quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:03 schreef Danny het volgende:
Bij mij kwam Peter over als kleuter, en daalde gisteren met de Renate incident nog even samen met blonde treitertrut Amber tot een nieuw dieptepunt trouwens.
Over welk incident hebben jullie het? Kan iemand een korte beknopte samenvatting maken (of is er ergens een filmpje?)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef AnneLo het volgende:
En wat je zegt over Peter en Amber, ben ik het helemaal met je eens. Vond het bespottelijk hoe zij gisteravond Renate behandeld hebben. Iemand zo in de zeik nemen, terwijl iedereen kon zien dat ze heel onzeker was en helemaal buiten de groep stond. Die twee hebben gisteravond echt hun ware aard even laten zien.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.![]()
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
Amber was later ook gemeen.. oidquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Loedertje het volgende:
Snap nog steeds niet wat Amber hier dan mee te maken heeft.
Bied gewoon je excuses aan aan haar dan ben je er klaar meequote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef TheBunkerboy het volgende:
Wat een geweldig topic....!!! Game on....
Ja daaaaaaag....als je t nog 10x zegt ga je t wellicht zelf ook nog geloven. Wat een zielige uitspraak. Ze moet niet zo janken en tegen een geintje kunnen. Rot op....!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bied gewoon je excuses aan aan haar dan ben je er klaar mee.
En dat zeg jij die niet meer op FOK! durft te komen omdat ze je zo pestenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ja daaaaaaag....als je t nog 10x zegt ga je t wellicht zelf ook nog geloven. Wat een zielige uitspraak. Ze moet niet zo janken en tegen een geintje kunnen. Rot op....!
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ja daaaaaaag....als je t nog 10x zegt ga je t wellicht zelf ook nog geloven. Wat een zielige uitspraak. Ze moet niet zo janken en tegen een geintje kunnen. Rot op....!
Zie haar quote, ze vond het zelf heel erg en dat maakt dat mensen met haar meeleven.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hee meissie,
nou, peter deed alsof ie me erg leuk vond in mijn geval vond ik em ook echt heul leuk, enik zei al een paar keer van'' je zit me gewoon in de zeik te nemen en hij herhaalde en herhaalde dat ie dat niet deed en dat het menens was en toen belde jeroen dat er een polletje geplaatst moest worden of Peter en ik een bubkerbaby moesten maken nu had ik daar geen trek in maar ff lekker zoenen daar zei ik geen nee tegen.
annyway, poll werd geplaatst en meerderheid zei ja, dus ik zei tegen Peter nou kom maar op dan, ff lekker zoenen en toen zei ie nee da's slecht voor mijn imgago m,n manager wil het niet. en toen egon ie me te bashen nu was ik sowieso niet zo geliefd in de groep en dat boeide me ook niet zo maar wat hij deed was de druppel en ben ook behoorlijk kwaad geworden op hem wel off camera want had geen zin mezelf voor lul te zetten heb er zelf om die dude een traantje weggepinkt omdat ik het niet tof vind als menesen met m,n gevoelens gaan lopen fucken.![]()
Verder heb ik echt een heel tof feest gehad en die 2 dagen van do tot zaterdag waren echt leuk
Kan niets anders zeggen wat ben jij een zelf ingenomen misselijk maken eng mannetje zeg.Ze hadden die microfoon waar je zo geil op bent!!!Op een heel donkere plaats bij mogen stekenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Jij komt echt ook uit een paasei volgens mij...ik heb aangegeven dat het een verplichting was destijds om ons hier te melden. Nu heb ik hier gewoon weg niks meer te zoeken dus waarom zou ik dan nog posten.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
En dat zeg jij die niet meer op FOK! durft te komen omdat ze je zo pesten
Boe boe auw auw begin al helemaal te trillen van je uitspraken....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Kan niets anders zeggen wat ben jij een zelf ingenomen misselijk maken eng mannetje zeg.Ze hadden die microfoon waar je zo geil op bent!!!Op een heel donkere plaats bij mogen steken![]()
Aaah, joh doe niet zo lullig, gooi er een bloemetje tegenaan of neem haar mee uit eten, of, of beter nog, een lang romantisch weekend naar Amelandquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even ademhalen voordat je begint te typen want aan de spelfouten te zien kreeg je bijna een hartaanval...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Kan niets anders zeggen wat ben jij een zelf ingenomen misselijk maken eng mannetje zeg.Ze hadden die microfoon waar je zo geil op bent!!!Op een heel donkere plaats bij mogen steken![]()
hehe wat ben je toch een triest mannetjequote:Op maandag 25 mei 2009 16:12 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Boe boe auw auw begin al helemaal te trillen van je uitspraken....
Ja nee is ook zo...misschien is dat een idee...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaah, joh doe niet zo lullig, gooi er een bloemetje tegenaan of neem haar mee uit eten, of, of beter nog, een lang romantisch weekend naar Ameland............ om het goed te maken
En dat uit de mond van iemand die zijn 12 uur aanvraagt omdat hij zijn gel in moet leveren. En janken deed je zelf omdat je geen schone sokken kreeg en nogmaals 12 uur aanvroeg. Ik was blij dat je opgerot was. Zelfingenomen kwal ben je.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
Heb me tegen niemand ingehouden...Als je niet tegen een geintje kunt moet je gewoon lekker naar huis gaan en daar uitjanken maar niet bij de hele redactie....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
hehe wat ben je toch een triest mannetje![]()
De zwakste van de groep in de zeik nemen op zo'n puberale manier, echt kerel, wees er maar trots op
heh kijk maar uit, anders gaat die weer over z'n voorwaardelijke straf beginnenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat uit de mond van iemand die zijn 12 uur aanvraagt omdat hij zijn gel in moet leveren. En janken deed je zelf omdat je geen schone sokken kreeg en nogmaals 12 uur aanvroeg. Ik was blij dat je opgerot was. Zelfingenomen kwal ben je.
Oh ja, zingen kan je ook niet.
Gelukkig trek jij wel volle zalen...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat uit de mond van iemand die zijn 12 uur aanvraagt omdat hij zijn gel in moet leveren. En janken deed je zelf omdat je geen schone sokken kreeg en nogmaals 12 uur aanvroeg. Ik was blij dat je opgerot was. Zelfingenomen kwal ben je.
Oh ja, zingen kan je ook niet.
Eens maar wat ben je nu zelf hier aan het doen? Valt me echt tegen Peter.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Heb me tegen niemand ingehouden...Als je niet tegen een geintje kunt moet je gewoon lekker naar huis gaan en daar uitjanken maar niet bij de hele redactie....
Tuurlijk je hebt gelijk...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Maanvis het volgende:
Lees je contract nog eens na, je moet blijven reageren in de topics die we openen hoor!![]()
![]()
Vind het een triest topic dus kon me niet inhouden om te reageren.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens maar wat ben je nu zelf hier aan het doen? Valt me echt tegen Peter.
Is niet nodig hoor.Met jou gedrag zal je van zelf wel op je bek gaan met de tijd.Heb mijn zegje gedaan is voldoende.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:12 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Boe boe auw auw begin al helemaal te trillen van je uitspraken....
Ik pretendeer dan ook niet dat ik kan zingen. Wat een sneu mannetje ben je toch.quote:
zoals door een ander ook al aangegeven, je ben zelf geen haar beter. Je kan nog zo stoer proberen over te komen, feit is gewoon dat je een onzeker mannetje ben die zijn eigen onzekerheid op iemand anders projecteert door diegene de grond in te trappen. werkt dat niet ga je stoer lopen doen, dondersgoed wetende dat de personen waar je stoer tegen doet niets terug gaat doen. Beetje jammerquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Heb me tegen niemand ingehouden...Als je niet tegen een geintje kunt moet je gewoon lekker naar huis gaan en daar uitjanken maar niet bij de hele redactie....
Welterusten schatje.....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet dat ik kan zingen. Wat een sneu mannetje ben je toch.
Zoek het maar uit, ik reageer hier niet meer.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even ademhalen voordat je begint te typen want aan de spelfouten te zien kreeg je bijna een hartaanval...
Of schrijf een liedje voor haar!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ja nee is ook zo...misschien is dat een idee...
Nee dat is ook zo...je hebt gelijk...weet jij het verschil tussen stoer doen of een geintje? Jeroen zijn vriendin, Amber, Eline en Marielin lachten er keihard om want ik deed hetzelfde bij hun. Maar Renate was blijkbaar echt verliefd op mij volgens haar eigen zeggen. Ja nou ja dan komt de grap niet zo leuk aan.....jammer dan...Opgebunkert als je er niet tegen kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
zoals door een ander ook al aangegeven, je ben zelf geen haar beter. Je kan nog zo stoer proberen over te komen, feit is gewoon dat je een onzeker mannetje ben die zijn eigen onzekerheid op iemand anders projecteert door diegene de grond in te trappen. werkt dat niet ga je stoer lopen doen, dondersgoed wetende dat de personen waar je stoer tegen doet niets terug gaat doen. Beetje jammer
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of schrijf een liedje voor haar!
Hier alvast een opzetje (op de melodie van visite/recessie):
Ik douche niet, ik was niet, ik stink als de neten
En dan ben ik ook nog eens heul ongesteld
En tot mijn grote woede, blijft mijn snee maar bloeden
M'n pieeepelemientje kit helemaal dicht!
Die wil ik uitwerken....wat een gilleeeeerrrrrrquote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of schrijf een liedje voor haar!
Hier alvast een opzetje (op de melodie van visite/recessie):
Tot mijn grote woede, blijft mijn snee maar bloeden
Jij ook lekker slapen schatje...Tik tak begint zo...Love u....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef bamby het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor.Met jou gedrag zal je van zelf wel op je bek gaan met de tijd.Heb mijn zegje gedaan is voldoende.
Ik ben blij dat Renate gevoel voor humor heeft. Guido gun ik deze lol helaas niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Maanvis het volgende:
Tot mijn grote woede, blijft mijn snee maar bloeden
Ze zou wat meer van hygiëne moeten hebben dan van lol...wie wil d'r nou haar piepelemientje in een steelpannetje wassen...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Renate gevoel voor humor heeft. Guido gun ik deze lol helaas niet.
Misschien kan ik dan beter bij jou in de leer...jouw gevoel voor entertainment ligt zoooo hoog dat is met geen pen te beschrijven. Wat is je uurtarief???quote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef Stefan het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden gezien om 3 uur snachts waar de DJ lekker wat house aan het draaien was en Peter ineens de boel kwam verpesten met zn gezang, en dta door de aanwezigen daar niet in dank werd afgemomen. Als je niet eens zes dronken mensen kunt entertainen, dan zie ik een volle zaal al helemaal mislukken.
Als je dan ook nog het woord 'klonterkut' ergens kunt verwerken ben je echt goed bezigquote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Die wil ik uitwerken....wat een gilleeeeerrrrrr![]()
![]()
Over pennen gesproken, waar is al die weken je persvoorlichter gebleven? Doet hij groep acht overnieuw? wel gezellig voor hem, kan hij lekker naast jou komen zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:38 schreef TheBunkerboy het volgende:
jouw gevoel voor entertainment ligt zoooo hoog dat is met geen pen te beschrijven.
Ik zal m'n best doen...moet nu al passen en meten ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je dan ook nog het woord 'klonterkut' ergens kunt verwerken ben je echt goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |