schreef T-mo-T het volgende:
Nederland weer helemaal op zijn gat na een nachtje onweer.
Prutsland.
Net half uur langer erover gedaan om in Amsterdam te komen. Maar het valt mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:49 schreef fs180 het volgende:
Moet zo naar Amsterdam, volgens de website geen problemen daar..
maar was het dan geen chaos op de weg met extra files in verband met afgesloten wegen ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:46 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb de auto maar gepakt, was om 8 uur al op me werk
op dat tijdstip lag ik nog prinsheerlijk in mijn bedje te dromenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:46 schreef tazmanian het volgende:
[..]
vanmorgen om 4:30 niets te zien hoor![]()
Wel een politie busje voor me die zo vriendelijk was zijn schijnwerpen te richten op de omgevallen bomen en op de weg liggende takkendank je wel jongens... mijn auto is nog heel
Edit: VID 60 meldingen, waarvan 54 files (406 kmdrukte neemt toe)
Edit2: ANWB meld Meldingen: 84 Totale lengte: 591 km
Maar ik ga wel om 13:00 uur naar huisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op dat tijdstip lag ik nog prinsheerlijk in mijn bedje te dromen
Dat gaat in een hoog tempo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:46 schreef tazmanian het volgende:
Edit: VID 60 meldingen, waarvan 54 files (406 kmdrukte neemt toe)
Edit2: ANWB meld Meldingen: 84 Totale lengte: 591 km
zou dit weer een top 5 notering worden, of scheelt het toch nog voldoende dat er een aantal mensen nog pinkstervakantie hebben ?quote:
Ja dan zit ik nog als hardwerkende burgerman uren te zwoegen op kantoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Maar ik ga wel om 13:00 uur naar huis
tja baas boven baas hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dan zit ik nog als hardwerkende burgerman uren te zwoegen op kantoor
Was op hetzelfde momentquote:
ja met die 500km file die er op het hoogtepunt stond schiet het gelukkig met de auto wel opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:49 schreef tisauch het volgende:
Zal je leren om met het openbaar vervoer te reizen.
Trein was ook 10 minuten te laatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:34 schreef BrandX het volgende:
Zowel openbaar vervoer als de openbare weg is chaos
Er zijn gewoon hele wegen afgeslotenMet de gehele ochtendspits wordt de boel via vluchtwegen geleid
Zie je het voor je? Het verkeer wat normaal al hutje mutje over ong. drie banen gaat, nu over één enkele vluchtstook...
Als je thuis kan blijven/werken doe je daar verstandig aan denk ik
quote:Er is iets mis gegaan tijdens het ophalen van de Storingen. Probeer het later nog eens.
quote:Storingen
Opties
Er is iets mis gegaan tijdens het ophalen van de Storingen. Probeer het later nog eens.
Die pagina....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoeveel bussen en chauffeurs denk je dat ze hiervoor beschikbaar hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Die pagina....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lig dubbel hier, een storing op de storingsite
_!!!!!!
Zeker zoveel problemen dat die hele storingen site het niet meer doet?quote:Storingen
Opties
Er is iets mis gegaan tijdens het ophalen van de Storingen. Probeer het later nog eens.
Opties
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef Lastpost het volgende:
Heerlijk, m'n ma zit deze ochtend in de auto richting Duitsland om m'n oma op te halen.
En nee, die zit daar niet al sinds de oorlog.
Ik ook, maar op internet kan je altijd leuk kijken naar de files.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien, was gewoon op tijd op m'n werk.
Hier schijnt de zon.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:58 schreef nijnja het volgende:
Wat een grap. Ze kunnen er toch wel enigzins op rekenen dat er iets gaat gebeuren met dit weer?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef Lastpost het volgende:
Heerlijk, m'n ma zit deze ochtend in de auto richting Duitsland om m'n oma op te halen.
En nee, die zit daar niet al sinds de oorlog.
Op dat tijdstip barstte hier de hel losquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op dat tijdstip lag ik nog prinsheerlijk in mijn bedje te dromen
Pinkstervakantiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dit weer een top 5 notering worden, of scheelt het toch nog voldoende dat er een aantal mensen nog pinkstervakantie hebben ?
quote:
Maak een Twitter account aan manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:10 schreef kikoooooo het volgende:
Komt 1 bus aan haha, 200 mensen stormen er op af. Geniaal dit.
Ik, maar heb het om half 10 opgegeven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie zit/zat er nog meer in Hoogeveen? - Ik zag talloze mensen op de bus afstormen, ik dacht; laat maar.
Overvolle bussen en mensen die met tassen overal in elk gaatje gaan duwen.
*knijpt kont dicht*
Ik zat om 07.45 ong in Hoogeveen. Waar geen bus aan kwam rijden, (duurde me te lang) toen heb ik maar een andere bus gepakt richting huis.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik, maar heb het om half 10 opgegeven.
Het is gelukkig pas 3,5 uur na het aanmaken van de OP.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
Ik had de trein van 6.45 uit groningen. Inmiddels ben ik terug gegaan, de trein naar leeuwarden gepakt en zit nu in de trein naar zwolle
www.ns.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef Game_Error het volgende:
Iemand enig idee hoe Hilversum Amsterdam op het moment zit? anders stuur ik ff een mailtje dat ik niet kom
Precies, je hoeft er alleen maar een flinke, langdurige onweersbui voor op poten te zetten, dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef Game_Error het volgende:
Wel geniaal hoe makkelijk je in Nederland het OV ontregeld
like duhuhquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Precies, je hoeft er alleen maar een flinke, langdurige onweersbui voor op poten te zetten, dat kan iedereen.
quote:UTRECHT (ANP) - Op een kleine vertraging na zal de avondspits op
het spoor normaal verlopen. Dat zei een woordvoerster van
spoorbeheerder ProRail dinsdagmiddag. ,,Wellicht vallen er door het
opstarten van het schema nog een paar spitstreinen uit.''
In en om Amersfoort ontstonden door het noodweer de grootste
problemen op het spoor. Inmiddels rijden daar ook weer treinen. De
vertragingen liepen dinsdagmorgen soms op tot ruim een uur. Op het
spoor lagen veel takken en ook omgewaaide bomen. Door de bliksem
was de stroomvoorziening aan de bovenleidingen op veel plaatsen
onderbroken. Het herstel daarvan duurde enkele uren.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef RichCalibier het volgende:
*Slachtoffer meld
Vanochtend @ 8 uur 3 kwartier vastgezeten in de trein..
Ik en de rest van de passagiers moesten 20 minuten terug lopen naar het station toe, om daar vervolgens uit gelachen te worden door andere reizigers..![]()
De bewuste foto:
[ link | afbeelding ]!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef RichCalibier het volgende:
*Slachtoffer meld
Vanochtend @ 8 uur 3 kwartier vastgezeten in de trein..
Ik en de rest van de passagiers moesten 20 minuten terug lopen naar het station toe, om daar vervolgens uit gelachen te worden door andere reizigers..![]()
De bewuste foto:
[ link | afbeelding ]!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |