zie sluitpostquote:
Omdat 'ie in de Jumbo gewoon in fles te vinden is, ongegronde klacht!!1!quote:
Jumboquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat 'ie in de Jumbo gewoon in fles te vinden is, ongegronde klacht!!1!
breidt dan iig de op fatsoenlijk uit met echte klachten ed....quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef Rots het volgende:
Lieve swarmahoer, waarom gooi je mijn topicje dicht, ik had goede klachten erbij. En kan denk ik toch wel een redelijke discussie over ontstaan, zeker wat er minder/veranderd is (geworden) en pics van froukje.
Oja het is DZDD.
Zou je hem asjeblieft weer open willen doen?
Eens, dat programma is topicwaardigquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef Rots het volgende:
Lieve swarmahoer, waarom gooi je mijn topicje dicht, ik had goede klachten erbij. En kan denk ik toch wel een redelijke discussie over ontstaan, zeker wat er minder/veranderd is (geworden) en pics van froukje.
Oja het is DZDD.
Zou je hem asjeblieft weer open willen doen?
Het waren echte klachten? Duidelijke klachten ook, wat voor klachten wil je nog meer zien dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
breidt dan iig de op fatsoenlijk uit met echte klachten ed....
Met punt 1 ben ik het zeker eens en begrijp daarom je beslissing!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
die utker is al 100 x geweest, daar ben ik klaar mee
verder is die koe al meerdere jaren oud, is al genoeg over geklaagd (volgens mij heb ik toendertijd zelfs nog een topic geopend)
Wijs besloten! Je zult geen spijt hebben!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
nou, maak een nieuwe aan dat die kutkoe terug is
en geen op van 2 regeltjes he, en ook geen subklachten
hier stopte ik met lezenquote:
Eerst zeg je nog dat het met een mooie OP kan?quote:swarmahoer [ Moderator ] woensdag 3 juni 2009 @ 23:22 (#25)
er is iets mis met mn slotjes denk ik, al de 3e vanavond
je quote de verkeerde post, denk daar maar even overna andersquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:27 schreef Rots het volgende:
[..]
Eerst zeg je nog dat het met een mooie OP kan?
Is dat de reden voor het slotje?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je quote de verkeerde post, denk daar maar even overna anders
Een paar dagen geleden heb ik mijn punt onderbouwd hier gepost maar dat werd toch verwijderd omdat men het er blijkbaar niet mee eens was of niet tegen de waarheid kon. Jammer dat er niet professioneelquote:Als je een verzoek voor iets post, zorg dat je post compleet is met linkjes en onderbouwing. Dit scheelt een boel zoekwerk .
Kortom, als jij een serieus krietiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.
ja, bij een hoop bagger kan er wel eens een te veel tussen zitten (zou jij moeten weten)quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden heb ik mijn punt onderbouwd hier gepost maar dat werd toch verwijderd omdat men het er blijkbaar niet mee eens was of niet tegen de waarheid kon. Jammer dat er niet professioneelop in gegaan werd.
P.S. Krietiekpunt is geen Nederlands.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, bij een hoop bagger kan er wel eens een te veel tussen zitten (zou jij moeten weten)
of je bemoeide je met iemand anders, zou ook zomaar kunnen (net zoals net)
we kunne het prima zelf af in feedback, hebben we geen andere users voor nodig
Neuh we zijn allemaal aanwezig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb de laatste tijd een beetje het idee dat swarma hier de enige mod is.
Op echt pure rel-topics na geeft alleen swarma slotjes![]()
Dat wil ik ook wel eens weten van een andere mod dan swarmahoer. Hij geeft mij eerst toestemming om met een mooie OP een topic te openen, en daarna sluit hij mijn topic en note hij mij omdat ik "de verkeerde qoute".quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef Ascendancy het volgende:
En ik wil nou wel eens weten waarom die de zomer draait door dicht moet.
Je zelgt eerst, na 2 gesloten topics, het mag, maar wel met een goede OP. En vervolgens sluit je het toch en geef je helemaal geen argumenten als er naar gevraagd wordt. Alleen dat hij verkeerd quote in de FB.
Over wie heb je het ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:14 schreef Juup© het volgende:
Selectief editten en deleten ben jij goed in zien ik wel. Maar goed dat is niets nieuws. Delete deze dan ook maar weer, en laat de rest maar weer staan
Postings editten maar niet verwijderen, en andere postings gewoon verwijderen. Wees dan consequent en verwijder ze beiden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over wie heb je het ?
Indien je doelt op je verwijderde post: Dat was een reactie (kneus of i.d.) op de ge-editte post van dagdag.
En die heb ik idd verwijderd. Wat is je probleem ?
Neequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Postings editten maar niet verwijderen, en andere postings gewoon verwijderen. Wees dan consequent en verwijder ze beiden.
Duidelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee
Degene wat ik note laat ik bewust staan. De rest gaat de prullenbak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |