Bronquote:Dode door ongeval met zweefvliegtuig
Uitgegeven: 25 mei 2009 22:18
Laatst gewijzigd: 25 mei 2009 22:18
ARNEMUIDEN - Door een ongeval met een zweefvliegtuig op vliegveld Midden-Zeeland in Arnemuiden is maandagavond een persoon om het leven gekomen en een persoon zwaargewond geraakt.
Dat heeft de politie gemeld.
Het ongeval gebeurde in zeer slecht weer. Of dat de oorzaak van het ongeval is, kon de politie niet zeggen.
Visitors!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is dat op de cam van zandvoort?
eenUFO?
Krijg een beetje een beeld voorme als in een tekenfilm...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Merel1808 het volgende:
Kan het zijn dat vliegtuigen niet meer kunnen landen op Schiphol? Ik zag net een vliegtuig vanuit de gebruikelijke aanvliegroute ineens keihard omdraaien
Bronquote:Weersverwachting door Weerstation Grootegast
Momenteel nadert een onweersfront het noorden. Zo tegen
middernacht zal het onze omgeving bereiken. Hou onze
onweerradar hiervoor in de gaten. Hierbij kan veel
neerslag vallen, hagel en windstoten. Daarna koelt dan
af naar 15 tot 18 graden.
Tsja stel je voor dat je een alien bent van een planeet met een erg rustige atmosfeer en je komt hier ff kijken nu. Zn vliegende schotel geeft hetzelfde effect als een parapluquote:
Inmiddels al een flinke bui en de wind wakkert ook behoorlijk aan, maar echt heel spectaculair zal het idd niet worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ergste helaas niet in heerhugowaard..
Wie maakt nieuw topic aan?
post a picturequote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heb wel wat foto's kunnen maken. Weet niet of ze 100% gelukt zijn, zijn mijn eerste weerfoto's
Zal ze ff uploaden op de puter en hier neergooien.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:50 schreef elkravo het volgende:
http://meteox.nl/gmapstatic.aspx?zoom=6&type=zoom&x=295&y=217
Westland/Rotterdam krijgen nog wat...
Stelt al niet veel meer voor.. net was het nog 20m per seconde.....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef Snowsquall het volgende:
Die wind in de buurt van A'damop http://www.knmi.nl/actueel/ (sorry, kan geen foto plaatsten)
Net alsof het spul aan het hergroeperen is...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef elkravo het volgende:
http://www.bliksemdetectie.nl/
je ziet dat tweede front gewoon ter plekke ontstaan boven de Westerschelde...
Dat is altijd leuk om te horen inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef sander-3 het volgende:
Ik zit nu naar de luchtverkeersleiding op de scanner te luisterenLekker chaotisch
En de combinatie temperatuur en RV in Eindhoven dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef Snowsquall het volgende:
Die wind in de buurt van A'damop http://www.knmi.nl/actueel/ (sorry, kan geen foto plaatsten)
dat ding bij zeeland ont[ploft idd, en daar achter zit weer watquote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef elkravo het volgende:
http://www.bliksemdetectie.nl/
je ziet dat tweede front gewoon ter plekke ontstaan boven de Westerschelde...
Wat mij betreft een nominatie voor de Darwin Award 2009quote:
Er zat weinig onweer op een half uur geleden, maar dat kan zomaar veranderenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Waarschijnlijk (volgens Buienradar) komt dalijk hier fase 2(bij spijkenisse)
Dat niet alleen. Het is me ook te benauwd hierquote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef sander-3 het volgende:
Voor mij is het allemaal te ver naar het westen
Je hebt er van die mensen bij die boven een rolwolk gaan vliegen die bij een onweersbui hoort.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat mij betreft een nominatie voor de Darwin Award 2009
Een beetje zweefvlieger checkt toch wel even de weersvoorspellingen, voor je met zo'n kwetsbaar ding de lucht in gaat...
Zou je wel denken inderdaad, blijft sneu zoiets.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een beetje zweefvlieger checkt toch wel even de weersvoorspellingen, voor je met zo'n kwetsbaar ding de lucht in gaat...
Oom_Agentquote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Hier in Nijmegen ploft er nog niet veel. Ik verwacht in de vroege ochtend pas een eerste buitje hier.
Oh mijn god.. dat lijkt me zo gaaf. Ik zou er echt een hoop geld voor over hebben om dat ooit eens te kunnen doen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je hebt er van die mensen bij die boven een rolwolk gaan vliegen die bij een onweersbui hoort.
Was ook mijn eerste gedachte, er wordt al bijna 48 uur gemeld dat er downburst zouden kunnen komen vandaag, dan ga je toch niet de lucht in lijkt mij....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
waar kan je dat beluisteren?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef sander-3 het volgende:
Ik zit nu naar de luchtverkeersleiding op de scanner te luisterenLekker chaotisch
Als ik naar het zuidwesten kijk (vanuit Spijkenisse), dan flitst het een stuk meer dan netquote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er zat weinig onweer op een half uur geleden, maar dat kan zomaar veranderen
Yeah babyquote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als ik naar het zuidwesten kijk (vanuit Spijkenisse), dan flitst het een stuk meer dan net
er komt dus kennelijk og wat aanquote:
Mooi!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt niet mee.... maar toch een heerlijke mei avond in Amsterdam
Nice.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt niet mee.... maar toch een heerlijke mei avond in Amsterdam
Net bericht gehad vanuit Zeeland, de nieuwe bui die net is ontstaan flitst ook erg goed!quote:
Dat zie ik..... weinig pauzes....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Net bericht gehad vanuit Zeeland, de nieuwe bui die net is ontstaan flitst ook erg goed!
Ow wat voor camera heeft ie?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Net bericht gehad vanuit Zeeland, de nieuwe bui die net is ontstaan flitst ook erg goed!
Geen hout meer in de vuurkorf dusquote:
Mooi gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, bij deze wat foto's, niet perfect maar what the hell
Helemaal niets.quote:Zonde van de regendruppels op 1 van de bliksemfoto's, maar wat doe je eraan als het keihard regent??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |