quote:Op maandag 25 mei 2009 01:52 schreef ScottTracy het volgende:
Vandaag begon in Parijs Roland Garros. De laatste keer dat een niet-Spaanstalige tennisser het mannentoernooi won is alweer tien jaar geleden. Wie won er toen?
Oh bloody poop >_<quote:Op maandag 25 mei 2009 01:58 schreef ScottTracy het volgende:
Bas! We zitten in topic 1569 en niet 1596
quote:Op maandag 25 mei 2009 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Agassi?
Het was agossie O.oquote:Op maandag 25 mei 2009 02:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Hole in one
Ofyles2 +1
Stand deel 1569
1 Ofyles2
gehad bij handvaardigheid maar ben de naam vergetenquote:Op maandag 25 mei 2009 02:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heten de revolutionaire woningen die Piet Blom in de jaren 1970 bouwde in Rotterdam en Helmond?
Close but no cigar :pquote:Op maandag 25 mei 2009 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Sammy Davis Jr.?
\Wie andersquote:Op maandag 25 mei 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Sam Cooke?
We are BasOnequote:Op maandag 25 mei 2009 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, geen assimilatie.
DAT.....quote:Op maandag 25 mei 2009 06:52 schreef RoofingBurner het volgende:
symbiose
Google says yup!quote:
inderdaad slaveloos +1quote:
klopt!quote:
Wat klopt er niet aan deze zin?quote:Als de anticonceptie mislukt is door verkeerd gebruik van condoom, pessarium, coïtus interruptus of de sympto-thermale methode, is het mogelijk de kans op daaropvolgende zwangerschap te verkleinen door de morning after pil.
Er moest een streepje tussen morning en after (pil dan wel los), maar ik hoefde alleen te weten welk woord fout wasquote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef slaveloos het volgende:
morningafterpil is een woord? geen idee eigenlijk
Volgens mij moet pil niet los, morning-after is namelijk geen bijvoegelijk naamwoord. Correcte spelling is dus: morning-afterpilquote:Op maandag 25 mei 2009 11:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Er moest een streepje tussen morning en after (pil dan wel los),
in het nieuws door een nucleaire testquote:
1 2 3 4 5 | WIT<ROOOOOOD WIT>ROOOOOOD WIT<ROOOOOOD WIT>ROOOOOOD |
Inderdaad! Robbie +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HO2I Ca2O
BasOne was dronken en kon de OP niet helemaal netjes overnemenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
OMG wat is er met de OP aan de hand?
De_Hertog +1quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
BasOne was dronken en kon de OP niet helemaal netjes overnemen
Dat was een vraag, dit is een antwoord, krijg ik nu punten?
Voor iemand die dubbel zag is het niet geheel onverwacht slecht gegaanquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
BasOne was dronken en kon de OP niet helemaal netjes overnemen
Dat was een vraag, dit is een antwoord, krijg ik nu punten?
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:23 schreef Robbiev85 het volgende:
neen, ik moet weg dus een hint en het antwoord in de spoiler
hint: roman en spel van Tom ClancyRainbow six?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Aanpassing is onderweg mag ik aannemen?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
Voor iemand die dubbel zag is het niet geheel onverwacht slecht gegaan
Dat klopt! Kunnen we weer verderquote:Op maandag 25 mei 2009 12:40 schreef slaveloos het volgende:
zie geen plaatje, maar gokje : Sam Fisher?
OP geherberwerktquote:Op maandag 25 mei 2009 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aanpassing is onderweg mag ik aannemen?
Ziet er stukken beter uit.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
OP geherberwerkt
Voor verdere klachten kunt u terecht bij onze klanten service, take a number
[ afbeelding ]
* DING * (lampje)quote:Op maandag 25 mei 2009 13:13 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Dat klopt! Kunnen we weer verder
Slaveloos +1
Stand deel 1569
Ofyles2 2
BasOne 1
RoofingBurner 1
slaveloos 3
ScottTracy 1
Dagobert 1
Robbiev85 1
Stand out-of-competition-questions:
De_Hertog 1
Ach er was tenminste een OP, dus het spel kon doorquote:
Dat kan ik begrijpen na een fikse borrel.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ach er was tenminste een OP, dus het spel kon door
Had er vannacht geen trek meer in
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen na een fikse borrel.
Je vraagt niet welk land, dus is het iets als de vrijmetselaars of zo?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:38 schreef Dagobert het volgende:
Nieuwe vraag dan maar. Waarvan is deze vlag?
[ afbeelding ]
Hoezo moet ik een moeilijke stellen? Mijn punt was buiten de competitie omquote:Op maandag 25 mei 2009 13:38 schreef BasOne het volgende:
Zal ik een vraagje doen?
Nen simpele tot Hertog een moeilijke kan stellen?
Je doet even niet mee, en ze gaan de boel ineens veranderenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo moet ik een moeilijke stellen? Mijn punt was buiten de competitie om
Kijk anders even voor welke 'vraag' dat punt wasquote:Op maandag 25 mei 2009 13:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je doet even niet mee, en ze gaan de boel ineens veranderen
Ja?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:45 schreef ScottTracy het volgende:
Het was een grapje van Cobra, dat punt telt helemaal niet mee. Jezus![]()
sssst, ik zag hetquote:Op maandag 25 mei 2009 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk anders even voor welke 'vraag' dat punt was
Helemaal juistquote:
Alleen dan zonder spatiesquote:Op maandag 25 mei 2009 13:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
verkeers regels theorie lessen leer boek
Door menselijke activiteiten komen allerlei stoffen in de atmosfeer terecht.quote:Een groot deel van het organische afval zinkt in de Noordzee naar de zeebodem. Die bodem
speelt een belangrijke rol in de stikstofkringloop.
Organische stikstofverbindingen kunnen er worden omgezet in onder andere ammonium. Dit
ammonium kan in het water terechtkomen. Een andere mogelijkheid is dat ammonium wordt
omgezet in nitraat. Dit nitraat kan in het water terechtkomen, maar ook gebruikt worden door
anaërobe bacteriën diep in de bodem.
De_Hertog +1quote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef De_Hertog het volgende:
A
Je kon niets makkelijkers verzinnenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef ScottTracy het volgende:
We gaan weer examen doen. Havo biologie.
Stikstof in de Noordzee
[..]
Door menselijke activiteiten komen allerlei stoffen in de atmosfeer terecht.
Die stoffen kunnen van verschillende groepen moleculen afkomstig zijn:
1 DNA;
2 eiwitten;
3 koolhydraten;
4 vetten.
In welke van de genoemde organische verbindingen komt het element stikstof altijd voor?
A in 1 en 2
B in 1 en 3
C in 2 en 4
D in 3 en 4
E in 1, 2 en 3
F in 1, 2, 3 en 4
Ik heb faalangst >_<quote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef ScottTracy het volgende:
Haha gefeliciteerd BasLijkt wel alsof je je examen al hebt gehaald
drink je toch eerst weer een krat bier op....quote:Op maandag 25 mei 2009 14:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb faalangst >_<
Dat zal wat worden >_<
Yeeh, een echt puntquote:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat niet op prijs word gesteldquote:Op maandag 25 mei 2009 14:09 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
drink je toch eerst weer een krat bier op....
42quote:Op maandag 25 mei 2009 14:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Yeeh, een echt punt
Ter ere van vandaag:
What is the answer to life, the universe and everything?
http://www.google.nl/search?hl=en&q=What+is+the+answer+to+life%2C+the+universe+and+everything%3Fquote:
En vandaag is 25 mei: Towel Day - A tribute to Douglas Adams - part 2quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef BasOne het volgende:
Douglas adams
Hitchhikers guide to the galaxy
Klassieker
Film zuigt, BBC serie is goed, boek is het beste
A hoopy frood knows where his towel isquote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En vandaag is 25 mei: Towel Day - A tribute to Douglas Adams - part 2
Zijn er eigenlijk meer dan 10quote:Op maandag 25 mei 2009 14:21 schreef De_Hertog het volgende:
Petronas Towers, WTC torens, toren van Pisa, Domtoren Utrecht, Euromast, de toren waar Big Ben in hangt (heet zelf eigenlijk niet Big Ben)., Eifeltoren, de torens van San Gmiginao, ijzertoren in Ieper, Fernsehturm in Berlijn
Tower of Londen noem ik eerder een kasteel... En de nze Lieve Vrouwe-toren ken ik niet, maar wellicht komt dat omdat ik niet zo'n zuiderling benquote:Op maandag 25 mei 2009 14:21 schreef ScottTracy het volgende:
Martinitoren
Onze Lieve Vrouwe-toren
Eiffeltoren
CN Tower
Toronto Tower
Petronas Towers
Tower of London
Tokyo Tower
Toren van Pisa
TV-toren Berlijn
Zoiets?
Zoietsquote:Op maandag 25 mei 2009 14:21 schreef ScottTracy het volgende:
Martinitoren
Onze Lieve Vrouwe-toren
Eiffeltoren
CN Tower
Toronto Tower
Petronas Towers
Tower of London
Tokyo Tower
Toren van Pisa
TV-toren Berlijn
Zoiets?
Dat was een teleurstelling zeg, 'The Tower', is geen toren te bekennen, Tower Bridge (London Bridge) is hoger :\quote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Tower of Londen noem ik eerder een kasteel... En de nze Lieve Vrouwe-toren ken ik niet, maar wellicht komt dat omdat ik niet zo'n zuiderling ben
Tapei 101 is wel een bekende toren denk ikEn natuurlijk de Euromast
euh tom, schaken heeft 4 torens, je hebt het jezelf veel te moeilijk gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef tomtomaat het volgende:
Eifel, Martini, dom ,euromast ,Burj al arab, schaak (de toren), twin towers (zijn er 2) pisa, Empire state builing
Teleurstelling? Dat is een machtig mooi kasteel, en de oude 'tower' is nog steeds indrukwekkend 11e eeuws. Het is alleen geen toren. Maar ja, jij rekende het goed..quote:Op maandag 25 mei 2009 14:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat was een teleurstelling zeg, 'The Tower', is geen toren te bekennen, Tower Bridge (London Bridge) is hoger :\
Nah, was de eerste 'Tower' die nog in me opkwamquote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Tower of Londen noem ik eerder een kasteel... En de nze Lieve Vrouwe-toren ken ik niet, maar wellicht komt dat omdat ik niet zo'n zuiderling ben
Beroemd is een ruim begrip, zo blijkt wel weer.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nah, was de eerste 'Tower' die nog in me opkwamEn de Onze Lieve Vrouwe toren ligt in Amersfoort, en dat weet ik ondanks dat ik ook uit het zuiden kom
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:32 schreef slaveloos het volgende:
[..]
euh tom, schaken heeft 4 torens, je hebt het jezelf veel te moeilijk gemaakt
Da's de Serequote:Op maandag 25 mei 2009 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Teleurstelling? Dat is een machtig mooi kasteel, en de oude 'tower' is nog steeds indrukwekkend 11e eeuws. Het is alleen geen toren. Maar ja, jij rekende het goed..
en trouwens:
[ afbeelding ]
Geen toren te bekennen? Wat zijn die dingen op die hoeken dan?
Een vogelquote:Op maandag 25 mei 2009 14:36 schreef ScottTracy het volgende:
Wilde eigenlijk weer een examenvraag stellen, maar kon zo snel geen leuke (en haalbare) vinden
Wat zien we hier?
[ afbeelding ]
DH +1quote:Op maandag 25 mei 2009 14:36 schreef De_Hertog het volgende:
Jan van Gent
Sere? Que?quote:
Hm, als je nou ook 'en wat gras' erbij had gezegd, had ik het goed kunnen rekenen.quote:
hehehehe ik verwachte iets in de richting van Sarumans toren, Isengardquote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sere? Que?
Dat is The White Tower, waar het zijn naam van heeft. En die dingen op de hoeken zijn torentjes. Je verwacht één toren, je krijgt er (minstens) 4. Tel uit je winst.
Kasteel Gravensteenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef De_Hertog het volgende:
Gent + torens =
Hoe het bekende kasteel van Gent?
Meestal gewoon het Gravensteenquote:
Je moet ook niet in het hoogseizoen gaan, wij konden gewoon doorlopenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
En 2 uur in de rij staan om naar binnen te kunnen pffffffff
Prachtig kasteel, 1 van de weinige nog in NL die intact isquote:Op maandag 25 mei 2009 14:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Meestal gewoon het Gravensteen
BasOne +1
Stand deel 1569
Ofyles2 2
BasOne 3
RoofingBurner 1
slaveloos 3
ScottTracy 3
Dagobert 1
Robbiev85 1
De_Hertog 2
Mijn handdoek en ik zijn er nu vandoor, veel speelplezier nog
De laatste keer dat ik er was lag Gent nog in België.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Prachtig kasteel, 1 van de weinige nog in NL die intact is
Hoogseizoen... het was bloody midden septemberquote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je moet ook niet in het hoogseizoen gaan, wij konden gewoon doorlopen
Ten tijde dat dat kasteel werd gebouwt was dat deel nog van Nederlandquote:Op maandag 25 mei 2009 14:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was lag Gent nog in België.
Nu ben ik echt weg
Let me sleep on it, baby baby let me sleep on it, let me sleep on it, i'll give you my awnser in the mo mo mo morningquote:Op maandag 25 mei 2009 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Meatloaf
Steinmann?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe heet de producer/schrijver waar Meatloaf jaren lang mee gewerkt heeft?
Juistem BO +1quote:
Karla DeVito zong het in de clip en met de optredens, maar de studio versie, de album versie werd met een bekende zangeres gezongenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Siniti het volgende:
niet me dat wijf in de clip, want de eigenlijk zangeres was te lelijk. hoe ze weet mag joost weten.
AAARGHquote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Burnett het volgende:
carla devito
Die zocht ik ^_^quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef ScottTracy het volgende:
Ellen Foley
Eigenlijk had je em goed, maar ik had Ellen in m'n hoofdquote:
EX DJ, zou schaamteloos zijn als ik niet een beetje van muziek weetquote:
Ik zou bijna Fina zeggen maar dat is blauwquote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef ScottTracy het volgende:
Helaas, ik mocht nu geen muziekvraag meer doenDus:
Wat hoort er in dit logo te staan?
[ afbeelding ]
Ik koop duidelijk te weinig sjaaltjesquote:Op maandag 25 mei 2009 15:23 schreef ScottTracy het volgende:
Kledingmerk, vooral bekend van de sjaaltjes
Rien poortvliet, prachtige boekenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:43 schreef Dagobert het volgende:
David de Kabouter?
Ja, met rood vest, blauwe broek en een blauwe mutsquote:Op maandag 25 mei 2009 15:42 schreef BasOne het volgende:
Paulus de Boskabouter?
Beeh dat was een pop
Pnketlje was toch een dun ventje?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja, met rood vest, blauwe broek en een blauwe muts
Warmst van allen...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:46 schreef Dagobert het volgende:
Blauwe muts... dan moet ik aan Lui denken, van Kabouter Plop![]()
Rucebo +1quote:
Ik had ze allemaalquote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Moet zoeken welke boeken die ik heb, al in geen 20 jaar meer gelezen
[ afbeelding ]
Schaamteloos, hij rookt
Een stillequote:Op maandag 25 mei 2009 15:51 schreef Rucebo het volgende:
Wat voor type vulkaan is de Vesuvius?
quote:Bij een classificatiemethode wordt naar de vorm van de vulkaan gekeken.
quote:
Stand deel 1569quote:
Je mist er 2quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef Robbiev85 het volgende:
dopey, sneezy, doc, grumple, sleepy dan houdt het op
Ik accepteer de Nederlandse namen nietquote:Op maandag 25 mei 2009 16:34 schreef Dagobert het volgende:en
![]()
Sorry, had al ff gespiekt. NL namen zijn ook wel grappig trouwens :-P
oops over het hoofd gezienquote:Op maandag 25 mei 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Bashful
En........scheisse die weet ik zo ook niet!
Mij welquote:Op maandag 25 mei 2009 16:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Mij maakt het niet uit.
You've been rick rolledquote:Op maandag 25 mei 2009 16:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Een schilder.
Maar dit antwoord vind ik wel de leukste van de dag:
[..]
OOOOW so close... nopequote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef Siniti het volgende:
Terminator?
Neeehhee die Anderequote:Op maandag 25 mei 2009 17:31 schreef ScottTracy het volgende:
Terminator II?
neeeeeheeeeeeequote:Op maandag 25 mei 2009 17:32 schreef Siniti het volgende:
Terminator III?
JAHAAAAquote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef Neleos het volgende:
Predator?
Welke serie?quote:The show centers on a pair of teenagers,, who live in the fictional town of Highland, Texas. They while away their time in sarcastic conversation, fantasizing about sex and masculinity, although they have no real-world experience with either.
Zekers!quote:
Computer says noquote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Mel Gibson?
Nope ook niet Mini Sinitiquote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef Siniti het volgende:
Verne Troyer?
Sebastian Shawquote:Op maandag 25 mei 2009 18:01 schreef Siniti het volgende:
Samuel was Mace Windu, James Earl Jones was de stem van de echte Darth Vader en de pipo in het pak ben ik vergeten.
Het is dan ook niet Darth Vader maar Dark Helmetquote:Op maandag 25 mei 2009 17:59 schreef Siniti het volgende:
Wtf die darth vader ziet er fucking klein uit hoe kan er nou een volgroeid man in zitten?
Nopequote:Op maandag 25 mei 2009 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Mike Myers?
AAAH kijk, er zijn mensen die het wetenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Burnett het volgende:
rick moranis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |