Nee, in dit geval meer van "En is het nog gelukt met de vanillestokjes? Wat heb je gemaakt? Lekker, ik kom dat graag een keer bij je eten... " (of in geval van "niet gelukt", dan nodig ik haar uit voor een masterclass)quote:
Hoop ik alleen niet dat ze hetzelfde met de grote vanillestok gaat doen als met de normale vanille stokjes...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:59 schreef lkb9000 het volgende:
"Waren de vanillestokjes genoeg? Anders heb ik nog wel een grotere vanillestok voor je"
Nee, in de lengte opensnijden en/of in melk koken lijkt me nou niet echt een goed idee...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop ik alleen niet dat ze hetzelfde met de grote vanillestok gaat doen als met de normale vanille stokjes...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, in de lengte opensnijden en/of in melk koken lijkt me nou niet echt een goed idee...
quote:Internet Explorer 6 kan je computer onveilig maken en je zichtvermogen aantasten.
Je kunt beter upgraden of overschakelen naar een browser die veilig en actueel is.
Heel yeah!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, in dit geval meer van "En is het nog gelukt met de vanillestokjes? Wat heb je gemaakt? Lekker, ik kom dat graag een keer bij je eten... " (of in geval van "niet gelukt", dan nodig ik haar uit voor een masterclass)
Maar voor een volgende keer mag je mijn wingman zijn bro!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel yeah!!
Ga weer eens opnieuw beginnen met Shadow of the Colossus!!
De leukste heb je trouwens niet geplaatst hier:quote:
Die had ik toen nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Bart het volgende:
[..]
De leukste heb je trouwens niet geplaatst hier:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:57 schreef Poit het volgende:
Die bovenste vind ik wel sexy...
Net trouwens even drie collossus geslacht.. Arme beestjes
Zaadvragende oogjes.. Duidelijkquote:
360 kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:04 schreef lkb9000 het volgende:
PS3 doet het niet op m'n SD-tv, heeft het er wel eerder op gedaan. Kan het zijn dat ie nog op HD-instellingen staat? Zo ja, wat moet ik doen?
Heb ik allangquote:
Ik heb m'n xbox geleend aan een vriend die 50meter bij me vandaan woontquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:13 schreef koei het volgende:
Overigens is Net 5 weer begonnen met third rock from the sun, dat is ook een toffe serie!
Ik dacht bij het aanzetten een tijd de aan en uitknop inhouden, na 5 seconden hoor je een paar biepjes en worden de standaardinstellingen terug gezet zodat je normale av uitgang het weer doet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:04 schreef lkb9000 het volgende:
PS3 doet het niet op m'n SD-tv, heeft het er wel eerder op gedaan. Kan het zijn dat ie nog op HD-instellingen staat? Zo ja, wat moet ik doen?
Je vriendin een 360? Chill.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb m'n xbox geleend aan een vriend die 50meter bij me vandaan woont
En ik game vooral bij m'n vriendin die dr eigen 360 heeft.
Werktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht bij het aanzetten een tijd de aan en uitknop inhouden, na 5 seconden hoor je een paar biepjes en worden de standaardinstellingen terug gezet zodat je normale av uitgang het weer doet.
Je weet tooooch!quote:
Beide aanschaffen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:30 schreef Dynd het volgende:
Hai,
Ik heb ff een vraagje, ik en een vriend van me willen graag Garry's Mod kopen via Steam zodat we online kunnen spelen (Jwz). Maar nu wou ik even zeker weten, moeten we hem allebij apart kopen via onze eigen Steam accounts of is het mogelijk dat eentje het koopt en dat de ander ook (online) kan spelen?![]()
Ik had geen zin hier een heel topic voor te openen.
Je kan beter Eden Lake gaan kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef koei het volgende:
Lennie, ga jij naar de sneak vanavond? The Last House on the Left draait, maar ik twijfel nog...
Nopezzquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef koei het volgende:
Lennie, ga jij naar de sneak vanavond? The Last House on the Left draait, maar ik twijfel nog...
Zeker ook nog nooit van Waspik gehoord?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:25 schreef RitseB het volgende:
Waar aardrijkskunde wel niet goed voor is, ik zag vandaag in mijn atlas een plaatsje dat sexbierum heet
Laatst zei je dat je niet van GTA hield. Maar wel van inFamous?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga toch maar niet naar de sneak heb ik besloten! Vanavond is Infamous-avond
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef koei het volgende:
ja, GTA is stom met maffia mannetjes die traag lopen en simpel schieten. Infamous is met alles beklimmen, elektriciteit schieten en dingen verzamelen! En een mystery oplossen!
Je hebt een mooie versie gekregen bij Press-Event?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef koei het volgende:
ja, GTA is stom met maffia mannetjes die traag lopen en simpel schieten. Infamous is met alles beklimmen, elektriciteit schieten en dingen verzamelen! En een mystery oplossen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |