Neuh. Ik heb niets met onweer. Niet bang, of zo maar om nu te zeggen joepiquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach een onweersbuitje op zijn tijd is prima
Ja, dan kan het bloedheet zijn zonder dat het heet aanvoelt.. ook niet slecht.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, jij bent wat meer gewend
Ik kan er op zich goed tegen, maar liever die andere warmte ( a la Egypte ). Luchtvochtigheid van <5%
Absoluutquote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef Pheno het volgende:
liever die andere warmte ( a la Egypte ). Luchtvochtigheid van <5%
Ik zou oppassen met raiders.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vroeg bij de AH aan een negerin of er nog Negerzoenen waren, pakte me zowat op m'n bek. Weet ik het dat die dingen tegenwoordig anders heten enzo..
Fha! *rode loper doet uitleggen*quote:
Naja, het lijkt me zo suf om in een willekeurige strandtent te gaan zitten met je laptop, het lijkt me dat de ene tent zich daar beter voor leent dan een andere... (bovendien moet ik een stopcontact hebben dan, aangezien mijn accu het niet meer doetquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Strandtenten met terras en tafels genoeg. Of bedoelde je dat niet?
Ik heb astma, als ik met dit weer een trap oploop zou ik veel geld kunnen verdienen bij een 0900-lijnquote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Absoluutik kan dus echt niet tegen dat benauwde gedoe hier
Herkenbaarquote:Op maandag 25 mei 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb astma, als ik met dit weer een trap oploop zou ik veel geld kunnen verdienen bij een 0900-lijn
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Herkenbaar
En ja het gaat wel okeDruk met studeren, dus ik heb helaas ook niet kunnen genieten van het prachtige weer vandaag
Hoe is het met jou?
De meeste mensen die in de super werken kijken je wellicht als een jostie met een extra handicap aan.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef Pheno het volgende:
Ik noem die dingen nog steeds zo, briljante reacties krijg je
en als lunch kregen ze verguld plankton te eten..quote:Op maandag 25 mei 2009 16:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, even paella maken. Jumbo garnalen(voor fucking 10 euro, ze zullen wel goud hebben gescheten).
gratis bellen ftwquote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ook druk aan de studie, ben er vandaag zelfs op mijn vrije dag voor naar mijn werk gekomen.. (omdat ik daar wel gratis kan bellen) dus heb ook niet kunnen genieten van het weer, maar onze tijd komt nog wel
Al betere vooruitzichten met je studie? Al een reactie op je brief?
Die kans is groot, aangezien het gros daar hooguit 16 jaar oud is...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De meeste mensen die in de super werken kijken je wellicht als een jostie met een extra handicap aan.
Daar hebben ze hier sowieso een handje vanquote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De meeste mensen die in de super werken kijken je wellicht als een jostie met een extra handicap aan.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar hebben ze hier sowieso een handje vanVraag ik waar de dipsaus staat, krijg ik eerst zo'n blik, daarna word ik de hele winkel doorgestuurd, toen werden er nog 5 collega's bijgehaald en uiteindelijk was de conclusie dat ze het niet wisten
Klinkt bekend.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar hebben ze hier sowieso een handje vanVraag ik waar de dipsaus staat, krijg ik eerst zo'n blik, daarna word ik de hele winkel doorgestuurd, toen werden er nog 5 collega's bijgehaald en uiteindelijk was de conclusie dat ze het niet wisten
Sowieso sport kijken, brrrr.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vind het eng om de Giro te kijken, supersmalle weggetjes, overal auto's die er niet hadden moeten zijn, slechte wegen.. brr....
Volgens mijn moeder is dat juist de charme er vanquote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vind het eng om de Giro te kijken, supersmalle weggetjes, overal auto's die er niet hadden moeten zijn, slechte wegen.. brr....
En af en toe kiepert er een het ravijn in.. de charme!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder is dat juist de charme er vanvolgens mij is mijn mama gewoon knettergek
"Dat houdt ze alert! "quote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En af en toe kiepert er een het ravijn in.. de charme!
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
"Dat houdt ze alert! "
echt.. die klap van de molen is genetisch bij ons
Preciesquote:Op maandag 25 mei 2009 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
gratis bellen ftw![]()
nee nog geen reactie op de brief. duurt denk ik ook nog wel even
Hhaha behoorlijk jaquote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]totdat ze buiten bewustzijn raken dan toch
Flinke molen moet dat geweest zijn
Nouja, ik moet het weten voor volgend jaar anders kan ik geen boeken kopenquote:
Dat is zo! Succes!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja, ik moet het weten voor volgend jaar anders kan ik geen boeken kopenmaar verder.. ach ik kan er nou toch niks meer aan doen .
dankjequote:Op maandag 25 mei 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is zo! Succes!
Ik ga lekker uit eten..
Nietquote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah, het enige wat ik kijk is naakt-tennissen, maar dat is niet zo vaak op tv.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |