Zo gezegd zo gedaan.quote:kheb em gelijk besteld op bol.com
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef Ascendancy het volgende:
die is waarschijnlijk verstuurd, omdat je een boek besteld hebt. Dat gaat automatisch. En zoals je zou moeten weten, vraagt bol.com voor gedeelde verzendingen maar 1x verzendkosten.
waarom zou ik dat moeten weten? wat je nu probeert te zeggen is dat ze geen verzendkosten gaan rekenen over het boek dat ik besteld heb? maar dan moet ik dus sowieso 2 verschillende rekeningen gaan betalen: lekker omslachtig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef Ascendancy het volgende:
die is waarschijnlijk verstuurd, omdat je een boek besteld hebt. Dat gaat automatisch. En zoals je zou moeten weten, vraagt bol.com voor gedeelde verzendingen maar 1x verzendkosten.
Nee, je hoeft voor deze geen verzendkosten te betalen. Je krijgt alleen een acceptgiro van je echte boek incl verzendkosten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
waarom zou ik dat moeten weten? wat je nu probeert te zeggen is dat ze geen verzendkosten gaan rekenen over het boek dat ik besteld heb? maar dan moet ik dus sowieso 2 verschillende rekeningen gaan betalen: lekker omslachtig.
.......... ik HEB al een acceptgiro gekregen voor de verzendkosten van dit boek, slimpie. Misschien zou je de OP eens kunnen lezen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee, je hoeft voor deze geen verzendkosten te betalen. Je krijgt alleen een acceptgiro van je echte boek incl verzendkosten.
TS en initiatief nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
ipv een kansloos topic op fok te openen had je ook even Bol kunnen mailen
dit is een klaagbaak-topic, zielige mongool, bedoeld om te klagen.quote:
dat 'zoeen' mongool als jij leeft.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS.
Dat zoeen mongool in Nijmegen woont.
Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
dat 'zoeen' mongool als jij leeft.![]()
'zoeen'![]()
kankermongool.
Cooper jij bent ook zo'n lijer he, maar je hebt dit keer gelijk. TS is gewoon iemand die liever z'n internethelden te hulp roept dan de helpdesk van bol.com te mailen. TS faalt kankerhardquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen. Zoeen.
Je kan ook aanvinken dat wanneer beide producten niet te gelijk leverbaar zijn, je ze beide tegelijk wilt ontvangen, of apart. Als je apart aanvinkt, moet je als het goed is maar 1 keer verzendkosten te betalen. Anders ben je genaaid en is dit dus terecht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
.......... ik HEB al een acceptgiro gekregen voor de verzendkosten van dit boek, slimpie. Misschien zou je de OP eens kunnen lezen.
Lees de OP eens... Ik heb dit 'product' helemaal niet besteld!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je kan ook aanvinken dat wanneer beide producten niet te gelijk leverbaar zijn, je ze beide tegelijk wilt ontvangen, of apart. Als je apart aanvinkt, moet je als het goed is maar 1 keer verzendkosten te betalen. Anders ben je genaaid en is dit dus terecht.
ik heb geen 'hulp' nodig, mongool. laat staan van zielige minderjarige kneusjes als jijquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:05 schreef Resco het volgende:
[..]
Cooper jij bent ook zo'n lijer he, maar je hebt dit keer gelijk. TS is gewoon iemand die liever z'n internethelden te hulp roept dan de helpdesk van bol.com te mailen. TS faalt kankerhard
Dan nog kon je waarschijnlijk aanvinken of je het apart of tegelijk wilde ontvangenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Lees de OP eens... Ik heb dit 'product' helemaal niet besteld!
Ik bestel één ding, wat valt er apart te versturen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dan nog kon je waarschijnlijk aanvinken of je het apart of tegelijk wilde ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |