Thnx!quote:
Waar hoor je datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:06 schreef sander-3 het volgende:
Gaaf zegZe zijn nu echt aan het overleggen met de vliegtuigen. 1 piloot adviseerde de achterop komende kist om een andere baan te nemen, omdat het echt te heftig was qua onweer..
In het oosten van het land na het weg trekken van wolkenvelden in het noorden, overheersen de opklaringen. De oostelijke wind is zwak tot matig, rond kracht 3 en draait geleidelijk naar zuidwestelijke richtingen. De minimumtemperatuur wordt een graad of 14 maar in het zuidoosten wordt het niet koeler dan een graad of 19.quote:
http://atcbox.com/ Even aanmelden (dat welquote:
19 is veul te warm voor een nacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:10 schreef Markymarkk het volgende:
[..]
In het oosten van het land na het weg trekken van wolkenvelden in het noorden, overheersen de opklaringen. De oostelijke wind is zwak tot matig, rond kracht 3 en draait geleidelijk naar zuidwestelijke richtingen. De minimumtemperatuur wordt een graad of 14 maar in het zuidoosten wordt het niet koeler dan een graad of 19.
Het begint alweer te rommelen idd. Maak jij maar foto's, dan ga ik m'n nest inquote:Op maandag 25 mei 2009 23:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als ik zo de verwachting zie voor de komende 2 uur, dan pakt Heerhugowaard net een klein stukje mee van de buien die net over Den Haag kwamen. Hopelijk dat er een paar mooie flitsen komen, kan ik ze mooi op de foto zetten
Naar welke luister je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:11 schreef sander-3 het volgende:
[..]
http://atcbox.com/ Even aanmelden (dat wel). En dan de approach stream.
Echt zo fucking gaaf ditEen transavia moest de landing afbreken, omdat hij echt overal om zich heen blikseminslagen had. Hij heeft nog wel genoeg brandstof om het nog een keer te proberen, maar hij kan niet weer een heel rondje vliegen. Spannend
Hij moet misschien uitwijken naar Rotterdam.
Ja, jullie wel, plenty!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:14 schreef no1uknow het volgende:
Komt er zo nog meer vanuit het zuiden richting Den Haag en omstreken?
Praat me er niet van. Ik kijk er alleen maar niet naar, want ik wil verdomme foto's maken. En dat gaat nu nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:14 schreef no1uknow het volgende:
ging net boven Zoetermeer (ZH) flink los, trekt nu naar het noorden maar godverdomme wat een spectaculaire beelden zeg.
quote:
Oeps?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:17 schreef Snarf het volgende:
Uitwijken naar Eindhoven... wordt een lange dag voor de passagiers
Er is altijd nog het mooie Eeldequote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef dolfg het volgende:
Eindhoven dicht, dan naar NiederRhein... Wat een soap!
EHAM: Amsterdam Schiphol: Approach (39)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naar welke luister je?
EHAM: Amsterdam Schiphol: Approach (29)
Idd ik hoor het ook allemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:20 schreef sander-3 het volgende:
[..]
EHAM: Amsterdam Schiphol: Approach (39)
Het is nu wel erg rustig. Ik denk dat ze door de radar al naar een ander veld gestuurd worden.
Echt ongelofelijk dit
De verkeersleider heeft even met 'de militairen' (eindhoven) gebeld, en dat vliegveld is gesloten vanwege het weer.
Dus wilde hij naar Maastricht: ook gesloten, en nu naar niederhein (of iets in die geest). Dus hij moet naar duitsland. En hij heeft niet genoeg brandstof meer om te wachten totdat het weer boven rotterdam opgeklaard is.
Oeh!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:22 schreef henkde_j het volgende:
het begint hier al aardig te flitsen (20km ten westen van groningen)
Inderdaad. Ga je slapen met een raam open, wordt je vannacht ineens heerlijk wakker door het onweer in combinatie met een klapperend raam.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
O, het wordt dus weer zo'n nacht... dat ik vannacht klam van het zweet wakker schrik als een halve gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |