Zou deze rotzak het 7e ei hebben gestolen?quote:Diet
Feeding in both trees and on the ground, it takes a wide range of invertebrates including many pest insects, acorns (oak seeds, which it buries for use during winter), beech mast and other seeds, fruits such as blackberries and rowan berries, young birds and eggs, mice, small reptiles and small snakes.
Dood? Dan mag Guus wel een weekendje hier komen logeren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Ekster en Vlaamse gaai zijn volgens mij familie... Moet je allebei niet in de buurt hebben dus
Ik heb een keer een Vlaamse gaai binnen gehad. In mijn huiskamer. Die had Guus op een of andere manier gevangen en door het kattenluik mee naar binnen genomen
Ja half, maar dan kan het nog steeds een paar dagen schelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan je niet even lezen voor je post
Nee, hij deed het nog. Heb hem met moeite het huis uit kunnen werken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dood? Dan mag Guus wel een weekendje hier komen logeren.
Hoewel Emma daar anders over zal denken...
Geduldig wachten en wachten en wachten tot je ziet hoeveel er zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We hebben piepjes!!!
Emma wil ze alleen niet laten zien...
Ik kwam thuis na een dag van noeste arbeid. Toen ik -nadat ik op de terugweg nog even gestopt wat voor een kleine boodschap- naar de tuin liep om Emma van haar dagelijkse middagboterham te voorzien, viel het mij op dat haar vleugels nogal 'bol' stonden. Een nadere inspectie leverde een 'piep' en een ieniemienie snaveltje op. Ik ben toen naar binnen gerend om mijn fototoestel te pakken, maar bij terugkomst waren de piepjes / was het piepje weer verstopt onder moeders vleugels...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
Nee!![]()
![]()
Echt? Zijn ze er? Hoor je ze? Liggen er lege eierschalen naast het nest? Vertellllll!
Ohhhhhquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik kwam thuis na een dag van noeste arbeid. Toen ik -nadat ik op de terugweg nog even gestopt wat voor een kleine boodschap- naar de tuin liep om Emma van haar dagelijkse middagboterham te voorzien, viel het mij op dat haar vleugels nogal 'bol' stonden. Een nadere inspectie leverde een 'piep' en een ieniemienie snaveltje op. Ik ben toen naar binnen gerend om mijn fototoestel te pakken, maar bij terugkomst waren de piepjes / was het piepje weer verstopt onder moeders vleugels...
Ik ben nu het een en ander aan het uploaden, maar verwacht er niet teveel van. Misschien is er een piepje in het filmpje te horen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef Mirjam het volgende:
laa's zien hoe ze er nu bij zit, als je wil?
Hoeveel zag je er?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ging net nog even met de camera naar buiten, en toen tilde Emma heel even haar kont op zodat ik een foto mocht maken!
Het zijn de allermooiste en allerliefste piepjes van de hele wereld!
ja hequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Het is net alsof Emma dacht 'Dat vrouwmensch heeft zó goed voor me gezorgd, ik laat haar mijn kroost zien!'
Ze zitten nu weer allemaal onder haar, dus misschien wel...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Het is net alsof Emma dacht 'Dat vrouwmensch heeft zó goed voor me gezorgd, ik laat haar mijn kroost zien!'
quote:
Nog even geduld, dan heb je een spartelvijver!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma laat ze niet meer zien nu...
Trutquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Greys! Eendtje zwemt al in de vijver:
[ link | afbeelding ]
Nee, maar heb er wel al een aan een blaadje zien knagen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:50 schreef Wolfje het volgende:
Wat lief! Eten die kleintjes ook al meteen boterhammen of hebben ze eerst nog wat anders nodig?
Op je fotobucket pagina staat ook een advertentie "shoot 5 ducks".
Het ei rechtsvoor is een gebarsten ei. Een piepje lag aardig verstopt inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Trut![]()
Op dat ene filmpje zie ik vier piepjes en twee eieren. Toch?
Ik zag 4 piepjes, één ei en een stuk eierschaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Trut![]()
Op dat ene filmpje zie ik vier piepjes en twee eieren. Toch?
Ze piepen!quote:
Kijk je wel uit dat je de baby's niet raakt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We hebben ons arsenaal uitgebreid met nog een watergeweer en een emmer vol gevulde waterballonnen:
[ afbeelding ]
Laat ze maar komen!
Ey, k*teend. Denk eens aan het algemeen belang.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik weet het niet zeker hoor, want ik moest ze tellen terwijl ze onder Emma zaten.
Ik hoop dan ook op een sprookjesachtig einde, maar stiekem houd ik mijn hart wel een beetje vast hoor...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:02 schreef Biancavia het volgende:
Oooh, meer filmpjes!
Dit is echt de meest lieve topicreeks ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |