Lekker hè, ik heb vandaag ook bijna de hele dag de zonnebril op gehadquote:
Ik ook, over een braderie geslenterd, pijn in mijn voeten, iedereen verbrand maar voor de rest is alles goedquote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker hè, ik heb vandaag ook bijna de hele dag de zonnebril op gehad
ik doe altijd zonder zonnebril zonnenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker hè, ik heb vandaag ook bijna de hele dag de zonnebril op gehad
Is ook wel beter als je er echt voor gaat liggen.quote:
psiessssquote:Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is ook wel beter als je er echt voor gaat liggen.
Rare witte kringen rond je ogen![]()
Hier nog eenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind het allemaal best, heb me toch weer kostelijk vermaakt hier na weer wat activiteit op de stream
transparantheid, zenders, streams, vergadering, geluid, Bart, uuuuhhmmm meer?quote:
idd jij de streams wij het geluidquote:Op zondag 24 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
Hoi. wat heb ik gemist??
En toen begon Danny licht te gevenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
ahja.
ik heb marielin aan de foon gehad(kreeg 'm opeens in m'n klauwen geduwd door Bram
)
en wat zei ze?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
ahja.
ik heb marielin aan de foon gehad(kreeg 'm opeens in m'n klauwen geduwd door Bram
)
ik haat foon.quote:
Vertel nou.Gaat bunker 2 isw met FOK ? En geen nee als antwoordquote:Op zondag 24 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
ahja.
)
vertel ook wat er in de buker is gebeurt wij moesten hier het met lip lezen zien te doenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
ahja.
)
Ze bietste om een peuk?quote:
wat ik al zei; er verandert na dit gesprek helemaal niets...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef bamby het volgende:
[..]
vertel ook wat er in de buker is gebeurt wij moesten hier het met lip lezen zien te doen
Dus niet TBO2 in swm Fok!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
wat ik al zei; er verandert na dit gesprek helemaal niets...
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat betekent dat de samenwerking in stand blijft zoals met TBO 1quote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Conclusie, FOK! blijft offi forum, er gaat weer 5000 in de pot en je blijft boze brieven sturen?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Oftewel we gaan door. Op naar TBO 2 met FOKquote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Conclusie, FOK! blijft offi forum, er gaat weer 5000 in de pot en je blijft boze brieven sturen?
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat betekent dat de samenwerking in stand blijft zoals met TBO 1
daar denk ik ook aanquote:Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Conclusie, FOK! blijft offi forum, er gaat weer 5000 in de pot en je blijft boze brieven sturen?
quote:
Thanks voor de snelle input!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |