quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste concept (incompleet) ingeleverd op een vrijdag omdat ze het in het weekend wilde lezen. Toen belde ze maandag op dat ze het mailtje net pas zag () en dat ze de afspraak wilde verzetten. Ze wilde maandagmiddag mijn concept hebben, zodat ze het dinsdag (morgen dus) gelezen zou hebben.
Ik heb zelf niet bepaald dat ik het maandagmiddag in zou leveren, dat wilde ze zelf![]()
Als het iets scheelt, mijn concept is niet zo groot - ca. 40 pagina's in totaal)
Hehe zo ben ik ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
(persoonlijk lees ik trouwens ook geen werkmail op niet-werkdagen/weekendsirritant voor mn studenten, beter voor mijn hoofd)
Ze heeft tijdens het kennismakingsgesprek juist aangegeven dat ze concepten en verslagen thuis wilde lezen en bovendien heb ik gevraagd wanneer ze het wilde hebben, toen zei ze maandagmiddag. Wat je zegt klopt, ze heeft geen tijd gegeven en dus is het niet mijn schuld, maar toch.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
<edit> ratelpost</edit>
ja, en iin die zin is t niet de schuld van daph, dat bedoel ik ook niet, maar goed, ik snap ook wel een beetje dat een docent er niet op zit te wachten om dus s avonds thuis te moeten nakijken.... ze had dus beter een eindtijd kunnen geven als ze t voor een bepaalde tijd wilde hebben.
Je hebt ook wel gelijk, maar ik heb het nog gevráágd nadat ze zei maandagmiddag, als bevestiging. Ik weet dat ze 's avonds wel mails leest, want áls ik een mail krijg dan krijg ik die meestal om een uur of 9 's avondsquote:Op maandag 25 mei 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]ik snap je frustratie ook wel: ze is zelf niet duidelijk geweest, als ik haar was had ik gezegd dat ik het vóór maandagmiddag wilde hebben, of maandag begin van de middag, o.i.d.... ik heb door schadeen schande geleerd, ook met mn eigen begeleidster, dat ik daar naar moet vragen - als zij iets in het weekend wil lezen moet het er vrijdag rond een uur of drie zijn, anders leest ze het niet meer, etc.... irritant, maar beter is ze er gewoon duidelijk over.
ik vind t ook echt heel kut voor je hoor!
(persoonlijk lees ik trouwens ook geen werkmail op niet-werkdagen/weekends)
Mijn begeleider flikte het ook wel vaker om te beweren dat ik te laat was, terwijl ik kon laten zien dat we wél mijn tijd hadden afgesproken omdat ik dat meteen in mijn agenda zette. Hij klikte nog wel eens mis in zijn elektronischequote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef kwakveense het volgende:
dna is ze gewoon een draaikontige troela, en heeft ze ws. niet goed onthouden wat ze gezegd heeft...
het plaatje is bubbles, uit little britain, die roept dat altijdquote:
Ohquote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het plaatje is bubbles, uit little britain, die roept dat altijd
Ging het over de McFlurry Kitkat?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:45 schreef Chicolate het volgende:
Kwaliteitsposts![]()
Ik wilde vanmiddag iets aan Muis vragen, maar nu ben ik het vergeten ...
Nee! (die was lekker trouwensquote:
Nope ik ben voor nu gestopt. Ik heb teveel last van mijn nek en hoofd. Bovendien stress ik heel snel op het moment dus is het ook niet bevorderlijk als ik de hele dag rondloop met de gedachte "ik moet wel op tijd eten vanavond want ik moet sporten" etc.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee! (die was lekker trouwens) Maar ik weet het net weer
. Tijdje geleden had je het erover dat je bij een speciale sportschool begeleid zou gaan sporten, doe je dat nog steeds/hoe is dat bevallen?
Ja ho eens. Picsquote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef conleche het volgende:
Ik heb veel gekocht bij de H&M en was 99 euro kwijt. Maar echt héél veel en ik heb het ook allemaal gepast. En dat mocht niet allemaal tegelijk in het pashokje, dus toen duwde ik het meisje hetgene wat niet mocht in d'r handen en zei: hou vast, over 5 minuten ga ik dat passen.Ze keek een beetje stom.
![]()
Toen ik thuiskwam zag ik dat het bijna half 6 was en moest ik me haasten voor m'n sportschoollesje. Ik sta daar in de zaal, step geinstalleerd, gewichtjes klaar. Vond het wel nogal rustig.......had ik me een uur vergist, was het half 5.![]()
Even maar wat loopband, roeimachine en schuine stepsmachine gedaan, maar daar vind ik allemaal niks aan. Dus eet ik nu sushi.![]()
einde belachelijke egopost. Scusi.
Mja met stress zou ik het ook niet doenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nope ik ben voor nu gestopt. Ik heb teveel last van mijn nek en hoofd. Bovendien stress ik heel snel op het moment dus is het ook niet bevorderlijk als ik de hele dag rondloop met de gedachte "ik moet wel op tijd eten vanavond want ik moet sporten" etc.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef conleche het volgende:
Ik heb veel gekocht bij de H&M en was 99 euro kwijt. Maar echt héél veel en ik heb het ook allemaal gepast. En dat mocht niet allemaal tegelijk in het pashokje, dus toen duwde ik het meisje hetgene wat niet mocht in d'r handen en zei: hou vast, over 5 minuten ga ik dat passen.Ze keek een beetje stom.
![]()
Toen ik thuiskwam zag ik dat het bijna half 6 was en moest ik me haasten voor m'n sportschoollesje. Ik sta daar in de zaal, step geinstalleerd, gewichtjes klaar. Vond het wel nogal rustig.......had ik me een uur vergist, was het half 5.![]()
Even maar wat loopband, roeimachine en schuine stepsmachine gedaan, maar daar vind ik allemaal niks aan. Dus eet ik nu sushi.![]()
einde belachelijke egopost. Scusi.
Hmm ik denk het wel ja. 1 juli heb ik mijn laatste tentamen, daarna ga ik eerst op vakantie naar Chicago en daarna flink geld verdienen. Dus ik denk dat ik in augustus/september weer begin. Er van uitgaande dat ik tegen die tijd geen bijwerkingen van mijn bestralingen heb.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja met stress zou ik het ook niet doen. Of eigenlijk, ik doe het wel en dat is niet aan te raden. Ga je er wel weer mee beginnen na de tentamens denk je?
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef conleche het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
EGOPOST:Ik heb het mijn moeder verteld!
Opgelucht!
Ze belde zelf om haar operatiedatum door te geven (a.s. donderdag al!) dus het wordt een leuk weekje in de Familie GreysEn toen flapte ik er uit dat ik morgen moet en wat en hoe enzo. Heb het wel ietsje luchtiger gehouden dan dat ik het daadwerkelijk voel (ben best erg nerveus nu) maar het lucht in elk geval op dat ik het kwijt ben. Echt een last van mijn schouders!
Nu even bijlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |