Leraar verslaat de leerlingquote:Op zondag 24 mei 2009 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik was gewoon even sportnieuws aan het lezen en mis daardoor de drie-op-een-rij-LaPo-ninja.
En ik had al zo'n leuke TT bedacht.
Je hebt nog veel te leren, beste leerlingquote:
laserenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu even scheren, die stomme haartjes groeien veels te snel.
Cali, kan je daar niet eens iets op vinden?
Kan Cali ondertussen verder aan haar verslag.
Ik had er hiervoor wel twee op een rij, vond ik op zich niet slecht. Maar wanneer je weer terug in Nederland bent, kunnen we de leersessies weer voortzetten.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren, beste leerling
whehequote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er hiervoor wel twee op een rij, vond ik op zich niet slecht. Maar wanneer je weer terug in Nederland bent, kunnen we de leersessies weer voortzetten.
Ik leer het nog wel eens. Maar kan het ook alleen in het weekend voor elkaar krijgen.quote:
Mental imagequote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er hiervoor wel twee op een rij, vond ik op zich niet slecht. Maar wanneer je weer terug in Nederland bent, kunnen we de leersessies weer voortzetten.
Ronde van italie. Bertagnolli heeft gewonnen na een blunder van Carvelo.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En hoe was het, Marije? En welke ronde/wedstrijd?
En zit Menchov nog in het roze?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ronde van italie. Bertagnolli heeft gewonnen na een blunder van Carvelo.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zit Menchov nog in het roze?
mooi zoquote:
Babi pangang met rijstquote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ga je koken/maken Bootje?
Wat moet je nog doen Daph?
thnxquote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:
General classification after stage 15
1 Denis Menchov (Rus) Rabobank 62.54.23
2 Danilo Di Luca (Ita) LPR Brakes - Farnese Vini 0.34
3 Levi Leipheimer (USA) Astana 0.43
4 Franco Pellizotti (Ita) Liquigas 2.00
5 Carlos Sastre (Spa) Cervelo Test Team 2.52
6 Ivan Basso (Ita) Liquigas 3.03
7 Michael Rogers (Aus) Team Columbia - Highroad 3.05
8 Marzio Bruseghin (Ita) Lampre - N.G.C. 5.26
9 David Arroyo (Spa) Caisse d'Epargne 6.01
10 Thomas Lövkvist (Swe) Team Columbia - Highroad 6.26
Volgende week zondag is de laatste etappe. Dinsdag hebben ze de laatste rustdag.
Ben je al thuis?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:30 schreef Daph_ het volgende:
Er gebeurt teveel buiten, ik kan me niet concentreren
Het klinkt volkomen logisch!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef Californium het volgende:
Zo! Koeler staat aan... gel zit erin...buffer zit erincomputer afsluiten en grote kans dat de koeler wel een paar graadjes is gezakt en dan kan de gel aan en ik kan naar huis
laters mensen
* Bootje84 pakt zilverwaterquote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef Californium het volgende:
Zo! Koeler staat aan... gel zit erin...buffer zit erincomputer afsluiten en grote kans dat de koeler wel een paar graadjes is gezakt en dan kan de gel aan en ik kan naar huis
laters mensen
Nee, ze is níet thuisquote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het klinkt volkomen logisch!![]()
Wel thuis
Jij moest toch werken? Of haal ik je door elkaar met Cali?quote:
Hehe, jij gaat je broer achterna?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef eer-ik het volgende:
Wel vermaakt en ik weet wat ik ga doen.
Zaterdag a.s. opendag bij NLS
Ik moest aan de slag voor mijn scriptie, maar ik ga toch niet op zondag op kantoor zitten?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij moest toch werken? Of haal ik je door elkaar met Cali?
Ja, dat dus. Ik bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moest aan de slag voor mijn scriptie, maar ik ga toch niet op zondag op kantoor zitten?Volgens mij moest Cali inderdaad wel werken
Ik zie zoveel dingen die boeiender zijn dan mijn scriptieVreselijk.
yup.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, jij gaat je broer achterna?
Netjes, we hebben het er wel over als je weer in Nederland bent.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
yup.
ik had het stiekem al een beetje in gedachten maar ben verkocht daar.
is goed man!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes, we hebben het er wel over als je weer in Nederland bent.
quote:
Ben ik niet boeiend dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al een administratiesheet ingevuld (waarin mijn vermoedens nogal werden bevestigd dat ik véél te veel geld heb uitgegeven), een boekenlijst gemaakt (welke boeken heb ik, heb ik ze al gelezen, enz. ) en een checklist gemaakt voor mijn arbeidsvoorwaardengesprek (ook al heb ik nog een gesprek met een ander kantoor eerst)
.
*zucht*
Pff, lekker verhaal dan.. Heb je een leuk verhaal, ben je niet boeiend. Tja, dan niet hoorquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pff, lekker verhaal dan.. Heb je een leuk verhaal, ben je niet boeiend. Tja, dan niet hoor![]()
Ik was toch niet boeiend?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
Is er iets dat je met ons (mij?) wilt delen Bootje?
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]<<<----
Ik heb al een administratiesheet ingevuld (waarin mijn vermoedens nogal werden bevestigd dat ik véél te veel geld heb uitgegeven), een boekenlijst gemaakt (welke boeken heb ik, heb ik ze al gelezen, enz. ) en een checklist gemaakt voor mijn arbeidsvoorwaardengesprek (ook al heb ik nog een gesprek met een ander kantoor eerst)
.
*zucht*
Opzich is het makkelijk te vinden als je een beetje research doet naar mn Posthistory etc.. Ik houd het even spannend, kijken of jullie CSI-ready zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat zegt niet dat ik je niet boeiend vind
Ga je het nog vertellen of niet?
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Opzich is het makkelijk te vinden als je een beetje research doet naar mn Posthistory etc.. Ik houd het even spannend, kijken of jullie CSI-ready zijn
quote:
Warm.. Warm...quote:
Als je het niet wil vertellen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Opzich is het makkelijk te vinden als je een beetje research doet naar mn Posthistory etc.. Ik houd het even spannend, kijken of jullie CSI-ready zijn
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je het niet wil vertellen.
Ik wil jullie even testen, hoe hoog jullie Sherlock-gehalte isquote:
Mijn wekker gaat dan ook weerquote:Op zondag 24 mei 2009 22:03 schreef Daph_ het volgende:
Anyway, ik duik mijn bed in. De wekker gaat morgen weer om 06.00
Fijne avond
Geen zin om te gaan zoeken.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jullie even testen, hoe hoog jullie Sherlock-gehalte is
Een kijkje in R&P (R&L) is al voldoende.. zoeken naar een topic met een slotje met 5 pagina's aan posts (à 50 posts per pagina)quote:
Je bent er bijna! stel me niet teleur!!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:03 schreef Daph_ het volgende:
Anyway, ik duik mijn bed in. De wekker gaat morgen weer om 06.00
Fijne avond
zijn 250 posts die ik dien te lezen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een kijkje in R&P (R&L) is al voldoende.. zoeken naar een topic met een slotje met 5 pagina's aan posts (à 50 posts per pagina)
Nee, alleen de LaPo. Sorry, was onduidelijk..quote:Op zondag 24 mei 2009 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zijn 250 posts die ik dien te lezen.
Ik pas met een dokter.. Ze wilde geen doktertje spelen (nee, grapje... Ze wilde me niet meer na 10 minutenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Via paiq in gesprek met een meisje die ook bedrijfseconomie studeert, wat ik dus ook gedaan heb
Moet ik ook doen, maar komt er nooit vanquote:Op zondag 24 mei 2009 22:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, maar wat lichaamsbeweging is nooit weg he
Take me out ding?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een kijkje in R&P (R&L) is al voldoende.. zoeken naar een topic met een slotje met 5 pagina's aan posts (à 50 posts per pagina)
Ik chat met een match van me. Dus dat gaat sowieso doorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik pas met een dokter.. Ze wilde geen doktertje spelen (nee, grapje... Ze wilde me niet meer na 10 minuten)
Warmerquote:
OKe...... interessant.....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, alleen de LaPo. Sorry, was onduidelijk..
Iedere dag is wel heel actief hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, maar komt er nooit van![]()
Maar in de vakantie is het de bedoeling iedere dag te gaan fietsen
Misschien is het leuk om in het TMO-topic te vermelden dat er toch een relatie uit voort is gekomen. Bootje84 en ik hebben elkaar gevonden.quote:
Kinky. Sorry, flauwquote:Op zondag 24 mei 2009 22:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Iedere dag is wel heel actief hoor![]()
Ik doe het samen met een vriendin
Good Going Sherlockquote:Op zondag 24 mei 2009 22:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om in het TMO-topic te vermelden dat er toch een relatie uit voort is gekomen. Bootje84 en ik hebben elkaar gevonden.
Bootje84 stapte van zijn schip, doorkruisde Nederland, ontmoette L.no en maakte een romantische boswandeling waar de vonk oversprong.
Hierdoor willen wij een bedankje geven aan de mensen die dit hebben opgericht.
Groetjes van L.no en Bootje84
Bijna dagelijks danquote:
Die heb ik nietquote:Ik doe het samen met een vriendin
Luctor en Daph_ faalde enigszins..quote:
Geen idee wat je op een camping moetquote:Op zondag 24 mei 2009 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bijna dagelijks danMaar wat moet je anders op de camping?
[..]
Die heb ik niet
24!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:16 schreef Californium het volgende:
Ik vind het leuk voor je bootje
Maar bootje is 25 he? hmmz
faalde ik? Ik heb niet eens een poging gedaan.quote:
Daarom!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
faalde ik? Ik heb niet eens een poging gedaan.
Maar hoe oud is zij dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
24!
Ja, klinkt extreem, maar valt reuze mee. Ik gedraag me soms als 20 jarige
Verder is zij totaal niet zo een giebel ofzo, als een puber..
Ze wordt in oktober 18..quote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe oud is zij dan?
En ik ben blij voor je.
whehehe.... sorry 24quote:Op zondag 24 mei 2009 22:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
24!
Ja, klinkt extreem, maar valt reuze mee. Ik gedraag me soms als 20 jarige
Verder is zij totaal niet zo een giebel ofzo, als een puber..
7quote:
Tja, de afstand is eerder een probleem dan de leeftijd gok ikquote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
whehehe.... sorry 24om het leeftijdsverschil te verbergen
En verder vind ik het leuk voor je hoor! echt... Begrijp me niet verkeerd... maar ik zet altijd wel vraagtekens bij hoelang relaties duren van mensen van jullie leeftijd... Ik bedoel 17 is erg jong
Maar het kan altijd lukken hoorniet dat je het beledigend opvat
![]()
Vind het leukk voor je
6 jaar en 9 maandenquote:
haha... Als je maar gelukkig bentquote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, de afstand is eerder een probleem dan de leeftijd gok ik
Maar goed, i iz happy sailor
6 jaar en nog watquote:
jij wordt 25 in...juli...quote:
Die regel gaat pas op als beiden volwassen zijn... dus 20 of hoger... daar onder is het afhankleijk per persoonquote:
ehm... hoe oud ben je?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 jaar en nog wat![]()
Hoeveel schelen wij?
Ik ben 17, bijna 18 & heb al ruim 17 maanden een relatie met iemand van 23quote:Op zondag 24 mei 2009 22:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Die regel gaat pas op als beiden volwassen zijn... dus 20 of hoger... daar onder is het afhankleijk per persoon
Ook goed.. Het is weekend, ben niet zo scherpquote:Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
jij wordt 25 in...juli...25-17 = 7 en 3 maanden
precies, en het veranderd ook nog jaarlijks.quote:
Ja.... Ik wil wat zeggen maar ik doe het niet... beloftes enzoquote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben 17, bijna 18 & heb al ruim 17 maanden een relatie met iemand van 23
Ahaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja.... Ik wil wat zeggen maar ik doe het niet... beloftes enzo
Iddquote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies, en het veranderd ook nog jaarlijks.
precies even oud als Hou (in dagen)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies even oud als Hou (in dagen)ah.... 4 jaartjes.... of 3 en een halfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
whehequote:Op zondag 24 mei 2009 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
Lol..
Zoek ik op pedopas bij Google..
1e hit
[ afbeelding ]
Zie ook de naam zeg maar...quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
Lol..
Zoek ik op pedopas bij Google..
1e hit
[ afbeelding ]
Slaap lekker Sherlock!quote:
en en en? msnadres gescoord?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
paiq-chatsessie is weer voorbij. Nu naar bed![]()
Hoe oud ben jij dan? en welke maand geboren enzo?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ah.... 4 jaartjes.... of 3 en een half
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? en welke maand geboren enzo?20 en oktoberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij februari toch?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
nog niet, heb wel al haar foto's gezien en ze sloot af met: spreek je xxxquote:
quote:
uploadenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog niet, heb wel al haar foto's gezien en ze sloot af met: spreek je xxx
dus een volgende keer zit er wel in denk ik.
Jij blijft mijn nummer één hoorquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij blijft mijn nummer één hoor![]()
En moet je ook maar met haar in contact komen via paiq
Ik hoop dat dat niet op het eerste slaat..quote:
ik wilde picsquote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet op het eerste slaat..
quote:
Slaap lekker krullenbolquote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik had hier volgens mij al gezegd dat ik naar bed ging.
quote:
quote:
Jup, en niet zo'n klein beetje.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Alles goed? Je vind ons tommeke nog steeds
?
Ik heb nu 25 chicksquote:
das mooiquote:
Oke kwijlquote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb nu 25 chicks
(24 kuikentjes en 1 heeeel lief meisje)
Tja, je ben te laat. Sucks to be youquote:Op zondag 24 mei 2009 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke kwijlik ga wel even wat anders doen ofzo
Of wacht
Al die concurrentie.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb nu 25 chicks
(24 kuikentjes en 1 heeeel lief meisje)
Hosti! KOM KLEF DOEN NUquote:
Kuikentjes hebben een zacht fluffyhuidje....quote:
we moeten klef doen want zij doen het ookquote:
Ik versla ze wel met mijn charmes(quote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Kuikentjes hebben een zacht fluffyhuidje....dat kun je nooit verslaan
Ah zo, wanneer mag ik je weer eens helemaal uitwonen, laatste keer was namelijk wel aardig maar ik heb nieuwe shit gezien op het internetquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef Californium het volgende:
[..]
we moeten klef doen want zij doen het ook![]()
En scherpe nageltjesquote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah zo, wanneer mag ik je weer eens helemaal uitwonen, laatste keer was namelijk wel aardig maar ik heb nieuwe shit gezien op het internet
quote:
maar dat heeft die andere chick van je vast ookquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah zo, wanneer mag ik je weer eens helemaal uitwonen, laatste keer was namelijk wel aardig maar ik heb nieuwe shit gezien op het internet
Tuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice babequote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Tuurlijkik heb gister ook weer wat leuks gekeken
Ik heb ook wel weer wat creatieve dingen
Die onder andere te maken hebben met bierflesjes
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
nietquote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice babe
(en als er geen bier in zit hoeven die bierfelsjes niet meer)
Ligt eraan of ik drukke dingen moet doen de week ernaquote:
See editquote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik drukke dingen moet doen de week erna
je wilt niet met ons delen dat ze een bierflesje in je aars heeft gestokenquote:
Wij hadden een hogere moeilijkheidsgraad.. Een fles Malibu..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Californium het volgende:
[..]
je wilt niet met ons delen dat ze een bierflesje in je aars heeft gestoken
Owquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wij hadden een hogere moeilijkheidsgraad.. Een fles Malibu..
Kut,quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kut,
Zit ik net dat te vertellen van die fles Malibu
* raakt geinteresseerdquote:Op zondag 24 mei 2009 23:09 schreef L.no het volgende:
[..]
!
Gelukkig heb je ze niet verteld over de rest.
Sorry, heb op mijn toekomstige zeemansgraf gezworen de kinky verhalen geheim te houden.. Misschien kan je L.no lief aankijken?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Californium het volgende:
[..]
* raakt geinteresseerd
Booooootjeeee![]()
wil jij lieve cali nog wat anders vertellen
![]()
he?
Amateurs, dat zijn hetquote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Californium het volgende:
[..]
* raakt geinteresseerd
Booooootjeeee![]()
wil jij lieve cali nog wat anders vertellen
![]()
he?
L.no * kijkt onschuldigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sorry, heb op mijn toekomstige zeemansgraf gezworen de kinky verhalen geheim te houden.. Misschien kan je L.no lief aankijken?
idd.... die 2 jaar van ons kunnen ze niet beatenquote:
Ik denk dat het iets té kinky is om het te vertellen.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef Californium het volgende:
[..]
L.no * kijkt onschuldig
willll Jij soms wat dingen delen met Lieve Cali![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets té kinky is om het te vertellen.
Pff, wat een amateurs.. Als je een fles Malibu al kinky vindt..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent 17, en dan te kinky om voor mij en Cali te horen?? Wij hebben alles van Anaalplug tot Zwarte Herder geprobeerdquote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Zegt de American Challenge je iets?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent 17, en dan te kinky om voor mij en Cali te horen?? Wij hebben alles van Anaalplug tot Zwarte Herder geprobeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Leeftijd maakt echt niet uit als je met Bootje omgaat.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent 17, en dan te kinky om voor mij en Cali te horen?? Wij hebben alles van Anaalplug tot Zwarte Herder geprobeerd
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zegt de American Challenge je iets?Schat, wat doe je?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
nee, of moet ik zeggen dat ik me daar nooit in heb verdiept.quote:
quote:
Neequote:Op maandag 25 mei 2009 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
De tering. Ben gaar. Ging te laat slapen
Iedereen beetje heppie?
Wat is er lieverd?quote:
Ik ben sinds 3:00 phoenix tijd wakkerquote:Op maandag 25 mei 2009 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
De tering. Ben gaar. Ging te laat slapen
Iedereen beetje heppie?
Dat doe je zelfquote:Op maandag 25 mei 2009 09:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben sinds 3:00 phoenix tijd wakker
Da's toch al gauw zo'n 14 uur geleden, en moet nog een uur of 13 wakker blijven
Dan valt het vandaag nog mee met 30. Morgen wordt het alweer 16quote:Op maandag 25 mei 2009 09:07 schreef eer-ik het volgende:
Hoi.
Weer in NL.
Wel zon, toch koud.
Ik ben toch 40 graden gewend
Scriptie moet af. Begeleider blijkt de hele dag naar Apeldoorn te zijn. Morgen heeft hij direct na de afspraak met mijn begeleidster een andere afspraak (in Leiden) gepland. Terwijl ik het expres zo gepland had dat het niet uitmaakte als het wat uitliep. Nu wel dusquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, ik wist dat ik op je kon rekenen
ik vind het een kutland.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan valt het vandaag nog mee met 30. Morgen wordt het alweer 16
hoe was het trouwens?
Het was meer omdat ik geen ander vervoer had, ik regen liever niet nat namelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
je bent ook met de motor weggeweest?waarheen?
Dus een cultuur waarbij iedereen op eieren loopt? Nou, lijkt me inderdaad ook geen fuck aan. Dan ga ik júist een beetje rellen, en heb je geen vliegticket naar huis meer nodigquote:Op maandag 25 mei 2009 09:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind het een kutland.
Heb me er prima vermaakt hoor, daar niet van, maar het had ergens anders precies het zelfde geweest.
Nou is Mesa ook niet de meest enerverende plek...
Gelukkig vond vliegtickets.nl het niet goed dat ik mijn ticket verlengde, dus ik ben precies genaaid met de weekenden. Vandaag is iedereen vrij, vorige weekenden waren gecanceld (gebeurt gewoon standaard daar) dus konden we niet naar San Diego en/of LA. Vrij ruk dus, heb enkelt 10 dagen op dezelfde locatie gezeten.
Wel een beetje uitgeweest, veel chicks daar, dat absoluut, maar iedereen is echt bang om genaaid te worden. Men klaagt daar echt iedereen voor alles aan dus alles is voorzichtig. Hou daar niet zo van.
Al met al niet echt een plek waar ik graag zou willen wonen.
Maar, zoals gezegd, heb k me daar prima met de huisgenoten van m'n broertje vermaakt.
Anyway, ik ga even slapen.
Ben echt te dood, trek het niet meer.
QFTquote:
Nice *envy*quote:Op maandag 25 mei 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik ben lekker naar Luxembourg geweest.
Woensdag vertrokken (avond) richting Heerlen, daar nachtje camping. Donderdag en vrijdag op camping in Diekirch en daarna weer op camping in Heerlen
1200 km gereden (waarvan 970 bochtjes) en heeeeerlijk weer gehad
Succes lieverd. Ik heb vertrouwen in je.quote:
Er zit daar een motorcamping die het feest en alles wilde organiserenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nice *envy*. Alleen hoezo Heerlen, dat is echt een kutdorp/stadje
.
Maar zaterdag(avond) geen regen gehad?
land trekt mij ook niet. Zal er dus ook nooit heengaan. Maar iig mooi dat je je vermaakt hebtquote:Op maandag 25 mei 2009 09:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind het een kutland.
Heb me er prima vermaakt hoor, daar niet van, maar het had ergens anders precies het zelfde geweest.
Nou is Mesa ook niet de meest enerverende plek...
Gelukkig vond vliegtickets.nl het niet goed dat ik mijn ticket verlengde, dus ik ben precies genaaid met de weekenden. Vandaag is iedereen vrij, vorige weekenden waren gecanceld (gebeurt gewoon standaard daar) dus konden we niet naar San Diego en/of LA. Vrij ruk dus, heb enkelt 10 dagen op dezelfde locatie gezeten.
Wel een beetje uitgeweest, veel chicks daar, dat absoluut, maar iedereen is echt bang om genaaid te worden. Men klaagt daar echt iedereen voor alles aan dus alles is voorzichtig. Hou daar niet zo van.
Al met al niet echt een plek waar ik graag zou willen wonen.
Maar, zoals gezegd, heb k me daar prima met de huisgenoten van m'n broertje vermaakt.
Anyway, ik ga even slapen.
Ben echt te dood, trek het niet meer.
Nou ik werd er flink nat van.. leuk is dat, zo'n nat leren pak uit proberen te trekken. In Ede vonden ze 't wel redelijk hilarisch kreeg ik de indrukquote:Op maandag 25 mei 2009 10:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Succes lieverd. Ik heb vertrouwen in je.
/pat
Ik heb zaterdag btw weinig échte regen meegemaakt. In de nacht een beetje druppels hier en daar, maar niet echt stortregen ofzo..
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ik werd er flink nat van.. leuk is dat, zo'n nat leren pak uit proberen te trekken. In Ede vonden ze 't wel redelijk hilarisch kreeg ik de indruk.
Bonusklacht: kom je thuis, wil je je pc aan zetten.. KRRRRRRTSSSSK.
*snif snif* wat ruik ik hier...hmmm.. brandlucht
.
PC kapot.
Hoef je je niet voor te schamen hoor, fantaseer maar lekker alleen ik hoef 't niet te wetenquote:
Ja ik heb ook een textiele outfit maar leer zit gewoon fijner en ik had er min of meer op gegokt dat ik 't droog zou houden. Maar door die gast met kapotte motor liep mijn planning een beetje in de soep.quote:Mijn ouders hebben een stoffen pak, die is waterdicht voor zover ik weet. Weet ook niet wat lekkerder zit/beter rijdt..
Veel droger als gister wordt 't niet hoorquote:Kwam die kapotte pc door jouw natte handen of wat, of puur door bad luck?
Bad luck dus. Weet je al wat er precies kapot is? Ik had een maand geleden een kapotte voedingquote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor, fantaseer maar lekker alleen ik hoef 't niet te weten![]()
.
[..]
Ja ik heb ook een textiele outfit maar leer zit gewoon fijner en ik had er min of meer op gegokt dat ik 't droog zou houden. Maar door die gast met kapotte motor liep mijn planning een beetje in de soep.
[..]
Veel droger als gister wordt 't niet hoor. Nat was zaterdag, gister kwam ik terug met een heerlijk zonnetje.
Ja, ook m'n voeding. Voeding even uit een andere pc even gejat, toen werkte 'ie weer dus tja. Toen dat ding 't raam uit geslingerd..quote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bad luck dus. Weet je al wat er precies kapot is? Ik had een maand geleden een kapotte voeding
De mijne had nog garantie dus die is richting Duitsland gegaan. Nu alleen nog kijken of ze wat terugsturenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ook m'n voeding. Voeding even uit een andere pc even gejat, toen werkte 'ie weer dus tja. Toen dat ding 't raam uit geflikkerd... Voelt goed trouwens, aanrader
!
Vanavond kan ik een nieuwe ophalen.
Mijne niet, en ik heb sowieso geen zin om daar weken op te wachten.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De mijne had nog garantie dus die is richting Duitsland gegaan. Nu alleen nog kijken of ze wat terugsturen
Nog nooit een teek op mn lichaam gehad. Wel bloedluizen. De kippen worden er elk jaar lastig mee gevallen en het maakt niet uit hoeveel we spuiten, die klotebeesten fokken als ratten en als je niet oppast, zit heel het hok onder.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijne niet, en ik heb sowieso geen zin om daar weken op te wachten.
Eerste teek van 't jaar trouwens. Had gisteravond al jeuk aan m'n scheen, beetje krabben en verder niet naar gekeken. Vanochtend nog steeds, had zoiets van: wtf, doe eens niet. Toen gekeken en zat er zo'n stom beest.
Tja, ik woon hier aan een bosrand en veel groen in de tuin, fiets veel.. ieder jaar heb ik er wel een paar eigenlijk. Varierend van 3 tot 12 per jaar ofzo. Was ooit in Frankrijk en ik ging 's avonds douchen had ik er 9quote:Op maandag 25 mei 2009 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nog nooit een teek op mn lichaam gehad. Wel bloedluizen. De kippen worden er elk jaar lastig mee gevallen en het maakt niet uit hoeveel we spuiten, die klotebeesten fokken als ratten en als je niet oppast, zit heel het hok onder.
Daarnaast lijken die beesten dus te kunnen springen, waardoor je dus besprongen wordt als je het hok in komt
Het meest vervelende is dus, dat je paranoïa wordt als je het ergens voelt jeuken. Gelukkig komen die beesten eigenlijk alleen maar op mn handen als ik onder een (broedse) kip de eieren weghaal. Vorig jaar was er een hele grote uitbraak waardoor er volgens mij echt duizenden van die beesten in de hokken zaten. Ze kruipen in de gaatjes en kiertjes en 's-nachts feesten ze op de kippen. Die beesten zijn nog kleiner dan 1 mm, maar het idee is gewoon smerig
Herkenbaarquote:dat je paranoïa wordt als je het ergens voelt jeuken.
Niet bang voor Lyme dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, ik woon hier aan een bosrand en veel groen in de tuin, fiets veel.. ieder jaar heb ik er wel een paar eigenlijk. Varierend van 3 tot 12 per jaar ofzo. Was ooit in Frankrijk en ik ging 's avonds douchen had ik er 9.
[..]
Herkenbaar.
Als je er op tijd bij bent is het risico daarop niet zo groot. Kwestie van jezelf regelmatig controleren op die beesten.quote:
Ach, de kans dat je Lyme krijgt van zo'n onschuldig beest is niet zo groot hoor. Ik heb echt van mijn 8e tot mijn 16e elk jaar wel meerdere van die beesten op me gehad in de zomer omdat ik altijd in de bossen te vinden was. Nergens last van gehad, scheelt natuurlijk ook als je ze correct en op tijd verwijderd .quote:
Lijkt mij dus ook.quote:
QFT! Dood aan bloedluizen en muggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
Maaaaar, alle bloedzuigende beesten moeten gewoon keihard dood.
Muggen als eerste. Er is weinig zo frustrerend als een mug die je uit je slaap houdt.. iedere keer als je 't licht aan doet om dat %(@&()@*( beest kapot te stampen is 'ie INEENS stil. Het watje.
Mijn vader is bryoloog (onderzoek naar mossen, veel veldwerk dus) en 2 van zijn collega's hebben lyme opgelopen. Het risico is er dus wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, de kans dat je Lyme krijgt van zo'n onschuldig beest is niet zo groot hoor. Ik heb echt van mijn 8e tot mijn 16e elk jaar wel meerdere van die beesten op me gehad in de zomer omdat ik altijd in de bossen te vinden was. Nergens last van gehad, scheelt natuurlijk ook als je ze correct en op tijd verwijderd .
Gewoon kwestie van in de gaten houden. Als de plek waar je de teek hebt verwijderd na ongeveer een weekje nog rood blijft even voor de zekerheid langs de huisarts.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn vader is bryoloog (onderzoek naar mossen, veel veldwerk dus) en 2 van zijn collega's hebben lyme opgelopen. Het risico is er dus wel.
Haai Puala. Lekker aan het werk op school?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van in de gaten houden. Als de plek waar je de teek hebt verwijderd na ongeveer een weekje nog rood blijft even voor de zekerheid langs de huisarts.
Joah. Net ff belbin test gemaakt en nu verder met de flowchart & psd's van de databasequote:Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haai Puala. Lekker aan het werk op school?
Hier zijn ze nu ook nieuwe gevelplaten ofzo aan 't monteren.. moet dat nou met zo'n lawaaiquote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah. Net ff belbin test gemaakt en nu verder met de flowchart & psd's van de database![]()
Alleen het is zo lawaaierig dat ik gewoon chagrijnig word er van
Wat ben je..? Volgens Belbin..quote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah. Net ff belbin test gemaakt en nu verder met de flowchart & psd's van de database![]()
Alleen het is zo lawaaierig dat ik gewoon chagrijnig word er van
Hier dansen ze, maken ze foto's van elkaar en staan 3 soorten muziek tegen elkaar in te blerenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier zijn ze nu ook nieuwe gevelplaten ofzo aan 't monteren.. moet dat nou met zo'n lawaai?
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier dansen ze, maken ze foto's van elkaar en staan 3 soorten muziek tegen elkaar in te bleren
Een nerveus ongeduldig type dusquote:Op maandag 25 mei 2009 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
http://www.thesis.nl/index.php?option=com_db8belbin&task=myscore&belbin=92944&pass=aotaou
Kinkyquote:
Dank Dhr Belbin daarvoorquote:
quote:Vrijen / seksen op school. Wat moet kunnen? (meerdere antwoorden mogelijk)
Een kusje op de wang.
56.29%
Tongen op het schoolplein.
55.47%
Neuken op school? Zolang je veilig vrijt.
27.05%
Pijpen op het toilet, moet kunnen.
26.58%
Vingeren / aftrekken, stiekem in de klas.
17.33%
Handwerk achter de kluisjes.
15.06%
Seks is vies, ga weg.
8.91%
Tja, de foto's zijn al uitgelektquote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
ik wel
CAMERA + ROKJE?
Do I need to say more?
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
ik wel
CAMERA + ROKJE?
Do I need to say more?
Ik dacht toch dat het geen hele moeilijke keuze zou wezenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, de foto's zijn al uitgelekt![]()
Sorry, het blijft gewoon makkelijk
Ik kan het wel begrijpen hoor..
refo'squote:Op maandag 25 mei 2009 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Niet aanstellen
. Of zijn 't zo'n kinders daar
.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
refo's![]()
Ik zit als enig meisje in een klas met 24 jongens
Vindt niemand mijn poll grappig of wat?quote:
heb ik wat gemist?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vindt niemand mijn poll grappig of wat?
Hmm.. dat verklaart dingen jaquote:
Neuh, geen verrassende uitslag tochquote:Op maandag 25 mei 2009 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vindt niemand mijn poll grappig of wat?
heb ik alquote:Op maandag 25 mei 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Stage SC # 986 De kalme zondag komt langzaam aan zijn eind..
Bril nodig?
Daaromquote:Op maandag 25 mei 2009 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmm.. dat verklaart dingen ja.
[..]
Neuh, geen verrassende uitslag toch?
Ik zou dat ook wel redelijk bizar vinden om een stelletje op de wc orale seks te zien/horen doen...quote:Op maandag 25 mei 2009 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
heb ik al![]()
en euhm seks op school doe je gewoon niet? Intiem zijn doe je maar lekker in je kamer
Het schijnt wel te gebeuren, maar ik gok zo niet hier op schoolquote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel redelijk bizar vinden om een stelletje op de wc orale seks te zien/horen doen...
Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt..quote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Het schijnt wel te gebeuren, maar ik gok zo niet hier op school
he bootje toch, moet je niet alles een keer proberen?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt..
Ja, das waar.. Waar zit je op school?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
he bootje toch, moet je niet alles een keer proberen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, das waar.. Waar zit je op school?
Ik zou er niet van opkijken hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel redelijk bizar vinden om een stelletje op de wc orale seks te zien/horen doen...
Gister nog geweestquote:
Neuh, ik rijd altijd langs de betuwelijn op vanaf ochten tot geldermalsen. Verder ga ik niet, mij te ver van huisquote:Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gister nog geweest.
Ken je de Lingedijk? Als je vanuit het oosten komt het eerste huis na het gemaal in de wetering, daar woonde m'n oma. In Tricht dus.
Ochten heeft een waalbanddijkquote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Isdatzo het volgende:
Je woonde toch in Ochten hè?
Dan ken je misschien ook de marsdijk/rijnbanddijk? Die heb ik gister gereden.
Die van Heteren tot Rijswijk. Kwam volgens mij ook door Opheusden idd.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ochten heeft een waalbanddijk
Kesteren heeft een Rijnbanddijk
en Opheusden heeft een marsdijk
Welke wil je?
Ligt Rijswijk op 2 plaatsen in NL?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die van Heteren tot Rijswijk. Kwam volgens mij ook door Opheusden idd.
Leuke weg.
Opheusden, kesteren, lienden, ommeren, ingenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die van Heteren tot Rijswijk. Kwam volgens mij ook door Opheusden idd.
Leuke weg.
Ik woon vlakbij die 1e..quote:Op maandag 25 mei 2009 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
ja rijswijk bij rotterdam en rijswijk bij wijk bij duurstede / culemborg
Ja, alleen dan noordelijk van die gehuchtjesquote:Op maandag 25 mei 2009 12:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Opheusden, kesteren, lienden, ommeren, ingen![]()
![]()
De dijk ligt langs die gehuchtjes? Hoe wil je anders van heteren naar rijswijk komenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, alleen dan noordelijk van die gehuchtjes. Zouden ze hier in Brabant ook moeten invoeren, die dijkjes
. Alleen jammer van al die fietsers, wandelaars, ruiters, auto's, .. ,
.
Ik ben toch niet door die gehuchtjes gekomen? Iig, ik kan 't me niet meer herinneren dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
De dijk ligt langs die gehuchtjes? Hoe wil je anders van heteren naar rijswijk komen
het hoort bij die gehuchtjesquote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben toch niet door die gehuchtjes gekomen? Iig, ik kan 't me niet meer herinneren dan.
.
Ja, dat zal best maar ik heb er weinig van gezien iig. En ten noorden van de dijk zal 't niet geweest zijn, dan lagen ze nogal in 't water dus was mijn conclusie juistquote:
Okequote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat zal best maar ik heb er weinig van gezien iig. En ten noorden van de dijk zal 't niet geweest zijn, dan lagen ze nogal in 't water dus was mijn conclusie juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |