Maakt niks uit. Rus is ook lekker om naar te kijken.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Trouwens, veel mensen hier zitten steeds te zeuren op de NOS, maar dat vind ik nogal overtrokken.
Neem nou het commentaar van de wedstrijd van Rus, dat is al veel beter dan normaal
Er moet wat te zeiken zijnquote:
Klopt, het spel van Rus is wel goed namelijkquote:
Niet meer.quote:
quote:
Dat kan zomaar ook een overwinning worden, iig een makkelijkere tegenstander dan Kanepi denk ik (op papier dan).quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef TheArt het volgende:
Nu tegen Shvedova, waarschijnlijk. Die heeft nog 3 punten nodig tegen Kanepi.
Da's een verrassingquote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef TheArt het volgende:
Kanepi ? Die Estische die vorig jaar in de kwartfinale van RG kwam of zoiets ?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef TheArt het volgende:
Bedankt, dacht ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:39 schreef Timm-E het volgende:
6-1 6-1![]()
En meer dan een lachje kan er niet vanaf.
Nu Murray trouwens op Eurosport.
Jep, die Kanepi, maar die was licht geblesseerd en compleet uit vorm.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Kanepi ? Die Estische die vorig jaar in de kwartfinale van RG kwam of zoiets ?
Bedankt, hè!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie het had gemist, de OOP voor morgen is uit: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule7.html
Dit is het programma op Court Philippe Chatrier:
Women's Singles - 1st Rnd.
Dinara Safina (RUS)[1] v. Anne Keothavong (GBR)
followed by
2 Men's Singles - 1st Rnd.
Rafael Nadal (ESP)[1] v. Marcos Daniel (BRA)
3 Men's Singles - 1st Rnd.
Alberto Martin (ESP) v. Roger Federer (SUI)[2]
4 Women's Singles - 1st Rnd.
Marion Bartoli (FRA)[13] v. Pauline Parmentier (FRA)
Wat een feest.
Vind ik niet zo raar. Haar tegenstandster was deze keer bijzonder slecht. Soms gaf Rus ze op een presenteerblaadje en nog maakte die francaise het dan niet af.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:39 schreef Timm-E het volgende:
6-1 6-1![]()
En meer dan een lachje kan er niet vanaf.
Nu Murray trouwens op Eurosport.
Graag gedaan.quote:
Heeft daar niets mee te maken. Aran is gewoon niet zo uitbundig. Dat kan jammer zijn, maar aan de andere kant doet het haar ook niets als het iets minder gaat. Daar zet ze zich ook heel snel overheen.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar. Haar tegenstandster was deze keer bijzonder slecht. Soms gaf Rus ze op een presenteerblaadje en nog maakte die francaise het dan niet af.
Maar goed, je moet het wel even doen natuurlijk. Leek totaal geen zenuwen te hebben
Wil wel zien wat er gebeurd als ze een top 20-speelster verslaat, als dat nog eens gaat gebeuren. Als er dan nog geen glimlach vanaf kan...quote:
Je kent haar persoonlijk?quote:Aran is gewoon niet zo uitbundig.
Zoals ik in mijn post al aan geef zie ik dat totaal niet als 'jammer'. Lijkt me mentaal gezien een stuk stabieler dan Krajicek op het oog (en ja, ik heb Rus al vaker zien spelen).quote:Dat kan jammer zijn, maar aan de andere kant doet het haar ook niets als het iets minder gaat. Daar zet ze zich ook heel snel overheen.
Nee, ik ken haar niet persoonlijk, maar heb haar al wel vrij vaak zien spelen. En met 'niet uitbundig' bedoel ik niet uitbundig op de baan. Of dat in haar persoonlijke leven ook zo is, heb ik natuurlijk geen weet van.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wil wel zien wat er gebeurd als ze een top 20-speelster verslaat, als dat nog eens gaat gebeuren. Als er dan nog geen glimlach vanaf kan...
[..]
Je kent haar persoonlijk?
[..]
Zoals ik in mijn post al aan geef zie ik dat totaal niet als 'jammer'. Lijkt me mentaal gezien een stuk stabieler dan Krajicek op het oog (en ja, ik heb Rus al vaker zien spelen).
160 (60 voor kwalies en 100 voor eerste ronde). Daarmee komt ze virtueel op plaats 105.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel punten scoort Rus hier eigenlijk mee, inclusief kwalificatierondjes?
Dat schiet lekker op... komt ze in ieder geval in de kleinere WTA-toernooien binnen en is ze in challengers lekker hoog geplaatst!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
160 (60 voor kwalies en 100 voor eerste ronde). Daarmee komt ze virtueel op plaats 105.
Ik denk het niet, misschien moet je ze even mailenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer dat Sport1 RG niet op meerdere kanalen tegelijk uitzendt. Heeft iemand toevallig gehoord of ze dat later in het toernooi gaan doen?
Wat is die Shvedova voor een speelster? Daar weet jij vast meer vanquote:Op zondag 24 mei 2009 18:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
GSM Shvedova, nota bene ook een qualifier.
Is tennis niet te elitair?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wil wel zien wat er gebeurd als ze een top 20-speelster verslaat, als dat nog eens gaat gebeuren. Als er dan nog geen glimlach vanaf kan...
[..]
Je kent haar persoonlijk?
[..]
Zoals ik in mijn post al aan geef zie ik dat totaal niet als 'jammer'. Lijkt me mentaal gezien een stuk stabieler dan Krajicek op het oog (en ja, ik heb Rus al vaker zien spelen).
Tsja, nobele onbekende wil ik niet zeggen, maar super veel weet ik ook niet van haar. Ze is 21, komt uit voor Kazachstan, speelt het liefst op snelle ondergronden en is dit jaar niet al te best bezig. Ze verloor vorige week nota bene nog in de kwalificaties van Straatsburg van Astrid Besser in twee setsquote:Op zondag 24 mei 2009 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat is die Shvedova voor een speelster? Daar weet jij vast meer van
Elke sport is op het begin elitairquote:
Thanks voor de infoquote:Op zondag 24 mei 2009 19:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, nobele onbekende wil ik niet zeggen, maar super veel weet ik ook niet van haar. Ze is 21, komt uit voor Kazachstan, speelt het liefst op snelle ondergronden en is dit jaar niet al te best bezig. Ze verloor vorige week nota bene nog in de kwalificaties van Straatsburg van Astrid Besser in twee setsWel de tweede ronde in Rome gehaald vanuit de kwalificaties met winstpartijen op Dentoni (die Italiaanse is ook qualifier hier op RG en is aardig goed bezig), Vaidisova en in de eerste ronde op Stosur, om vervolgens te verliezen van Pennetta in drie sets.
We kunnen haar dus wel omschrijven als extreem wisselvallig.
Die cijfers kloppen volgens mij voor geen meter, alleen de aces (en DF misschien). Tot nu toe hebben de meesten bizar veel winners en het aantal UE is bij de twee spelers wel erg vaak gelijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
Simon en Odesnik hebben op dit moment allebei al 53 UE's gemaakt.
Thx too !quote:Op zondag 24 mei 2009 19:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, nobele onbekende wil ik niet zeggen, maar super veel weet ik ook niet van haar. Ze is 21, komt uit voor Kazachstan, speelt het liefst op snelle ondergronden en is dit jaar niet al te best bezig. Ze verloor vorige week nota bene nog in de kwalificaties van Straatsburg van Astrid Besser in twee setsWel de tweede ronde in Rome gehaald vanuit de kwalificaties met winstpartijen op Dentoni (die Italiaanse is ook qualifier hier op RG en is aardig goed bezig), Vaidisova en in de eerste ronde op Stosur, om vervolgens te verliezen van Pennetta in drie sets.
We kunnen haar dus wel omschrijven als extreem wisselvallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |