Sta je ook in het Sma'tjes en Hustlers topique?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef B.E.D het volgende:
20 euro
Die biljetten gebruik ik als zakdoek.
Een echte baas gebruikt minimaal briefjes van 100 om de coke van zijn creditcard te snuiven.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef B.E.D het volgende:
20 euro
Die biljetten gebruik ik als zakdoek.
Bijna net zo zielig als wanneer je afhankelijk bent van de 20 euro die deze persoon je schuldig is, om iets te kunnen kopen. Als je al zo krap bij kas zit, ga dan ook geen geld uitlenen....quote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef brilkikker het volgende:
Je moet ook gewoon geen geld meer uitlenen , evenals spullen overigens.
Het is overigens wel erg zielig als je als persoon geen 20 euro kan en wil terugbetalen..
Dat dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Naai die hoer terug met persoonlijke gegevens of foto's hier op FOK!.
Mits werkelijk uitgevoerd incl. rente, zwijggeld, vergoeding voor eventueel geleden emotionele schade enzquote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Mail haar de url naar het betreffende topic.
Binnen 1 min heb je je geld terug.
Oeh, das waar.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mits werkelijk uitgevoerd incl. rente, zwijggeld, vergoeding voor eventueel geleden emotionele schade enz.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
OMG mensen die nog geen 20 euro meer hebben. Ik dacht dat die na de kleuterschoolleeftijd niet meer bestonden.
Sterker nog, ik den dat 90% van de kleuters meer in hun spaarpot hebben.
Door de kredietcrisis zijn m'n beleggingen 40.000 euro minder waard geworden. Dat geld wil ik ook terug maar krijg het net zo min.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:25 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
, ik wil gh metallica kopen morgen maar ik kom 20 euro TEKORT, ivm ook nog kleren moeten kopen enzo
ik wil gewoon verdumd m'n geld terug
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:37 schreef Marurk het volgende:
Het verhaal:TS: "Ik wil mijn 20 euro terug want ik wil Guitar Hero kopen. Vriendin: WTFBBQOMG Guitar Hero, flikker toch 'n end op man. TS: "Ik wil gewoon mijn geld terug. Boeiend wat ik ervan koop."
Vriendin: "Ik heb geen geld en je krijgt het al helemaal niet terug." TS: Moet jij maar eens opletten *TS opent een topic op FOK!.
Conclusie: TS durft niet van zich af te bijten.
een topic op fok! openenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:37 schreef Marurk het volgende:
Het verhaal:TS: "Ik wil mijn 20 euro terug want ik wil Guitar Hero kopen. Vriendin: WTFBBQOMG Guitar Hero, flikker toch 'n end op man. TS: "Ik wil gewoon mijn geld terug. Boeiend wat ik ervan koop."
Vriendin: "Ik heb geen geld en je krijgt het al helemaal niet terug." TS: "Ok."
Dat geld dat ze jouw terug moest geven zit ws. al in een jurkje. je krijgt het op korte termijn niet terug vermoed ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:59 schreef Powerkiwi het volgende:
Het Verhaal:
iets van 2 weken geleden heb ik een vriendin van me 20 euro geleend.
Nu wil ik guitar hero metallica gaan halen, maar ik heb niet genoeg geld.
dus ik zeg, ik wil mijn geld terug
en dat is ook alweer een week geleden ofzo
inmiddels zegt ze "ik heb geen geld en je krijgt het al helemaal niet terug"
klacht: ik krijg mijn geld niet terug
subklacht: en ze is het niet van plan terug te geven ook.
subklacht 2: ik wil gh metallica!
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef Powerkiwi het volgende:
TS: Moet jij maar eens opletten
*TS opent een topic op FOK!.
500 briefjes op platinum creditcards zijn heulemaal de bomquote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Een echte baas gebruikt minimaal briefjes van 100 om de coke van zijn creditcard te snuiven.
In ieder geval niet Guitar Hero kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:12 schreef THEFXR het volgende:
golddigger all the way, wat wil ze wil voor die 20 euro doen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:59 schreef Powerkiwi het volgende:
Het Verhaal:
iets van 2 weken geleden heb ik een vriendin van me 20 euro geleend.
Nu wil ik guitar hero metallica gaan halen, maar ik heb niet genoeg geld.
dus ik zeg, ik wil mijn geld terug
en dat is ook alweer een week geleden ofzo
inmiddels zegt ze "ik heb geen geld en je krijgt het al helemaal niet terug"
klacht: ik krijg mijn geld niet terug
subklacht: en ze is het niet van plan terug te geven ook.
subklacht 2: ik wil gh metallica!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |