abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69392666
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef SCH het volgende:

[..]

En jij bent een kloon van Lemmeb? Of uit het zelfde bruine clubje?
Off topic
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_69392668
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
.

daarnaast bekeert bijne elke straatcrimineel zich op een gegeven moment tot de islam en dan heb je een islamitisch leger binnen het leger. lijkt me ook geen fijn vooruitzicht.
Oh nu moeten ze zich ineens nog bekeren? Maar hier heb je vast een fijne bron voor?
  maandag 25 mei 2009 @ 19:46:51 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69392708
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh maar dan kan het net zo goed in Dwingeloo toch? Dan is het vooral stoere praat van 'stuur ze terug'. Het zijn gewoon Nederlandse jongeren en als je ze wilt straffen dan straf je ze net zo als anderen. Lijkt me prima idee, die werkkampen, weet niet of er nu nog zoiets is. Die discussie is al onder Lubbers ontstaan en toen is er ook al veel op dat gebied geinitieerd. Criminele en randgroepjongeren zijn van alle tijden namelijjk.
nee sch, het zijn dus niet 'gewoon hollandse jongens met appelwangetjes' het zijn lieden die zich meer marokkaans voelen dan nederlands, vandaar ook hun tweespalt en hang naar het criminele. die zijn voor iedereen meer gebaat met een werkkamp met marokkaanse structuur, dan een kaassiestructuur.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 25 mei 2009 @ 19:46:59 #136
188345 Py
op zich
pi_69392713
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef SCH het volgende:

[..]

En jij bent een kloon van Lemmeb? Of uit het zelfde bruine clubje?
Lemmeb is een neger???
  maandag 25 mei 2009 @ 19:47:11 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69392716
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh nu moeten ze zich ineens nog bekeren? Maar hier heb je vast een fijne bron voor?
mohamed b?
pi_69392737
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef jammerklant het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan. En jij benadrukt hier alleen de slechte kanten, die uiteraard altijd als eerste naar boven komen (verveling, bier drinken), maar als je doorvraagt komen ook de goede kanten naar boven en blijkt dat velen er toch e.e.a. geleerd hebben, al is het maar hoe ze hun eigen reet af moeten vegen.
Dat laatste kon jij misschien nog niet. Maar het is crap wat je schrijft. Volledig achterhaalde en misplaatste discussie over de dienstplicht. Die is daar ook helemaal niet voor. Die is er voor om soldaten voor een leger op te leiden, niet om randgroepjongeren van de straat te krijgen.
  maandag 25 mei 2009 @ 19:47:46 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69392740
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:46 schreef Py het volgende:

[..]

Lemmeb is een neger???
alleen van onder.
pi_69392769
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mohamed b?
Oh hij is bijna elke???
Hij was trouwens helemaal niet een echte straatcrimineel.
  maandag 25 mei 2009 @ 19:49:15 #141
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69392794
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je het niet erg vindt heb ik straks liever straatcriminelen rondlopen die weten wat werken is, dan straatcriminelen die militaireskills kennen.
Of ze hebben discipline bij gekregen en gaan gewoon een baan zoeken.
quote:
daarnaast bekeert bijne elke straatcrimineel zich op een gegeven moment tot de islam en dan heb je een islamitisch leger binnen het leger. lijkt me ook geen fijn vooruitzicht.
Eerst zijn het moslims en nu moeten ze het nog worden
En een islamitisch leger binnen het leger die mentaliteit gaat er echt wel uit hoor met dienstplicht.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_69392800
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee sch, het zijn dus niet 'gewoon hollandse jongens met appelwangetjes' het zijn lieden die zich meer marokkaans voelen dan nederlands, vandaar ook hun tweespalt en hang naar het criminele. die zijn voor iedereen meer gebaat met een werkkamp met marokkaanse structuur, dan een kaassiestructuur.
Wat een onzin. En moet je voor Groningse jongeren dan een Gronings strafkamp inrichten?
Altijd dat onderscheid en doen alsof mensen zo verschillen. Kutjongeren zijn kutjongeren hoor.
  maandag 25 mei 2009 @ 19:52:34 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69392934
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin. En moet je voor Groningse jongeren dan een Gronings strafkamp inrichten?
Altijd dat onderscheid en doen alsof mensen zo verschillen. Kutjongeren zijn kutjongeren hoor.
dan ken jij kutjongeren nog niet. en waarom wil je ineens regionaal ipv nationaal je semi-verdediging kracht bij zetten?
pi_69393003
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste kon jij misschien nog niet. Maar het is crap wat je schrijft. Volledig achterhaalde en misplaatste discussie over de dienstplicht. Die is daar ook helemaal niet voor. Die is er voor om soldaten voor een leger op te leiden, niet om randgroepjongeren van de straat te krijgen.
Wat een abominabele discussietechniek houd jij er op na. "Jij schrijft crap dus ik heb gelijk. En mensen die denken dat de islam er eventueel iets mee te maken zou kunnen hebben zijn gewoon allemaal bruinhemden!"

Kun je anders niet gewoon oplazeren, net als je maatje Jeller?
  maandag 25 mei 2009 @ 19:55:46 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69393082
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef -Techno- het volgende:

1. Eerst zijn het moslims en nu moeten ze het nog worden
2. En een islamitisch leger binnen het leger die mentaliteit gaat er echt wel uit hoor met dienstplicht.
1. heb ik nooit gezegd. ik koppel kutmarokkanen niet direct aan islam.
2. als jij dat denkt moet je eens met wat moslimsoldaten in nl gaan praten. die laten zich zelden uitzenden naar islamitische landen. ze kunnen niet vechten tegen hun broeders. flauwekul? ik ken zelfs een officier die zo denkt. en de grap is dat hiervoor nog een speciaal gaatje in het militaire recht bestaat.
pi_69393117
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan ken jij kutjongeren nog niet. en waarom wil je ineens regionaal ipv nationaal je semi-verdediging kracht bij zetten?
Criminele jongeren zijn gewoon criminele jongeren. Die moet je straffen, je moet ze begeleiden, je moet bij hun families zijn enz. enz. En dat kan prima in Nederland, dat moet zelfs in Nederland. Wat jij wilt is een slecht plan, jij denkt zeker dat ze na 5 jaar in het RIF hier weer prima hun draai gaan vinden ineens? Beetje naief.
  maandag 25 mei 2009 @ 19:57:51 #147
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69393174
- knip -

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 25-05-2009 20:08:14 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69393191
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef jammerklant het volgende:

[..]

Wat een abominabele discussietechniek houd jij er op na. "Jij schrijft crap dus ik heb gelijk. En mensen die denken dat de islam er eventueel iets mee te maken zou kunnen hebben zijn gewoon allemaal bruinhemden!"

Kun je anders niet gewoon oplazeren, net als je maatje Jeller?
Open dan een topic met een fatsoenlijke openingspost in plaats van dat stompzinnige geneuzel over dat iedereen altijd de ogen gesloten heeft, de politiek niets doet en meer van die verongelijkte oneliners. Je hangt enorm het slachtoffer uit en komt verder helemaal nergens mee. Van dat Verdonkiaanse geschreeuw en geblaat. Daar heeft Nederland momenteel meer last van dan van welke allochtoon dan ook. Dat haatzaaien en opzetten tegen anderen, ziek worden normale mensen er van.

Wie is Jeller?
  maandag 25 mei 2009 @ 19:58:32 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69393204
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Criminele jongeren zijn gewoon criminele jongeren. Die moet je straffen, je moet ze begeleiden, je moet bij hun families zijn enz. enz. En dat kan prima in Nederland, dat moet zelfs in Nederland. Wat jij wilt is een slecht plan, jij denkt zeker dat ze na 5 jaar in het RIF hier weer prima hun draai gaan vinden ineens? Beetje naief.
nee, ik hoop dat 80% niet eens meer taant aan terugkeren. en als ze het wel doen moeten ze zich de eerste jaren vooral van hun beste kant laten zien, anders is het wel einde verhaal.
  maandag 25 mei 2009 @ 19:59:12 #150
188345 Py
op zich
pi_69393234
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

En hoe komt het dat zoveel Marokkaanse criminelen zijn?
Heeft dat met hun genetisch erfgoed te maken? Of is het cultuur? Toeval?
pi_69393305
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:59 schreef Py het volgende:

[..]

En hoe komt het dat zoveel Marokkaanse criminelen zijn?
Heeft dat met hun genetisch erfgoed te maken? Of is het cultuur? Toeval?
Alles wat ik daarover zeg wordt hier weggehoond. Daar mag namelijk niet over gesproken worden, over de oorzaken.

Hoe denk jij dan dat het komt?
pi_69393327
- knip -

[ Bericht 51% gewijzigd door sp3c op 25-05-2009 20:10:04 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 20:02:41 #153
188345 Py
op zich
pi_69393371
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Alles wat ik daarover zeg wordt hier weggehoond. Daar mag namelijk niet over gesproken worden, over de oorzaken.

Neenee, nu mag jij iets inhoudelijks erover proberen te zeggen.

Als ze gaan honen doe ik op het TR-knopje drukken
  maandag 25 mei 2009 @ 20:02:49 #154
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69393375
Beste SCH,

Wat is jouw oplossing voor ons Marokkanenprobleem? Of vind je dat er geen probleem is?

Met groet,
Oksel
  maandag 25 mei 2009 @ 20:03:05 #155
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69393391
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

1. heb ik nooit gezegd. ik koppel kutmarokkanen niet direct aan islam.
2. als jij dat denkt moet je eens met wat moslimsoldaten in nl gaan praten. die laten zich zelden uitzenden naar islamitische landen. ze kunnen niet vechten tegen hun broeders. flauwekul? ik ken zelfs een officier die zo denkt. en de grap is dat hiervoor nog een speciaal gaatje in het militaire recht bestaat.
Boeiend van mij hoeven ook niet te vechten ofzo, ik zeg alleen dat dienstplicht goed zou zijn om wat discipline bij te brengen.
Maar fijn dat je Nederlandse soldaten kent die moslim zijn. Vertel eens hoe kijken die tegen de straatcrimineeltjes aan? Zouden die het toelaten als hun zoon bv zich misdraagt buiten op straat?

En jouw oplossing over een kamp in het rif gebied zal nooit lukken. Waarom zou Marokko hier aan mee willen werken? Die zeggen gewoon: is jullie probleem, zoek het maar uit.
Niet echt een oplossing dus.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_69393442
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Open dan een topic met een fatsoenlijke openingspost in plaats van dat stompzinnige geneuzel over dat iedereen altijd de ogen gesloten heeft, de politiek niets doet en meer van die verongelijkte oneliners. Je hangt enorm het slachtoffer uit en komt verder helemaal nergens mee. Van dat Verdonkiaanse geschreeuw en geblaat. Daar heeft Nederland momenteel meer last van dan van welke allochtoon dan ook. Dat haatzaaien en opzetten tegen anderen, ziek worden normale mensen er van.
Waar heb je het in godsnaam over?

Lees anders het hele topic even door, dan zul je zien dat het er tussen OldJeller en jou in zéér beschaafd aan toeging. De meeste bagger van OldJeller is overigens inmiddels alweer verwijderd. En dat gaat straks met jouw "bijdragen" ook gebeuren, als je zo doorgaat.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:04:25 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69393455
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef SCH het volgende:

[..]

ik denk rifbruidjes, een andere cultuur die zich veel meer op straat afspeelt, jaloezie, westerse cultuurhaat op de moslimschool, altijd achtergesteld voelen, en vooral heel veel marokkaan temperament.
pi_69393549
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:02 schreef Py het volgende:

[..]

Neenee, nu mag jij iets inhoudelijks erover proberen te zeggen.

Als ze gaan honen doe ik op het TR-knopje drukken
Hoe komt het volgens jou? Is het een minder ras ofzo?
Het heeft natuurlijk voor het grootste deel met de omstandigheden te maken. Ouders die hier ooit zijn gekomen om te werken en zich geen raad weten met hun kinderen in een cultuur waarin ze zich nog steeds niet thuisvoelen enz. enz.
pi_69393656
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk voor het grootste deel met de omstandigheden te maken. Ouders die hier ooit zijn gekomen om te werken en zich geen raad weten met hun kinderen in een cultuur waarin ze zich nog steeds niet thuisvoelen enz. enz.
Boehoe 'omstandigheden' Boehoe, het is onze schuld dat we ze niet helpen Boehoe geef ze nog eens tonnen subsidie, boehoe

Pfff
  maandag 25 mei 2009 @ 20:08:45 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69393657
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Boeiend van mij hoeven ook niet te vechten ofzo, ik zeg alleen dat dienstplicht goed zou zijn om wat discipline bij te brengen.
Maar fijn dat je Nederlandse soldaten kent die moslim zijn. Vertel eens hoe kijken die tegen de straatcrimineeltjes aan? Zouden die het toelaten als hun zoon bv zich misdraagt buiten op straat?

En jouw oplossing over een kamp in het rif gebied zal nooit lukken. Waarom zou Marokko hier aan mee willen werken? Die zeggen gewoon: is jullie probleem, zoek het maar uit.
Niet echt een oplossing dus.
nee, die officier zou ze geselen met zijn riem.

waarom marokko moet gaan meewerken? omdat ze misschien niet alleen rijk zijn geworden door hun vuilnis hier te dumpen, maar tegelijkertijd ook puisant rijk worden door alle geldstromen van nederland naar marokko. daar moet wat voor terugkomen. in de sahara is genoeg plek. laat ze maar eens proberen om een paar hectare vruchtbaar te maken.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:08:58 #161
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69393667
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Bij zondebok gaat het vooral meer om de islam en moslims, die er in dit topic ook onterecht bijgehaald werden.
Goed, dat is wel een klein maar belangrijk verschil, hebben we het over Marokkanen of moslims? De invloed van de Koran lijkt mij niet noemenswaardig als het om deze problematiek gaat. Ik ben het met je eens dat moslims wel een zondebok zijn, maar Marokkanen of Antillianen zeker niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 25 mei 2009 @ 20:09:02 #162
188345 Py
op zich
pi_69393671
quote:

[..]

Geldt dat alleen voor Marokkanen? Hoe komt het dat bij Turken en andere gastarbeiders de problemen lang zo groot niet zijn?
pi_69393691
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef jammerklant het volgende:

[..]

Waar heb je het in godsnaam over?

Lees anders het hele topic even door, dan zul je zien dat het er tussen OldJeller en jou in zéér beschaafd aan toeging. De meeste bagger van OldJeller is overigens inmiddels alweer verwijderd. En dat gaat straks met jouw "bijdragen" ook gebeuren, als je zo doorgaat.
De OP is zo stompzinnig en zet de discussie meteen zo in een bepaalde richting dat je geen fatsoenlijke discussie meer amg verwachten. Die was er dan niet, ook niet er tussen in met die domme posts waarin de islam er weer wordt bijgesleept.

Ik vind het sowieso niet zo'n sterk verhaal van deze journalist, maar dat terzijde. Klinkt als alice in wonderland, niet als iemand die zich langdurig in de problematiek heeft verdiept.
pi_69393696
quote:

[..]

Ja, dat weten we nu wel, en dat is ook al door meerdere users in dit topic besproken en vrijwel unaniem beaamd.

Je weet het toch allemaal zo goed? Kom dan nou eens met zinnige oplossingen. Oplossingen die niet al eerder geprobeerd en mislukt zijn.
pi_69393708
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:08 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Boehoe 'omstandigheden' Boehoe, het is onze schuld dat we ze niet helpen Boehoe geef ze nog eens tonnen subsidie, boehoe

Pfff
Dit bedoelde ik dus.
pi_69393774
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:09 schreef jammerklant het volgende:

[..]

Ja, dat weten we nu wel, en dat is ook al door meerdere users in dit topic besproken en vrijwel unaniem beaamd.

Je weet het toch allemaal zo goed? Kom dan nou eens met zinnige oplossingen. Oplossingen die niet al eerder geprobeerd en mislukt zijn.
Er is nog vrijwel niks serieus geprobeerd, dat is juist het probleem. Alles dat wordt opgezet, wordt in notime weer afgebroken. En nee, natuurlijk heb ik ook niet de oplossing, waarom zou ik die wel hebben? Ik denk dat het een kwestie van lange adem is en zeker niet wegschieten in de hysterie van heden ten dage.
pi_69393789
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:09 schreef SCH het volgende:

[..]

De OP is zo stompzinnig en zet de discussie meteen zo in een bepaalde richting dat je geen fatsoenlijke discussie meer amg verwachten. Die was er dan niet, ook niet er tussen in met die domme posts waarin de islam er weer wordt bijgesleept.

Ik vind het sowieso niet zo'n sterk verhaal van deze journalist, maar dat terzijde. Klinkt als alice in wonderland, niet als iemand die zich langdurig in de problematiek heeft verdiept.
Typisch politiek-correct links. Lekker hakken op de vorm, maar een totaal ontbrekende inhoud.

Ga nu maar gewoon weg uit mijn topic, want je begint irritant te worden. Irritanter dan OldJeller.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:11:36 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69393792
quote:

[..]

Dit bedoelde ik dus.
nee, dat bedoel je dus niet. jij probeert uit te leggen dat het in dit topic scheef loopt omdat kutmarokkanen in een adem met moslims genoemd worden. en daar heb je gelijk in.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:11:41 #169
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69393795
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, die officier zou ze geselen met zijn riem.

waarom marokko moet gaan meewerken? omdat ze misschien niet alleen rijk zijn geworden door hun vuilnis hier te dumpen, maar tegelijkertijd ook puisant rijk worden door alle geldstromen van nederland naar marokko. daar moet wat voor terugkomen. in de sahara is genoeg plek. laat ze maar eens proberen om een paar hectare vruchtbaar te maken.
Dat zeg jij, maar ik weet zeker dat de Marokkaanse regering jouw mening niet deelt.
Daarom is jouw plan een tikkeltje naïef en niet echt haalbaar te noemen.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:11:56 #170
188345 Py
op zich
pi_69393805
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Bij zondebok gaat het vooral meer om de islam en moslims, die er in dit topic ook onterecht bijgehaald werden.
Mja, dan kun je iedereen die een oorzaak probeert te vinden wel beschuldigen dat ie op zoek is naar een zondebok.
Als ik jou was zou ik dat begrip nog eens opzoeken. Je gebruikt het nu een beetje verkeerd.
pi_69393842
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:02 schreef Oksel het volgende:
Beste SCH,

Wat is jouw oplossing voor ons Marokkanenprobleem? Of vind je dat er geen probleem is?

Met groet,
Oksel
Het zou al schelen om eens te stoppen met het reppen over een Marokkanen probleem. Verder heb ik ook geen kant en klare oplossing. Ik vond het voorstel van Hans Spekman in de sfeer van vernedering, heel erg goed en zinvol, maar dat is niet echt serieus besproken helaas.
pi_69393850
quote:

[..]

Dit bedoelde ik dus.
Boehoe 'ze' luisteren niet Zie je wel! Het is de schuld van rechts! Het is de schuld van de PVV!! Het is de schuld van mensen die geen sharia willen! Want als we dit willen (we leven immers in een democratie) dan moet dat er komen! Maar dan wel als ik het land ben ontvlucht!!

Zoiets?
pi_69393860
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef jammerklant het volgende:

[..]

Typisch politiek-correct links. Lekker hakken op de vorm, maar een totaal ontbrekende inhoud.

Ga nu maar gewoon weg uit mijn topic, want je begint irritant te worden. Irritanter dan OldJeller.
Topics zijn van iedereen
  maandag 25 mei 2009 @ 20:13:49 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69393878
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dat zeg jij, maar ik weet zeker dat de Marokkaanse regering jouw mening niet deelt.
Daarom is jouw plan een tikkeltje naïef en niet echt haalbaar te noemen.
we kunnen wel wat druk gaan uitoefenen op de geldstromen, maar je hebt gelijk: we zijn zoals gewoonlijk weer te laat vanwege ons vertrouwen in elke mensheid.
pi_69393881
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zou al schelen om eens te stoppen met het reppen over een Marokkanen probleem.
Doofpot dus, is al 30 jaar gedaan..
Heet ook wel censuur..
pi_69393894
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Boehoe 'ze' luisteren niet Zie je wel! Het is de schuld van rechts! Het is de schuld van de PVV!! Het is de schuld van mensen die geen sharia willen! Want als we dit willen (we leven immers in een democratie) dan moet dat er komen! Maar dan wel als ik het land ben ontvlucht!!

Zoiets?
Allemaal dingen die ik niet zeg.

Hoe komt het volgens jou dan? En niet de islam want dat is flauwekul.
pi_69393903
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 25-05-2009 20:22:49 ]
pi_69393908
quote:

[..]

Het zou al schelen om eens te stoppen met het reppen over een Marokkanen probleem. Verder heb ik ook geen kant en klare oplossing. Ik vond het voorstel van Hans Spekman in de sfeer van vernedering, heel erg goed en zinvol, maar dat is niet echt serieus besproken helaas.
Hier past maar 1 antwoord op:

pi_69393918
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef qonmann het volgende:

[..]

Doofpot dus, is al 30 jaar gedaan..
Heet ook wel censuur..
Altijd die pavlovreacties. Goed joh, dan ga je lekker zo verder en verandert er niks. Mij best.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:15:10 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69393935
quote:

[..]

oh wacht even. nu mogen we het geen marokkanenprobleem én geen moslimprobleem meer noemen. er is een gigantisch marokkanenprobleem sch.
pi_69393991
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oh wacht even. nu mogen we het geen marokkanen probleem én geen moslimprobleem meer noemen. er is een gigantisch marokkanenprobleem sch.
En je denkt dat Marokkanen er iets mee opschieten als je dat blijft benadrukken? Verplaats je eens in een Marokkaan.

Als 3 procent van de homo's iets rottigs uithaalt, hebben we een homoprobleem? En moet ik dat steeds aanhoren en daarmee geassocieerd worden?
pi_69393993
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:14 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Hier past maar 1 antwoord op:

[ afbeelding ]

Een erg toepasselijk plaatje inderdaad. Bedankt voor het plaatsen.
pi_69394032
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Allemaal dingen die ik niet zeg.

Hoe komt het volgens jou dan? En niet de islam want dat is flauwekul.
Dat zeg je wel, al sinds je hier in dit topic aan het posten bent.

Het komt zeer zeker door o.a. de islam. Dat heb ik je al tot twee maal toe uitgelegd, en quotes aangehaald van een artikel waaruit dit duidelijk blijkt.

Nogmaals:

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8428

Enkele quotes hieruit:

In Europa roept menig islamitische voorbidder uit de islamitische cultuurkring intussen heel openlijk tot bijstandsfraude op. Er bestaan veel van zulke voorbeelden die goed gedocumenteerd zijn. De lijst zou vele A4tjes vullen. Laten we slechts twee voorbeelden nemen: De Londense krant Daily Mail berichtte in maart 2008 over de moslimprediker Abu Waleed, die tijdens redevoeringen door zijn medeburgers werd gefilmd. En hierin riep hij hen ertoe op de Britse ”welvaartsstaat” van de ”ongelovigen” zo goed mogelijk te bedriegen. Datzelfde deed hij aan de Londense sharia-school. Ook hier riep hij ertoe op de Britse regering te bedriegen. De medeburger gaf tegelijkertijd aanwijzingen en hulp hoe men de ”ongelovige” Britten het best in de luren zou kunnen leggen. Bron: ( http://www.dailymail.co.u(...)rnment-benefits.html ).

In Nederland mocht imam Ahmed M. uit Tilburg, die na 15 jaar verblijf in Nederland nog steeds alleen Arabisch spreekt en intussen een integratiecursus op kosten van de Nederlandse belastingbetaler mocht doen, de moslims volgens het Brabants Dagblad ertoe oproepen de Nederlandse staat schade te berokkenen – en geen belasting meer te betalen. Intussen bestaan er tijdschriften en ook tips in het Internet hoe men het beste schade kan toebrengen aan de Nederlandse welvaartsstaat.
Bron: ( http://militantislammonitor.org/article/id/2799 ).

Oftewel, zoals ik al eerder zei, uit naam van de islam is er wel degelijk criminaliteit. Alles wat westers is, andersdenkend, en ongelovig mag worden uitgebuit, bedrogen en bestolen.
pi_69394037
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, dat bedoel je dus niet. jij probeert uit te leggen dat het in dit topic scheef loopt omdat kutmarokkanen in een adem met moslims genoemd worden. en daar heb je gelijk in.
Dan schieten we al op. Het zou fijn zijn als je dat ook eens zou zeggen tegen sommige fanatieke users hier. Nu moet ik dat allemaal weer opknappen.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:17:06 #185
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69394039
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

we kunnen wel wat druk gaan uitoefenen op de geldstromen, maar je hebt gelijk: we zijn zoals gewoonlijk weer te laat vanwege ons vertrouwen in elke mensheid.
Als je zegt, stop bepaalde subsidies dan zeg ik ja. Maar wat wou je doen aan de werkende Marokkaan die wat geld stuurt naar zijn familie in Marokko?
  maandag 25 mei 2009 @ 20:18:29 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69394121
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef SCH het volgende:

[..]

En je denkt dat Marokkanen er iets mee opschieten als je dat blijft benadrukken? Verplaats je eens in een Marokkaan.

Als 3 procent van de homo's iets rottigs uithaalt, hebben we een homoprobleem? En moet ik dat steeds aanhoren en daarmee geassocieerd worden?
3% lol. anyhow. ik noem het een marokkanenprobleem, want het ís een marokkanenprobleem. alleen vanuit die groep kan dit probleem tot in de kiem gesmoord worden. ze laten geen buitenstaanders toe. en het gaat van kwaad tot erger, ook maatschappelijk en politiek gezien.

ja, ik denk dat marokkanen er iets mee opschieten en anders kunnen ze toch lekker in hun tweede huisje in marokko gaan zitten, met hun familieclan.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:18:58 #187
188345 Py
op zich
pi_69394140
quote:

[..]

Het zou al schelen om eens te stoppen met het reppen over een Marokkanen probleem.
Idd. We moeten het beestje bij zijn naam durven noemen. Het is niet fair om alle Marokkanen over één kam te schren.
quote:
Verder heb ik ook geen kant en klare oplossing. Ik vond het voorstel van Hans Spekman in de sfeer van vernedering, heel erg goed en zinvol, maar dat is niet echt serieus besproken helaas.
Zoiets als dit bedoel je:
pi_69394197
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

3% lol. anyhow.
Daar ga je al. Ik zat er op te wachten. Zijn het er meer dan?

Maar jij hebt dus gewoon een bloedhekel aan alle Marokkanen, ze zijn allemaal slecht en verdorven. Dat zeg je nu feitelijk. Zeg dat dan gewoon dan weten we wat we aan elkaar hebben.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:20:42 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69394224
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan schieten we al op. Het zou fijn zijn als je dat ook eens zou zeggen tegen sommige fanatieke users hier. Nu moet ik dat allemaal weer opknappen.
door te zeggen dat ik je gelijk geef, neem ik aan dat je begrijpt dat dit ook mijn standpunt is. iedereen kan het lezen en het is voor iedereen bedoeld 'fok!buis kindertjes'.

jezus gast. ik wilde je duidelijk maken dat jouw: 'dat bedoel ik' niet op zijn plaats was, want dat bedoelde je helemaal niet.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:22:55 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69394328
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar ga je al. Ik zat er op te wachten. Zijn het er meer dan?

Maar jij hebt dus gewoon een bloedhekel aan alle Marokkanen, ze zijn allemaal slecht en verdorven. Dat zeg je nu feitelijk. Zeg dat dan gewoon dan weten we wat we aan elkaar hebben.
nou nee, wat ik feitelijk zei is dat ik vind dat de oplossing snel vanuit de marokkaanse gemeenschap moet komen.

dit omdat het anders misschien op een treffen uitdraait, waardoor er minder politieagenten (want die moeten geld opbrengen inplaats van kostbaar de wet handhaven) deel hoeven nemen.
pi_69394389
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:17 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Als je zegt, stop bepaalde subsidies dan zeg ik ja. Maar wat wou je doen aan de werkende Marokkaan die wat geld stuurt naar zijn familie in Marokko?
Werkende Marokkaan , die mag best zijn geld naar zijn familie in Marokko sturen. Maar hij komt hier dus werken om enkel geld te verdienen, en niet om mee te doen aan de maatschappij? -> enkeltje Marokko
pi_69394432
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee, wat ik feitelijk zei is dat ik vind dat de oplossing snel vanuit de marokkaanse gemeenschap moet komen.

dit omdat het anders misschien op een treffen uitdraait, waardoor er minder politieagenten (want die moeten geld opbrengen inplaats van kostbaar de wet handhaven) deel hoeven nemen.
Waarom moet de Marokkaanse gemeenschap er voor opdraaien>

Als andere homo's iets flikken, moet ik me daar dan verantwoordelijk voor voelen?
pi_69394466
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Werkende Marokkaan , die mag best zijn geld naar zijn familie in Marokko sturen. Maar hij komt hier dus werken om enkel geld te verdienen, en niet om mee te doen aan de maatschappij? -> enkeltje Marokko
Ja, daar hebben we zelfs heel bewust op uitgezocht.
  Moderator maandag 25 mei 2009 @ 20:26:01 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69394470
quote:

[..]

definieer meedoen aan de maatschappij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:27:43 #195
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69394536
quote:

[..]

Belachelijke aanname.... zegt weer genoeg over jezelf.
pi_69394558
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, je doelt op dat flutonderzoekje van CBS? Waarbij er enkel gekeken is naar wat een dubbele nationaliteit heeft of een Marokkaanse? Er zijn zat Marokkanen die enkel een NL nationaliteit hebben, en die hebben ze niet meegeteld in dat onderzoek.

In het geval van homo's kun je dus van hetzelfde uitgaan, 3% die ook daadwerkelijk laat zien dat ie uit de kast is. Er zijn genoeg homo's die er geen Gordon of Joling relnichten gedrag op nahouden, en niet elke gelegenheid aangrijpen om te laten zien dat ze homo zijn (vermoeiend, erg vermoeiend). Wat mij betreft mogen ze die apartheidsgala elk jaar op die bootjes in Amsterdam ook afschaffen. Doe gewoon normaal, en wees homo, niets aan de hand.
pi_69394776
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

definieer meedoen aan de maatschappij
Die zich eraan onttrekken, en enkel hier zijn om de kas leeg te roven enof hier alleen werken om het geld. Net zoals Polen dit doen. Ze laten hun zonen en dochters hier een opleiding volgen (of volgen er zelf een van het geld), en weg zijn ze. Dank je wel Nederland, voor de diploma's!!

Het uiteindelijke resultaat is dat het niets oplevert voor de welvaart van Nederland.
  Moderator maandag 25 mei 2009 @ 20:35:26 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69394861
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:33 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Die zich eraan onttrekken, en enkel hier zijn om de kas leeg te roven enof hier alleen werken om het geld. Net zoals Polen dit doen. Ze laten hun zonen en dochters hier een opleiding volgen (of volgen er zelf een van het geld), en weg zijn ze. Dank je wel Nederland, voor de diploma's!!

Het uiteindelijke resultaat is dat het niets oplevert voor de welvaart van Nederland.
maar als ze werken dan doen ze toch mee aan de maatschappij?
ik zie het probleem niet zo goed

of moeten ze ook oude vrouwtjes bestelen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')