quote:I do not accept narcotic tablets, but I can sometimes be very quick-tempered this one my bad quality, I think that any more I have no bad qualities.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef Poit het volgende:
Antwoord sturen met enkel de vraag:
Deep Throat?
link?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef Tain het volgende:
Ze ziet er wel uit als een standaard oostblokfiguur met dat roodgeverfde haar
quote:
Linken vanuit mijn gmail... volgens mij gaat dat nietquote:
De growth van d'r zitvlak ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef lkb9000 het volgende:
Maar die growth onder haar knie valt me nog mee [ afbeelding ]
Growth net boven de knie?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef lkb9000 het volgende:
Maar die growth onder haar knie valt me nog mee
quote:
Noemen ze dat tegenwoordig zo? "ouwehoeren over Google Live"?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef koei het volgende:
Zo, mijn werkdag zit er weer op! 2 uurtjes ouwehoeren over Google Live en weer 50 euro verdiend!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo? "ouwehoeren over Google Live"?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo? "ouwehoeren over Google Live"?
Nah, geen zin inquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef koei het volgende:
Ga jij nou maar de topictitel aanpassen Bart
AH traceert via RFID tags in welke straat, huis bepaalde prodcuten worden geconsumeerd. Koppelt de data via GPS en google terug naar de folderverspreider en kan zo nog beter inspelen op de vraag van de klant?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef koei het volgende:
En het was bij een of ander onderzoeksbureau. Heb een mooi concept gemaakt over hoe Albert Heijn functionaliteiten van Google Live, RFID en GPS kan combineren om de wereld over te nemen!
Of koei eten. Maar dat smaakt dan vaak weer meteen naar visquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |