Wie is die blonde vrouw?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zie hier de regie
de bovenste 4 en onderste buitenste 2 tv's zijn alle camera's op weergegeven
de 2e en 4e op de onderste rij zijn de tv's waarop de ''nuttige camera's '' weergegeven worden, en de middelste onderste is het beeld waarop de stream daadwerkelijk te zien is
dan de panelen: de linker is audio, middelste is de daarwerkelijke mixtafel van die eerdergenoemde tv 2 en 4 onder, en dan rechts zie je nog monitoren waarop de camera's opgeroepen kunnen worden, en bestuurd
29 juni heb ik gelezen.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe gaat het met het water van Claire? nog 4 weekjes?
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
ligt het nu aan mij of is de stream dan nu toch echt op zwart gegaan?
Dat waren er hier toch genoeg, anders was Danny's vergadering ook niet opgemerktquote:
Hey, gaaf, die nieuwe van David Guettaquote:Op maandag 25 mei 2009 01:38 schreef Rica het volgende:
Hier, kan je alvast aftellen:
http://nl.justin.tv/vip_bigbrother
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat waren er hier toch genoeg, anders was Danny's vergadering ook niet opgemerkt
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:38 schreef Rica het volgende:
Hier, kan je alvast aftellen:
http://nl.justin.tv/vip_bigbrother
Als je naar de meet komt ontmoet je dr misschien welquote:Op maandag 25 mei 2009 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat boeien mij die beeldschermen.Mooi blond is iets anders
meet?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je naar de meet komt ontmoet je dr misschien wel
owja sorry daarvoorquote:Op maandag 25 mei 2009 01:46 schreef fadingleo het volgende:
Die blonde ?
Dat is Fadingleo met een pruik ... Die foto zou toch niet gebruikt worden ??
Zie vorige COS. Leek me wel leuk idee en toen zei Danny dat hij Iteejer al had gevraagd het aan Bram voor te leggen. Bedoeling is een streamers-meet in Soestdijk IIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |