Nee de buren waren weg dit weekend.quote:Op maandag 25 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
heb je al gepraat met de buren, dat lijkt me een eerste stap
TY Gaouloiseb; Ik ga morgenvroeg verhaal halen bij mijn buurtjes.quote:Op maandag 25 mei 2009 02:28 schreef GauloisesB. het volgende:
Probeer 't eens uit die mensen zelf te krijgen.
Ga naar ze toe en leg de situatie uit. Benadruk dat je het heel vervelend vindt dat hun kater jouw logeerkamer naar de tyfus pist en krabt. Vertel daar ook meteen bij wat je schade is (dus alles wassen, stomerij ofzo, muur opnieuw verven, dus alles wat die kutkat heeft aangericht).
Elk mens met een beetje fatsoen in z'n donder schaamt zich op dat moment de ballen uit z'n broek en biedt direct aan alle (on)kosten te vergoeden en zegt heel hard 'SORRY!'. Als ze dat niet uit zichzelf zeggen, heb je A. kutburen, en B. kun je het ze vragen. "Het is jullie kat, die bij mij schade aanricht. Dus ik zou het wel heel fijn vinden als jullie alle kosten vergoeden. Dan hadden jullie hem maar moeten laten castreren"
Dan moeten ze wel, volgens mij.
En toch nog maar eens heul sterk adviseren het vieze loeder te laten doorleven zonder balletjes.
Ja, ga jij 'm castreren?quote:Op maandag 25 mei 2009 02:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb wel een hard hoofd in over het castreren van die kat.
Maar ik ga het wel doen![]()
Hopelijk is er morgen iemand die er wel iets vanaf weet.quote:Op maandag 25 mei 2009 02:51 schreef GauloisesB. het volgende:
YW trouwens![]()
Weet niet of je 'm wettelijk aansprakelijk kunt stellen, heb niet zoveel verstand van zulke diepgaande wetten. Weet vast iemand anders wel, maar dat komt denk ik pas op een fatsoenlijk tijdstip
Nou en ofquote:Op maandag 25 mei 2009 02:41 schreef Prospera het volgende:
Vraag: kan ik hem aansprakelijk stellen voor de kosten?
Absoluutquote:Op maandag 25 mei 2009 03:09 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij ben je als baasje verantwoordelijk voor je huisdier
En als ie een aansprakelijkheidsverzekering heeft kan ie het daar op indiendenquote:
Bij een kater wordt dat vaak inderdaad verholpen door castratie. Er is nog wel wat kans op sproeien, maar die wordt aanzienlijk kleiner wanneer je een kater castreert.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom valt het woord castreren steeds? Alsof een kat dan ineens niet meer overal pist
Nou bij die van mij is het toen juist begonnen.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij een kater wordt dat vaak inderdaad verholpen door castratie. Er is nog wel wat kans op sproeien, maar die wordt aanzienlijk kleiner wanneer je een kater castreert.
Dan heb je dikke vette pech gehadquote:Op maandag 25 mei 2009 09:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou bij die van mij is het toen juist begonnen.
Dan vraag je de buurman toch om zo vriendelijk te zijn en de uitwerpselen van zijn huisdier op te ruimen? Lijkt me niet zo'n gek verzoekquote:Op maandag 25 mei 2009 09:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd naar hoe dit afloopt. De kat van mijn buurman kotst en schijt de galerij altijd onder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |