quote:Op maandag 25 mei 2009 01:52 schreef ScottTracy het volgende:
Vandaag begon in Parijs Roland Garros. De laatste keer dat een niet-Spaanstalige tennisser het mannentoernooi won is alweer tien jaar geleden. Wie won er toen?
Oh bloody poop >_<quote:Op maandag 25 mei 2009 01:58 schreef ScottTracy het volgende:
Bas! We zitten in topic 1569 en niet 1596
quote:Op maandag 25 mei 2009 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Agassi?
Het was agossie O.oquote:Op maandag 25 mei 2009 02:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Hole in one
Ofyles2 +1
Stand deel 1569
1 Ofyles2
gehad bij handvaardigheid maar ben de naam vergetenquote:Op maandag 25 mei 2009 02:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heten de revolutionaire woningen die Piet Blom in de jaren 1970 bouwde in Rotterdam en Helmond?
Close but no cigar :pquote:Op maandag 25 mei 2009 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Sammy Davis Jr.?
\Wie andersquote:Op maandag 25 mei 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Sam Cooke?
We are BasOnequote:Op maandag 25 mei 2009 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, geen assimilatie.
DAT.....quote:Op maandag 25 mei 2009 06:52 schreef RoofingBurner het volgende:
symbiose
Google says yup!quote:
inderdaad slaveloos +1quote:
klopt!quote:
Wat klopt er niet aan deze zin?quote:Als de anticonceptie mislukt is door verkeerd gebruik van condoom, pessarium, coïtus interruptus of de sympto-thermale methode, is het mogelijk de kans op daaropvolgende zwangerschap te verkleinen door de morning after pil.
Er moest een streepje tussen morning en after (pil dan wel los), maar ik hoefde alleen te weten welk woord fout wasquote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef slaveloos het volgende:
morningafterpil is een woord? geen idee eigenlijk
Volgens mij moet pil niet los, morning-after is namelijk geen bijvoegelijk naamwoord. Correcte spelling is dus: morning-afterpilquote:Op maandag 25 mei 2009 11:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Er moest een streepje tussen morning en after (pil dan wel los),
in het nieuws door een nucleaire testquote:
1 2 3 4 5 | WIT<ROOOOOOD WIT>ROOOOOOD WIT<ROOOOOOD WIT>ROOOOOOD |
Inderdaad! Robbie +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HO2I Ca2O
BasOne was dronken en kon de OP niet helemaal netjes overnemenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
OMG wat is er met de OP aan de hand?
De_Hertog +1quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
BasOne was dronken en kon de OP niet helemaal netjes overnemen
Dat was een vraag, dit is een antwoord, krijg ik nu punten?
Voor iemand die dubbel zag is het niet geheel onverwacht slecht gegaanquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
BasOne was dronken en kon de OP niet helemaal netjes overnemen
Dat was een vraag, dit is een antwoord, krijg ik nu punten?
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:23 schreef Robbiev85 het volgende:
neen, ik moet weg dus een hint en het antwoord in de spoiler
hint: roman en spel van Tom ClancyRainbow six?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Aanpassing is onderweg mag ik aannemen?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
Voor iemand die dubbel zag is het niet geheel onverwacht slecht gegaan
Dat klopt! Kunnen we weer verderquote:Op maandag 25 mei 2009 12:40 schreef slaveloos het volgende:
zie geen plaatje, maar gokje : Sam Fisher?
OP geherberwerktquote:Op maandag 25 mei 2009 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aanpassing is onderweg mag ik aannemen?
Ziet er stukken beter uit.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
OP geherberwerkt
Voor verdere klachten kunt u terecht bij onze klanten service, take a number
[ afbeelding ]
* DING * (lampje)quote:Op maandag 25 mei 2009 13:13 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Dat klopt! Kunnen we weer verder
Slaveloos +1
Stand deel 1569
Ofyles2 2
BasOne 1
RoofingBurner 1
slaveloos 3
ScottTracy 1
Dagobert 1
Robbiev85 1
Stand out-of-competition-questions:
De_Hertog 1
Ach er was tenminste een OP, dus het spel kon doorquote:
Dat kan ik begrijpen na een fikse borrel.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ach er was tenminste een OP, dus het spel kon door
Had er vannacht geen trek meer in
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen na een fikse borrel.
Je vraagt niet welk land, dus is het iets als de vrijmetselaars of zo?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:38 schreef Dagobert het volgende:
Nieuwe vraag dan maar. Waarvan is deze vlag?
[ afbeelding ]
Hoezo moet ik een moeilijke stellen? Mijn punt was buiten de competitie omquote:Op maandag 25 mei 2009 13:38 schreef BasOne het volgende:
Zal ik een vraagje doen?
Nen simpele tot Hertog een moeilijke kan stellen?
Je doet even niet mee, en ze gaan de boel ineens veranderenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo moet ik een moeilijke stellen? Mijn punt was buiten de competitie om
Kijk anders even voor welke 'vraag' dat punt wasquote:Op maandag 25 mei 2009 13:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je doet even niet mee, en ze gaan de boel ineens veranderen
Ja?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:45 schreef ScottTracy het volgende:
Het was een grapje van Cobra, dat punt telt helemaal niet mee. Jezus![]()
sssst, ik zag hetquote:Op maandag 25 mei 2009 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk anders even voor welke 'vraag' dat punt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |