zie sluitpostquote:
Omdat 'ie in de Jumbo gewoon in fles te vinden is, ongegronde klacht!!1!quote:
Jumboquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat 'ie in de Jumbo gewoon in fles te vinden is, ongegronde klacht!!1!
breidt dan iig de op fatsoenlijk uit met echte klachten ed....quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef Rots het volgende:
Lieve swarmahoer, waarom gooi je mijn topicje dicht, ik had goede klachten erbij. En kan denk ik toch wel een redelijke discussie over ontstaan, zeker wat er minder/veranderd is (geworden) en pics van froukje.
Oja het is DZDD.
Zou je hem asjeblieft weer open willen doen?
Eens, dat programma is topicwaardigquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef Rots het volgende:
Lieve swarmahoer, waarom gooi je mijn topicje dicht, ik had goede klachten erbij. En kan denk ik toch wel een redelijke discussie over ontstaan, zeker wat er minder/veranderd is (geworden) en pics van froukje.
Oja het is DZDD.
Zou je hem asjeblieft weer open willen doen?
Het waren echte klachten? Duidelijke klachten ook, wat voor klachten wil je nog meer zien dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
breidt dan iig de op fatsoenlijk uit met echte klachten ed....
Met punt 1 ben ik het zeker eens en begrijp daarom je beslissing!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
die utker is al 100 x geweest, daar ben ik klaar mee
verder is die koe al meerdere jaren oud, is al genoeg over geklaagd (volgens mij heb ik toendertijd zelfs nog een topic geopend)
Wijs besloten! Je zult geen spijt hebben!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
nou, maak een nieuwe aan dat die kutkoe terug is
en geen op van 2 regeltjes he, en ook geen subklachten
hier stopte ik met lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |