Als ik google naar "ghb ole ole" vind ik helemaal geen leuke plaatjesquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als ik google naar "ghb ole ole" vind ik helemaal geen leuke plaatjes
In Enschede.quote:
Ja zoiets, maar dan nog uitgebreider. AH ziet waar de 'klant' loopt en wat hij of zij meeneemt (dus ook de boodschappen van de concurrent) en speelt daarop in met klantgerichte aanbiedingen. En de koelkast houdt bij wat erin zit en geeft aan wat er gehaald moet worden en dat er iets binnenkort niet goed houdbaar meer is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
AH traceert via RFID tags in welke straat, huis bepaalde prodcuten worden geconsumeerd. Koppelt de data via GPS en google terug naar de folderverspreider en kan zo nog beter inspelen op de vraag van de klant?
AH = pure evilquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan nog uitgebreider. AH ziet waar de 'klant' loopt en wat hij of zij meeneemt (dus ook de boodschappen van de concurrent) en speelt daarop in met klantgerichte aanbiedingen. En de koelkast houdt bij wat erin zit en geeft aan wat er gehaald moet worden en dat er iets binnenkort niet goed houdbaar meer is.
Yeah man, fuck the environment!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef Tain het volgende:! moet hier 27! cd'tjes branden met maar liefst 500kb aan data erop
Nee hoor, maar vind maar is een werkende floppy drive hierquote:
En dan de ontvanger ook weer laten overtikken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Reintji het volgende:
500kB? Dat kun je toch ook wel uitschrijven en stencillen?
quote:Zelf ben ik vorig jaar naakt uit een auto gezet omdat ik niet aan alle spelletjes mee wilde doen van de man die me een lift gaf. Er ontstonden toen ook opstoppingen van mensen die met hun mobiele telefoon video's van mij gingen maken. Omdat ik weet wat het is heb ik het erg met deze vrouw te doen.
mevr. Riet van Milt, grachtengordel | 13:25 | 27.05.09
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:37 schreef Poit het volgende:
Trek in pils! morgen op vakantie
Whoepdiedoe!
quote:
Hardcorequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef Poit het volgende:
Alphen, Noord Brabant. back to fucking basic
Brabantquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef Poit het volgende:
Alphen, Noord Brabant. back to fucking basic
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Rot eens op man, slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |