Loooooooop maar weeeeeeeeeeeeeeeer wegggggggggggggggggquote:Op zondag 24 mei 2009 21:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
danny heeft dat filmpje nog als het gelukt is
ben nu echt weg
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Loooooooop maar weeeeeeeeeeeeeeeer weggggggggggggggggg
quote:
het kan idd alle kanten opquote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef earthling39 het volgende:er verandert niets kan toch betekenen dat het gewoon verdergaat zoals het afgesproken was toch?
dat zou ietwat dom zijn aangezien hij er net vandaan komtquote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef Stefan het volgende:
Iteejer is nu even weg? Toch niet met zijn Susuki Swift naar de Bunker he?
Het toetje is de bunker 2,3,4 en 5,maar dat kan ie wel hebbenquote:
Meelwormen. Bart had nog een bakje over.quote:
Idd, na die caps gezien te hebben geloof ik wel in een betere samenwerkingquote:
a) Ondanks alles was het toch nog leuk, bedankt en tot ziens!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
zolang er geen officiėle mededeling is ben ik dat nog steeds hoor!
wie doet er mee, handjes omhoog![]()
![]()
![]()
bquote:Op zondag 24 mei 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
a) Ondanks alles was het toch nog leuk, bedankt en tot ziens!
b) We beginnen vol vertrouwen aan TBO II.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat betekent dat de samenwerking in stand blijft zoals met TBO 1
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Conclusie, FOK! blijft offi forum, er gaat weer 5000 in de pot en je blijft boze brieven sturen?
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Oftewel we gaan door. Op naar TBO 2 met FOK
I love positieve lichaamstaal.....quote:
een man van weinig woordenquote:
Volgens mij heeft hij duidelijk in de brief laten blijken dat hij de verbintenis heeft verbroken, ik hoop dat ik het mis heb hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef earthling39 het volgende:er verandert niets kan toch betekenen dat het gewoon verdergaat zoals het afgesproken was toch?
ook al was dat laatste dan vooral omdat wij de pan uit roelenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
Wel zullen er gewoon duidelijke afspraken worden gemaakt en ben ik overtuigd van een nog betere Bunker 2, met minder manipulaties, minder adhoc, meer duidelijkheid enzo. Heb wel gezegd het niet TE perfect te maken, want zonder een paar goeie rellen is er geen aarsch aan. Heb vaak gezanikt, in mijn ogen vaak terecht, maar uiteindelijk was the Bunker gewoon top natuurlijk.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
zolang er geen officiėle mededeling is ben ik dat nog steeds hoor!
wie doet er mee, handjes omhoog![]()
![]()
![]()
Dat had ik al in mn glazen bol gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
Wel zullen er gewoon duidelijke afspraken worden gemaakt en ben ik overtuigd van een nog betere Bunker 2, met minder manipulaties, minder adhoc, meer duidelijkheid enzo. Heb wel gezegd het niet TE perfect te maken, want zonder een paar goeie rellen is er geen aarsch aan. Heb vaak gezanikt, in mijn ogen vaak terecht, maar uiteindelijk was the Bunker gewoon top natuurlijk.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
Nou ja zeg. Top.quote:
geen idee. niet naar gevraagd.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Stefan het volgende:
Waar was Bart, opgesloten in de isoleercel gekleed in een legerpakje?
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Stefan het volgende:
Ja, dat is dan net iets té inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef Danny het volgende:
Overigens had van mij het geluid ook wel aangemogen hoor, maar met het oog op privacygevoelige info e.d. was dat geen optie. Wat ik ook weer kan begrijpen.
Overigens zaten we er al ruim een uur toen de stream pas aan ging...
Bedankt voor je inzet Danny.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef Danny het volgende:
Overigens had van mij het geluid ook wel aangemogen hoor, maar met het oog op privacygevoelige info e.d. was dat geen optie. Wat ik ook weer kan begrijpen.
Hebben jullie het nog over eventuele samenwerking met andere fora's gehad?Of is dat Privequote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef Danny het volgende:
Had het gemist, caps alleen gezien en zag er goed uit.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef Danny het volgende:
ja echt wel....maar dan of in augustus en anders oktoberquote:
Eens we moet wel wat te zeiken hebben dat geeft de jus toch aan zo'n programmaquote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
Je hebt idd vaak gezanikt, soms terecht maar soms ook niet. Die mannen hebben met hun hele ziel en zaligheid geprobeerd iets neer te zetten. Dat kan niet perfekt zijn de eerste keer. Bij deze gefeliciteerd en als er weer eens wat is, handel het, als het kan, wat meer achter schermen af.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
Dus toen was HET echte gesprek al geweest en toen de stream aanging ging het over koetjes en kalfjes?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef Danny het volgende:
Ik heb alles gemist... leuk hoor effe melden van te voren..quote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat is dan net iets té inderdaad.
Ah, dus het verhitte begin hebben we gemist.
Klasse denny en soms zaniken hoor er bij houd het spannendquote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
zo verhit was het allemaal niet hoor. nogmaals; ik heb nooit een probleem (gehad) met wie dan ook daar. En andersom is dat volgens mij net zo (hoewel ik daar bij Huub en Bart nog over twijfelquote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat is dan net iets té inderdaad.
Ah, dus het verhitte begin hebben we gemist.
Wat wil je in de 4 tussenliggende maanden gaan besprekenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, het heeft dus geen zin om het subforum dan eerst nog te sluiten, toch?
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
3 toch, juni, juli en augustus. En wat ik wil bespreken, de aanmeldingen, een eerste selectie maken, de kandidaten voor de 2e ronde selecteren etc etc.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat wil je in de 4 tussenliggende maanden gaan bespreken?
Er komt een warning system waarbij we met een druk op de knop de sirene op de redactie kunnen laten afgaan als er een (al dan niet door mij gestartte) rel op komst of gaande is zodat ze direct in actie kunnen komenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Je hebt idd vaak gezanikt, soms terecht maar soms ook niet. Die mannen hebben met hun hele ziel en zaligheid geprobeerd iets neer te zetten. Dat kan niet perfekt zijn de eerste keer. Bij deze gefeliciteerd en als er weer eens wat is, handel het, als het kan, wat meer achter schermen af.
Nabeschouwing en voorbeschouwing , duhquote:Op zondag 24 mei 2009 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat wil je in de 4 tussenliggende maanden gaan bespreken?
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Stefan het volgende:
Ik geef je veel felicitaties aan jouw adres,zoiets?quote:
Moet er wel een kickoff komen bij TBO2? Leuker lijkt me een pre-reality van de selectie waarbij de kijker zn groep mag samenstellen. Geen celebs deze keer maar gewoon lekker meteen de bunker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |