Dat is de reden dat Schilder weg moet, hij speelt aardig is een goedlopend elftal, maar daar is alles mee gezegd. Over Anita twijfel ik nog..quote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
Opstelling ajax - arsenal:
Maarten Stekelenburg; Bruno Silva, Oleguer, Vurnon Anita, Robbert Schilder; Gabri, Rasmus Lindgren, Ismaïl Aissati; Dario Cvitanich, Klaas Jan Huntelaar, Luis Suarez
Reservespelers: Dennis Gentenaar, Donovan Slijngard, Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Siem de Jong, Javier Martina, Miralem Sulejmani.
Als je dat zo ziet was het ook niet de top met Anita en Schilder. Maar toch speelde ze goed.
Nou dat lijkt me toch normaal. Als je dat wijf ziet wil je er ook neuken. Zo geil ziet ze eruit!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij deed Donk bonk bonk met z'n stronk in mevrouw De Zeeuw d'r honk.
Met Boyquote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En Arsenal had er weinig zin in.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
Opstelling ajax - arsenal:
Maarten Stekelenburg; Bruno Silva, Oleguer, Vurnon Anita, Robbert Schilder; Gabri, Rasmus Lindgren, Ismaïl Aissati; Dario Cvitanich, Klaas Jan Huntelaar, Luis Suarez
Reservespelers: Dennis Gentenaar, Donovan Slijngard, Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Siem de Jong, Javier Martina, Miralem Sulejmani.
Als je dat zo ziet was het ook niet de top met Anita en Schilder. Maar toch speelde ze goed.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bedrag wat jij noemde toch wel wat onrealistisch is. Voor een Hiddink dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef twi het volgende:
En ik zeg nergens dat Hiddink dat graag zou willen. Het lijkt me alleen geen onrealistisch perspectief.
Als hij 6 miljoen van de Russen krijgt, denk ik niet dat hij mort voor een paar tonnetjes meer of minder bij Ajax. Oke, je kunt naar 2,5 miljoen gaan, maar het verblijf bij Ajax biedt Guus ook de nodige prive-geneugdes.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik moet zeggen dat het bedrag wat jij noemde toch wel wat onrealistisch is. Voor een Hiddink dan.
Wat een onzin toch weerquote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Naast de blessures en schorsingen, hield MvB er wel van om lekker veel te schuiven, om er zo voor te zorgen dat een team nooit op elkaar ingespeeld raakt.
Lijkt me echt bullshit. Sowieso heeft Ajax echt geen 7 kandidaten benaderd, slechts gepolst, en daarnaast wie in hemelsnaam van Ajax hebben dan trainers gepolst? V/d Boog, Blind, V/d Aat....quote:Jaap de Groot zegt net in Sport 1 United dat Jol 3,5 miljoen netto opstrijkt bij HSV.....
En hij zegt verder dat Ajax nogal amateuristisch overkomt op dit moment. 6 of 7 verschillende personen, benaderen ieder een trainer. Dat werkt niet zo, volgens de Groot. Verder vind hij dat Van den Boog niet te benijden is. Een directeur die eigenlijk te weinig weet van het voetbalwereldje wordt aan z'n lot overgelaten.
quote:Nu, doe ik ook een duit in het zakje, volgens Van den Wall Bake is het allemaal afleidingsmanoeuvre en wordt het Co A.
quote:Dat denkt een maatje van me ook. Hij doet wat werkzaamheden voor Bayern (op talengebied, niets dat direct met voetbal te maken heeft) en hij heeft ook wel eens wat te doen in Salzburg. Hij zegt 100% zeker te weten dat het CA wordt en dat ie Seedorf meeneemt. Heb 'm gevraagd hoe ie aan die wijsheid komt, maar dat wil ie niet vertellen. Lul. Hij is overigens dezelfde die destijds al een half jaar van te voren wist dat Toni en Timotschuk naar Bayern zouden gaan. Dus wie weet...
Misschien nog iets leuks bij?quote:Kees Luijckx en Graziano Pellè (foto) kregen te horen dat ze uit Alkmaar mogen vertrekken. De verhuurde spelers Kemy Agustien, Simon Cziommer, Ryan Donk, Milano Koenders en Boy Waterman mogen eveneens vertrekken bij AZ.
Ik HAAT komkommertijdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef kevin6188 het volgende:
Al die berichten. De tyfus.
http://www.hsv-forum.de/showthread.php?t=76226&page=27quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ojee. Die Hamburgers liggen ons gewoon te fucken. Om welke supporterssite gaat het?
Desnoods eet je ze op.quote:
Van Ajax netwerk.quote:Update:
Ajax heeft contact opgenomen met Partizan Belgrado met het verzoek de onderhandelingen te heropenen. Er wordt gesproken dat er binnenkort een delegatie naar Belgrado vetrekt met de intentie de transfer uit te onderhandelen of op zijn minst een opening te creëren. Eén en ander zou samenhangen met de bekendmaking van de nieuwe coach van Ajax.
Obradovic is de laatste maanden diverse keren bekeken door scouts in dienst van Ajax. Meer dan positieve aanbevelingen in diverse scoutingsreporten in de lade van Danny Blind.
Maar pas op, clubs als Juventus en Barcelona schijnen nog steeds op de loer te liggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |