Belt hij speciaal om dat te vragen? Wat schattig.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi!
Als het goed is ga ik met bed en al over de gang. Behalve als ik daarvoor nog naar het toilet moet ofzo, dan heb ik mijn badjas bij me!
Oh, mijn vader belde net. Of mijn nieuwe vijver al vol was. Ja pap. Oh, jammer. Hoezo? Er komen mega stortbuien naar je toe zometeen!![]()
Nog een to-do-list!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Kattenbak verschoond *check*
Was gedaan *check*
Gestofzuigd *check*
Best goed voor het huishouden, de zenuwen!
Ik heb nu beelden van door de voortuin drijvende vijverplanten op mijn netvlies!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Belt hij speciaal om dat te vragen? Wat schattig.
Ja he?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buienradar is wel ietwat onheilspellend ja
Hee, mooi lijstje had je vandaag! Dat begint ergens op te lijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buienradar is wel ietwat onheilspellend ja
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Heel bizar, het was windstil en ik ging buiten kijken.. zie ik een gigantische bui op ons af komen
met daarvoor een soort van rolwolk, het ging bizar snel.
Na het lijntje zware windstoten. Dikke takken van de bomen af, zand/stofstormen.
Geen onweer helaas.
Nou meer dat er geen gaten in zitten oid, dat noem ik 'mooi'quote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi ondergoed? Ik zou gaan voor de Hema-boxer, eigenlijk
*mental image van Greys in een paarse kanten string onder haar operatiehemd
Mheheheh, ja ik heb die liedjes ook altijd nog daaaagen in mijn hoofd zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel op zich!
Zweten: check.
Rood hoofd: check.
Loopneus door ronddwarrelende pluisjes e.d.: check.
Keelpijn: check.
Yeaaah bebbeh! En woensdag mag ik weer bodyjammen!
Ik vind Body Jam en Zumba het leukste van allemaal
Ik word ook wiebelig van Zumba, na een les loop ik nog minstens een dag of twee at random vage liedjes te blèren en met m'n heupen te wiegen en te springen
Verbranding hoezee!
voor de dames die ook het 2e deel van Evy lopen, is er ergens een excel schema met daarop hoe de indelingen zijn? Ben wel benieuwd namelijk!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:43 schreef AKnynke het volgende:
ik ben zo jaloers op jullie onweer steeds. ik mis dat echt!
Ik heb besloten dat ik morgenochtend de eerste les van het 2e deel van evy ga lopen. Eens kijken hoe dat gaat...
Heer G is even gauw buiten wat extra stenen op ons worteldoek in de voortuin aan het gooienquote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
De lucht hier zit vol met gekke strepen en kolken
Zie, ik ben niet de enige! Ik hou echt vna onweer...op m'n stageadres vorig jaar zaten op de bovenste verdieping van een hoog gebouw in Maastricht, en kon je het onweer over de heuvels aan zien komen...echt geweldig!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef SiTu het volgende:
Greys, sterkte/succes morgen
I
En stiekem ben ik best jaloers op jullie onweerAl mag ik dat natuurlijk niet zeggen, want overstroming enzo is nooit leuk.
Hier gaan de bomen nu ook plat en lijkt het zo los te gaan!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G is even gauw buiten wat extra stenen op ons worteldoek in de voortuin aan het gooien
Het is echt binnen 2 tellen keihard gaan stormen en bliksemen!
Er komt dikke woei en boem aan CC, net op tijd thuis!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef cyclechick het volgende:
Whooo hier ook heel donker nu (of is dat het tijdstip?)
ben net een half uurtje thuis van wielrennen en het was echt GAAF!
ze was Meesterknecht van Menchov vandaag, Ze reed samen met Van Dam iedereen zoekquote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er komt dikke woei en boem aan CC, net op tijd thuis!![]()
Wat heb je gewierlennerd?
Vorige week gezien, wat mij betreft alleen gaan als je je echt verveelt. Bij vlagen is 'ie grappig, maar net als je denkt dat het verhaal op gang komt krijg je de aftiteling.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ga donderdag met mijn vriend naar Sunshine Cleaning maar weet niet of je dat iets vind?
Is van de makers van Little Miss Sunshine en die vond ik wel helemaal geweldig
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow, U2 klonk in 1980 al precies hetzelfde als nu.
IJskoud is nou ook weer wat overdreven!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb mn raam maar even gesloten. Word ijskoud hier
Check het topic, heb daar een verslagje geschreven!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er komt dikke woei en boem aan CC, net op tijd thuis!![]()
Wat heb je gewierlennerd?
Uhuh, toen was 'ie nog best schattig!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
IJskoud is nou ook weer wat overdreven!
Mini, wat zag Bono er cute jongensachtig uit he?
Niet in Almere toch?quote:
Hier wel, lekker! Zo fijn dat het ook precies nu komt, en niet een uur geleden al. Onweer is fijn als je lekker binnen zit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |