Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
GATVERDAMME! Al weer een mod jarig! BIOGARDE GEFELICITEERD!
Mag deze dicht? Verjaardagstopic.
lees die fucking op (jij ook emimich) bemoei je niet met andermans opmerkingen of aanvragenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom wordt mijn post nou verwijderd? want het is een vergelijkbaar voorbeeld![]()
KLB is voor klachten en bio's verjaardag is geen klacht. Zo simpel is het. Meer iets voor GC
Dat is nog geen reden om de post te verwijderen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lees die fucking op (jij ook emimich) bemoei je niet met andermans opmerkingen of aanvragen
bio is mod hier op het subforum. logisch dat die niet in gc geopend wordt
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:32 schreef swarmahoer het volgende:
lees die fucking op (jij ook emimich) bemoei je niet met andermans opmerkingen of aanvragen
bio is mod hier op het subforum. logisch dat die niet in gc geopend wordt
Ik breng inhoudelijk een punt en dan wordt het weggemod omdat ik niet diegene ben die met de oorspronkelijke klacht kwam. Alsof alleen diegene die als eerste erover klaagt in het FB-topic erover in discussie mag treden met de mods.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Nikmans het volgende:
Hier kan je terecht voor:
- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
- Schouderklopjes
Kortom, als jij een serieus krietiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.
zie op, dat is het dus welquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om de post te verwijderen.
op degene die een vraag heeft ja, niet de bemoeials er omheenquote:In plaats van je mod-machten te gebruiken zou je ook inhoudelijk kunnen reageren.
blijkbaar is bio populair/gewaardeerdquote:Alsof in alle subforums voor iedere mod of bekende user een verjaardagstopic wordt geopend.
ik ken haar niet eens, en ze is van de prquote:Ik zie dit als enkel een verdediging van een mede-mod die het topic opent.
doe wat je niet laten kanquote:Ik snap best dat mijn post niet al te goed was. Maar durf dan inhoudelijk te reageren. Anders stuur ik dit morgen wel door naar de FA's, dan weten ze in ieder geval hoe ik er over denk.
selecitef quoten is ook een kunde, maar ok.. je had alsnog af kunnen wachten todat dit afgehandeld was en dan alsnog erop inspringen, mocht je het niet snappenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Ik breng inhoudelijk een punt en dan wordt het weggemod omdat ik niet diegene ben die met de oorspronkelijke klacht kwam. Alsof alleen diegene die als eerste erover klaagt in het FB-topic erover in discussie mag treden met de mods.![]()
Sterker nog, bovenstaande dikgedrukte stukjes geven al aan dat mijn post on-topic was en daardoor alleen al een meer dan uitstekende post was voor dit topic.
Ok, dus als ik het goed begrijp dan moet ik achteraan de rij aansluiten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
selecitef quoten is ook een kunde, maar ok.. je had alsnog af kunnen wachten todat dit afgehandeld was en dan alsnog erop inspringen, mocht je het niet snappen
1: Mijn post was wel degelijk duidelijk. Als je al geen metafoor kan begrijpen dan is je kennis van Nederlands dusdanig laag dat ik me afvraag wat je als mod doet in de KLB.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie op, dat is het dus wel
[..]
op degene die een vraag heeft ja, niet de bemoeials er omheen
[..]
blijkbaar is bio populair/gewaardeerd
[..]
ik ken haar niet eens, en ze is van de pr
[..]
doe wat je niet laten kan
als jij dat wil doen zal ik je niet tegenhouden, ik heb geen idee hoe in andere subfora over verjaardagstopics gedacht wordt, dat merk je wel bij het openen ervan...quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
3: Dus als ik van alle mods de verjaardag ga bijhouden, mag ik 50 topics per jaar maken voor verjaardagen? Dat lijkt me niet echt de bedoeling. En het idee van mods is zeker dat ze een lijn trekken, dus trek die lijn eenduidig.
de netiquette is om dit via pm of achter de schermen aan elkaar te laten weten (in geval van negatieve reacties) ik zie niet in waarom je zou ondersteunen als je t er niet mee eens bent, dan post je gewoon niets lijkt mequote:4: ik denk dat er wel zeker een policy binnen FOK! is dat staff elkaar moet ondersteunen(hoewel dit speculatie is)
een mod verdient in die zin meer een verjaardagstopic dan een normale user, aangezien hij vrijwillig tijd in fok steekt natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:54 schreef Ascendancy het volgende:
Zie ook even hoe swarma mijn post ontduikt in dingen waarbij ik een punt heb. Het is namelijk niet echt wenselijk als ik verjaardagstopics ga openen. Zeker niet als we ervan uitgaan dat een mod als user geen status heeft boven de andere users. Wat ik eigenlijk behoorlijk logisch vind.
Dat stond er net niet, maar okequote:Op woensdag 3 juni 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
ging vooral om t laatste stukje, aangezien het hier over die verjaardagstopics nog ging, dus vandaar de uitleg
dacht dat je aan de reactie kon zien dat die op t laatste deel was gericht, daarnaast werkt fok bijzonder slecht, dus ik moet al mn berichten 3x posten en editten ofzo voordat ze er goed staanquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat stond er net niet, maar oke
Nu maar wachten op FA's. Mits DD mijn topic niet verbaggert
Inderdaad. Mijn f5 knop is nog nooit zo populair geweest. En ik snap jou positie ook wel. En ik geef je daarin groot gelijk. Ik wil gewoon weten waarom er niet op mij gereageert kan worden, maar ik in plaats daarvan 2 onleesbare notes krijg. Die neem ik aan niet van jou waren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dacht dat je aan de reactie kon zien dat die op t laatste deel was gericht, daarnaast werkt fok bijzonder slecht, dus ik moet al mn berichten 3x posten en editten ofzo voordat ze er goed staan
je notes zijn mijn inziens best terecht, en daarbij, wat maak je je druk om notesquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn f5 knop is nog nooit zo populair geweest. En ik snap jou positie ook wel. En ik geef je daarin groot gelijk. Ik wil gewoon weten waarom er niet op mij gereageert kan worden, maar ik in plaats daarvan 2 onleesbare notes krijg. Die neem ik aan niet van jou waren.
Daarnaast is wat DD nu deed in de FB natuurlijk schandelijk voor de mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |