http://www.bokt.nl/quote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef Chances het volgende:
De meeste van ons zitten vast wel op meer forums dan alleen Fok!
En vast ook wel op forums waar van je dacht wat deed ik daar eigenlijk.
Dus wat vind jij nou echt aan bar slecht forum?
Laat ik dan maar eens beginnen, jawel BOKT!
Wat een knaken forum is dat zeg, al die groene pisvlekken waar je al een ban krijg als je je mening geeft.
En die lui die er op zitten die denken dat ze alles het beste weten.
Zo van: 'mijn paard heeft een grotere lul dan jouwe?'quote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef Chances het volgende:
.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:18 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zo van: 'mijn paard heeft een grotere lul dan jouwe?'
Ja die ja!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/
Deze?
Paarden
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:40 schreef Chances het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben dus geband op een forum, zeer onterecht ( mijn zus zat stiekem op mijn forum en postte wat ) en dat mag dus niet. Dus ik dacht ik maak een nieuw account aan en ga dan vrolijk verder en ik had dus weer een ban. Ik dacht al dat zien ze aan je IP. Maarja een vriendin van mij was ook geband, en die had ook dood leuk een ander account aangemaakt. Maar die is dus nog steeds niet geband. Ook al is er vaak genoeg aangegeven dat zei ook een ander account heeft gemaakt. Hoe kunnen die mensen nou zien of je een een nieuw account hebt aangemaakt tijdens je ban? Het gaat trouwens niet over fokt.
Wow.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:26 schreef Bomil het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!111!!1!!!!!11!!!!!!11111!!!!!!!111111111111111111111!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111!!!
Was geband omdat iemand anders een keer een brichtje op mijn account had gepost, ipv dat ze even zeggen je mag je account niet uilenen, gaan ze je bannen.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:27 schreef DanielG het volgende:
Ze bannen jou en het is meteen een bar slecht forum?
Denk juist dat het een puik forum is waar ze schorem als jou bannen
Puntkin, ben jij het?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:27 schreef FashionXstar het volgende:
girlsscene, zitten allemaal van die bitches op die denken alles beter te weten. Gemiddelde leeftijd is daar iets van 12 ofzo
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:28 schreef Chances het volgende:
[..]
Was geband omdat iemand anders een keer een brichtje op mijn account had gepost, ipv dat ze even zeggen je mag je account niet uilenen, gaan ze je bannen.
Is anders behoorlijk duidelijk huilliequote:Je account op Bokt is strikt persoonlijk, het is nooit toegestaan een account te delen, uit te lenen of van het account van iemand anders gebruik te maken. Verder is het gebruik van meerdere accounts niet toegestaan, iedere gebruiker heeft dus maximaal één account op Bokt
Ik ken die lui nietquote:
Verdomme.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ik ken die lui niet,maar ben wel benieuwd om te weten wat ze met girlsscene te maken hebben
Inderdaad, wat een zielige bedoeling is dat daarquote:Op maandag 25 mei 2009 12:31 schreef wise het volgende:
ik dacht slechtste forum hier op Fok!
Dan kies ik voor OUD!
Aha,dus zo zit dat.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, maar Puntkin is m'n heldin. Je had dus m'n heldin kunnen zijn.
Ik durf niet op de link te klikken vanwege de url naamquote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef genakt het volgende:
http://manneninbadpak.18.forumer.com/
deze met stipt
Daar heb je op Fok! gelukkig geen last van he?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef Chances het volgende:
Wegens prive redenen , nu weet ik ook niet hoe je dat moet verwijderenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mooi zo, zeg, waarom heb jij geen foto in je fotoboek?
check deze dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:37 schreef Penisbaard het volgende:
Girlsscene is vanaf nu mijn favoriete forum
Wie wil er op fok nou toegeven dat ze lid zijn van dat Nerdnestquote:
Liefde en Boys omgquote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
check deze dan.
ik hou er nu al van![]()
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/100761
die touw
I LOLL'Dquote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
uit het "Jij en je lover fototopic"
_Evaaaaax schrijft:
[ afbeelding ]
Ik vind m niet zo mooi maar mijn vriendinnen wel duss..![]()
[ afbeelding ]
dit betekent dat we op ons op de 13jarige paardrij vriendinnen moeten richten.
Dat bedoel ik nouquote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
check deze dan.
ik hou er nu al van![]()
die touw
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
check deze dan.
ik hou er nu al van![]()
die touw
quote:Een andere keer had ik een leuke jongen op msn zegt hij:
Ik moet naar me opa die is jarig..
ik:
okee..gefeliciteerd..hij krijgt de 3 zoenen nog wel een keertje
hij:
euhh..hij is al gestorven..we gaan een bloemetje naar zn graf brengen
- te erg..:fieuw:
Gore smerige verraaiersquote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef Chances het volgende:
De meeste van ons zitten vast wel op meer forums dan alleen Fok!
quote:
Inderdaad, dit is het bewijs !quote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
_Evaaaaax schrijft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AHHAHA een schaap!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
_Evaaaaax schrijft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee... Gewoon een paar mannen die schrijven dat ze in hun badpak in de tuin hebben gezeten en er toch maar een t-shirt over heen trokken zodra de buren langs kwamen.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik durf niet op de link te klikken vanwege de url naam
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Stephan1237 het volgende:
ik kom meestal op
http://www.superdudes.nl/forum
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Stephan1237 het volgende:
ik kom meestal op
http://www.superdudes.nl/forum
wtf die shit is zo fucking erg.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ouders online. Geef een van die lui lichte kritiek op wat ze met hun kind doen. .(.Is zon test wel nodig? Plakken we tegenwoordig niet te snel een label? Moet dat kind nou aan de ritalin omdat ie een beetje druk is?? ) en je wordt episch afgebrand![]()
![]()
Ook heb ik geleerd dat het zorgen voor een ' probleemkind' (bijna altijd ASS) neerkomt op geld lospeuteren van de overheid en heel hard klagen als die overheid een keer voorwaarden stelt.![]()
![]()
http://www.ouders.nl/forum.htm
HIQ. Een goeie uitslag op een test betekent dat je kind hoogbegaafd is. Een slechte betekent dat je kind hoogbegaafd is en de tester een eikel.![]()
http://www.hiq-forum.nl/index.php
Psycholoog net forum. Leuk dacht ik. Eens over mijn studie (psychologie) praten Blijkt het vol te zitten met krassers en mensen die tekst " misbruik mij' op hun hoofd hebben.
http://psycholoog.net/forum/viewforum.php?f=17&sid=e31a130cdc14d78d0e3d9bbf19d55001
Ik bedoelde eigenlijk www.wiet.nl, alleen dat lag er heel lang af maar als et goed is et nu er weer volgensmij alleen er word 1 reactie per half jaar gepost ofzoquote:
Hookers.nlquote:Op maandag 25 mei 2009 15:37 schreef Michielos het volgende:
mag het ook subforum zijn?
TRU --> telkens laat ik me toch opjutten om te reageren
Qua forums..
Hookers.nl komt in de buurt
´Die touw´quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
check deze dan.
ik hou er nu al van![]()
die touw
Ook zulke faal-topics. Van die lui die vastlopen op de universiteit omdat ze 'niet tussen de mensen daar passen door hun hoogbegaafdheid'.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wtf die shit is zo fucking erg.
inderdaad, als je einstein bent mag je zo praten, eerder niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ook zulke faal-topics. Van die lui die vastlopen op de universiteit omdat ze 'niet tussen de mensen daar passen door hun hoogbegaafdheid'.
De universiteit nee daar zijn geen hoogbegaafden hoor, ik zou eens kijken bij het CWI of de Voedselbank,
quote:" Mijn weerstand is echter groot, ik heb er geen zin meer in.
Al 11 jaar ben ik aan het knokken en vechten en het levert me zo weinig op en het geeft zoveel stress.
Ik ben moe en zorgen zat. De neiging om mijn kop heel diep in het zand te steken is erg groot. Helaas kan ik het me niet veroorloven. "
" Tja....als je om een cornetto vraagt en dat op alle fronten kan toelichten en je krijgt een waterijsje dan begrijpen ze je niet. "
" Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Gewoon een dikke knuffel.
(((((((((((((((((((((NIKUS))))))))))))))))) "
Publiek niet alleen, de modjes, dat zijn een stel faalhazen bij elkaarquote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Kan soms best een handig forum zijn hoor. Alleen jammer van het publiek dat er komt.
Ik ken genoeg mensen hier op de uni die dichtbij Einstein komen. Die kennen elkaar ook en hebben het heel gezellig met elkaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
inderdaad, als je einstein bent mag je zo praten, eerder niet.
geen woorden voor dit, derhalve een smiley:quote:
Oh god kan het nog treuriger!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja je bent echt hoogbegaafd als je 543 haalt op de cito,faalt op de basisschool en op het gymnasium. verkapte kijk-mij-eens-slim-zijn post.
en die moeder die dan haar _kind_ verwelkomt op het forum
enfin, http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?f=19&t=14906
quote:Groetjes,
Monique
(3 dochters,
K 12 jaar hb, 1 gym, gaat in september naar Leonardo College
M 10 jaar hb, groep 7 Leonardo
D 5 jaar voorsprong, groep 1 op gewone school)
ja maar omdat einstein faalde op zijn alfavakken.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen hier op de uni die dichtbij Einstein komen. Die kennen elkaar ook en hebben het heel gezellig met elkaar.
ze zijn er iig erg trots opquote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Oh god kan het nog treuriger!
Die sig van die moeder:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach zo. Mijn punt was meer: Als je superslim bent kom je op de uni JUIST kameraden voor het leven tegen.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja maar omdat einstein faalde op zijn alfavakken.
OMG!!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef genakt het volgende:
deze met stipt
Dat is zo'n moeder die haar kind martelt zodat het op gymnasium komtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja je bent echt hoogbegaafd als je 543 haalt op de cito,faalt op de basisschool en op het gymnasium. verkapte kijk-mij-eens-slim-zijn post.
Jezus wat een doosquote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
_Evaaaaax schrijft:
[ afbeelding ]
Wat erg. Het pas ook helemaal niet mooi in die zin.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:27 schreef Siniti het volgende:
Dat hiq forum![]()
![]()
Overal waar het ze lukt "moeilijke" woorden gebruiken, zelfs als het helemaal niet past, voorbeeldje:
hmmmm ik lees die reacties eigenlijk helemaal niet frequent.
Want "vaak" is voor het plebs!
Dit topic betreft een relatief ongerelateerd onderwerp aan mijn persoonlijke wensen en derhalve zou ik graag willen blijken dat ik dit topic eigenlijk niet relevant vind.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zouden die HIQ (haha ik zei hiq, woordgrapje) ooit wel eens schelden?
zouden ze bij zichzelf denken: kuttopic!
of eerder: dit topic staat mij niet aan.
+pub, ik kan altijd wel lachen om onzekere tienermeisjes.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef RickoKun het volgende:
slechtste subforum is inderdaad OUD. Van die zelfingenomen 40-ers die pimpen met hun smerige lelijke kinderen, om maar niet te spreken van die topics waar ze hun harige zwangerbuiken laten zien![]()
Amuserende subfora van FOK! zijn: KLB, TRU, R&P, SEX en natuurlijk KPD
Dat eerste wordt weggemodereerd. Dus lijkt het taalgebruik meer op het tweede. Positief punt: weinig gebagger.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Dat soort moeders zijn erg héquote:Op maandag 25 mei 2009 19:15 schreef koffiegast het volgende:
http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?f=19&t=14906
dit meen je toch niet... en dan ook nog mensen die ze ff verder oppeppe wat is dit voor shit? Zo zijn nederlanders niet eens man, tenzij het een sekte is!
Cito zegt ook echt bar weinig. Ik had 536(quote:Op maandag 25 mei 2009 19:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat soort moeders zijn erg héDie koste wat kost hun kind op het hoogst niveau willen zien...
Volgens dat topic ben ik ook hoogbegaafd met mijn 547 cito toets score
Klopt. Ik haalde over het algemeen allemaal 6jes en 7tjes op et middelbaar. Maar dat kwam dan weer doordat ik redelijk lui wasquote:Op maandag 25 mei 2009 19:41 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Cito zegt ook echt bar weinig. Ik had 536() en haal op het VWO nu gemiddeld een 8.
Daar moet je niet om lachen, die moet je voegen op MSN en ze ompraten dat ze voor je gaan uitkleden gek!!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
+pub, ik kan altijd wel lachen om onzekere tienermeisjes.
500 is ook daadwerkelijk het minimum op de CITO.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef RickoKun het volgende:
WOW HET IS WEER CIJFER-NOEM-DAG OP FOK!!!!!
WAAR IEDEREEN EEN IQ VAN 260 HEEFT EN MINIMAAL 500 PUNTEN HEEFT GEHAALD OP HET MINIMUM!!!!!!!
NU ZITTEN IMMERS ALLE GENIALE MENSEN OP FOK! EN NIET TE FILOSOFEREN OVER HET LEVEN, OF BEZIG MET HET VERRIJKEN VAN HUN INTELLIGENTIE!!!!!! NEEN!!! FOK! IS EEN BEZIGHEID VOOR GENIUSSEN!!!!![]()
![]()
*CRUISE CONTROL*quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef RickoKun het volgende:
WOW HET IS WEER CIJFER-NOEM-DAG OP FOK!!!!!
WAAR IEDEREEN EEN IQ VAN 260 HEEFT EN MINIMAAL 500 PUNTEN HEEFT GEHAALD OP HET MINIMUM!!!!!!!
NU ZITTEN IMMERS ALLE GENIALE MENSEN OP FOK! EN NIET TE FILOSOFEREN OVER HET LEVEN, OF BEZIG MET HET VERRIJKEN VAN HUN INTELLIGENTIE!!!!!! NEEN!!! FOK! IS EEN BEZIGHEID VOOR GENIUSSEN!!!!![]()
![]()
Geldt ook voor hookers.nlquote:Op maandag 25 mei 2009 19:53 schreef Siniti het volgende:
JA TOCH WIJ GAAN HIER IN DEZE FORUMPJE ALLEEN IN OP DE DIEPERE ZAKEN IN HET LEVEN
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
500 is ook daadwerkelijk het minimum op de CITO.
Volgens deze gast is dus half Nederland hoogbegaafd.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
http://hoogbegaafd-hoogse(...)erhoogd_of_verlaagd/
40 jaar geleden was ik 11 en haalde op de schooltesten een IQ van 130. Toen werd beweerd dat ik hoogbegaafd was.
Feit is wel dat ik ondervind dat ik heel snel denk. Een plot van een film heb ik meestal al door in het eerste kwart v d film.
Mopjes of verhaaltjes, daar zie ik de clou al van, als mensen nog maar enkele zinnen ver zijn. Etc...
Is dat hoogbegaafd zijn? Ik weet het allemaal niet, wel weet ik dat ik ook nog HSP ben, synaesthete en licht paranormaal begaafd wat me voor veel doorsnee mensen al tot een Freak maakt. Nou ja, what's in a name?
Maar waar ik naar toe wil...
Hoe komt het dat de testen en metingen zo rigide zijn?
Is het niet juist een kenmerk van een hoog begaafde geest dat ie heel flexibel is en meerdere wegen naar Rome vindt en buiten het doosje denkt?
Toen ik nog een keer zo'n test meemaakte kwam ik daar deze vraag in tegen:
Welk ding past niet in het rijtje?en de opgave was:
- een zon
- een aardbei
- een banaan
Nou geloof je nooit hoe stupide de redenering was...
Ik antwoordde dat de aarbei rood was en dus niet bij de andere twee gelen hoorde, maar dat klopte niet.
Toen dacht ik, het zal wel zijn dat de aardbei en banaan vruchten zijn en de zon niet, maar...
NEEN, dat klopte niet, het ging erom dat de eerste twee rond waren en de derde niet!
En wat het ergste was, was de rigiditeit waarmee de test-afnemer vasthield aan zijn boekje.
Ik zei dat mijn redenatie toch ook juist was, weliswaar niet het voorgeschreven antwoord, maar niet fout.
Daar kon de man helemaal niet mee om.
En DAT heeft mij doen besluiten dat een test nooit een uitsluitsel kan geven, omdat de resultaten bespreekbaar zouden moeten zijn, maar DAT doen testafnemers NOOIT.
Je moet in hun hokjes passen of je valt af.
Nou, ik ben dan maar een afgevallen HB-tje, maar voel me veel wijzer dan die vastgeroeste zogenaamde wetenschappers.
Wat jij?
dat is geen IQ test maar een verbandentest, iemand die de benaming kan geven?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef koffiegast het volgende:
- een zon
- een aardbei
- een banaan
Ik antwoordde dat de aarbei rood was en dus niet bij de andere twee gelen hoorde, maar dat klopte niet.
Toen dacht ik, het zal wel zijn dat de aardbei en banaan vruchten zijn en de zon niet, maar...
NEEN, dat klopte niet, het ging erom dat de eerste twee rond waren en de derde niet!
vind dat hier anders wel een punt heeft, komt wel vaker voor...
Een aardbei is helemaal niet rond.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[i]
- een zon
- een aardbei
- een banaan
Klinkt logisch(er)quote:Op maandag 25 mei 2009 20:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is geen IQ test maar een verbandentest, iemand die de benaming kan geven?
alle antwoorden zijn goed, maar je moet het goede verband zoeken, of dit verband nou voor de hand liggend is of niet is niet relevant, maar zo kun je zien wat voor persoon iemand is.
linkquote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef Canisfire het volgende:
Dat pedo forum waar ze de fotos van prinses amalia hadden geplaatst
waarschijnlijk: eerste antwoord is het antwoord, en dat die hiqman op die hyves het een beetje heeft aangedikt. wie weet immers nog iets van zijn 11e levensjaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Klinkt logisch(er)
Dan blijft het wel raar dat die afnemer zijn poot stijf houdt, alhoewel mogelijk kon dat ook wel de bedoeling zijn
Intelligentie is niet alleen verbanden zien. Het is ook weten welke van deze verbanden binnen een bepaalde cultuur het meest ' voor de hand liggen'.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef koffiegast het volgende:
vind dat hier anders wel een punt heeft, komt wel vaker voor...
en PUB, waar de tienermeiden zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef RickoKun het volgende:
slechtste subforum is inderdaad OUD. Van die zelfingenomen 40-ers die pimpen met hun smerige lelijke kinderen, om maar niet te spreken van die topics waar ze hun harige zwangerbuiken laten zien![]()
Amuserende subfora van FOK! zijn: KLB, TRU, R&P, SEX en natuurlijk KPD
Ze heeft het over de foto, niet haar vriendjequote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
_Evaaaaax schrijft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee. zo zijn pubermeisjes.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Jeej het volgende:
[..]
Ze heeft het over de foto, niet haar vriendje
Gast, hoe kom je hier nu weer aanquote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef genakt het volgende:
deze met stipt
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Rubber_Johnny het volgende:
HIQ. Een goeie uitslag op een test betekent dat je kind hoogbegaafd is. Een slechte betekent dat je kind hoogbegaafd is en de tester een eikel.
Beetje Googlen, op die server staat trouwens nog wel meer vaags.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje Googlen, op die server staat trouwens nog wel meer vaags.![]()
http://herenpanty.6.forumer.com
Je hoeft geen lid te zijn om het een slecht forum te vinden natuurlijk. Als ik tegenwoordig google als ik een probleempje met de pc heb dan sla ik resultaten van tweakers helemaal over.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
Wie wil er op fok nou toegeven dat ze lid zijn van dat Nerdnest
inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hoeft geen lid te zijn om het een slecht forum te vinden natuurlijk. Als ik tegenwoordig google als ik een probleempje met de pc heb dan sla ik resultaten van tweakers helemaal over.
Je komt negen van de tien keer in een topic terecht waarin een TS een probleem heeft, vervolgens komen er 20 reacties als 'wat ben je voor kneus als je dit niet zelf kunt oplossen' 'UTFS' 'Google is your friend' (zeker, maar niet als je bij tweakers uitkomt) en vervolgens komt er dan zo'n uiterst behulpzame mod de TS op zijn flikker geven omdat hij het in zijn hoofd heeft gehaald om een vraag (Een vraag!! Het gore lef! What was he thinking!!!) te stellen op het forum en herhaalt hij het standaard Tweakers riedeltje van 'UTFS' en 'Google zelf maar'.
En zo kom je dan 30 topics tegen van tweakers zonder dat ergens het antwoord in staat.![]()
Nah, tweakers is een kutforum. Je kunt haast nog beter op seniorweb kijken als je pc problemen hebt dan daar.
*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:37 schreef TC03 het volgende:
Dat forum over hoogbegaafdheid.Wel erg vreemd dat iedereen die hoogbegaafd is problemen met scholen heeft.
Hoe zou dat nou komen.
Dit topic is ook hilarisch. Een gefrustreerde ouder die er niet mee kan leven dat haar (zal wel een zij zijn) zoon niet hoogbegaafd is.
Vroeger wars je gewoon slim of geïnteresseerd in dino's en vulkanen. Heel soms in extreme gevallen was je hoogbegaafd.quote:lezen (avi 2, niet alles "geplakt, bv: m-uur-->muur)
*rekenen (tot 10 bijna alles geautomatiseerd, tot 20 op de vingers)
*getalsherkenning (alles tm 199, daarboven moeite met de volgorde)
*Het huidige jaartal 2009 herkennen, en constateren dat de agenda uit 2007 een oude is en volgend jaar 2010.
*Puzzelen gaat ook lekker, 100 stukjes is te makkelijk en 250 is op dit moment precies goed.
*Hij heeft niet echt een belangstelling voor 1 ding, maar is breed geinteresserd (hoe werkt het aquarium, welke testen doet papa, boeken uit de bieb over haaien, vulkanen, het weer, aarbevingen)
*Speelgoed (vooral lego) worden de meest fantastische bouwwerken mee gemaakt (auto met ingebouwde wasstraat en zo)
Wat is jouw probleem eigenlijk? Dat je zo'n veel zeurt over bezoekers van het hiqforum?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
we hebben er een gevonden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem eigenlijk? Dat je zo'n veel zeurt over bezoekers van het hiqforum?
Ik vind het een beetje sneu om in reactie op wat je van een forum vindt te gaan roepen of er ergens foto's van "die faalhaas" staan.quote:
TS kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef Chances het volgende:
Laat ik dan maar eens beginnen, jawel BOKT!
Wat een knaken forum is dat zeg, al die groene pisvlekken waar je al een ban krijg als je je mening geeft.
Sommige mensen krijg ik ook de kriebels van hoor. Zoals dat wijf op ouders online.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om in reactie op wat je van een forum vindt te gaan roepen of er ergens foto's van "die faalhaas" staan.
Dan vraag ik me af wat je probleem er mee is, als je blijkbaar zo die drang voelt.
quote:hallo laat ik me ff voorstellen ben man 43 gehuwd en heb 2 kinderen
woonachtig rond arnhem heb 2 honden en laat mijn vrouw door de honden nemen en laat mij wel eens pijpen ben voor het eerts op deze site dus weet niet of ik dit allemaal goed doe
zal wel een paar verhalen over ons schrijven gr nieuwkomer
quote:hallo,
[quote]ik ben een 18 jarige jongen uit noordholland en ik ben wanhopig op zoek naar iemand met een hond die mij wil dekken.
ik ben er al heel lang naar op zoek. het is mijn eerste keer ervaring met een hond. ik heb al wel een keer een paard klaar gepijpt en dat vond ik erg geil.
als er iemand is die een reu heeft en hem mij wil laten dekken, hier is mijn msn jaap-bakker_DF@hotmail.com
quote:ik zoek ook al een tijdje naar een man/vrouw die een leuke dekreu heeft.en die mij wil laten dekken door hem.
ben zelf 26 jaar en gewoon een verzorgde nette jonge man.
het is de eerste x maar wil het ook graag is met een hond doen.
wie zijn hond mag ik pijpen en laat je hem mij dekken ?
please wie ?
Dat is gewoon een studentje die genaaid wordt door zijn matenquote:hallo,
[quote]ik ben een 18 jarige jongen uit noordholland en ik ben wanhopig op zoek naar iemand met een hond die mij wil dekken.
ik ben er al heel lang naar op zoek. het is mijn eerste keer ervaring met een hond. ik heb al wel een keer een paard klaar gepijpt en dat vond ik erg geil.
als er iemand is die een reu heeft en hem mij wil laten dekken, hier is mijn msn jaap-bakker_DF@hotmail.com
lekker huilenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om in reactie op wat je van een forum vindt te gaan roepen of er ergens foto's van "die faalhaas" staan.
Dan vraag ik me af wat je probleem er mee is, als je blijkbaar zo die drang voelt.
Zou ik toch voor autisme gaan, dan mag je namelijk legaal voordringen in pretparken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef Bredewout92 het volgende:
Hoogbegaafd is een duur woord voor autisme
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zou ik toch voor autisme gaan, dan mag je namelijk legaal voordringen in pretparken!![]()
![]()
![]()
http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NFshowpost.cgi?template=4&actueel=0&archief=1&zoek=autipas&thread=144490&forumsel=14&forum=14&post=2316323
een kopie van je blog zal misschien ook wel helpenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]wat een onzin
niet leuk om autisme te hebben maar waarom vooraan in de rij?
PS: waar vind ik zo'n autipas?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
een kopie van je blog zal misschien ook wel helpen![]()
![]()
Alsof er iemand is om voor te dringen in het drouwenerzandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zou ik toch voor autisme gaan, dan mag je namelijk legaal voordringen in pretparken!![]()
![]()
![]()
http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NFshowpost.cgi?template=4&actueel=0&archief=1&zoek=autipas&thread=144490&forumsel=14&forum=14&post=2316323
Die akelige geiten van de kinderboerderij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof er iemand is om voor te dringen in het drouwenerzand.
Deze?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Die akelige geiten van de kinderboerderij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf dat forumquote:
en dan als reactie daaropquote:hallo mijn vrindin wil graag eens sex met een paling nou wil ik haar graag een plezien doen heeft iemand ervaring hier mee en zou er hier of via mail over willen praten natuurlijk zitten er ook gevaren aan maar die wegen niet echt op tegen het verlangen naar ze weet zelf niet echt of ze met een dikke of dunne het mee wil maken ijgen ervaring zijn natuurlijk ook welkom
quote:Ik heb alleen ervaring met een inktvis (octopus) erg opwindend
Er is hier gemakkelijk aan te komen ,als je wilt kan ik je wel een
foto opsturen.
Ze zijn enorm glad en glibberig dat wel.(alleen de tentakels hoor)
Een breezermeisjes forum!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
check deze dan.
ik hou er nu al van![]()
die touw
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef bchicano het volgende:
'me schoonvader wilt me neuken'
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,207201.0.html
Wat treurigquote:
ranzigquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En dit forum![]()
![]()
http://www.animalsex-foru(...)-katten-t1187.0.html
Vergeet niet die octopusquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:37 schreef Kreuze het volgende:
Te slecht voor woorden die animal sex fora!
Dat is niet normaal..
Paarden, honden, katten, PALING?
En dan verteld er 1tje rustig dat ie wel eens sex heeft gehad met een konijn of kat "in het heetst van de strijd"quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Google -> Afbeeldingen -> Octopus Porn -> Afbeeldingen zoeken
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Google -> Afbeeldingen -> Octopus Porn -> Afbeeldingen zoeken
Deze?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die helemaal linksonder op eerste bladzijde is leuker
En waarschijnlijk banbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Deze?l2breedbeeld, dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Deze?Die vond ik inderdaad ook niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
l2breedbeeld, dezeWelkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:20 schreef Siniti het volgende:
[..]Die krijg ik niet als ik op octopus porn zoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:20 schreef Siniti het volgende:
[..]Gvd het wordt steeds ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
safesearch uitzetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die krijg ik niet als ik op octopus porn zoek![]()
Nou eigenlijk vind ik et wel prima zoquote:
eigenlijk wel waar, ik krijg nu bij elk keyword sowieso wel 1x porn op de pagina.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik et wel prima zo
Naja ik had et eigenlijk alleen over dit specifieke gevalquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
eigenlijk wel waar, ik krijg nu bij elk keyword sowieso wel 1x porn op de pagina.
is geijll mengquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Naja ik had et eigenlijk alleen over dit specifieke geval
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:43 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Wat treurig
Anna van Noniemen ook![]()
Opvoedhulp op internet zoeken![]()
![]()
Failure x3
De wereld om je kind laten draaien, dat is pas opvoeden jongens,quote:Om dat wij ons zoveel mogelijk aan hem aanpassen en proberen op alles voorbereid te zijn, en dat wilden we dus nu ook in disney zijn.
[..]
Deze?bizarre tekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat hebben mensen soms toch vreemde fantasieën.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
Oh noes, kattepoep inde zandbak!!!!quote:Toen ik vanochtend het schoolplein afliep, zag ik een kat in de zandbak zitten poepen. Ik was helaas te ver weg en te laat om hem weg te jagen, dus liep ik naar de concierge om het hem te melden. Zijn reactie was nogal laconiek; "oja, dat gebeurt de hele tijd" Ik zei: "Maar daar kunnen de kinderen toch niet in spelen"
Thuisgekomen dacht ik dat ik zelf om een schepje had kunnen vragen en het weg had kunnen halen. Maar ik was zo verbaasd door zijn nonchalante reactie, alsof ik me liep aan te stellen, dat ik daar op dat moment niet aan dacht.
Hoe dan ook, ik zit nu eigenlijk met een paar vragen: Is het de taak van de concierge om zoiets op te ruimen? Of moet je als ouder als je zoiets constateert zelf maar aan de slag? En is er niet een mogelijkheid om zo'n zandbak katvrij te houden, want ik vind dit toch wel heel erg smerig!
Haha ;quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
OMFG deze is inderdaad te erg gewoon.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef genakt het volgende:
deze met stipt
En vervolgens hebben die mensen zelf een kat die ze naar buiten laten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:
http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NFshowpost.cgi?sinds=7&template=1&actueel=1&archief=0&thread=145204&forumsel=23&forum=23&post=2329270
[..]
Oh noes, kattepoep inde zandbak!!!!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!!!![]()
![]()
Zijn er al Fok!kers die zich geregistreerd hebben?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef neo2000 het volgende:
Die mensen op dat HIQ mogen wat mij betrft per direct naar een andere planeet geschoten worden..
Gaat echt ver soms jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
bizarre tekening![]()
Dat je maar nooit op 4chan terecht hoeft te komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
bizarre tekening![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef wolferl het volgende:
Ik ga flink posten op het HIQ forum.
Ze vragen er gewoon om in de zeik genomen te worden.
Bij deze wil ik je graag mededelen dat ik je excuses geaccepteerd hebquote:
Dat doet mij deugt, dat u Buffalo-Soldier, mijn excuses accepteerd!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bij deze wil ik je graag mededelen dat ik je excuses geaccepteerd heb![]()
Ik heb trouwens ook ooit wel eens filmpjes gezien van jappen die ook aan visseks deden![]()
Echt te smerigZie je 10 van die japjes die 1 zielig jappinetje volproppen met vissen
![]()
Haha ik ben weer zeer veraangenaamd met uw deugdzaamheid van de waardering van mijn kantquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Kreuze het volgende:
[..]
Dat doet mij deugt, dat u Buffalo-Soldier, mijn excuses accepteerd!![]()
Dat filmpje komt mij ook akelig bekend voor van een kameraad die dat op zijn telefoon had!
En iets met paarden & honden heb ik ook wel is gezien, bah!
Ik prijs uw vetrouwen in mijn hoog gewaardeerde excuses op deze donderdag 28-mei.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha ik ben weer zeer veraangenaamd met uw deugdzaamheid van de waardering van mijn kant![]()
Paarden en honden zijn trouwens indd![]()
Kimberly van 12 (bijna 13) schrijft anders wel stukken beter dan de gemiddelde Fokkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef TLC het volgende:
Haha ;
"En daar is mijn oudste, welkom hier meis! Hoop dat je wat erkenning en herkenning kan vinden!"
en das die moeder dus die dat tegen haar dochter zegt
![]()
En haar onderschrift met "gewone school"![]()
Maar goed, in hun ogen zal ik vast heel ordinair zijn, naja daar geen ik geen vliegende neuk om
Overduidelijk Hyves en een gebrek aan zelfreflectie.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
40 jaar geleden was ik 11 en haalde op de schooltesten een IQ van 130. Toen werd beweerd dat ik hoogbegaafd was.
Feit is wel dat ik ondervind dat ik heel snel denk. Een plot van een film heb ik meestal al door in het eerste kwart v d film.
Mopjes of verhaaltjes, daar zie ik de clou al van, als mensen nog maar enkele zinnen ver zijn. Etc...
Is dat hoogbegaafd zijn? Ik weet het allemaal niet, wel weet ik dat ik ook nog HSP ben, synaesthete en licht paranormaal begaafd wat me voor veel doorsnee mensen al tot een Freak maakt. Nou ja, what's in a name?
Is het niet juist een kenmerk van een hoog begaafde geest dat ie heel flexibel is en meerdere wegen naar Rome vindt en buiten het doosje denkt?
- een zon
- een aardbei
- een banaan
En wat het ergste was, was de rigiditeit waarmee de test-afnemer vasthield aan zijn boekje.
Ik zei dat mijn redenatie toch ook juist was, weliswaar niet het voorgeschreven antwoord, maar niet fout.
En DAT heeft mij doen besluiten dat een test nooit een uitsluitsel kan geven, omdat de resultaten bespreekbaar zouden moeten zijn, maar DAT doen testafnemers NOOIT.
Nou, ik ben dan maar een afgevallen HB-tje, maar voel me veel wijzer dan die vastgeroeste zogenaamde wetenschappers.
Wat jij?
Wie belt de kinderbescherming?quote:Hoi mensen,
Helemaal nieuw op het forum.
K zal me eerst voorstellen ik ben Repelsteeltje.
Ik ben een man, 34 jaar, en een voorliefde voor de jongere meisjes.
Hoewel met oudere vrouwen (tot 40) ook geweldige momenten heb gehad en regelmatig nog heb, ik ben nog steeds gruwelijk actief ;D.
Ikzelf wordt pas geïntresseerd in meisjes als er puntjes in het shirtje komen of dreigen te komen dus tegenwoordig 9-10-11 jaar. Al sluit ik niets uit. Niet naar boven en niet naar onder.
Nu loop ik al tijden met deze gedachtes en fantasieën (is hier trouwens een topic over of mag dat ni??)en kijk dan mijn ogen uit op verjaardagen/BBQ's en wat niet meer, ik kan er zoooooooo opgewonden van raken.....
Nu heb ik recentelijk een dochter gekregen, dus naar alle waarschijnlijkheid gaat ook zij borsten krijgen :-/
Maar hoe ga ik er dan mee om, en erger kan ik eraf blijven?
Ik weet het niet, ik denk wel dat ik genoeg zelfbeheersing zal hebben maar toch de verleiding loopt dan de hele dag door je huis.
Heeft iemand hier ervaring mee? Graag jullie mening en hoe jullie dit hendelen(?????)
Een in verwarring zijnde Repelsteeltje
is dat een Fok!ker?quote:iTroll (0)
dinsdag, 20:13
Bazentopic.
Dequote:http://hoogbegaafd-hoogse(...)je_hoogbegaafd_bent/
[Hopelijk blijft het de komende dagen rustig in mijn bolletje, heb wel weer zin in vrolijke energie-rijke dagen!
Welja, deze dagen zijn geweest en heb vooral naar mezelf geluisterd: Rustig aan doen!! Dus niet naar het koor en op tijd naar bed. Dat heeft geholpen, dus ja, nu ... ben ik enorm trots op mezelf en dat geeft een enorm goed gevoel!
Het enige wat me nu beetje bezighoudt is mijn kinderen... weet 100% zeker dat de oudste (13) ook een veel hoger IQ heeft.. gezien zijn ideetjes, bouwsels etc... Toen hij 6 was is zijn IQ getest en kwamen we op 115 uit, maar ik weet dat hij de bokkepruik op had toen er getest werd.... weinig medewerking... Psychiater heeft hem wel wat diagnoses gegeven, maar daar ben ik het nooit eens mee geweest, Joey is een echt nieuwetijdskind! Zeker te weten!
En dat de jongste echt 100% HSP is..... echt, alles klopt zo enorm bij dit mannetje van bijna 10, zie nu ook veel meer in hem en kan er naar werken, merk ook dat hij gisteren erg moe was... heel raar, maar zal het doorwerken? Ook hij is nu uitgerust! Damian heeft gisteren de hele woensdagmiddag op de bank gelegen en om 15u heb ik hem maar naar bed gebracht! En dat bij een gezond kind van bijna 10 (wel klein, met een lengte van 8,5 jaar) Maar goed, heb steeds meer het idee dat er vele meer in hem zit dan hij laat zien!
Vind het nu wel interessant om het eens aan te zien! Nee, geen psychologen, psychiaters, maar gewoon volgens mijn eigen intuïtie!
[/quote]quote:Misschien een rare vraag.... (er bestaan eigenlijk geen rare vragen, alleen vragen op soms rare momenten, rare plaatsen, maar de vraag is nooit raar...)
Maar goed, ik heb me hier voor aangemeld om wat herkenning te zoeken. Ben nooit getest op hoogbegaafdheid, maar heb er wel zo mijn twijfels over...
Ik heb HSP, heb ADHD, ben heldervoelend, en nog veel meer...
Mijn schoolcarriere heb ik nooit goed afgerond, heb nooit een mavo diploma of zo gehaald.. nooit, altijd bleef ik zitten (ja, ben de held met doubleren) ... maar.. ik ben praktijkmens, leer alles door het vooral te doen en nog buitengewoon rap ook.
In 2004 heb ik op mijn sloffen mijn MBO-diploma gehaald (werd ff onder mijn neus geschoven en moest in 1 jaar SPW3 en SPW4 doen) maar vooral bij SPW4 moesten we opdrachten maken die voor mij veel te makkelijk waren... heb er helaas te weinig aan gedaan maar had negens, als ik er wat meer tijd in had gestoken, dan was het vast hoger geweest.
TOen zei mijn docent dat dit veel te gemakkelijke stof voor me was!
Ik snapte dat niet, want ik heb nooit eindexamen gedaan!
TOen ik op ADHD werd onderzocht door de psychiater, waren we zó klaar... therapie niet nodig... na het laatste gesprek zei ze: Tja, weet niet wat ik hier verder met je moet, maar je weet te veel! IK kan je niets meer bijbrengen. Ze vroeg of ik nog vragen en had en en die had ik! Wat is mijn IQ! Normaal niet zo belanrijk, maar ik werd altijd voor dom aangezien, nooit school afgemaakt terwijl ik wist/voelde dat ik heel wat meer weet!
Haar antwoord was heel vlot: Nou, dat hoef ik niet bij je te testen, je IQ is ver boven het gemiddelde. Ik vroeg hoe ze daar zo bij kwam, ze zei: Mijn redenering van denken, mijn denkwijzen, het ook kunnen vertellen wat ik denk en het snel begrijpen, zó kan een gemiddeld IQ niet denken!
Tja, daar deed ik het dan maar mee, maar was er wel blij mee, toch niet dom!
Op internet wel eens een simpele (niet officiele) test gedaan en die liepen ook steeds erg hoog uit (waaronder het slagen voor de mensa thuistest...) dat ik dacht... hmmm.... toch niet zo dom! Sommigen gaven hoogbegaafdheid aan en sommigen net niet, maar allemaal idd ver boven het gemiddelde.
Dus ja, of ik hoogbegaafd ben, dat weet ik niet, zo voelt het nooit, omdat ik te weinig school heb gehad, is mijn algemene ontwikkeling wat lager en kan ik ook echt geen kruiswoordraadsel van 2 sterren oplossen, domweg omdat ik het niet weet!
Maar een logigram van 5 sterren, die vind ik heerlijk om te maken! Daar heb ik geen algemene ontwikkeling/schoolkennis voor nodig, puur het logisch denken!
Dus ja... lastig, maar hoe is dat bij jullie???
Dat ik HSP heb moge duidelijk zijn, mijn ADHD ook (daar gebruik ik ook Ritalin voor) en ben ook Heldervoelend, maar dat is weer spiritueel, maar de hoogbegaafdheid... tja, weet niet of ik dat zo kan en mag noemen. Maar ik herken wel vaak veel dingen.
AL met al...
Ik lees jullie reacties wel!
Groetjes Saïma [quote]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:54 schreef bewust het volgende:
[..]
Ze haalt op haar sloffen het MBOZeker dat zij hoogbegaafd is
quote:Umm als ik bij mezelf naga.
Ti's allemaal nogal complex en het in woorden uitbrengen kan voor mij eigenlijk niet maar goed;
Vaak in veel richtingen tegelijk denken.
Veel spontane vragen hebben.
Veel verwarring en twijfel :-) .
Veel zelfkennis hebben.
Erg bewust zijn van jezelf, je gevoel en gedachten.
Vaak automatisch naar oorzaak of gevolg zoeken.
Erg rechtvaardig, flexibel en moreel bezig zijn.
Observerend zijn.
Doorzien wat anderen accepteren.
Rebels en afzetten tegen de norm.
Gewoon jezelf zijn zonder poes pas.
Vaak verstrooid.
Vaak in gedachten.
Erg gevoelig zijn en daardoor kwetsbaar maar ook emotionele diepgang nodig hebben.
Jezelf heel gewoon vinden, verstandig en bescheiden zijn :-) .
Empatisch zijn.
Relaties zien en intuitief begrijpen.
Incorrecte stellingen doorzien.
Zelden denken dat je gelijk hebt :-) .
Nou ja ik heb maar een aantal dingen opgenoemd :-) .
Klinkt als heel wat maar is het niet hoor.
Ik voel me vaak genoeg een dombo :-) . Ik stel vaak vragen over voordehandliggende dingen puur omdat ik er plotseling bij stilsta en wil weten hoezo.
Gewoon omdat ik gedetailleerder zoek en dus het voordehandliggende niet voordehandliggend is.
Zoiets als onder de oppervlakte kijken.
Ook vaak spreek ik mij verkeerd uit in de zin dat wat ik zeg niet is wat ik denk en dit verkeerd wordt opgepakt. Di's door het meerdere richtingen uitdenken en ik kan al die informatie niet verwoorden.
Kennis etc uit boeken zegt niks al begrijp ik wat je bedoelt aangezien het datgene is wat anderen als aanduiding gebruiken.
Kennis van anderen opdoen is geen kunst al zien anderen het als kunstig de kennis al te hebben.
Zoals ik het zie is het leren van kennis uit boeken etc niets meer dan binnen een kader te kunnen begrijpen. Ti's een afgebakerd iets aangezien het binnen grenzen moet vallen zodat diegene het kan begrijpen.
Met kennis iets creatiefs kunnen doen is iets anders.
Dit moet je dan weer ruim zien voordat ik iemand op zn tenen trap :-) .
Verder zul je door redeneren dingen begrijpen zonder er over te hoeven lezen of iemand anders je dit te hoeven vertellen/leren.
ik zat vroeger altijd op die irc van hun.quote:
Toffe mensen wel, maar dat elitaire gedoe van 'check ons de coolste designers en scripters van Nederland zijn.' En dan die fucking lelijke layouts die er dan voorbij kwamenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zat vroeger altijd op die irc van hun.
lache mensen
Jouw blog is nog meer lachuh mengquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zat vroeger altijd op die irc van hun.
lache mensen
quote:http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=14896
Nu ik hier toch lid ben, wil ik graag even een groot ei kwijt, en zou ik graag reacties willen hebben over hoe dit bij jullie gaat en hoe jullie hiermee omgaan.
Vaak wanneer ik op een feestje ben van bekende, of als we op bezoek gaan bij iemand en er zijn meerdere oudere personen, hebben ze het over een bepaald onderwerpt.
Om maar iets te noemen: het ging wel eens over het heelal of over politiek of over een bepaalde oorlog.
Wanneer ik dan mijn visie of mijn theorie hierover uitspreek terwijl ik vaak totaal geen speciale kennis heb over het onderwerp, word ik raar aangekeken.
Er word mij dan ook vaak gezegd dat ik die bepaalde theorie van iemand ''gestolen zou hebben'' of eens op ''NGC'' gehoord zou hebben.
Ik kan mij hier zo kwaad om maken.
Om het gewoonweg even cru en erg zwart op wit te zeggen: wanneer iemand het over een bepaald onderwerp heeft, of het gaat om een vraagstelling van: hoe zou dit of dat in elkaar zitten, bedenk ik binnen 2 seconden mijn eigen theorie en leg ik die uit, en vaak blijk ik achteraf gewoonweg gelijk te hebben of in ieder geval een erg goed punt gemaakt te hebben.
Ik word dan niet serieus genomen en ik voel mij dan alsof ze me eerder een domme koe vinden die iets ergens heeft opgepikt dan dat ik gewoon een goed denkvermogen heb voor mijn leeftijd en nu eenmaal bepaalde dingen beter en sneller kan beredeneren dan 98% van de volwassen.
Ik wil hier verder geen oude garde mee tegen de borst stoten, maar ik moest dit even kwijt, en hoor graag jullie visie hierop
Psychiaters en psychologen zijn, net zoals de rest van de niet-hoogbegaafde gewono's eigenlijk maar domme, simpele beestjes.quote:http://hoogbegaafd-hoogse(...)32/QhIq/Advies_tips/
Het probleem met psychologen etc is dat ze volgens labels en de bijbehorende kenmerken denken. Onmiddelijk op zoek gaan naar binnen welk hokje ze je kunnen plaatsen.
Het typische is dat ze wel over complexiteit van alles leren maar zelf niet in staat zijn complexiteit te herkennen.
Als een hb'er iets is is het wel complex zijn.
In die zin lijkt mij ook dat de complexiteit van een hb'er totaal onverwachts is en hier dus geen rekening mee gehouden wordt.
De hele complexe redenering/motivatie achter een reactie/aktie wordt hierdoor niet gezien, laat staan begrepen.
Wat vaak wel wordt gezien is de oppervlakte waarbij dus slechts naar je reactie/aktie wordt gekeken.
Dit is zo omdat de gemiddelde mens niet zo complex denkt/voelt en slechts reageert.
De gemiddelde mens is vaak niet eens in staat na te gaan hoezo ze reageren. De reden voor een reactie ontgaat hen volkomen door de kleine wereld waarin ze leven.
Dus wat doet een psycholoog. Puur aan het werk gaan met de oppervlakte, zich onbewust van het feit er wel degelijk een gegronde complexe reden kan bestaan hoezo een aktie/reactie daar al is.
Door deze benadering wordt gekeken naar kenmerken/overeenkomsten en wordt in labels gedacht.
Ik bedoel afhankelijk van je IQ, hb is 5% tot 1% van de bevolking of zoiets ?
Wat moet een psycholoog nu begrijpen van een hoogbegaafde die een complexiteit bezit welke ver voorbij die van de psycholoog zelf gaat en dan ook nog eens een behoorlijk zeldzaam verschijnsel is.
Bovendien weten ze nauwelijk wat hoogbegaafd nu eigenlijk inhoud. Gelukkig vind zich een verschuiving plaats waar het gaat om gifted from within.
Dus dat stuk godvergeten verdriet plant zich voor? Interessant...quote:
En dat arme kind neemt straks vriendinnetjes mee naar huis.quote:
Hier moet eigenlijk echt wel wat mee gedaan worden (ik ben nu even serieus).quote:
Opzich heeft ze wel een puntquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
We moeten kinderen niet leren trots te zijn op prestaties waar ze weinig tot geen inzet voor hebben moeten leveren.
Is één van de ondertitels van zo'n Jeuk-mama op dat HIQ-forum.
Alleen vertaalt die uitdrukking bij haar waarschijnlijk meer in "We moeten kinderen niet leren trots te zijn op prestaties waar zij zich niet de pleuris voor hebben gewerkt, halfdood aan zijn gegaan en het gepush van ons moeders niet tolereerde"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:23 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Opzich heeft ze wel een punttegenwoordig krijgen kinderen al een staande ovatie als ze een ruft laten
mja grote kansquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen vertaalt die uitdrukking bij haar waarschijnlijk meer in "We moeten kinderen niet leren trots te zijn op prestaties waar zij zich niet de pleuris voor hebben gewerkt, halfdood aan zijn gegaan en het gepush van ons moeders niet tolereerde"
Mijn zelfvertrouwen, wat doe je?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:33 schreef Ra-z het volgende:
[..]
mja grote kansde huidige generatie kids worden echt een stel faalhazen
Toch jammer voor de mensen die écht hoogbegaafd zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:23 schreef NiTiN het volgende:
Godsamme zeg, na even dat forum en die hyves door te lezen kom ik tot de volgende conclusie:
Het is me wel een stelletje zichzelf allemaal aandoeningen, ziektes en symptomen aanpratende mietjes zeg: "ja ik was gedemotiveerd en niet genoeg uitgedaagd en had hooikoorts en werd er depressief van en haalde alleen maar 6jes maar ben wel superperfectionistisch" op de fakking basisschool.
Wat een kneusjes zeg. Blijkbaar staat hoogbegaafd gelijk aan jezelf heel zielig en interessant vinden.
Ja, maar die vind je er niet. Die zitten gewoon 2 jaar vroeger op het WO en worden geleerde.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Toch jammer voor de mensen die écht hoogbegaafd zijn
Ze bedoelt meer dat sommige kinderen nul moeite hoeven doen voor dingen die voor andere kinderen wel moeite kosten. Denk aan een veterstrik diploma of je naam schrijven. Niet wereldschokkend maar de meeste kinderen moeten er toch eventjes voor oefenen. En daarna ben je ook trots op zo' n kind, het is namelijk weer een stapje verder.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen vertaalt die uitdrukking bij haar waarschijnlijk meer in "We moeten kinderen niet leren trots te zijn op prestaties waar zij zich niet de pleuris voor hebben gewerkt, halfdood aan zijn gegaan en het gepush van ons moeders niet tolereerde"
Die zie nooit op het forum, nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:20 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ja, maar die vind je er niet. Die zitten gewoon 2 jaar vroeger op het WO en worden geleerde.
Zonder push ouders en jeukmoeders
Echt mensen die denken hoogbegaafdheid in hun kinderen te zien.._!_!_! Royal...
Daar mag je trots op zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kimberly van 12 (bijna 13) schrijft anders wel stukken beter dan de gemiddelde Fokker
quote:40 jaar geleden was ik 11 en haalde op de schooltesten een IQ van 130. Toen werd beweerd dat ik hoogbegaafd was.
- een zon
- een aardbei
- een banaan
Wat jij?
Je snapt het doel niet van de test.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:38 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Sowieso is zijn redenatie fout, omdat de zon een continue spectrum uitstraalt en dus niet alleen geel is. En zelfs de kleur die de zon het meest uitstraald is niet geel.
kw/Teff = 2.8978*10^-3/5800 = 500 nm
Dus de kleur ligt tussen de groen en blauw
Hmm.. maar ja als de doel van de test is hoeveel procent van de mensen buiten het doosje denken, dan is het nutteloos, want de alternatieve andwoorden zijn gewoon fout.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je snapt het doel niet van de test.
Jij zou dus de zon kiezen omdat hij er niet bijhoort, dat plaatst jou in een bepaalde categorie van denkwijze.
Ik durf trouwens te wedden dat 95% de zon kiest. Zijn er uitslagen van?
3/4? Maak daar maar 99/100e deel vanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:38 schreef Daniane het volgende:
Dat hoogbegaafdheidsforum![]()
![]()
Zo sad. Wedden dat van al die mensen die denken dat hun kind hoogbegaafd is, dat het bij 3/4 deel helemaal niet zo zal zijn?
'k vind het niveau daar nou niet super. Uitgesproken laag zelfs. Maar blijkbaar voorziet die in een behoefte.quote:
Wilde net een kijkje nemen: Op zondag zijn wij gesloten. Wij nodigen je hartelijk uit ons een andere keer weer te bezoeken.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Dorknoper het volgende:
Als je echt wereldvreemde topics wilt lezen, dan moet je eens hier kijken: http://www.refoforum.nl/forum/
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilde net een kijkje nemen: Op zondag zijn wij gesloten. Wij nodigen je hartelijk uit ons een andere keer weer te bezoeken.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilde net een kijkje nemen: Op zondag zijn wij gesloten. Wij nodigen je hartelijk uit ons een andere keer weer te bezoeken.
quote:
onderpresteren thuis?
Kan dat ook? In de meeste verhalen over onderpresteren, gaat het over onderpresteren op school, aanpassen aan de groep, etc. Maar Stoffer doet dit thuis net zo hard. Niet willen laten zien wat hij kan. Een uitleg van iets waar hij interesse in toont wimpelt hij al snel weg. Hij wil het zelf doen, zelf bij elkaar rapen én voor zichzelf houden, zo lijkt het. Ik hoor hem maar zelden vragen waarom iets is zoals het is, of hoe iets in elkaar zit. Hij lijkt het zelf te willen bedenken.
Iemand herkenning?
Groeten!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Schopje. Over pushen gesproken.
[..]
http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=15070
Lawl, haar kinderen heten Stoffer en Blik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
omfgquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lawl, haar kinderen heten Stoffer en Blik.![]()
![]()
OMG! Dat dit kan in Nederland! Welke malloot keurt dat goed!? Neem er nog eentje bij: Voetveeg...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Meen je dit nu?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:31 schreef Fries het volgende:
[..]
OMG! Dat dit kan in Nederland! Welke malloot keurt dat goed!? Neem er nog eentje bij: Voetveeg...
Ik denk dat die ouders niet zo slim zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:38 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Meen je dit nu?![]()
Voor het geval je t echt niet door hebt: Ik ga de echte naam van mijn kind ook niet noemen op het moment dat ik het over de 4de klas van de basisschool te Lichtenvoorde heb. Want dan kom je er zo achter om wie het gaat als je ook op die school zit. Privacy jeweets.
Diederick-Jacob is al tijden droog maar sinds hij die nieuwe juf heeft plast hij weer iedere nacht op bed..
Ik twijfel bijna of ik hier nog om moet lachen, het is gewoon triest hoe die kinderen de vernieling in worden geholpen door zulke oudersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
idd, en ook echt praten zoals over 2 Hb, 1 niet-Hb... wtfquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef Joey_Kindt het volgende:
http://www.hiq-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=13298
Ja dank zijn ons geweldige schoolsysteemquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:03 schreef koffiegast het volgende:
Veel van die oh zo intelligente mensen die al op hun 3e kunnen lezen enzo worden doodgewone kids op hun 10e...
Gvd zegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
linkje?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:38 schreef Daniane het volgende:
![]()
Zo sad. Wedden dat van al die mensen die denken dat hun kind hoogbegaafd is, dat het bij 3/4 deel helemaal niet zo zal zijn?
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=163706.0quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:00 schreef Danny_Ramone het volgende:
sexwoordenboekforum.nl want al die wijfs hebben geen picca van hunzelf als avatar als ze posten over vingeren en zaadslikken. Zit je dan met je ochtenderectie.
God jah!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:38 schreef Daniane het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |