Dit wist ik niet:quote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Pia Dijkstra
Stond volgens mii een heel verhaal in het NC over deze 2.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Gelukkig is Gerlach vertrokken bij Schiphol, nu nog zijn handlanger Pieter Verboom. Lukraak (mislukte) acquisities verrichten waardoor zowel passagiers als bedrijven Schiphol mijden.
Wie speelt de hoofdrol in Dirty Mind, de film dat draait over een stuntman die na een ongeval een complete gedaanteverwisseling ondergaat?
Sorry was even wegquote:
Flamengo ?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
Deis de laatst ontwikkelde Latijns-Amerikaanse dans en is rond 1940 ontwikkeld uit de "jitterbug", door de Amerikaanse soldaten meegebracht naar Europa tijdens de 2e wereldoorlog. Er zijn ook invloeden van Rock & Roll, bebop en de Swing (dans) Americaanse Swing maar zonder de acrobatische elementen.
hier hebben we het SC topic voorquote:Op maandag 25 mei 2009 01:23 schreef BasOne het volgende:
Oooook.. ik heb m'n jas op de plee laten hangen
Angels & Demons...
Lees het boek, de film is bagger, Tom Hanks en Ewen McGregor spelen de sterren van de hemel, echt tering goed acteer werk, maar het verhaal zuigt
Serously, het boek is beter.
Star Trek
Sja.......
Bagger:')
Xmen origins: Wolverine
Klopt voot geen meter met de andere films of de strip
Verhaal, geel idee, ben in slaap gevallen
En dan kom im het punt dat ik ergens m'n jas heb laten hangen en dat ik in me t-shirtje jnaar huis ben gefiets
Kouuuuud
Maar daar hou je niet van mequote:Op maandag 25 mei 2009 01:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
hier hebben we het SC topic voor
wtfquote:Op maandag 25 mei 2009 01:36 schreef BasOne het volgende:
* BasOne grijpt ScottTract bij de lurven
Come on baby let's do the twist
Come on baby let's do the twist
Take me by my little hand and go like this
Ee-oh twist baby baby twist
Oooh-yeah just like this
Come on little miss and do the twist
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
Charles Manson