Dat was ik, denk ik. Ik was even met mijn zaklantaarn de morsecode voor SOS aan het oefenenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hte is zwart aan het worden hier buiten
En ik zie het weerlichten in de verte
Uh huh, druk bezig nog steeds dusquote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was ik, denk ik. Ik was even met mijn zaklantaarn de morsecode voor SOS aan het oefenen.
Ah, het westen wordt gestraftquote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag gisteren een dikke meteoor door de lucht schieten! Inclusief sonic BooM!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Was Guile aan het oefenen?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een dikke meteoor door de lucht schieten! Inclusief sonic BooM!
Er zal wel weer iemand van buiten het westen hier zijn geweest. Dus nu wordt de boel grondig schoongespoeldquote:
Het was Thorquote:
zzzzlaap zequote:
Thor was niet van de Sonic Boomquote:
zelfde verhaal maar dan met een wekker om 8 uur. Slaap lekker allemaalquote:Op maandag 25 mei 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook pitten, fok doet moeilijk met databasemeldingen, er is geen reet op tv. Morgen die wekker van 5 uur maar weer uitzetten
Muckiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie
euh, dat laatste, maar mijn toetsenbord hapertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Awww.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, dat laatste, maar mijn toetsenbord hapert
maar hij is cool wa?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww.
Je towel day-UI is wel ff wennen hoor...
Zeker, zekerquote:
Het is nu weer rustig.. om de 10 seconde in de verte nog wat gerommelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:23 schreef BrandX het volgende:
goed ende morgen!
Wat een onweer al de hele nacht hier. En nu koffie en dan hup direct naar kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |