http://www.ad.nl/drechtst(...)ekt_afschuw_uit.html hier staat het adres, gewoon op de site van het AD dus. En dan is een naam en toenaam natuurlijk snel gevonden.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
in de bron van nu.nl kan ik geen adres vinden hoor. En volgens mij doet "landelijke' media dat nooit. Naam, toenaam en adresgegevens doorgeven...
Een adres kan je weinig fout aan hebben, doden wel, wie weet was er wel 1 kind ergens anders, en sliep het vriendinnetje van de ander er?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/drechtst(...)ekt_afschuw_uit.html hier staat het adres, gewoon op de site van het AD dus. En dan is een naam en toenaam natuurlijk snel gevonden.
Oke, je hebt gelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/drechtst(...)ekt_afschuw_uit.html hier staat het adres, gewoon op de site van het AD dus. En dan is een naam en toenaam natuurlijk snel gevonden.
Dus je wilt zeggen dat al die bekenden en familie die nu op hun hyves reageren het misschien bij het verkeerde eind kunnen hebben?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een adres kan je weinig fout aan hebben, doden wel, wie weet was er wel 1 kind ergens anders, en sliep het vriendinnetje van de ander er?
Hallo, een buurvrouw kende het gezin, leende gisteren nog een zak uien voor spaghetti en noemde tevens de namen van de kinderen. Dan acht ik de kans héél erg klein als de 2 hyves pagina's fout zijn hoor. Zelfs de hond staat in het fotoboek van de kinderen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja net zoals het AD die vrolijk een foto van het internet plukt van een man die ongeveer zelfde naam heeft als de Suzuki Swiffer.
Idd, al die klasgenoten hebben het ook foutquote:Op maandag 25 mei 2009 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat al die bekenden en familie die nu op hun hyves reageren het misschien bij het verkeerde eind kunnen hebben?
Dan nog, wat heb jij/hebben wij eraan de namen te weten danwel te verspreiden, anders dan het "ramptoeristen"?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:44 schreef Maanvis het volgende:
Dus je wilt zeggen dat al die bekenden en familie die nu op hun hyves reageren het misschien bij het verkeerde eind kunnen hebben?
kunnen "zien" om wie het gaat en, in het geval van hyves, de reacties kunnen lezen. Want er is geen ander vermaak, dan leedvermaak.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan nog, wat heb jij/hebben wij eraan de namen te weten danwel te verspreiden, anders dan het "ramptoeristen"?
Achtergrondinformatie. Maargoed, als je zo redeneert kun je alles wel wegwuiven. "Wat heb ik er aan om te weten dat het op de boshuizen is.. sterker nog, wat heb ik er aan om te weten dat het in zwijndrecht is gebeurd?"quote:Op maandag 25 mei 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan nog, wat heb jij/hebben wij eraan de namen te weten danwel te verspreiden, anders dan het "ramptoeristen"?
Dit is wel weer eerlijk dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:59 schreef wise het volgende:
[..]
kunnen "zien" om wie het gaat en, in het geval van hyves, de reacties kunnen lezen. Want er is geen ander vermaak, dan leedvermaak.
imo wordt het nu te snel persoonlijk gemaakt, ala televaagstijl, om maar zo snel mogelijk met de grootste tranentrekkers te komen, want tja... dàt lezen ze wel...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Achtergrondinformatie. Maargoed, als je zo redeneert kun je alles wel wegwuiven. "Wat heb ik er aan om te weten dat het op de boshuizen is.. sterker nog, wat heb ik er aan om te weten dat het in zwijndrecht is gebeurd?"
Bij Zwijndrecht kan ik me nog iets voorstellen, dat is de plaats delict.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:59 schreef Maanvis het volgende:
Achtergrondinformatie. Maargoed, als je zo redeneert kun je alles wel wegwuiven. "Wat heb ik er aan om te weten dat het op de boshuizen is.. sterker nog, wat heb ik er aan om te weten dat het in zwijndrecht is gebeurd?"
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij Zwijndrecht kan ik me nog iets voorstellen, dat is de plaats delict.
Maar wat heb je er aan te weten of het Pietje of Jantje was?
Zodat je lekker kan gaan ramptoeristen op hun Hyvessen en likkebaardend alle RIPs kunt lezen?
jaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar wat heb je er aan te weten of het Pietje of Jantje was?
Zodat je lekker kan gaan ramptoeristen op hun Hyvessen en likkebaardend alle RIPs kunt lezen?
Emotionele betrokkenheid hè? Het is helemaal niet interessant om te weten dat er iemand is vermoord ergens in een huis ergens in nederland, we willen weten wie het is, hoe oud ze zijn, de geslachten, hoe ze leefden, waarom het is gebeurd etc etc.. Dat kun je allemaal wegwuiven als niet relevante informatie want het is ramptoerisme, maargoed het interesseert mensen dus het is nieuws.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
imo wordt het nu te snel persoonlijk gemaakt, ala televaagstijl, om maar zo snel mogelijk met de grootste tranentrekkers te komen, want tja... dàt lezen ze wel...
Dus jij zit echt voor je scherm van "WTF DA'S ZWIJNDRECHT, DAAR REED IK LAATST NOG LANGS!!!"quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan gaat het om mensen die je (al dan niet vaag) kent.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Maanvis het volgende:
Emotionele betrokkenheid hè? Het is helemaal niet interessant om te weten dat er iemand is vermoord ergens in een huis ergens in nederland, we willen weten wie het is, hoe oud ze zijn, de geslachten, hoe ze leefden, waarom het is gebeurd etc etc.. Dat kun je allemaal wegwuiven als niet relevante informatie want het is ramptoerisme, maargoed het interesseert mensen dus het is nieuws.
Bovendien kom ik uit een dorp in Brabant, daar wordt zulk gedrag al met de paplepel ingegoten: "Hedde gij 't al geheurd, van d'n dieje van d'n dieje?!??" "Wat, die kerel die z'n vrouw laatst heeft verlateN?" "Ja, d'n dieje!!!.. Nou die is dus dood.." etc etc..
Nee, ik denk dan "Hm, Zwijndrecht, tjonge.". En dan ga ik door met mijn bezigheden.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:12 schreef Maanvis het volgende:
Dus jij zit echt voor je scherm van "WTF DA'S ZWIJNDRECHT, DAAR REED IK LAATST NOG LANGS!!!"
Voor mij was dat zeker rlevante informatie aangezien m'n zus daar woont.
Goed, het interesseert jou dus niet. Anderen wel. Lees er overheen en zap vanavond weg bij hart van nederland. Probleem opgelost.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik denk dan "Hm, Zwijndrecht, tjonge.". En dan ga ik door met mijn bezigheden.
Ik ga dan niet naarstig op zoek naar de Hyves van eventuele betrokkenen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:20 schreef NordicBlue het volgende:
[..]DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |