abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69433631
Draai de vraag eens om.

Wat is beter aan al die andere GTA's?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:56:07 #177
188728 Lyzio
why do we fall
pi_69434385
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
Draai de vraag eens om.

Wat is beter aan al die andere GTA's?
Jij bent volgens mij heel slecht in sollicitatiegesprekken hé.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_69434503
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij heel slecht in sollicitatiegesprekken hé.
pi_69435981
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
Draai de vraag eens om.

Wat is beter aan al die andere GTA's?
GTA 1 was vernieuwend, vice city was de welkome aanvulling op gta 3. En 4, bigger, stronger, faster en stronger. Maar dat is mijn mening, wat vindt 'men' zo geweldig aan GTA:SA?
pi_69438268


What the fuck
pi_69438475
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]

What the fuck
Ben benieuwd..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:42:46 #182
188728 Lyzio
why do we fall
pi_69438708
Oké, om op het punt terug te komen. GTA 1 was inderdaad -zoals Reintji zegt- vernieuwend met zijn 'sandbox-achtige-top-down-view', daarna kwamen er een aantal spin-offs waarvan London 1969 zeker het spelen waard is alvorens GTA 2 kwam waarin nóg meer mogelijk was dan in GTA 1.

GTAIII was grensverleggend. Een beetje hetzelfde effect dat Super Mario 64 met zich meebracht. GTA in 3D, ongekend en nog nooit vertoond in wat voor genre of welke game dan ook. Ook hier kwamen spin-offs van die we kennen als Vice City dat gekenmerkt werd door een unieke sfeer, enorm goede setting en een gameplay om je vingers bij af te likken. Wie wilde nou niet Tommy Vercetti zijn? En iedereen die deze game gespeeld heeft weet hoe vet het was om in die enorme mansion de boss neer te knallen. Het gaf je een gevoel van 'I OWN THIS TOWN!'. Allthough je dat gevoel throughout de hele game al had.

San Andreas is voor mij de ultieme GTA waar alles in zat wat je hebben wilde. Of je het ghetto-gebeuren nou digged of niet, het verhaal was subliem. Maar dat was nog niets vergeleken bij de omgeving en setting. Ik wil niet weten hoe vaak ik die enorme berg opgereden ben met welk voertuig dan ook om er keihard vanaf te jumpen. Je had de ghetto, het stadsgedeelte, de bergen, het platteland. Allemaal met hun eigen, en voor Rockstar zo kenmerkende, gevoel dat alles klopte. De personages in bepaalde gebieden sloten naadloos aan met het gebied zelf. Een geweldig voorbeeld zijn de missies voor 'The Truth', de pot-dealer op het platteland. Je ging haast geloven dat hij met zijn zus ketste en een mutant in de kelder had zitten.

En dan was er GTA IV. Er werden ons gouden bergen beloofd en de interactie met de wereld zou ongekend zijn. Daar is in de game niks, maar dan ook he-le-maal niks van terug te merken. Althans niet in de zin van dat het de gameplay in any way bevorderd. De stad leeft, true enough, maar wat heb je er aan? Alles is grijs in die game en de cyclus van dag en nacht klopt voor geen meter. Het lijkt altijd donker, grauw, guur, grijs en toonloos te zijn in Liberty City. Het verhaal is qua plot misschien beter dan San Andreas maar ongelofelijk slecht uitgewerkt. Het gebruik van de GSM was ook een parade-paardje van Rockstar dat tal van nieuwe mogelijkheden met zich mee zou brengen. Ik weet niet wat jullie fanboys er van vonden, maar ik geloof niet dat jullie van harte kunnen zeggen dat het een goede toevoeging was. Het ding was gewoon irritant. Je zit midden in een missie -die overigens allemaal op elkaar lijken- en Roman belt om te gaan bowlen. Kom op zeg!

Nee, GTA IV is de slechtste GTA ooit gemaakt. Grauw, grijs, guur en donker. Fuck de graphics, ik wil gameplay en dat was in GTA IV ver te zoeken. Hopelijk keert GTA V terug naar de roots. Variërende omgevingen, verschillende characters, en dan bedoel ik ook écht verschillend, iets kunnen doen met je geld, een beetje RPG-shit er doorheen draaien zoals in S:A wel gebeurd is. Ik heb hoop, maar als ze -en dat zullen ze ongetwijfeld doen door het enorme kas-succes van GTA IV- voortborduren op het laatst gefabriceerde misbaksel kijk ik er niet eens naar om.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:23:39 #183
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_69440081
Vandaag maar een paar flessen wijn mee naar huis genomen die nog bleven staan na een wijn proeferij.

Ik vond trouwens Vice City leuker dan SA. Alleen al omdat het de sfeer me meer trok. Jaren 80 en metal en een motorbende ik reed dan ook vaak op die motoren door de stad. Ik moet wel zeggen dat die blinde jappaner in SA weer geniaal was daar moest ik wel om lachen. Maar voor de rest was het gewoon niet mijn ding. NIet dat ik het slecht vond, Vice city trok me gewoon meer.

Enige waar ik soms van baal is dat ik helemaal overnieuw kan beginnen als het fout gaat. Weer langs die wapen dealer voor een hesje en kogels en weer alles doen. Zeker als je vlak voor het eind dood gaat.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_69440201
Had ik al gezegd dat inFAMOUS tof is? Ik suck wel, maar desondanks vermaak ik me prima met het spel! Ben al op 9%!1!1!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 27 mei 2009 @ 01:03:11 #185
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69440978


Trusten!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:10:39 #186
111656 Poit
12-08-12
pi_69441967
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 00:28 schreef koei het volgende:
Had ik al gezegd dat inFAMOUS tof is? Ik suck wel, maar desondanks vermaak ik me prima met het spel! Ben al op 9%!1!1!
Je had hem gewoon aan mij moeten geven.. Sucken in een game Sucken doe je maar ergens anders op.

Oh, en ik ben het eens met Lyzio!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_69442435
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef Lyzio het volgende:
Oké, om op het punt terug te komen. GTA 1 was inderdaad -zoals Reintji zegt- vernieuwend met zijn 'sandbox-achtige-top-down-view', daarna kwamen er een aantal spin-offs waarvan London 1969 zeker het spelen waard is alvorens GTA 2 kwam waarin nóg meer mogelijk was dan in GTA 1.

GTAIII was grensverleggend. Een beetje hetzelfde effect dat Super Mario 64 met zich meebracht. GTA in 3D, ongekend en nog nooit vertoond in wat voor genre of welke game dan ook. Ook hier kwamen spin-offs van die we kennen als Vice City dat gekenmerkt werd door een unieke sfeer, enorm goede setting en een gameplay om je vingers bij af te likken. Wie wilde nou niet Tommy Vercetti zijn? En iedereen die deze game gespeeld heeft weet hoe vet het was om in die enorme mansion de boss neer te knallen. Het gaf je een gevoel van 'I OWN THIS TOWN!'. Allthough je dat gevoel throughout de hele game al had.

San Andreas is voor mij de ultieme GTA waar alles in zat wat je hebben wilde. Of je het ghetto-gebeuren nou digged of niet, het verhaal was subliem. Maar dat was nog niets vergeleken bij de omgeving en setting. Ik wil niet weten hoe vaak ik die enorme berg opgereden ben met welk voertuig dan ook om er keihard vanaf te jumpen. Je had de ghetto, het stadsgedeelte, de bergen, het platteland. Allemaal met hun eigen, en voor Rockstar zo kenmerkende, gevoel dat alles klopte. De personages in bepaalde gebieden sloten naadloos aan met het gebied zelf. Een geweldig voorbeeld zijn de missies voor 'The Truth', de pot-dealer op het platteland. Je ging haast geloven dat hij met zijn zus ketste en een mutant in de kelder had zitten.

En dan was er GTA IV. Er werden ons gouden bergen beloofd en de interactie met de wereld zou ongekend zijn. Daar is in de game niks, maar dan ook he-le-maal niks van terug te merken. Althans niet in de zin van dat het de gameplay in any way bevorderd. De stad leeft, true enough, maar wat heb je er aan? Alles is grijs in die game en de cyclus van dag en nacht klopt voor geen meter. Het lijkt altijd donker, grauw, guur, grijs en toonloos te zijn in Liberty City.
Donker grauw guur en grijs inderdaad, maar toonloos zeker niet! Alleen Vice City komt dichtbij qua sfeer! Misschien vindt jij grauwe dingen niet sfeervol maar ik des te meer! De sfeer die ze hebben neergezet in GTA IV met vooral de belichting is subliem! Geen enkele game die daar bij in de buurt komt. Terwijl de sfeer (qua graphics, niet personages etc) in de andere GTA's niks speciaals was. Op vice city na, die is geweldig (maar dan wel een stuk eentoniger dan IV)

Maar weer een goed voorbeeld van dat mensen te kritisch zijn omdat Rockstar zoveel heeft beloofd. Als jij een 9.5% alcohol biertje beloofd krijgt, en je krijgt een 8.5% biertje, dan is dat niet meteen slechter dan een 5% biertje wanneer je een 5% biertje beloofd hebt gekregen!
quote:
Het verhaal is qua plot misschien beter dan San Andreas maar ongelofelijk slecht uitgewerkt. Het gebruik van de GSM was ook een parade-paardje van Rockstar dat tal van nieuwe mogelijkheden met zich mee zou brengen. Ik weet niet wat jullie fanboys er van vonden, maar ik geloof niet dat jullie van harte kunnen zeggen dat het een goede toevoeging was. Het ding was gewoon irritant. Je zit midden in een missie -die overigens allemaal op elkaar lijken- en Roman belt om te gaan bowlen. Kom op zeg!
Juist realistisch toch? Elke keer dat je midden in een missie, trouwens alleen tijdens het rijden naar een belangrijke plek, wordt gebeld antwoord Niko met een bij de missie passend antwoord dat hij nu niet kan. Daar is dus over na gedacht, en hoorde erbij. En waarom is dat irritant? Het gebeurt niet midden in de actie ofzo! En je kan ook gewoon niet opnemen!

Ik vind dat hele sociale gebeuren met die vrienden ook nérgens op slaan. Wát een bullshit en vreselijk slecht uitgewerkt. Maar het maakt echt niet uit om alles te weigeren! Alleen de eerste date met Michelle moet je doen, dat is vervelend. Daarna druk ik gewoon alles weg, geen probleem. En wat je dan wel weer kan met je telefoon, zoals foto's nemen voor een missie, een taxi bellen, 911 bellen om politie te laten komen om vervolgens een politieauto te stelen, noem maar op. Het is allemaal onbelangrijk maar dat het er allemaal in zit vind ik allemaal de sfeer en het realisme ten goede komen.
quote:
Nee, GTA IV is de slechtste GTA ooit gemaakt. Grauw, grijs, guur en donker. Fuck de graphics, ik wil gameplay en dat was in GTA IV ver te zoeken. Hopelijk keert GTA V terug naar de roots. Variërende omgevingen, verschillende characters, en dan bedoel ik ook écht verschillend, iets kunnen doen met je geld, een beetje RPG-shit er doorheen draaien zoals in S:A wel gebeurd is. Ik heb hoop, maar als ze -en dat zullen ze ongetwijfeld doen door het enorme kas-succes van GTA IV- voortborduren op het laatst gefabriceerde misbaksel kijk ik er niet eens naar om.
Ik had bij alle andere 3D GTA's juist een hekel aan die 'gekke' missies, lekker met je mini helicoptertje in een gebouw vliegen. Wat een onzin zeg! Ik vind een sfeervolle wereld met realistische missies veel leuker, ookal is het dan eentoniger. De spanning van achtervolgingen in GTA IV vind ik echt niet terug in de andere GTA's hoor. IV rijdt gewoon geweldig, een geweldige balans tussen arcade en realisme. Dat je op hoge snelheid door een bocht heengaat en je keihard aan het pookje trekt omdat je het bijna niet haalt. Dat je met je rechterpookje de camera moet besturen, zodat wanneer je iets over het hoofd ziet en ergens tegenaan knalt, het ook echt je eigen schuld is omdat je niet die kant op hebt gekeken. Voor mij klopt het helemaal.

Het werd tijd dat GTA een andere kant op ging. Iedereen bitcht altijd over ontwikkelaars die hun games keihard uitmelken. En dan gaan ze een keer een andere kant op, mét respect voor de oude games, en dan is het weer 'slechter' dan vroeger. Bullshit, het is gewoon anders, hou op met het vergelijken, het is gewoon ánders!

Tuurlijken zitten er minpunten aan GTA IV, en natuurlijk zijn er dingen minder leuk in vergelijking met zijn voorganger, maar de game is gewoon subliem en ookal vond je de anderen leuker, GTA IV is briljant.
pi_69442500
Ik ga slapen!
pi_69442803
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:10 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ] Ik ga slapen!
Lata nigga.
pi_69443413
Goede wait for it morgen!
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:45:50 #191
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_69443452
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 07:39 schreef Reintji het volgende:
Goede wait for it morgen!
Mogguh
klote koffiezet apparaat, gingen de stoppen er weer door. weer me wekker uit. Maar nu gewekt, gisteren versliep ik me omdat de wekker gereset werd
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_69444058
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef Lyzio het volgende:
Oké, om op het punt terug te komen. GTA 1 was inderdaad -zoals Reintji zegt- vernieuwend met zijn 'sandbox-achtige-top-down-view', daarna kwamen er een aantal spin-offs waarvan London 1969 zeker het spelen waard is alvorens GTA 2 kwam waarin nóg meer mogelijk was dan in GTA 1.

GTAIII was grensverleggend. Een beetje hetzelfde effect dat Super Mario 64 met zich meebracht. GTA in 3D, ongekend en nog nooit vertoond in wat voor genre of welke game dan ook. Ook hier kwamen spin-offs van die we kennen als Vice City dat gekenmerkt werd door een unieke sfeer, enorm goede setting en een gameplay om je vingers bij af te likken. Wie wilde nou niet Tommy Vercetti zijn? En iedereen die deze game gespeeld heeft weet hoe vet het was om in die enorme mansion de boss neer te knallen. Het gaf je een gevoel van 'I OWN THIS TOWN!'. Allthough je dat gevoel throughout de hele game al had.

San Andreas is voor mij de ultieme GTA waar alles in zat wat je hebben wilde. Of je het ghetto-gebeuren nou digged of niet, het verhaal was subliem. Maar dat was nog niets vergeleken bij de omgeving en setting. Ik wil niet weten hoe vaak ik die enorme berg opgereden ben met welk voertuig dan ook om er keihard vanaf te jumpen. Je had de ghetto, het stadsgedeelte, de bergen, het platteland. Allemaal met hun eigen, en voor Rockstar zo kenmerkende, gevoel dat alles klopte. De personages in bepaalde gebieden sloten naadloos aan met het gebied zelf. Een geweldig voorbeeld zijn de missies voor 'The Truth', de pot-dealer op het platteland. Je ging haast geloven dat hij met zijn zus ketste en een mutant in de kelder had zitten.

En dan was er GTA IV. Er werden ons gouden bergen beloofd en de interactie met de wereld zou ongekend zijn. Daar is in de game niks, maar dan ook he-le-maal niks van terug te merken. Althans niet in de zin van dat het de gameplay in any way bevorderd. De stad leeft, true enough, maar wat heb je er aan? Alles is grijs in die game en de cyclus van dag en nacht klopt voor geen meter. Het lijkt altijd donker, grauw, guur, grijs en toonloos te zijn in Liberty City. Het verhaal is qua plot misschien beter dan San Andreas maar ongelofelijk slecht uitgewerkt. Het gebruik van de GSM was ook een parade-paardje van Rockstar dat tal van nieuwe mogelijkheden met zich mee zou brengen. Ik weet niet wat jullie fanboys er van vonden, maar ik geloof niet dat jullie van harte kunnen zeggen dat het een goede toevoeging was. Het ding was gewoon irritant. Je zit midden in een missie -die overigens allemaal op elkaar lijken- en Roman belt om te gaan bowlen. Kom op zeg!

Nee, GTA IV is de slechtste GTA ooit gemaakt. Grauw, grijs, guur en donker. Fuck de graphics, ik wil gameplay en dat was in GTA IV ver te zoeken. Hopelijk keert GTA V terug naar de roots. Variërende omgevingen, verschillende characters, en dan bedoel ik ook écht verschillend, iets kunnen doen met je geld, een beetje RPG-shit er doorheen draaien zoals in S:A wel gebeurd is. Ik heb hoop, maar als ze -en dat zullen ze ongetwijfeld doen door het enorme kas-succes van GTA IV- voortborduren op het laatst gefabriceerde misbaksel kijk ik er niet eens naar om.
Gelukkig valt over smaak niet te twisten. Grauw en grijs vond ik het zeker niet en ook de sfeer van het verhaal spraken mij erg aan. Maar goed, voor mij was het na een kort avontuur met Vice City de eerste grote sandbox game op een next-gen console. Ik zal eens kijken naar SA.
pi_69444896
GTA
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:48:48 #194
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_69447322
Maffia 2 is uitgesteld
Do androids dream of electric sheep?
pi_69447676
Ben je klaar met je examens Ritse
pi_69447913
geil zeg:
quote:
[knip]
I has decided to write to you.
My name is Yana. I the lonely woman. To me 34 years. My growth 178. My weight of 70 kg. I never was married.
I live in Russia. And I have not found the love in Russia.
[knip]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_69447941
pi_69448145
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:06 schreef Tain het volgende:
geil zeg:
[..]
Ik zal nooit importchickies vinden, maar jij! Feli man!
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_69448150
Aha, de wehkamp voor slavische bruidjes is uit?
pi_69448200
My Growth
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')