abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69675760
Afgelopen zaterdag op dit forum...

Boek: Bombardement Nijmegen 1944
quote:
kheb em gelijk besteld op bol.com
Zo gezegd zo gedaan.

Dat was dus zaterdagmiddag; het boek had er vandaag kunnen zijn (er stond 3-4 werkdagen voor), dus was ik in de veronderstelling toen ik vandaag idd een pakje van bol.com binnenkreeg, dat het m'n bestelde boek was.

Maar het pakje was erg klein en toen ik het openmaakte was het niet m'n bestelde boek maar het (gratis) boekje dat is uitgegeven in het kader van de 'maand van het spannende boek'.

Fijn, boeit me niet, ik neem aan dat m'n bestelling er morgen ofzo is en dit is gewoon een cadeautje.

Dat dacht ik dus eventjes, maar er zat wel degelijk een factuur bij, namelijk een voor 1,95 verzendkosten....

Klacht: mongolen die me ongevraagd een boekje sturen (dat ik overigens al heb) en me willen laten opdraaien voor de verzendkosten ervan.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_69675817
die is waarschijnlijk verstuurd, omdat je een boek besteld hebt. Dat gaat automatisch. En zoals je zou moeten weten, vraagt bol.com voor gedeelde verzendingen maar 1x verzendkosten.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_69675834
Terugsturen. Doe er wel een factuur bij voor jouw verzendkosten.
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:39:36 #4
167923 appelsjap
All the above
pi_69675887
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef Ascendancy het volgende:
die is waarschijnlijk verstuurd, omdat je een boek besteld hebt. Dat gaat automatisch. En zoals je zou moeten weten, vraagt bol.com voor gedeelde verzendingen maar 1x verzendkosten.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_69675898
nooit aangekomen boek
당신을 사랑합니다
pi_69675915
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef Ascendancy het volgende:
waarom zou ik dat moeten weten? wat je nu probeert te zeggen is dat ze geen verzendkosten gaan rekenen over het boek dat ik besteld heb? maar dan moet ik dus sowieso 2 verschillende rekeningen gaan betalen: lekker omslachtig.
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:42:15 #7
167923 appelsjap
All the above
pi_69675979
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

waarom zou ik dat moeten weten? wat je nu probeert te zeggen is dat ze geen verzendkosten gaan rekenen over het boek dat ik besteld heb? maar dan moet ik dus sowieso 2 verschillende rekeningen gaan betalen: lekker omslachtig.
Nee, je hoeft voor deze geen verzendkosten te betalen. Je krijgt alleen een acceptgiro van je echte boek incl verzendkosten.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_69676018
Ik heb er twee gekregen, woon in België maar ik hoefde geen verzendkosten te betalen. Bestelde boeken zijn ook nog niet verzonden.
pi_69676043
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:42 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Nee, je hoeft voor deze geen verzendkosten te betalen. Je krijgt alleen een acceptgiro van je echte boek incl verzendkosten.
.......... ik HEB al een acceptgiro gekregen voor de verzendkosten van dit boek, slimpie. Misschien zou je de OP eens kunnen lezen.
pi_69676049
ipv een kansloos topic op fok te openen had je ook even Bol kunnen mailen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_69676231
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
ipv een kansloos topic op fok te openen had je ook even Bol kunnen mailen
TS en initiatief nemen.
pi_69676317
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:48 schreef Emimich het volgende:

[..]

TS en initiatief nemen.
dit is een klaagbaak-topic, zielige mongool, bedoeld om te klagen.
pi_69676355
TS.

Dat zoeen mongool in Nijmegen woont.
Roken is lekker
pi_69676413
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS.

Dat zoeen mongool in Nijmegen woont.
dat 'zoeen' mongool als jij leeft.

'zoeen'
kankermongool.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 juni 2009 @ 19:53:04 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69676438
Zal ik TS dan maar even steunen?

TS, dit is kut voor je en zeer irritant.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_69676451
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

dat 'zoeen' mongool als jij leeft.

'zoeen'
kankermongool.
Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen.
Roken is lekker
pi_69676887
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:53 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen.
Cooper jij bent ook zo'n lijer he, maar je hebt dit keer gelijk. TS is gewoon iemand die liever z'n internethelden te hulp roept dan de helpdesk van bol.com te mailen. TS faalt kankerhard
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:06:01 #18
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_69676918
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

.......... ik HEB al een acceptgiro gekregen voor de verzendkosten van dit boek, slimpie. Misschien zou je de OP eens kunnen lezen.
Je kan ook aanvinken dat wanneer beide producten niet te gelijk leverbaar zijn, je ze beide tegelijk wilt ontvangen, of apart. Als je apart aanvinkt, moet je als het goed is maar 1 keer verzendkosten te betalen. Anders ben je genaaid en is dit dus terecht.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_69677031
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Je kan ook aanvinken dat wanneer beide producten niet te gelijk leverbaar zijn, je ze beide tegelijk wilt ontvangen, of apart. Als je apart aanvinkt, moet je als het goed is maar 1 keer verzendkosten te betalen. Anders ben je genaaid en is dit dus terecht.
Lees de OP eens... Ik heb dit 'product' helemaal niet besteld!
pi_69677088
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:05 schreef Resco het volgende:

[..]

Cooper jij bent ook zo'n lijer he, maar je hebt dit keer gelijk. TS is gewoon iemand die liever z'n internethelden te hulp roept dan de helpdesk van bol.com te mailen. TS faalt kankerhard
ik heb geen 'hulp' nodig, mongool. laat staan van zielige minderjarige kneusjes als jij
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:12:06 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_69677124
Boeken. wat een papierverspilling. hadden ze geen ebook?
pi_69677194
WHEHHEHEHE TS HEEFT HULP NODIG VAN ONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
pi_69677237
Klote user ga dood
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:19:49 #24
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_69677384
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Lees de OP eens... Ik heb dit 'product' helemaal niet besteld!
Dan nog kon je waarschijnlijk aanvinken of je het apart of tegelijk wilde ontvangen
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_69677475
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Dan nog kon je waarschijnlijk aanvinken of je het apart of tegelijk wilde ontvangen
Ik bestel één ding, wat valt er apart te versturen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')