Ik ga donderdag met mijn vriend naar Sunshine Cleaning maar weet niet of je dat iets vind?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil binnenkort naar de film, maar er draait echt niks leuks hè. Ja The Reader, maar die heb ik al 100 keer gezien
.
Die kwam ik idd al tegen. Ik weet het niet. Laat maar even weten hoe 'ie wasquote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ga donderdag met mijn vriend naar Sunshine Cleaning maar weet niet of je dat iets vind?
Is van de makers van Little Miss Sunshine en die vond ik wel helemaal geweldig
Gaat de goede kant uit, ja! Ontbijt mag nog wel wat meer, hoor. En misschien iets minder suiker?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben waarlijk blij met mn lijstje van vandaag
Ik vind het wel wat eigenlijk
Zal ik doenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kwam ik idd al tegen. Ik weet het niet. Laat maar even weten hoe 'ie was.
...want je meurt nu waanzinnig naar knoflook?quote:
Ja. En mijn vriend eet geen aioli en die vind nud at ik stink en wil me niet zoenennnnquote:Op maandag 25 mei 2009 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...want je meurt nu waanzinnig naar knoflook?
Geef het niet meteen op, zeker niet als je prefab-aioli had; er zijn heel erg vieze, maar ook heel lekkere varianten.
Nou ja, daar ben ik dus juist heel erg op beducht; dat je in al je goede wil in precies dezelfde valkuilen trapt als je oudersquote:Op maandag 25 mei 2009 17:44 schreef loveli het volgende:
Nog even over de kinderdiscussie, ik denk dat de meeste mensen juist niet dezelfde fouten maken als hun ouders, juist daar zijn ze op bedacht. Er blijft genoeg ruimte over om je eigen fouten te maken. Nobody's perfect!
Ik werd ook niet met vlaggen en toeters ingehaald vanmorgen. Terwijl ik toch amper online was, dit weekendquote:
Bij ons gaat het ook eerder zoals Miss_S beschrijft. Bij m'n ouders kopen wij geen eigen eten, dan doet mijn moeder gewoon boodschappen en alles is voor iedereen tenzij je meldt dat iets voor een speciale gelegenheid is oid. Ok, als ik weet dat andere mensen iets ook lekker vinden ga ik het niet in m'n eentje opeten, maar ik mag op zich wel gewoon alles pakken wat er in huis is.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
We zijn hier vaak thuis, maar niet allemaal tegelijk. Vind het wel fijn dat ik niet allevier langs hoef te gaan om te zeggen dat ze mn voer niet op mogen maken: als ze iets willen, vragen ze het toch wel. Vind ik persoonlijk een heel prettig gevoel, je komt zo nooit voor vervelende verrassingen te staan.
[..]
Inderdaad, dat ook nog. Gaat behoorlijk wat geld doorheen hier, aan boodschappen.
Goed plan!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik werd ook niet met vlaggen en toeters ingehaald vanmorgen. Terwijl ik toch amper online was, dit weekend
Misschien een volgende keer in caps aankondigen dat je EEN HEEL DRUK WEEKEND VOOR DE BOEG HEBT?
Ik wel! Ik zag dat jij de lastpost had en toen dacht ik: Hee, daar heb je haar ook weer!quote:
Wat boeiender posten wil ook nog wel eens helpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik nietquote:
Ik ben alleen maar oververhitquote:
Bij mijn les stond de airco gewoon aanquote:Op maandag 25 mei 2009 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar oververhitHeb jij weleens gespind als het buiten 27 graden is? Nog voor ik op die fiets zat, stond het zweet al op mijn bovenlip
Na twee nummers koon ik mijn hemdje uitwringen
Bij nader inzien denk ik dat ik gedehydrateerd ben
hihiquote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Oh en Vik, mijn reactie op jouw posts ging als volgt:
Aaah![]()
Hmmpf![]()
![]()
![]()
Dus!
Bij mij ook. Maar de deur stond openquote:Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mijn les stond de airco gewoon aan
Ikke niet! Ik pas wel op, dadelijk ga ik van mijn stokje.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar oververhitHeb jij weleens gespind als het buiten 27 graden is? Nog voor ik op die fiets zat, stond het zweet al op mijn bovenlip
Na twee nummers kon ik mijn hemdje uitwringen
Bij nader inzien denk ik dat ik gedehydrateerd ben
FAALquote:
Quote kwaliteitspost! Wat zij zegt dus!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
GREYS, HÉÉL VEEL SUCCES EN STERKTE VOOR MORGEN. Gaat helemaal goedkomen!!![]()
![]()
sorry voor de caps, maar ik hoop dat het zo nog gezien wordt![]()
Ik weet van niets.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel! Ik zag dat jij de lastpost had en toen dacht ik: Hee, daar heb je haar ook weer!.
True!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Greys: wat goed dat je het toch verteld hebt!
Heel veel succes morgen!
Goodbye: ik ben er ook nooit veel in het weekend maar ik krijg ook geen welkom terug-feestjes op maandag.Maar ja, dan zouden we hier ook bezig blijven.
Mariaaaaaquote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
-puf, hijg-
Sportfaal! We aten laat, toen miste ik step-klasje, toen ging ik wanhopig huiswerken en eten laten zakken en besloot ik maar te Evy-en en toen was mn mp3 speler leegDus ben ik op eigen houtje gegaan met telefoon als minutenmeter
![]()
Resultaat: 3 min rennen; 2 lopen; 3 r.; 2 l.; 5,5 r. ; 2 l. En nu een raketje.
![]()
En ik mis Goodbye altijdMaar was er zelf ook niet/nauwelijks van 't weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh joh, ik heb het ook niet eens gezegd volgensmij. Maar ik was drie dagen bij mijn ouders. Nogal een druk programma gehad daar, dus geen tijd voor de pcquote:Op maandag 25 mei 2009 21:16 schreef Chicolate het volgende:
Zo, ik heb ook weer gesport vandaag. En nu of eerst douchen dan snel verder huiswerken. Of eerst een hoofdstuk af en daarna douchen (en meteen in bed). En ik kan niet kiezen.
Goodbye, waar was je dit weekend heen? Ik geloof dat ik het vergeten ben.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
MariaaaaaIk mis jou zelfs als hier post!!
Dat is niet gezond heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Weet je zeker dat je niet geobsedeerd bent?
.
Hoe erg: in eerste instantie schreef ik 'geöbsedeerd'![]()
Niet meer actief op Fok!
Hihi, monstertentamen.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:16 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben even niet zoveel online, maar ik heb donderdag dan ook een monstertentamen waar ik nog meer dan 3 boeken voor moet leren
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
MariaaaaaIk mis jou zelfs als hier post!!
Vrij erg, maar ik feeeeel the luuuuuvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*barst uit in Lion King gekweel*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hihi, die 1e afbeelding!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi, monstertentamen.
Kan betekenen:
1. Een examen over monsters
[ afbeelding ]
2. Een monster die een tentamen moet doen
[ afbeelding ]
3. Een huge ass tentamen, waar ik ook op gok!
Dus succes Ewelinaaaa
Ik dacht bij 'dat is niet gezond heur' dat je het over eetlijstjes hadquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is niet gezond heur. Weet je zeker dat je niet geobsedeerd bent?
.
Hoe erg: in eerste instantie schreef ik 'geöbsedeerd'![]()
Ja vond ik ook wel op zich!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maria, hee, rennen is rennen, goed dat je gegaan bent. Flink gezweten?
Is warm he?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
-puf, hijg-
Sportfaal! We aten laat, toen miste ik step-klasje, toen ging ik wanhopig huiswerken en eten laten zakken en besloot ik maar te Evy-en en toen was mn mp3 speler leegDus ben ik op eigen houtje gegaan met telefoon als minutenmeter
![]()
Resultaat: 3 min rennen; 2 lopen; 3 r.; 2 l.; 5,5 r. ; 2 l. En nu een raketje.
![]()
En ik mis Goodbye altijdMaar was er zelf ook niet/nauwelijks van 't weekend
Go wij hardloperds!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is warm he?Mn hoofd is zo rood als een tomaat. Oh en ik vond net een broodbakje terug van woensdag. Waar nog tomaatjes in zaten. Die waren niet zo rood meer
, wel wollig. En de boterham was groen ipv bruin.
Les 2quote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Go wij hardloperds!Heb je ge-Evy-ed? Zo ja, welke les?
Weet je zeker dat het tomaatjes waren en geen hele kleine schaapjes op een bedje van gras?![]()
</flauw>
Mooi ondergoed? Ik zou gaan voor de Hema-boxer, eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga je alvast succes wensen voor morgen Greyssie. Tasje ingepakt? Mooi ondergoed is wel een pre, ik moest zonder broek over de gang, met een jonge verpleger achter me, die een handdoekje op konthoogte hield zodat de rest van de gang me niet zag
. Daarna bedachten we dat ik ook best een broek aan had kunnen trekken.
Hihi!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga je alvast succes wensen voor morgen Greyssie. Tasje ingepakt? Mooi ondergoed is wel een pre, ik moest zonder broek over de gang, met een jonge verpleger achter me, die een handdoekje op konthoogte hield zodat de rest van de gang me niet zag
. Daarna bedachten we dat ik ook best een broek aan had kunnen trekken.
De H&M boxer it will be!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi ondergoed? Ik zou gaan voor de Hema-boxer, eigenlijk
*mental image van Greys in een paarse kanten string onder haar operatiehemd
Belt hij speciaal om dat te vragen? Wat schattig.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi!
Als het goed is ga ik met bed en al over de gang. Behalve als ik daarvoor nog naar het toilet moet ofzo, dan heb ik mijn badjas bij me!
Oh, mijn vader belde net. Of mijn nieuwe vijver al vol was. Ja pap. Oh, jammer. Hoezo? Er komen mega stortbuien naar je toe zometeen!![]()
Nog een to-do-list!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Kattenbak verschoond *check*
Was gedaan *check*
Gestofzuigd *check*
Best goed voor het huishouden, de zenuwen!
Ik heb nu beelden van door de voortuin drijvende vijverplanten op mijn netvlies!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Belt hij speciaal om dat te vragen? Wat schattig.
Ja he?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buienradar is wel ietwat onheilspellend ja
Hee, mooi lijstje had je vandaag! Dat begint ergens op te lijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buienradar is wel ietwat onheilspellend ja
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Heel bizar, het was windstil en ik ging buiten kijken.. zie ik een gigantische bui op ons af komen
met daarvoor een soort van rolwolk, het ging bizar snel.
Na het lijntje zware windstoten. Dikke takken van de bomen af, zand/stofstormen.
Geen onweer helaas.
Nou meer dat er geen gaten in zitten oid, dat noem ik 'mooi'quote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi ondergoed? Ik zou gaan voor de Hema-boxer, eigenlijk
*mental image van Greys in een paarse kanten string onder haar operatiehemd
Mheheheh, ja ik heb die liedjes ook altijd nog daaaagen in mijn hoofd zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel op zich!
Zweten: check.
Rood hoofd: check.
Loopneus door ronddwarrelende pluisjes e.d.: check.
Keelpijn: check.
Yeaaah bebbeh! En woensdag mag ik weer bodyjammen!
Ik vind Body Jam en Zumba het leukste van allemaal
Ik word ook wiebelig van Zumba, na een les loop ik nog minstens een dag of twee at random vage liedjes te blèren en met m'n heupen te wiegen en te springen
Verbranding hoezee!
voor de dames die ook het 2e deel van Evy lopen, is er ergens een excel schema met daarop hoe de indelingen zijn? Ben wel benieuwd namelijk!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:43 schreef AKnynke het volgende:
ik ben zo jaloers op jullie onweer steeds. ik mis dat echt!
Ik heb besloten dat ik morgenochtend de eerste les van het 2e deel van evy ga lopen. Eens kijken hoe dat gaat...
Heer G is even gauw buiten wat extra stenen op ons worteldoek in de voortuin aan het gooienquote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lucht hier zit vol met gekke strepen en kolken
Zie, ik ben niet de enige! Ik hou echt vna onweer...op m'n stageadres vorig jaar zaten op de bovenste verdieping van een hoog gebouw in Maastricht, en kon je het onweer over de heuvels aan zien komen...echt geweldig!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef SiTu het volgende:
Greys, sterkte/succes morgen
I
En stiekem ben ik best jaloers op jullie onweerAl mag ik dat natuurlijk niet zeggen, want overstroming enzo is nooit leuk.
Hier gaan de bomen nu ook plat en lijkt het zo los te gaan!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G is even gauw buiten wat extra stenen op ons worteldoek in de voortuin aan het gooien
Het is echt binnen 2 tellen keihard gaan stormen en bliksemen!
Er komt dikke woei en boem aan CC, net op tijd thuis!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef cyclechick het volgende:
Whooo hier ook heel donker nu (of is dat het tijdstip?)
ben net een half uurtje thuis van wielrennen en het was echt GAAF!
ze was Meesterknecht van Menchov vandaag, Ze reed samen met Van Dam iedereen zoekquote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er komt dikke woei en boem aan CC, net op tijd thuis!![]()
Wat heb je gewierlennerd?
Vorige week gezien, wat mij betreft alleen gaan als je je echt verveelt. Bij vlagen is 'ie grappig, maar net als je denkt dat het verhaal op gang komt krijg je de aftiteling.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ga donderdag met mijn vriend naar Sunshine Cleaning maar weet niet of je dat iets vind?
Is van de makers van Little Miss Sunshine en die vond ik wel helemaal geweldig
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow, U2 klonk in 1980 al precies hetzelfde als nu.
IJskoud is nou ook weer wat overdreven!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb mn raam maar even gesloten. Word ijskoud hier
Check het topic, heb daar een verslagje geschreven!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er komt dikke woei en boem aan CC, net op tijd thuis!![]()
Wat heb je gewierlennerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |