Faalhaas? Hoezo?quote:
Ik had het ook niet tegen jou. Als ik niet in het specifiek iemand aanspreek hier, kun je ervan uitgaan dat ik jou uitsluit/negeer, Disjfa. Als ik wel iemand specifiek aanspreek, dan ook trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou. Als ik niet in het specifiek iemand aanspreek hier, kun je ervan uitgaan dat ik jou uitsluit/negeer, Disjfa. Als ik wel iemand specifiek aanspreek, dan ook trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:26 schreef Reintji het volgende:
Beste bart,Oh! Ohja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Snel ! Bel sbs6. Mischien kunnen ze daar een item van manen voor een doelgroep die zich dat intereseerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:23 schreef Bart het volgende:
Maar serieus, je ziet tegenwoordig bijna alleen maar kale kutjes. Zou me niets verbazen als er (domme) mensen zijn die denken dat het aangeboren is, net als dat de één blauwe ogen heeft en de ander bruine. De één is kaal, de tweede heeft een streepje en de derde heeft een volle bos, dat is genetisch bepaald
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[ [url=fok.beerslut.nl/637yi5e.gif]afbeelding[/url] ] 1337 [ [url=fok.beerslut.nl/637yi5e.gif]afbeelding[/url] ]
Ik liet net een scheetjequote:
Scheetjes laten is een hobby, geen fetishquote:
En het dan ook nog ontkennenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Scheetjes laten is een hobby, geen fetishFaler [ afbeelding ]
Wat ontken ikquote:
Scheetjes laten != sexueel in mn eentjequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:05 schreef Bart het volgende:
Wat zijn jullie nou weer voor smeerlappen, gaat het hier lekker over kale kutjes, stappen jullie over op vieze natte scheten
Dit is dan ook Bart`s rolmodelquote:
Die van mij zijn ook altijd viesquote:
welke pringles?quote:
quote:
Zeker handig!quote:
quote:
Oh, dan moet ie wel zonder kleding posten!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef disjfa het volgende:
Bart. Taintje probeert borsten te posten. Dan ga jij lelijke mannen posten
Je leert niets van jezelf hé!
Haaaaaaaave you met Fallen??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Die zijn lekker.. ook zin in!!
Hmmz.. misschien zo even de AH in... en natuurlijk om 17:45 weer!
Mystery lady!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |