Schijnen ze bij Feijenoord niet te willen. Zijn bang dat ze te weinig opbrengen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:50 schreef Sloggi het volgende:
Tijd om wat oudjes in de etalage te zetten.
Zal wel weer geblesseerd terugkomen.quote:Interlands kosten El Ahmadi deel van voorbereiding
Nieuwbakken Feyenoord-coach Mario Been moet het in de eerste weken van de voorbereiding op het komende seizoen doen zonder Karim El Ahmadi. De middenvelder werkt in de zomermaanden enkele interlands af met de nationale ploeg van Marokko, en sluit zodoende later aan bij de groep. De 24-jarige El Ahmadi speelt op 7 juni een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Kameroen, terwijl dertien dagen later de confrontatie met Togo gepland staat. Daarna heeft hij ook nog eens drie weken vakantie, waardoor hij pas op 11 juli in Rotterdam terug zal keren. De overige selectiespelers beginnen al enkele weken eerder met hun preparaties.
De in Enschede geboren Marokkaan maakte vorige zomer de overstap van FC Twente naar Feyenoord, maar kon in zijn eerste seizoen nog niet van al te grote waarde zijn voor zijn nieuwe ploeg. Vanwege uiteenlopend blessureleed kon hij slechts 23 keer in de basis opdraven. Daarin was hij twee keer trefzeker.
Al brengen ze niets op, dan ben je wel van de salarisdruk af.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Schijnen ze bij Feijenoord niet te willen. Zijn bang dat ze te weinig opbrengen.
Ik weet niet hoe dat precies werkt maar ze zullen tegen een bepaalde waarde op de balans staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Al brengen ze niets op, dan ben je wel van de salarisdruk af.
Kent'ie weer thuiskomen in Amsterdamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:53 schreef dill het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat precies werkt maar ze zullen tegen een bepaalde waarde op de balans staan.
Als je ze dus nu gratis de deur uit zet mis je die waarde op je balans en lopen je schulden dus nog verder op omdat je bezittingen dalen. Ik weet dat het salaris vervolgens ook wegvalt maar dat zal lager zijn dan de evt. opbrengst bij verkoop. En de waarde van die spelers zal wel afgeschreven worden ieder jaar maar dat bedrag kunnen ze nu niet ineens afschrijven denk ik. Maar daarom ben ik ook communicatie gaan doen, en geen economie![]()
Het lijkt mij in ieder geval wel zo, dat wanneer dat de goedkoopste en beste optie was geweest ze dat al hadden gedaan...
En als Beenhakker er mee nokt dan zie ik het wel somber in trouwens
Er is hem ook geen stroobreed in de weggelegd, er is alleen de waarheid verteld: Centen zijn op.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:57 schreef TC03 het volgende:
Als Beenhakker ermee stopt mag Gudde per direct weg. De enige man met voetbalverstand moet geen stroobreed in de weg gelegd worden, naar mijn mening.
I know, maar er moet op zijn minst iemand zijn die met hem meedenkt. Ik bedoel, wie neemt het besluit om de oudjes niet te verkopen omdat ze anders te weinig opbrengen? Ik denk niet Beenhakker, eerlijk gezegd. Er moet iemand met verstand van voetbal in de directie komen en op dezelfde lijn zit als Beenhakker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er is hem ook geen stroobreed in de weggelegd, er is alleen de waarheid verteld: Centen zijn op.
Transfervrije spelers kosten altijd een boel aan tekenkosten en salaris he. Waar moet Feyenoord die kosten van betalen? Weer gaan lenen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:57 schreef TC03 het volgende:
Als Beenhakker ermee stopt mag Gudde per direct weg. De enige man met voetbalverstand moet geen stroobreed in de weg gelegd worden, naar mijn mening.
Nee, natuurlijk niet. Er moeten gewoon spelers weg, maar ik krijg de indruk dat men daar huiverig voor is. Het is mij niet duidelijk wie nou de voetbaltechnische beslissingen neemt binnen Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Transfervrije spelers kosten altijd een boel aan tekenkosten en salaris he. Waar moet Feyenoord die kosten van betalen? Weer gaan lenen?
De vraag blijft wel wat er aan gedaan wordt...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er is hem ook geen stroobreed in de weggelegd, er is alleen de waarheid verteld: Centen zijn op.
Als je weet dat die speler je echt beter gaat maken dan moet je dat doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Transfervrije spelers kosten altijd een boel aan tekenkosten en salaris he. Waar moet Feyenoord die kosten van betalen? Weer gaan lenen?
Wij weten gewoon geen fuck, dat is het hele probleem.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
I know, maar er moet op zijn minst iemand zijn die met hem meedenkt. Ik bedoel, wie neemt het besluit om de oudjes niet te verkopen omdat ze anders te weinig opbrengen? Ik denk niet Beenhakker, eerlijk gezegd. Er moet iemand met verstand van voetbal in de directie komen en op dezelfde lijn zit als Beenhakker.
Als je een speler als Landzaat laat gaan kan je drie transfervrije Oostblokkers halen.
Dit voorspelde ik hier 2 weken geleden al.quote:
Dat is waar inderdaad. Maar in hoeverre zijn ze nou bereid Landzaat en De Cler te lozen? Je hoort er niks over. Bij AZ mag Pellè weg, dat is naar buiten gebracht, bij Feyenoord wordt er niks naar buiten gebracht. Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:09 schreef dill het volgende:
[..]
Wij weten gewoon geen fuck, dat is het hele probleem.
Ik zou ook zeggen, gooi Landzaat, Hofland en de Cler eruit. Scheelt bakken met salaris... Maar zo simpel werkt het gewoon niet. Ik weet totaal niet hoe het werktEn dus kun je er eigenlijk geen zinnig woord over zeggen. Behalve dan dat ze ze nooit hadden moeten halen maar daar hebben we geen fuck aan.
Idd, dat is ook een van m'n kritiekpunten. Natuurlijk is een contract een contract maar je zou op z'n minst netjes duidelijk moeten maken dat ze eigenlijk niet meer gewenst zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. Maar in hoeverre zijn ze nou bereid Landzaat en De Cler te lozen? Je hoort er niks over. Bij AZ mag Pellè weg, dat is naar buiten gebracht, bij Feyenoord wordt er niks naar buiten gebracht. Beetje vreemd.
Verschil is wel dat Pelle jong is, en veelbelovend was. Dus die raak je binnen afzienbare tijd wel kwijt. Ook zal zijn salaris niet overdreven hoog zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. Maar in hoeverre zijn ze nou bereid Landzaat en De Cler te lozen? Je hoort er niks over. Bij AZ mag Pellè weg, dat is naar buiten gebracht, bij Feyenoord wordt er niks naar buiten gebracht. Beetje vreemd.
Maar misschien zijn ze nog steeds wel gewenst? Weet jij veel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, dat is ook een van m'n kritiekpunten. Natuurlijk is een contract een contract maar je zou op z'n minst netjes duidelijk moeten maken dat ze eigenlijk niet meer gewenst zijn.
Maar wat heeft het in de etalage zetten voor nut dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:23 schreef TC03 het volgende:
Euh ja, maar moet je ze daarom maar niet in de etalage zetten? Vind het gewoon vreemd dat je er niks over hoort. Moet je volgend seizoen weer bijlenen om de salarissen te betalen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |