Hou het denk niet zo lang meer vol.Veel late nachtjes achter de rug. zit nu een beetje in te kakkenquote:
Je zal het er maar af moeten krabbenquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 25 mei 2009 00:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat dacht je van klundertzitten er al meerdere bij elkaar
ja vervelend genoeg is naar nachtritme zo gedaan.. terug niet meer zo gemakkelijk..quote:Op maandag 25 mei 2009 00:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel jou systeem is omgedraaid
Ik moet ook zo afsluiten de wekker gaat hier vroeg weer afquote:Op maandag 25 mei 2009 00:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Hou het denk niet zo lang meer vol.Veel late nachtjes achter de rug. zit nu een beetje in te kakken
slaap lekker meis..quote:Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet ook zo afsluiten de wekker gaat hier vroeg weer af
Nou dan wens ik je veel sterkte dan blijft er van je ritme hellemaal niets meer over.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja vervelend genoeg is naar nachtritme zo gedaan.. terug niet meer zo gemakkelijk..
laat ik nu ook een dagklus hebben aangenomen..om mij bezig te houden nu....
welk ritmequote:Op maandag 25 mei 2009 00:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je veel sterkte dan blijft er van je ritme hellemaal niets meer over.![]()
Hier ook dus maak het ook niet zo laat voor zo weltruste meis.En tot morgenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet ook zo afsluiten de wekker gaat hier vroeg weer af
Geweldig, dat THE ONE AND ONLY PC EEND zijn aandacht nog even aan TBO wil bestedenquote:
Ga je nu als de sodeju die pc uitzettenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dank je, ik heb moeite met afsluiten en morgen heb ik natuurlijk weer spijt
Hang hier al een maand rond hoor, niet teveel in de cos alleen.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geweldig, dat THE ONE AND ONLY PC EEND zijn aandacht nog even aan TBO wil besteden
Heb jou spicy comments toch gemist. Vanwaar deze terughoudendheid?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hang hier al een maand rond hoor, niet teveel in de cos alleen.
Ik heb maar heel weinig streams gekeken...quote:Op maandag 25 mei 2009 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jou spicy comments toch gemist. Vanwaar deze terughoudendheid?
Zeker. En wordt vervolgdquote:Op maandag 25 mei 2009 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb maar heel weinig streams gekeken...
Maar die soap er omheen was ook wel leuk
nee joh! ga lekker door met je memories!quote:Op maandag 25 mei 2009 00:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja vervelend genoeg is naar nachtritme zo gedaan.. terug niet meer zo gemakkelijk..
laat ik nu ook een dagklus hebben aangenomen..om mij bezig te houden nu....
ja dat klopt, maar niet alles kan gepost wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 01:01 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! ga lekker door met je memories!
ik vind het leuk om alle ervaringen te lezen van de crew en alle vrijwilligers ...ik mis ook nog de vele foto's die er vast wel zijn gemaakt ....![]()
trustequote:Op maandag 25 mei 2009 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van. Lavoro domani.
Ciao a tutti![]()
Leuke stream vandaag![]()
Klinkt niet erg transparantquote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar niet alles kan gepost worden
Uhhh van het zelfde en ja zeker top stream. Weltrustequote:Op maandag 25 mei 2009 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van. Lavoro domani.
Ciao a tutti![]()
Leuke stream vandaag![]()
van mij staan er een paar in mn foto album.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
snap ikquote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mooie fotoosquote:Op maandag 25 mei 2009 01:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
van mij staan er een paar in mn foto album.
Voor de rest hoop ik stiekem dat er eea op de site gezet gaat worden
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooie fotoos. 't is een leuk idee om daar een selectie van online te zetten idd
.
Sowieso zou d'r een camera op de regie komen dus in principe denk ik niet dat het een probleem is als daar beelden van gepost komen, die waren er namelijk sowieso geweest als de camera aangesloten was.
Goed idee,maar gaat niet gebeuren ,voel ik aan m'n water.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooie fotoos. 't is een leuk idee om daar een selectie van online te zetten idd
.
Sowieso zou d'r een camera op de regie komen dus in principe denk ik niet dat het een probleem is als daar beelden van gepost komen, die waren er namelijk sowieso geweest als de camera aangesloten was.
dat is het hem nu ...dat zoeken ...... door al die topicsquote:Op maandag 25 mei 2009 01:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb al n foto van de regieruimte geplaatst, ff opzoeken
hoe gaat het met het water van Claire? nog 4 weekjes?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Goed idee,maar gaat niet gebeuren ,voel ik aan m'n water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |