abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:23:58 #226
181126 MouzurX
Misschien?
pi_69652317
Wat doe je? Mijn topic was serieus ! Dat meerdere mensen nou precies hetzelfde probleem hebben, daar kan ik niks aan doen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:41:27 #227
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69652843
lees de op

[ Bericht 97% gewijzigd door swarmahoer op 02-06-2009 23:43:29 ]
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:06:02 #228
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69653629
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_69653933

[ Bericht 99% gewijzigd door swarmahoer op 03-06-2009 00:24:13 ]
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:19:30 #230
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_69653948
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
GATVERDAMME! Al weer een mod jarig! BIOGARDE GEFELICITEERD!

Mag deze dicht? Verjaardagstopic.

Natuurlijk niet.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_69654085
Waarom wordt mijn post nou verwijderd? want het is een vergelijkbaar voorbeeld
KLB is voor klachten en bio's verjaardag is geen klacht. Zo simpel is het. Meer iets voor GC
pi_69654134
zie hieronder, kom maar huilen als het weer gebeurt

[ Bericht 95% gewijzigd door swarmahoer op 03-06-2009 00:33:20 ]
pi_69654171
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom wordt mijn post nou verwijderd? want het is een vergelijkbaar voorbeeld
KLB is voor klachten en bio's verjaardag is geen klacht. Zo simpel is het. Meer iets voor GC
lees die fucking op (jij ook emimich) bemoei je niet met andermans opmerkingen of aanvragen

bio is mod hier op het subforum. logisch dat die niet in gc geopend wordt
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69654234
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

lees die fucking op (jij ook emimich) bemoei je niet met andermans opmerkingen of aanvragen

Dat is nog geen reden om de post te verwijderen.
In plaats van je mod-machten te gebruiken zou je ook inhoudelijk kunnen reageren.
Alsof in alle subforums voor iedere mod of bekende user een verjaardagstopic wordt geopend.
Ik zie dit als enkel een verdediging van een mede-mod die het topic opent.
Ik snap best dat mijn post niet al te goed was. Maar durf dan inhoudelijk te reageren. Anders stuur ik dit morgen wel door naar de FA's, dan weten ze in ieder geval hoe ik er over denk.
pi_69654328
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef swarmahoer het volgende:

quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Nikmans het volgende:
Hier kan je terecht voor:

- Vragen over de moderatie

- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan

- Topics te melden die verbaggerd worden
- Schouderklopjes

Kortom, als jij een serieus krietiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.
Ik breng inhoudelijk een punt en dan wordt het weggemod omdat ik niet diegene ben die met de oorspronkelijke klacht kwam. Alsof alleen diegene die als eerste erover klaagt in het FB-topic erover in discussie mag treden met de mods.

Sterker nog, bovenstaande dikgedrukte stukjes geven al aan dat mijn post on-topic was en daardoor alleen al een meer dan uitstekende post was voor dit topic.
pi_69654335
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:35 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat is nog geen reden om de post te verwijderen.
zie op, dat is het dus wel
quote:
In plaats van je mod-machten te gebruiken zou je ook inhoudelijk kunnen reageren.
op degene die een vraag heeft ja, niet de bemoeials er omheen
quote:
Alsof in alle subforums voor iedere mod of bekende user een verjaardagstopic wordt geopend.
blijkbaar is bio populair/gewaardeerd
quote:
Ik zie dit als enkel een verdediging van een mede-mod die het topic opent.
ik ken haar niet eens, en ze is van de pr
quote:
Ik snap best dat mijn post niet al te goed was. Maar durf dan inhoudelijk te reageren. Anders stuur ik dit morgen wel door naar de FA's, dan weten ze in ieder geval hoe ik er over denk.
doe wat je niet laten kan
swarma spam hoer
pi_69654371
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:40 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

Ik breng inhoudelijk een punt en dan wordt het weggemod omdat ik niet diegene ben die met de oorspronkelijke klacht kwam. Alsof alleen diegene die als eerste erover klaagt in het FB-topic erover in discussie mag treden met de mods.

Sterker nog, bovenstaande dikgedrukte stukjes geven al aan dat mijn post on-topic was en daardoor alleen al een meer dan uitstekende post was voor dit topic.
selecitef quoten is ook een kunde, maar ok.. je had alsnog af kunnen wachten todat dit afgehandeld was en dan alsnog erop inspringen, mocht je het niet snappen
swarma spam hoer
pi_69654391
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
selecitef quoten is ook een kunde, maar ok.. je had alsnog af kunnen wachten todat dit afgehandeld was en dan alsnog erop inspringen, mocht je het niet snappen
Ok, dus als ik het goed begrijp dan moet ik achteraan de rij aansluiten?
pi_69654424
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

zie op, dat is het dus wel
[..]

op degene die een vraag heeft ja, niet de bemoeials er omheen
[..]

blijkbaar is bio populair/gewaardeerd
[..]

ik ken haar niet eens, en ze is van de pr
[..]

doe wat je niet laten kan
1: Mijn post was wel degelijk duidelijk. Als je al geen metafoor kan begrijpen dan is je kennis van Nederlands dusdanig laag dat ik me afvraag wat je als mod doet in de KLB.

2: Dus ik mag hier alleen dingen vragen? Dit topic is ook op inoudelijk te reageren op de mods. En dat deed ik, zie 1.

3: Dus als ik van alle mods de verjaardag ga bijhouden, mag ik 50 topics per jaar maken voor verjaardagen? Dat lijkt me niet echt de bedoeling. En het idee van mods is zeker dat ze een lijn trekken, dus trek die lijn eenduidig.

4: ik denk dat er wel zeker een policy binnen FOK! is dat staff elkaar moet ondersteunen(hoewel dit speculatie is)

5: Ik zal het zeker doen, ik hoor graag een FA'er over dit onderwerp.
pi_69654518
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:

3: Dus als ik van alle mods de verjaardag ga bijhouden, mag ik 50 topics per jaar maken voor verjaardagen? Dat lijkt me niet echt de bedoeling. En het idee van mods is zeker dat ze een lijn trekken, dus trek die lijn eenduidig.
als jij dat wil doen zal ik je niet tegenhouden, ik heb geen idee hoe in andere subfora over verjaardagstopics gedacht wordt, dat merk je wel bij het openen ervan...
quote:
4: ik denk dat er wel zeker een policy binnen FOK! is dat staff elkaar moet ondersteunen(hoewel dit speculatie is)
de netiquette is om dit via pm of achter de schermen aan elkaar te laten weten (in geval van negatieve reacties) ik zie niet in waarom je zou ondersteunen als je t er niet mee eens bent, dan post je gewoon niets lijkt me

[/quote]
swarma spam hoer
pi_69654578
Ik heb een post gemaakt in de FB en ik hoop dat een FA er even tijd in steekt. Voor de rest vind ik het jammer dat er op deze manier gereageerd wordt. De enige feedback die ik kreeg was via notes, waar ik nu (nog) niet voor ga betalen, dus daar heb ik weinig aan. Voor de rest reageer je nu natuurlijk weinig inhoudelijk swarma, maar dat weet je zelf ook wel. 4 was op aannames gebaseerd, maar voor de rest heb ik natuurlijk wel degelijk een punt. Maar dat ontwijk je nu.
pi_69654590
Daarnaast was er maar 1 aanleiding voor een note, en dat was mijn kuttopic. En ik had al 2 nieuwe voor deze gesloten werd.
pi_69654666
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:54 schreef Ascendancy het volgende:

Zie ook even hoe swarma mijn post ontduikt in dingen waarbij ik een punt heb. Het is namelijk niet echt wenselijk als ik verjaardagstopics ga openen. Zeker niet als we ervan uitgaan dat een mod als user geen status heeft boven de andere users. Wat ik eigenlijk behoorlijk logisch vind.
een mod verdient in die zin meer een verjaardagstopic dan een normale user, aangezien hij vrijwillig tijd in fok steekt natuurlijk
verder worden verjaardagstopic in klb voor zover ik gezien heb nooit gelijk opgeslot, maar pas na een aantal uur/ de volgende morgen (zoveel zijn er ook weer niet) en als jij graag een verjaardagstopic wil openen voor een user die je goed kent zal ik je zeker niet tegenhouden (heb er zelf ook wel eens een geopend)

[ Bericht 18% gewijzigd door swarmahoer op 03-06-2009 01:11:40 ]
swarma spam hoer
pi_69654703
Ik denk niet dat het stijl is om mijn Feedback topic, wat duidelijk bedoeld is voor FA's naar de KLB FB te halen, want aan jou mening heb ik nu weinig. Wij zijn het immers op dit moment niet eens. Daarnaast ging mijn klacht in eerste instantie om ondeugend en die zie ik hier nu niet.
Zullen we maar gewoon wachten tot reacties van admins, want verder komen we nu toch niet.
pi_69654731
ging vooral om t laatste stukje, aangezien het hier over die verjaardagstopics nog ging, dus vandaar de uitleg
swarma spam hoer
pi_69654787
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
ging vooral om t laatste stukje, aangezien het hier over die verjaardagstopics nog ging, dus vandaar de uitleg
Dat stond er net niet, maar oke
Nu maar wachten op FA's. Mits DD mijn topic niet verbaggert
pi_69654807
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 01:21 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat stond er net niet, maar oke
Nu maar wachten op FA's. Mits DD mijn topic niet verbaggert
dacht dat je aan de reactie kon zien dat die op t laatste deel was gericht, daarnaast werkt fok bijzonder slecht, dus ik moet al mn berichten 3x posten en editten ofzo voordat ze er goed staan
swarma spam hoer
pi_69654826
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 01:23 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

dacht dat je aan de reactie kon zien dat die op t laatste deel was gericht, daarnaast werkt fok bijzonder slecht, dus ik moet al mn berichten 3x posten en editten ofzo voordat ze er goed staan
Inderdaad. Mijn f5 knop is nog nooit zo populair geweest. En ik snap jou positie ook wel. En ik geef je daarin groot gelijk. Ik wil gewoon weten waarom er niet op mij gereageert kan worden, maar ik in plaats daarvan 2 onleesbare notes krijg. Die neem ik aan niet van jou waren.

Daarnaast is wat DD nu deed in de FB natuurlijk schandelijk voor de mods.
pi_69654867
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 01:24 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Inderdaad. Mijn f5 knop is nog nooit zo populair geweest. En ik snap jou positie ook wel. En ik geef je daarin groot gelijk. Ik wil gewoon weten waarom er niet op mij gereageert kan worden, maar ik in plaats daarvan 2 onleesbare notes krijg. Die neem ik aan niet van jou waren.

Daarnaast is wat DD nu deed in de FB natuurlijk schandelijk voor de mods.
je notes zijn mijn inziens best terecht, en daarbij, wat maak je je druk om notes als ze niet terecht zijn wordt er overheen gelezen mocht je een ban krijgen, en aangezien we van het goede van users uit gaan zal je die toch niet krijgen, dus maakt het niet uit
swarma spam hoer
pi_69654879
Het gaat niet over of ze terecht zijn. Dat kan ik immers niet beoordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')