Vooral dat laatstequote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooi een paar sneakers in je auto voor tijdens het rijden en trek op je werk je slippers aan.
Waar werk je trouwens dat je slippers mag dragen (en slecht mag spellen)?
Crocsquote:Op maandag 25 mei 2009 09:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vorig jaar m'n crocs in de auto gegooid, met rijden m'n crocs aan, en daarna weer m'n teenslippers aan
heb ook wel eens met slippers aan gereden, maar vind dat wel tricky
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:49 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
op blote voeten rijden natuurlijk!
Gister nog 500 km gereden met blote voeten. Gaat prima. Ik rijd wel in een automaat, overigens.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind met blote voeten rijden ook niet echt relaxed trouwens. Helemaal als je in een file komt, heb je aan het eind van de rit een pedaal-afdruk in je voet staan
Ik zie niet waarom blote voeten gevaarlijk zouden zijn voor anderen (of jouw rijgedrag). Het enige verschil is dat je geen stuk leer om je voeten aan hebt met dezelfde vorm...quote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef TheClown1 het volgende:
in meeste europese landen is het zelfs verboden om in slippers of blote voeten te rijden. in nederland mag het zolang je geen gevaar veroorzaakt.
artikel 5 van wegenverkeerswet schrijft voor dat je geen gevaar mag veroorzaken. ik heb bepaalde uitspraken gelezen waarin officier van justitie slippers en blote voeten als gevaar zag en mensen hier een boete voor gekregen hebben.
Zie mijn signature. Elk weldenkend mens weet dat "me" *voorwerp* geen Nederlands is.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:04 schreef Mayla het volgende:
Wat voor werk ik doe, doet niet ter zake.
En iemand meteen neer te halen qua spelling is ook een beetje triest![]()
Anyway, bedankt voor de reacties
Waarom zou het verboden zijn om met blote voeten te rijden?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef TheClown1 het volgende:
in meeste europese landen is het zelfs verboden om in slippers of blote voeten te rijden. in nederland mag het zolang je geen gevaar veroorzaakt.
artikel 5 van wegenverkeerswet schrijft voor dat je geen gevaar mag veroorzaken. ik heb bepaalde uitspraken gelezen waarin officier van justitie slippers en blote voeten als gevaar zag en mensen hier een boete voor gekregen hebben.
en..quote:
quote:
precies.. ik heb ze bijna nooit aan in de auto.. tenzij het hele korte stukjes zijn...quote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef Fogel het volgende:
Ik rij buiten de winterperiode vaak met alleen sokken aan, vind schoenen ondingen (en heb ze thuis of op het werk ook niet aan).
jammer, ik was wel benieuwdquote:Op maandag 25 mei 2009 10:04 schreef Mayla het volgende:
Wat voor werk ik doe, doet niet ter zake.
En iemand meteen neer te halen qua spelling is ook een beetje triest![]()
Anyway, bedankt voor de reacties
dat, dus.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:46 schreef Idler het volgende:
Er rijdt niets zo lekker als blote voeten!
Stinkende, zweetpoten zijn pas fail.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:02 schreef CasB het volgende:
Slippers zijn sowieso fail. Op het strand of bij het zwembad okee, maar voor de rest gewoon thuis laten.
Jij bent stoer.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:13 schreef FoXje het volgende:
Gisteren nog 3 uur gereden met slippers; merk geen verschil.
Gewoon in de zorg gaan werken...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar werk je trouwens dat je slippers mag dragen?
Gewoon je voeten wassen na het uitdoen van je schoenen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:00 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Stinkende, zweetpoten zijn pas fail.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |