Thnx!quote:
Waar hoor je datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:06 schreef sander-3 het volgende:
Gaaf zegZe zijn nu echt aan het overleggen met de vliegtuigen. 1 piloot adviseerde de achterop komende kist om een andere baan te nemen, omdat het echt te heftig was qua onweer..
In het oosten van het land na het weg trekken van wolkenvelden in het noorden, overheersen de opklaringen. De oostelijke wind is zwak tot matig, rond kracht 3 en draait geleidelijk naar zuidwestelijke richtingen. De minimumtemperatuur wordt een graad of 14 maar in het zuidoosten wordt het niet koeler dan een graad of 19.quote:
http://atcbox.com/ Even aanmelden (dat welquote:
19 is veul te warm voor een nacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:10 schreef Markymarkk het volgende:
[..]
In het oosten van het land na het weg trekken van wolkenvelden in het noorden, overheersen de opklaringen. De oostelijke wind is zwak tot matig, rond kracht 3 en draait geleidelijk naar zuidwestelijke richtingen. De minimumtemperatuur wordt een graad of 14 maar in het zuidoosten wordt het niet koeler dan een graad of 19.
Het begint alweer te rommelen idd. Maak jij maar foto's, dan ga ik m'n nest inquote:Op maandag 25 mei 2009 23:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als ik zo de verwachting zie voor de komende 2 uur, dan pakt Heerhugowaard net een klein stukje mee van de buien die net over Den Haag kwamen. Hopelijk dat er een paar mooie flitsen komen, kan ik ze mooi op de foto zetten
Naar welke luister je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:11 schreef sander-3 het volgende:
[..]
http://atcbox.com/ Even aanmelden (dat wel). En dan de approach stream.
Echt zo fucking gaaf ditEen transavia moest de landing afbreken, omdat hij echt overal om zich heen blikseminslagen had. Hij heeft nog wel genoeg brandstof om het nog een keer te proberen, maar hij kan niet weer een heel rondje vliegen. Spannend
Hij moet misschien uitwijken naar Rotterdam.
Ja, jullie wel, plenty!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:14 schreef no1uknow het volgende:
Komt er zo nog meer vanuit het zuiden richting Den Haag en omstreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |